Vilniaus 29-asis pašto skyrius arčiau gyventojų!

FABIJONIŠKIŲ bendruomenė. Adresuota: AB Lietuvos paštas

Mes žemiau pasirašę nesutinkam su AB „Lietuvos paštas“ sprendimu nuo 2019 m. sausio 2 d. uždaryti Vilniaus 29-ajį pašto skyrių, esantį PC „Mandarinas“ (Ateities g. 91) ir jo teikiamas paslaugas perkelti į Vilniaus 26-ąjį paštą, įsikūrusi PC „BIG“ (Ukmergės g. 369). Nors AB „Lietuvos paštas“ kviečia/siūlo: • Sumokėti mokesčius bei pasinaudoti kitomis finansinėmis paslaugomis šalia PC „Mandarinas“ esančiame „PayPost“ skyriuje • Siuntų siuntimui ir atsiėmimui naudotis LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalais. Pašto paslaugų naudotojai besilankantys abiejuose pašto skyriuose iš turimos patirties turi nuogąstavimų, kad: • Prijungus Vilniaus 29-ąjį pašto skyrių prie 26-ojo, pašto paslaugų kokybė ir patrauklumas sumažės, padidės klientų laiko nuostoliai, atvykstant ir laukiant kol bus suteiktos pašto paslaugos. • Siuntų apdorojimo ir pristatymo laikas pailgės abiejų teritorijų klientams, dėl apjungtos pašto skyriaus aptarnaujamos teritorijos klientų ir paketų srauto į vieną 26-ąjį pašto skyrių. • Registruotos siuntos atsiėmimo (pašto skyriuje) paslaugos aptarnavimo laikas pailgės, dėl padidėjusio siuntų srauto reikės didesnio sandėliavimo ploto. • 26 ir 29-asis pašto skyriai dabar yra optimaliai pasiekiami klientams – lengvai ir patogiai pasiekimas pėsčiomis ir automobiliu, yra patogios automobilių stovėjimo aikštelės, patogu apsipirkti ir gauti kitų paslaugų PC. • 29-ojo pašto teritorijos klientams bus nepatrauklu ir nepatogu nuvykti į labiau nutolusį 26-ąjį pašto skyrių. • Padidės klientų nepasitenkinimo lygis AB „Lietuvos paštas“ teikiamomis paslaugomis. • Daugiausia klientų pašto skyriuose būna apie 12 val. pietų pertraukos metu ir po tipinių darbo valandų nuo 18 val. • Stebint kasmet didėjantį siuntų srautą tikėtina, kad siuntų ir smulkių paketų apyvarta 26 ir 29-ame pašto skyriuose yra pakankamai didelė ir 3–5 metų perspektyvoje tik didės ir vien tik LP EXPRESS paštomatų pajėgumas bus (jau yra) nepakankamas. • Siuntų terminalų paslauga LPEXPRESS, visgi nėra pakankamai patikima ir turi trūkumų. Iškilus nesklandumams tel. aptarnavimas tik iki 18 val.; Kartais deja negali išsiųsti siuntų, pvz.: nėra vietos, neveikia kortelių skaitytuvas, baigėsi lipdukai ir pan. Internetu siuntas apmokėti galima ir tik per kelis bankus, kuriuose ne visi turi sąskaitas. • Jau dabar šalia PC „Mandarinas“ estų pašto „Omniva“ paštomatai būna perpildyti ir būna atveju kai pašto darbuotojai stovi pora valandų, kol žmonės ateis atsiimti siuntų ir atlaisvins paštomato lentynas. Atsižvelgiant į šias aplinkybes prašome ir reikalaujame: • Modernizuoti 29-ąjį pašto skyrių (pvz.: atnaujintas Vilniaus 21-asis pašto skyrius (Jeruzalės g. 4) ir padidinti paslaugų prieinamumą pagal klientų dabartinius poreikius. Pvz.: Finansines paslaugas suteikiant šalia esančiame „PayPost“, įrengiant papildomas klientų aptarnavimo vietas TIK „Siuntų atsiėmimui“ ir pan. • Optimizuoti veiklą pašto skyriaus veiklą, (pvz.: darbo laikas nuo (12–21 val.); atsisakyti „meškiukų“ pardavinėjimo (bandote konkuruoti su PC esančia pasiūla?) • Pasamdyti daugiau paštininkų, kurie smulkesnes siuntas darbo dienomis pristatytų į namus 18–21 val. (Ši paslauga teikiama ir dabar).