Motociklu sezono ankstinimas (191)

Gvidas. Adresuota: Lietuvos respublikos seimas

Orai Lietuvoje šiltėja, noras važinėt didėja

IQ testo privalomumas (2)

Vytautas. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Noriu pasiūlyti įvesti privalomus IQ testus visiems Lietuvos gyventojams, o asmenis, kuriu IQ rezultatas būtų žemesnis nei vidutinis - sudegint.

Panaikinti privalomąjį kvietimą į šauktinius (9)

Chemijos. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Kodėl žmonės nenorintys praleisti 9 mėnesių kariuomenėje turi būtinai tai atlikti? Kodėl neužtenka savanorių? Aš tiesiog nesuprantu kodėl paprastas žmogus, studijuojantis ar dirbantis ir norintis kurti savo gyvenimą turi būtinai praeiti šį 9 mėnesius trunkantį etapą. Koks tikslas iš tų 9 mėnesių praleistų kariuomenėje? Kiekvienas žmogus turi teisę rinktis pats ko nori, gyvenam 21 amžiuje. Atrodo lyg karo problemą galima būtų išspręsti paleidžiant karius į karo lauką. Ar tai padės prieš branduolinius ginklus? Ką paprasti kariai gali nuveikti 21 amžiaus kare? Ar karo apmokymai padės apsiginti, ar tai padės išgelbėti šalį? Ar man vienam tai atrodo beprasmiška? PRIE KO ČIA IŠVIS STUDENTAS? Paimkime pavyzdį: studentas baigia savo norimą studijų programą, kur jis gali save realizuoti ir padėti Lietuvai vystytis ta kryptim, kuria mokinos, ir dabar baigus studijas turi atlikti karinę tarnybą, galiausiai užmiršti savo studijuose išmoktą informaciją ir vėl iš naujo mokytis. Kodėl pradedami liesti studentai, kai gatvės pilnos girtuoklių, narkomanų, geimerių, kurie nieko gyvenime neveikia. Tai kodėl paprasčiausiai juos užiimti kažkokia veikla ir nušauti 2 zuikius vienu šūviu. Ne o kam gi čia? Geriau pakviesti studentus, kurie energingi, gali pašliaužioti po purvus, bulves paskusti ir grindis paplauti. Atrodo lyg mums nėra ką veikti. Pats asmeniškai nesiruošiu atlikti tarnybos, baigsiu chemiko studijas ir toliau sėkmingai ties tuo užsiimsiu. Galit mane kviesti kiek norit, nors 100kartų, galit baudom grasinti - susimokėsiu, galit sodinti į belangę - atsėdėsiu, bet tikrai neužsiimsiu tuom ko nenoriu. Manau, kad esu ne vienas ir šia peticija, noriu atkreipti dėmesį į žmogaus laisvą pasirinkimą, o ne valstybės kišimasi į žmogaus veiklą.

Marihuanos (žolės) legalizavimas (22)

MesUžKanapes. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Cigaretės kiekvienais metais nužudo begalę žmonių, nes jose yra daug kenksmingų medžiagų, kurios suaktyvina vėžines ląsteles. Nors yra didelis cigarečių pasirinkimas, tačiau jose esantis nikotinas vis tiek kenkia sveikatai. Tad ką daryti, jei neina mesti rūkyti, o vis tiek norisi, ypač tada, kai yra stresinė situacija? Atsakymas paprastas - legalizuokime marihuaną. Tai būtų nauda ir žmonėms, ir valdžiai. Asmenys galėtų numalšinti nervus tiesiog užtraukdami kelis „dūmus“, kurie padėtų atsipalaiduoti. Taip pat smarkiai sumažėtų ir šešėlinė ekonomika: nebebūtų vežama tiek daug kontrabandinių cigarečių ar nelegaliai platinama žolė. Tokiu būdu valdžia gautų pinigus, kuriuos galėtų investuoti į miestų ar verslų plėtrą bei tuo pačiu skirti mažiau išlaidų policijai. Be to, sumažėtų alkoholizmas bei narkomanija, nes žmonės galėtų „apsinešti“ mažiau kenksmingu produktu - marihuana. Tokiu būdu gatvėse sutiktume mažiau prisigėrusių žmonių, kurie galėtų nelauktai pradėti rodyti savo agresyvų charakterį. Aišku, ir „žolė“ yra narkotikas, tačiau prie jo nėra taip greitai priprantama, be to, poveikis būna trumpalaikis, jei nėra vartojama dideliais kiekiais. Bet kokiu atveju žmonės vartos ją, jokios nuobaudos neišgąsdins, tad ar ne geriau būtų tiesiog legalizuoti ir pasiimti pelną sau?

