Automobiliu registracijos mokesčių ne

Rokas Lisauskas . Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Reikalaujame atšaukti automobiliu registracijos mokestį Esmė tame kad med jau mokame už automobilio registracija regitroje mokestis neturi jokios logikos ir užsienį automobiliu taršos mokesčiai netaikomi Beje tqi pagal Europos teise butų suvaržyta judėjimo laisve kas be ko tai prieštarauja ir Konstitucijai beje viskai butų sunaikinta vidurinoji klasė

Apginkime Frank Zappa skverą Vilniuje nuo brutalių abejotinos architektūros intervencijų

Saulius Paukštys. Adresuota: Vilniaus miesto Savivakldybė, Lietuvos architektų sąjunga, Lietuvos Respublikos Vyriausybė

Frank Zappa skveras Vilniuje, K.Kalinausko g. 1 - unikali, pačių miesto gyventojų sukurta erdvė - per kelis dešimtmečius tapo viena įžymiausių Vilniaus vietų - čia stovintis muzikanto Frank Zappa paminklas / skulpt. prof. Konstantinas Bogdanas, arch. Valdas Ozarinskas / - garsina Vilnių ir Lietuvą visame pasaulyje, Frank Zappa skveras yra mėgiama miestiečių erdvė. Šiuo metu ketinama sunaikinti Frank Zappa skverą - čia ketinama pastatyti abejotinos architektūros poliklinikos priestatą, kuris brutaliai užgoš visas aplinkines erdves aplink, sudarkys architektūrinį ir landšaftinį vaizdą, sunaikins menines ir poilsio erdves , kurių ir taip katastrofiškai trūksta. Dėl kelolikos papildomų kabinetų ketinama statyti griozdišką neracionalų statinį. Viskas vyksta skubotai - trečiadienį jau vyks finalinis projekto pristatymas visuomenei Savivaldybėje. Susidaro vaizdas, kad statybos numatomos didele dalimi galvojant apie lėšų įsisavinimą, užmirštant visas kitas miestui svarbias funkcijas - vizualinę tvarką, architektūrinę darną, miestiečių patogumą, tradicijas. Todėl kviečiame pasirašyti peticiją už Frank Zappa skvero išsaugojimą - raginame savivaldybę, poliklinikos vadovybę , projektuotojus atsižvelgti į egzistuojančias vertybes ir miesto gyventojų pastabas ir koreguoti projektus, kad būtų išsaugota Frank Zappa skvero erdvė ir kad nebūtų brutaliai sudarkyta senamiescio architektūra.

Dėl translyčių asmenų žmogaus teisių užtikrinimo Lietuvoje

Gegužės 1-osios profesinė sąjunga. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas, Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Lietuvos Respublikos Prezidentas

