Legalizuokime Ligma Lietuvoje (2)

Joe. Adresuota: Gitanas Nausėda

LIGMA yra BOFA ligų spektro dalis. LIGMA (Loose Internal Gene Mi-Asintits) yra antrasis BOFA etapas (Biologically Offset Farkwonian Asintits). Šiame etape liga trikdo imuninę sistemą ir padidina riziką susirgti tokiomis infekcijomis kaip tuberkuliozė. Atsižvelgiant į nusilpusią imuninę sistemą, daugelis pacientų, pavyzdžiui, populiarus „Fortnite“ sraigtasparnis „Ninja“, miršta šiame „Biologically Offset Farkwonian Asintits“ (BOFA) etape. Tai taip pat paskutinis gydomas etapas. Nors LIGMA nėra efektyvus, yra LIGMA-BALLS („Bi-Asonurdick Lateral Lactatioustits Sequence“) gydymo būdų, kurie, nors ir eksperimentiniai, parodė tam tikrų pažadų. Sustabdžius BOFA plitimą LIGMA stadijose, tai gali sustabdyti pacientus pereiti į trečiąją ir paskutinę BOFA sekos fazę: E-TMA („Entrenched Terminal Mi-Asintits“).

Reikalavimas atstatydinti VMVT vadovą Darių Remeiką (226)

D.. Adresuota: Prezidentas Gitanas Nausėda, LRS

Atstatydinti VMVT vadovą dėl netinkamo pareigų vykdymo, neveiksnumo gyvūnų kankinimo atvejais.

Palaikome Taivano dalyvavimą PSO (123)