Įspėjamieji ženklai prieš trikojus (2770)

A.Maceina. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog kelio ruožas, kuriame įrengti nustatyto greičio režimo pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai, žymimi kelio ženklu „Automatinė greičio kontrolė“. Policija naudoja kilnojamus greičio matuoklius apie kuriuos nėra jokių įspėjamūjų ženklų, visoje europos sąjungoje apie tokius "radarus" įspėja ženklai. Taigi iškyla toks klausimas: - Jei jau esame europos sąjungoje ar neturėtų ir įstatymai buti vienodi? Pvz.: iš kur kitų ES šalių gyventojams žinoti apie tokią tvarką Lietuvoje? Ir kas atsakys jei koks kitos ES šalies pilietis važiuojantis tamsiuoju paros metu bus apakintas blykstės ir padarys auto įvykį? Jis nebus įspėtas apie jokius greičio matuoklius. Taigi nestatydami įspėjamūjų ženklų jūs netik nesilaikot KET (nes trikojus jūs taippat įrenginėjat trumpalaikiui naudojimui, sujungiat viską, sutveriat, nebūna juk taip,kad išimat iš bagažines patstatot ir veikia) bet ir keliat avaringas situacijas tamsiuoju paros metu.

Uždrausti fejerverkus

Ausra. Adresuota: Lietuvos respublikos seimas

Uždrausti fejerverkus užtenka ir taip nelaimių,gaisrų ,suluošintu žmonių ir gyvūnų

Už Stasio Eidrigevičiaus menų centro kūrimą rekonstruojant kino centrą „Garsas“ (281)

Už. Adresuota: Lietuvos Respublikos prezidentas, Lietuvos Respublikos Seimas, Lietuvos Respublikos kultūros ministerija, Panevėžio miesto savivaldybė

Mes, žemiau pasirašiusieji, palaikome multifunkcinio Stasio Eidrigevičiaus menų centro (toliau – SEMC) kūrimą rekonstruojant kino centrą „Garsas“. Panevėžio miestas stokoja auditorijos poreikiams pritaikytų kultūrinių erdvių su įdomiais, aktualiais ir šiuolaikiškais veiklų modeliais. Neabejojame, kad SEMC prisidės prie pasaulinių meno tendencijų populiarinimo, įtrauks visas menų rūšis, tame tarpe sustiprins ir nekomercinį kiną Panevėžyje, skatins ir įkvėps lankytojus, ypač vaikus, domėtis menu, kurs naują viešąją erdvę. Negana to, SEMC taps kūrybiško šiuolaikinio miesto simboliu bei gerins Panevėžio regioninį ir tarptautinį įvaizdį, o Lietuva galės didžiuotis vieno žinomiausių šiuolaikinių lietuvių dailininkų, multifunkcionalisto Stasio Eidrigevičiaus kūrinių kolekcija, kurią jis dovanos, pastačius menų centrą. Dabartinio kino centro „Garsas“ pastato būklė yra prasta, didelės sąnaudos šildymui ir infrastruktūrai palaikyti yra nuostolingos, vietų skaičius neadekvatus šiandienos sąlygoms, o ir pati įstaiga nėra patraukli miesto gyventojams – tai patvirtina ir iškalbinga statistika, atspindinti menką lankytojų skaičių 666 ir 78 vietų kino salėse. Todėl akivaizdu, kad vienos iniciatyvinės grupės „Išsaugokime Garsą“ atstovaujama pozicija išlaikyti esamą kino centro „Garsas“ padėtį neatspindi daugumos panevėžiečių ir mieste aktyviai veikiančių bendruomenių pozicijos. Mes prašome užtikrinti SEMC projekto įgyvendinimą ir neatimti galimybės Panevėžio miestui sukurti patrauklų šiuolaikišką kultūros objektą.