Translyčiai žmonės yra viena labiausiai pažeidžiamų visuomenės grupių Lietuvoje. Dėl lytinės tapatybės teisinio reglamentavimo nebuvimo, lyties keitimo ir kitų reikalingų sveikatos priežiūros paslaugų neužtikrinimo bei transseksualumo diagnozės patologizavimo didėja socialinė atskirtis, žalojamas translyčių žmonių orumas, psichinė sveikata, sudaromos sąlygos diskriminacijai ir neapykantos nusikaltimams. Translyčiai asmenys itin dažnai susiduria su diskriminacija darbo rinkoje, sveikatos apsaugos, švietimo srityse. Dėl šių priežasčių nemažai translyčių asmenų yra priversti išvykti į užsienio valstybes, kuriose užtikrinamos jų žmogaus teisės ir orumas. Šia peticija raginame Lietuvos Respublikos Seimą ir Vyriausybę užtikrinti translyčių asmenų teisių įgyvendinimą Lietuvoje, įpareigoti atsakingas institucijas vykdyti savo įsipareigojimus ir translyčiams žmonėms garantuoti Konstitucijoje įtvirtintą teisę į orumą. Atsižvelgdami į pagrindinius žmogaus teisių principus, Lietuvos tarptautinius įsipareigojimus ir tarptautinių organizacijų rekomendacijas, reikalaujame: 1. įtraukti diskriminacijos lytinės tapatybės pagrindu draudimą į nacionalinius įstatymus – LR Darbo kodeksą ir LR Lygių galimybių įstatymą; 2. reglamentuoti lytinės tapatybės pripažinimą – priimti trūkstamus teisės aktus ir užtikrinti Civiliniame kodekse įtvirtintą teisę pakeisti lytį ir civilinės būklės aktų įrašus; 3. priimti sveikatos paslaugų teikimo translyčiams asmenims aprašą, kurio dėka būtų užtikrinamos tinkamos ir prieinamos medicininės lyties keitimo ir kitos sveikatos priežiūros paslaugos; 4. išbraukti iš teisės aktų nuostatas, ribojančias translyčių asmenų galimybes dirbti tam tikrą darbą dėl turimos psichiatrinės transseksualumo diagnozės; 5. tikslinti turimą reglamentavimą ir parengti naujus teisės aktus atsižvelgiant į naujausią Pasaulio sveikatos organizacijos Tarptautinės statistinės ligų ir susijusių sveikatos sutrikimų klasifikacijos redakciją, pagal kurią transseksualumas yra išbrauktas iš psichikos ir elgsenos sutrikimų kategorijos, t. y. depatologizuotas, ir vietoj to įtrauktas į „būsenų, susijusių su seksualine sveikata“ sąrašą. Peticijos iniciatoriai: Gegužės 1-osios profesinė sąjunga

Prašome paleisti Seimą!

D. Jakavonis. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentas, Lietuvos Respublikos Seimas

Siūlau Respublikos Prezidentui raginti rengti Lietuvos Respublikos Seimo pirmalaikius rinkimus, priėmus 2020-jų metų biudžetą. Mes jau seniai matome, kad Seimas praranda Lietuvos gyventojų pasitikėjimą ir tik gadinasi savo, kaip vienos iš reikšmingiausių Lietuvos institucijų, vardą ir orumą. Vyriausybė dirba atmestina, planuodama neadekvačius mokesčius, kurie turėtų įsigalioti jau nuo 2020 m. sausio 1 d. Tai akivaizdžiai yra per mažai laiko pasiruošti juos mokėti žmonėms, kurie gauna žemas pajamas. Mokesčiai suplanuoti visiškai bet kaip ir nekokybiškai. Tai pasakė jau ne vienas politologas. Savo pažadų vyriausybė dažnai nesilaiko - buvo planuota, kad mokesčių daugiau nebus, bet dabar matome, kad jų suplanuota bent 4-uri . Nevienas ekspertas ir ekonomistas yra išsakęs savo nuomonę, kad pinigų į biudžetą galima surinkti iš kitų būdų, atidžiai peržvelgus visas valstybės išlaidas. Buvo žadama didinti vaiko pinigus iki 70 eurų, bet dabar iš jų liko tik 60... O šiandien buvo pasakyta, kad jie nekils iki liepos 1 d. Noriu priminti, kad kai vasarą buvo sudaroma nauja koalicija, Lietuvos lenkų rinkimų akcija į ją ėjo, sakydama, kad vaiko pinigai jiems svarbiausia ir padarys viską, kad jie didėtų. Kaip matome - jiems tai dabar mažai rūpi. Vien per kelis mėnesius, matėme tiek skandalų, kiek seniau nebūdavo per metus... Vidaus reikalų ministrė prastai reagavo į milžinišką gaisrą Alytuje, susisiekimo ministras asfaltuoja kelius premjerui, leidžia savo dukteriai gyventi Seimo viešbutyje, važinėja po JAE ir ten už maistą sumoka apie 4000 eurų, nors pats ten net nekalbėjo, nes nemoka anglų kalbos. Visi valdantieji jį gina ir nemato jo atstatydinimui jokių teisinių priežasčių, tačiau praėjusiais metais atleistiems trims ministrams jų matė, teigdami, kad reikia naujų žmonių reformoms vykdyti... Buvo pradėta daugybė reformų nuo švietimo iki sveikatos ir t.t., tačiau mažai jų pasisekė, o dauguma jų užstrigo ir liko gulėti Seimo stalčiuose. Bandant priimti biudžetą netrūksta streikų, protestuoja beveik visi. Jau matėme mokytojų, dėstytojų, ūkininkų, ilgųjų reisų vairuotojų ir kitų darbuotojų streikus. Seime valdantieji "kariauja" su Seimo pirmininku, visaip stengdamiesi jam pakenkti ir atstatydinti jį iš jo posto, gruodžio 10 d., buvo sumažinta rinkimų kartelė patekti į Seimą. Valdantieji ginasi taip sudarantys geresnes sąlygas demokratijai, bet vargu, kad tai tikroji to priežastis. Manau, kad visi seniai pamatėme ir patyrėme gėdos jausmą už savo šalį ir demokratiją. Vadovaudamasis LR Konstitucijos 58 straipsniu raginu Seimą pasileisti. Taip pat raginu Prezidentą ginti mūsų demokratiją ir raginti rengti pirmalaikius Seimo rinkimus. Prezidentas jau seniai išreiškė kritiką susisiekimo ministrui, tačiau valdantieji visai nesiklauso Prezidento nuomonės ir naudojasi jo mažomis konstitucinėmis galiomis. Išsaugokime demokratiją, nes su tokiu Seimu ir Vyriausybe Lietuva, dėl kurios nepriklausomybės tiek kovojome, netaps pavyzdine, laimingiausia šalimi pasaulyje, o ir apie gerovės valstybę - galėsime tik pasvajoti. Kviečiu pasirašyti!