Palaikome. Adresuota: LR Prezidentas Gitanas Nausėda

Jūsų Ekscelencija, gerbiamas Respublikos Prezidente, kreipiamės į Jus precedento neturinčios pasaulinės pandemijos kontekste. Jos sukeltos krizės galutinės pasekmės Lietuvos ir pasaulio visuomenei, ekonomikai, kultūrai bei tarptautiniams santykiams yra dar sunkiai prognozuojamos, tačiau aišku, kad jos bus itin skaudžios. Tačiau COVID-19 pavojų žmonija galėjo užkardyti ar bent geriau jam pasiruošti, jeigu viruso sklaida pradinėje stadijoje nebūtų Kinijos komunistų partijos režimo nuslėpta nuo pasaulio visuomenės. Kinijos Liaudies Respublikos valdžia slėpė prasidėjusios epidemijos faktą, represavo gydytojus, mėginančius atkreipti savo kolegų ir pasaulio bendruomenės dėmesį į naują grėsmingą užkratą, ir iki šiol falsifikuoja užsikrėtimų bei mirčių statistiką. Kinijos valdžios įtakojama, Pasaulio sveikatos organizacija gniaužė informaciją apie Hubėjaus provincijos Uhano mieste sklindantį naujo tipo virusą, menkino naujojo užkrato grėsmę, galimybę žmogui užsikrėsti nuo žmogaus ir atsisakė paskelbti pasaulinę pandemiją netgi po to, kai koronavirusas išplito į daugelį kitų pasaulio šalių. Nors Taivano sveikatos apsaugos pareigūnai dar 2019 m. gruodžio pabaigoje perspėjo apie didelę užkrato plitimo tarp žmonių tikimybę, Pasaulio sveikatos organizacija šį pranešimą nuslėpė. Taigi nuo į totalitarizmą grįžtančio Kinijos režimo melo ir vykdomų represijų kenčia ne tik jos pačios piliečiai, bet ir viso pasaulio žmonės. Negana to, Kinija, kurios neskaidrus ir nesąžiningas elgesys lėmė pasaulį ištikusios koronaviruso krizės gylį ir mastą, dabar atkakliai siekia pasinaudoti kritine situacija pasaulyje, tiek stiprindama kitaminčių persekiojimą šalies viduje, tiek ir tam, kad išplėstų geopolitinės įtakos tinklus ir apsimestine labdara skleistų savo minkštąją galią. Šalis, kuri ypatingai nukenčia ir patiria didžiausią žalą nuo Kinijos komunistų partijos vykdomos agresyvios politikos, yra Taivanas. Taivanui yra nuolat grasinama karine jėga. Dėl brutalaus Kinijos spaudimo ši demokratinė 23 milijonų žmonių valstybė yra netekusi bet kokio atstovavimo tarptautinėse organizacijose. Nors Taivano reakcija į koronaviruso pandemiją cituojama kaip pasaulinis gerosios praktikos pavyzdys, Kinija trukdo Taivanui dalyvauti Pasaulio sveikatos organizacijoje netgi stebėtojo teisėmis, dalintis gerąja patirtimi ir laiku gauti kovai su pandemija svarbią informaciją. Savo unikalios istorinės patirties ir geopolitinės situacijos dėka Lietuva turėtų solidarizuotis su laisvosiomis, demokratinėmis pasaulio visuomenėmis ir palaikyti jų priešinimąsi totalitarinių bei autoritarinių režimų agresijai. Kai Lietuva paskelbė atkurianti Nepriklausomybę nuo Sovietų Sąjungos, pirmoji valstybė, išreiškusi oficialią diplomatinę paramą tuomet dar trapiam Lietuvos valstybingumui, buvo nedidelė Islandija. Manome, kad dabar, praėjus trims dešimtmečiams po Kovo 11-osios, Lietuva pati yra pribrendusi pademonstruoti savo įsipareigojimą pamatinėms konstitucinėms laisvės ir demokratijos vertybėms, išreikšdama panašią paramą Taivanui. Taivanas per ilgus Šaltojo karo dešimtmečius buvo viena iš nedaugelio šalių, nuosekliai vykdžiusių Baltijos valstybių okupacijos nepripažinimo politiką. Taivanas taip pat rėmė diplomatinio pasipriešinimo sovietinei Lietuvos okupacijai iniciatyvas. Dabar Taivanas nesavanaudiškai teikia Lietuvai humanitarinę pagalbą kovoje su pandemija. Taivanas yra de facto nepriklausoma valstybė, su kuria Lietuva ir kitos Europos Sąjungos narės palaiko produktyvius ryšius daugelyje sričių. Vengimas suteikti diplomatinį pripažinimą Taivanui tik todėl, kad tokią sąlygą kelia komunistinis Kinijos režimas, reiškia, kad santykiuose su Kinija visa Europos Sąjunga pasiduoda politinei bei ekonominei prievartai, iš esmės susitaikydama su nelygiaverčio partnerio pozicija ir kenkdama savo narių bei viso laisvojo pasaulio interesams. Savo ruožtu Lietuvos politinių ir diplomatinių santykių su Taivanu plėtra yra gera proga glaudinti bendradarbiavimą su mūsų strateginiam saugumui ypač svarbiu partneriu – Jungtinėmis Amerikos Valstijomis, remiančiomis Taivano narystę tarptautinėse organizacijose. Jūsų Ekscelencija, Prezidento rinkimų debatuose Jūs pabrėžėte būtinybę plėsti ne tik ekonominius, bet ir politinius ryšius su Taivanu. Esame tikri, kad nuosekliai laikysitės šios išsakytos principingos pozicijos. Todėl kviečiame Jus vesti Lietuvos politiką Rytų Azijoje vertybiniu keliu, išreiškiant paramą nuoširdžiam Lietuvos sąjungininkui Taivanui šiais būdais: - aukščiausiu politiniu lygiu remti Taivano įtraukimą į Pasaulio sveikatos organizacijos susitikimus, veiklas bei mechanizmus (tarp jų – ir Global Outbreak Alert and Response Network, arba GOARN) ir palaikyti jo visateisį dalyvavimą Pasaulio sveikatos asamblėjoje; - kreiptis į Jungtinių Tautų Organizaciją dėl Taivano galimybės dalyvauti Jungtinių Tautų Organizacijos ir jai pavaldžių tarptautinių organizacijų, pirmiausia – Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO), veikloje užtikrinimo; - inicijuoti Lietuvos ekonominės atstovybės Taivane atidarymą; - kelti Taivano pripažinimo klausimą Europos Vadovų Taryboje ir kituose Europos Sąjungos politinio veikimo formatuose. Pagarbiai