Aplinkos tarsa, didziulio streso sukelimas ipac laukiniams gyvunams, zala Gamtai (6)

Regina. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Fejerverku vaizdas, emocija, neatperka didziules Gamtai daromos zalos, panika istinka ne tik naminius, bet ipatingai laukinius gyvunus, pauksciai neteke orientacijos atsitrenkia i medzius, ar kitus objektus, dalis zuva, ziemos miegu miegantys gyvunai taip pat nukencia, didziule oro tarsa

Fejerverkų uždraudimas, dėl nelaimių ir išsigandusių gyvūnų! (2223)

Aistė. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Esant lengvam fejerverkų, smulkių sprogstančių petardų įsigijumui ypač šventiniu laikotarpiu nukenčia daug mažamečių vaikų. Kadangi tėvai nesugeba sureguliuoti, kad vaikai negalėtų įsigyti ir sprogdinti petardų. Prekybininkai tuo naudojasi, įsigyti gali net septynerių metų vaikas. Niekas į tai dėmesio nekreikia. Nukenčia ne tik aplinka, bet nukenčia ir patys vaikai susižeisdami veidus, rankas, nesuprantantys sprogmens pavojaus. Mėto vienas į kitą, preivius, gyvūnųs. Kenčia ir to bijantys gyvūnai ypač šventiniu laikotarpiu patiria daug streso, ko pasekmės pabėgę iš namų augintiniai, širdies sustojimas iš išgasčio. Išeinant į lauką reikia ir suaugusiam stebėti kur eini, kad negauti po kojomis petardos.

Dėl civilinės pirotechnikos naudojimo taisyklių pakeitimo (36)