Už Lietuvos aukštąjį mokslą!

Lietuvos akademinė bendruomenė. Adresuota: Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Lietuvos Respublikos Seimas, Lietuvos Respublikos Prezidentas

Aukšto lygio moksliniai tyrimai bei studijos yra stiprios valstybės pamatas ir tvarios ateities garantas. Šios Vyriausybės darbo metu nesiimta jokių esminių reformų šioje srityje, o į daugkartinius mokslo bendruomenės kreipimusis, prašymus ir protestus nekreipta dėmesio. Siekdami esminio proveržio valstybės aukštojo mokslo politikoje ir akademinės bendruomenės bei visuomenės susitelkimo tokiam proveržiui, mes, skirtingų Lietuvos aukštųjų mokyklų dėstytojai, mokslininkai, studentai ir darbuotojai bei visi, neabejingi Lietuvos aukštojo mokslo ateičiai, dar kartą reikalaujame: 1. kad Lietuvos Respublikos Vyriausybė laikytųsi savo pažado mokslo bendruomenei ir jau nuo 2020 m. sausio 1 d. padidintų akademinio personalo atlyginimus 10 proc.; 2. 2020 m. valstybės biudžete numatyti lėšas neakademinio personalo atlyginimų didinimui, kad jis pasiektų bent medianinį tos pačios kvalifikacijos darbuotojų atlyginimą darbo rinkoje; 3. 2020 m. valstybės biudžete numatyti lėšas skatinamųjų stipendijų studentams kėlimui; 4. Neatidėliojant inicijuoti ir 2020 metais parengti tvarios mokslo ir studijų bei mokslinių tyrimų finansavimo strategiją įgyvendinant Europos Komisijos ir EBPO rekomendacijas, siekiant tikslo nuo 2025 metų skirti bent 2 % BVP moksliniams tyrimams. Pasiekti nacionalinį švietimo ir mokslo susitarimą. 5. Pripažinti mokslo ir studijų kuriamą vertę šalies gerovei bei suburti platų forumą iš akademinės bendruomenės, visuomenės ir įvairių politinių jėgų atstovų susidariusiai kritinei situacijai Lietuvos mokslo ir universitetinių studijų srityje spręsti. Nevykdant šių reikalavimų pasiliekame teisę imtis visų teisėtų protesto formų. Peticijos iniciatoriai Viktoras Bachmetjevas, Vytauto Didžiojo universitetas Sigita Kraniauskienė, Klaipėdos universitetas Laima Kreivytė, Vilniaus dailės akademija Lina Navickaitė-Martinelli, Lietuvos muzikos ir teatro akademija Audronė Telešienė, Kauno technologijos universitetas Justinas Žilinskas, Mykolo Romerio universitetas Rūta Žiliukaitė, Vilniaus universitetas