Stop žvalgybos įstatymo pakeitimams (9)

L.Ribinskas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda, Lietuvos Respublikos Seimas, Lietuvos Respublikos Ministerija, Lietuvos Respublikos Piliečiai

Naršydamas internete pamačiau žmonių susirūpinimą 2019 12 20 dienos Prezidento siulyme taikyti žvalgybos įstatymo pakeitimus. Kadangi sutinku su šia nuomone, ir įžvelgiu tame kėsinimasį į žmonių žodžio laisvę, kuriu šią peticiją, remdamasis žemiau esančiu piliečio komentaru. "Lietuvos Prezidentas ėmėsi iniciatyvos suteikti platesnius įgaliojimus specialiosioms tarnyboms "darbui" su nelojaliais gyventojais. Valstybės vadovo siūlomos Žvalgybos įstatymo pataisos leis ne tik rengti prevencinius pokalbius, bet ir taikyti administracinį areštą tiems, kurie "kelia grėsmę nacionaliniam saugumui". Tokio įstatymo projekto pasirodymas yra ne kas kita, kaip bandymas "atrišti rankas" specialiosioms tarnyboms ir žingsnis pradėti atviras represijas prieš Lietuvos gyventojus, nepalaikančius politinio elito pozicijos. Pastebėtina, kad jeigu Seimas pritars prezidento siūlomoms pataisoms, toks įstatymas gali pasirodyti prieš pat Seimo rinkimus. Ir kaip grėsmę nacionaliniam saugumui bus lengva pateikti bet kokį politinio oponento pranešimą socialiniuose tinkluose. Tas, kas šiandien kontroliuoja specialiąsias tarnybas Lietuvoje, priėmus naująjį įstatymą gaus dar vieną "bizūną", kuriuo galės talžyti savo oponentus. Žvalgybos įstatymo pataisų projekte prezidentas siūlo leisti specialiosioms tarnyboms kviesti Lietuvos piliečius, kurių veiksmai ar žodžiai kelia abejonių, į prevencinius pokalbius. Na, pavyzdžiui, kažkas besilinksminančioje kompanijoje papasakos riebų anekdotą apie prezidentą ar kitą svarbų asmenį. O slaptas žvalgybininkas, kur buvęs, kur nebuvęs, tuoj pat apie tai praneš specialiosioms tarnyboms. Atseit, toks ir anoks "Vardenis Pavardenis" viešai pažemino Lietuvos valstybės vadovo autoritetą ir taip sudavė smūgį valstybės nacionaliniam saugumui. Pirmiausia, šalies vadovo vardą įžeidęs pašnekovas bus pakviestas į "Lietuvos Lubianką" "prevenciniam pokalbiui". Ir jei šis piktavalis nesuvoks savo netinkamo elgesio žalos, kitą kartą jau bus skirtas administracinis areštas. Savaitę-kitą praleidęs belangėje, kitą kartą pagalvos, ką kalba. O labiausiai maištaujantiems, matyt, be pokalbių, bus taikomos ir fizinio poveikio priemonės. Kokios? Na, čia bus galima pasisemti patirties iš kolegų amerikiečių, dirbusių slaptame CŽV kalėjime Antaviliuose, Vilniaus priemiestyje. Ar tai, mieli skaitytojai, nieko jums neprimena? Už kiekvieną pranešimą skundikui bus mokama premija statinės uogienės ar sausainių dėžės pavidalu. O gal net atiduos įskųsto žmogaus namus ir karvę. Stalino represijų metais, remiantis NKVD archyvų dokumentais, Lietuvoje taip uždarbiavo daugybė šių dienų "patriotų" protėvių. O po nepriklausomybės atkūrimo jie tiesiog nusiėmė nuo galvos "budenovką" ir rėkdami "valdžia keičiasi" ir toliau skundžia dabar jau buvusius globėjus iš sovietinės nomenklatūros. Bet, matyt, įsitvirtinus tikrajai demokratijai Lietuvoje, pagal Europos Sąjungos įstatymus, žmonės pernelyg atsipalaidavo. Ir pradėjo laisvai elgtis ne tik