I.. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas

Siekiant išvengti ar bent sumažinti civilinės pirotechnikos daromą žalą žmonių, jų augintinių ir kitų gyvūnų sveikatai, prašome pataisyti Lietuvos Respublikos civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolės įstatymą. Siūlome tokius pakeitimus: 16 str. | Lietuvos Respublikos civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolės įstatymas • Išbraukti punktą: 2. F1 kategorijos fejerverkams platinti leidimo nereikia. • Pasiūlymas: - F1 kategorijos fejerverkų platinimo reikalavimus prilyginti F2 kategorijos fejerverkų platinimo tvarkai. - Apriboti visų kategorijų fejerverkų platinimą fiziniams asmenims, nustatant laikotarpį ne ilgesnį nei 1 savaitės iki LR valstybinių švenčių. 17 str. | Lietuvos Respublikos civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolės įstatymas • Punktuose: 1) platinti civilines pirotechnikos priemones (išskyrus F1 kategorijos fejerverkus) arčiau kaip 30 metrų nuo mokyklų; 2) naudoti civilines pirotechnikos priemones (išskyrus F1 kategorijos fejerverkus) arčiau kaip 30 metrų nuo mokyklų, gydymo ir reabilitacijos įstaigų, kulto, šarvojimo patalpų, jeigu tai nesuderinta su pastatų (statinių) ar patalpų valdytojais, taip pat kitose savivaldybės tarybos nustatytose vietose; Išbraukti:" (išskyrus F1 kategorijos fejerverkus)" • Punkte: 3) jeigu tai trikdo viešąją rimtį, naudoti civilines pirotechnikos priemones nuo 22.00 val. iki 8.00 val. (išskyrus švenčių dienas, taip pat per masinius renginius, kuriuos rengti savivaldybės vykdomoji institucija yra išdavusi leidimą), kitu teisės aktuose nustatytu ar savivaldybės tarybos nustatytu laiku; Išbraukti: "jeigu tai trikdo viešąją rimtį" • Papildyti straipsnį punktu: - Fiziniai asmenys, ne jaunesni nei 18 metų, gali naudoti F1, F2, F3 kategorijų fejerverkus tik valstybinių švenčių metu. Kitais atvejais privalo gauti LR įgaliotų institucijų išduotą leidimą. 21 str. | Lietuvos Respublikos civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolės įstatymas • Išbraukti punktus: 1. F1 kategorijos fejerverkus gali įsigyti ir juos naudoti ne jaunesni kaip 14 metų asmenys. 2. F2 kategorijos fejerverkus gali įsigyti ir juos naudoti ne jaunesni kaip 16 metų asmenys. • Papildyti punktą: 3. F1, F2, F3 kategorijos fejerverkus, T1 ir P1 kategorijų civilines pirotechnikos priemones gali įsigyti ir jas naudoti ne jaunesni kaip 18 metų asmenys. 22 str. | Lietuvos Respublikos civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolės įstatymas • Papildyti: 2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliota institucija turi teisę riboti ar uždrausti laikyti, platinti ar naudoti F2 ir F3 kategorijų fejerverkus, teatrines ir kitas pirotechnikos priemones fiziniams, juridiniams asmenims, kitoms organizacijoms ar jų padaliniams (išskyrus licencijų turėtojus ir pirotechnikus), jeigu šių civilinių pirotechnikos priemonių laikymas, platinimas ir naudojimas kelia grėsmę žmonių BEI GYVŪNŲ gyvybei, sveikatai, aplinkai, visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai. 5. Civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolę atliekanti valstybės institucija, nustačiusi civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos tvarkos pažeidimus, kurie gali kelti pavojų žmonių BEI GYVŪNŲ gyvybei, sveikatai, aplinkai, visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai, įpareigoja atitinkamą ekonominės veiklos vykdytoją imtis veiksmų, būtinų nustatytiems pažeidimams pašalinti, ir, atsižvelgdama į pavojaus pobūdį, nurodo protingą šių taisomųjų veiksmų įvykdymo terminą. 6. Jeigu ekonominės veiklos vykdytojas per civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolę atliekančios valstybės institucijos nurodytą terminą nesiima veiksmų, būtinų nustatytiems civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos tvarkos pažeidimams, kurie gali kelti pavojų žmonių BEI GYVŪNŲ gyvybei, sveikatai, aplinkai, visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai, pašalinti, civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolę atliekanti valstybės institucija nedelsdama imasi priemonių civilinei pirotechnikos priemonei pašalinti iš rinkos, uždrausti ją tiekti rinkai, ją atšaukti arba apriboti jos laisvą judėjimą ir informuoja apie tai paskelbtąją įstaigą. 8. Jeigu Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliota institucija nustato, kad atitikties ženklu CE paženklintos civilinės pirotechnikos priemonės, kuriai yra išduotas atitikties sertifikatas, neatitiktis neapsiriboja Lietuvos Respublikos teritorija ir kelia pavojų žmonių BEI GYVŪNŲ gyvybei, sveikatai, aplinkai, visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai, ji nedelsdama informuoja Europos Komisiją ir visas valstybes nares apie vertinimo rezultatus ir veiksmus, kurių privalo imtis ekonominės veiklos vykdytojas, kad būtų pašalinti nustatyti civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos tvarkos pažeidimai. 9. Jeigu ekonominės veiklos vykdytojas nesiima veiksmų, būtinų nustatytiems civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos tvarkos pažeidimams, kurie gali kelti pavojų žmonių BEI GYVŪNŲ gyvybei ir sveikatai, aplinkai, visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai, pašalinti, Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliota institucija imasi priemonių civilinei pirotechnikos priemonei pašalinti iš rinkos, uždrausti ją tiekti rinkai, ją atšaukti arba apriboti jos laisvą judėjimą ir apie tai informuoja Europos Komisiją, visas valstybes nares, nurodydama priežastis, dėl kurių priimtas toks sprendimas. • Arba, jei naminiai gyvūnai yra prilyginami žmogaus turimai nuosavybei, tai papildyti minėtus punktus žodžiais : kelia pavojų (...) žmonių turimai nuosavybei. Šis papildymas turėtų užtikrinti ne tik gyvūnų, bet ir automobilių, kito kilnojamo ir nekilnojamo turto apsaugą.