mintimis, bet ir darbais. Be to, po ranka atsirado socialiniai tinklai. Ir pradėjo lietis nepasitenkinimas "neklystančiaisiais" virtualioje erdvėje. Artimiausi mūsų ES kaimynai — estai — jau paskelbė, kad pradės net ne administracinį, o baudžiamąjį persekiojimą tiems, kas, pavyzdžiui, bendradarbiauja su "Kremliaus propaganda", ir jie bus patraukti baudžiamojon atsakomybėn. Bravo, estai! "Laikas Lietuvoje stabdyti šiuos laisvamanius", — pagalvojo prezidentas ir surašė Žvalgybos įstatymo pataisas. Belieka tik priversti Seimo narius patvirtinti prezidento rekomendacijas. Ar kas nors abejoja būtinybe stiprinti nacionalinio saugumo apsaugą? Taigi! Per dešimt Dalios Grybauskaitės valdymo metų Lietuvos žmonės jau išmoko laikyti liežuvį už dantų. Daliai net nereikėjo leisti jokių papildomų represinių įstatymų. Ji tvirtai laikė rankose ne tik specialiąsias tarnybas, bet ir politinį elitą. 2019-ųjų pavasarį žmonės lengviau atsiduso. Buvo vilčių, kad naujasis Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda neis savo pirmtakės, naudojusios sovietinio KGB metodus, kurių ji išmoko Aukštojoje partinėje mokykloje, keliu. Bet žmonės, matyt, vėl suklydo pasirinkdami. Savo Žvalgybos įstatymo pataisomis Gitanas Nausėda išsklaidė iliuzines rinkėjų viltis. Viskas bus kaip anksčiau, ir dar baisiau. Pamirškite apie demokratiją ir žodžio laisvę visi, gyvenantys Lietuvoje!" Teksto viršuje autorius nežinomas, nes tai komentaras internete. https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=83104549 https://m.diena.lt/naujienos/lietuva/politika/g-nauseda-teikia-zvalgybos-istatymo-pataisas-945224 https://www.lrs.lt/sip/portal_redir.lankytojai Seimas atviras lankytojams darbo dienomis. https://youtu.be/hFDrZSGV5d4 Jei jus, piliečiai, kvies į prevencinius pokalbius, būkit tyliai, kol neateis patikimas žmogus, darantis tiesioginę transliaciją FACEBOOK populiariose grupėse , ar YOUTUBE platformoje, o antras žmogus neįrašinės būdamas laisvėje. Toks "prevencinio pokalbio" įrašas privalo būti viešinamas, jei apklausiamasis pilietis sutinka ir pageidauja, o jeigu piliečiui nesudaromos sąlygos, toks pilietis turi teisę tylėti ir už tai nebūti teisiamas. Visi piliečiai turi teisę žinoti, kuo yra jų bendrapilietis kaltinamas, ar tie kaltinimai pagrįsti tikrai grėsme nacionaliniam saugumui, ar tai greičiau grėsmė nacionaliniam elitui. Esu prieš Prezidento siulomas žvalgybos įstatymo pataisas. Vien tas faktas, kad jis tai pasiūlė šventiniu laikotarpiu, kelia įtarimą, jog stengiamas priimti įstatymą skubos tvarka, kol piliečiai nėra budrūs. Kviečiu LR Prezidentą viešai pakomentuoti savo įdėją ir jos inteciją, bei savo nuomonę apie šį visuomenės atsaką. Prašau seimo narius pasisakyti prieš Prezidento siulomas įdėjas. Kiekvieno iš jūsų pasirinkimas bus stebimas ir įvertintas prieš rinkimus. Atskira informacija piliečiams - surinkus šioje peticijoje ar betkurioje iniciatyvoje 50 000 parašų, mūsų valia yra sėkmingai perduodama LR Seimui svarstyti iš naujo savo priimtus įstatymus, nes tokį skaičių nustačiusi yra mūsų Konstitucija. Taip yra apibrėšta tautos daugumos nuomonė. Jei iniciatyva pasiekia 300 000 parašų, tuomet tai vadinasi referendumu.