Prieš valdininkams didinamas algas

Neskelbemas. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Šios peticijos tikslas yra prieš lietuvos kenkejams didinamas algas, kuriuos jie nori gauti nuo Sausio 1 dienos.

VILKŲ MANIFESTAS

Andrejus Gaidamavičius, Lina Sedra. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentas, Lietuvos Respublikos Seimas, Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Europos Komisija

Mes, žemiau pasirašę, atsižvelgdami į akivaizdžią tiesą, kad daugelį metų taikomas vilkų populiacijos reguliavimas pramoginės medžioklės būdu tiek rajonuojant, tiek visoje Lietuvos teritorijoje, neišsprendžia vilkų daromos žalos ūkiams problemos, o tik ją paaštrina, norime atkreipti Jūsų dėmesį į tai, kad vilkų apskaitos ir jų populiacijos monitoringas per 15 metų nebuvo nei tinkamai organizuotas, nei atsakingai vykdomas, kad Žemės ūkio ministerija žada dvejus metus vilkinti 2018 m. Lietuvos prašymu iš Europos Komisijos gautos 1 milijono eurų paramos ūkių apsaugai nuo vilkų skirstymą nukentėjusiems ūkiams, o per tą laiką Aplinkos ministerijos veikla bei metodai, reguliuojant vilkų populiaciją, veda prie jos išnaikinimo ir prašome: 1. Nedelsiant stabdyti šio sezono vilkų medžioklę Lietuvoje ir jos nevykdyti tol, kol nebus patikimų duomenų apie vilkų populiacijos būklę, nebus apsvarstytos ir patvirtintos tinkamos vilkų populiacijos apsaugos priemonės bei tinkamai suredaguoti vilkų apsaugą reglamentuojantys teisiniai aktai. 2. Aptarti ir nustatyti galimus pažangius vilkų populiacijos ir jų buveinių būklės stebėjimo metodus ir pradėti juos taikyti kiek įmanoma greičiau. 3. Įpareigoti Aplinkos ministeriją ar kitą atsakingą įstaigą prailginti minimalų sutarčių moksliniams vilkų populiacijos tyrimams laikotarpį iki 5 metų. Taupant biudžeto lėšas, įpareigoti Aplinkos ministeriją ieškoti galimybių tarptautinio lygio mokslinių tyrimų projektams. 4. Nedelsiant ir visam laikui uždrausti pramoginę vilkų medžioklę visose Lietuvos saugomose teritorijose ir Medžioklės įstatyme užtikrinti, kad šis principas negalėtų būti pakeistas, kaskart pasikeitus Vyriausybei ar Aplinkos ministrui. 5. Vilkų populiacijos apsaugos srityje grįžti prie 2005 m. nuostatų (žiūrėti toliau pateiktuose faktuose ir pastabose), kuomet buvo sutarta palaipsniui uždrausti pramoginę vilkų medžioklę, nebenumatant pereinamojo laikotarpio, nes jis ir taip per daug užsitęsė, o priemonės, kurios buvo numatytos, jau įgyvendintos. Siūlome vadovautis Lenkijos vilkų populiacijos valdymo pavyzdžiu. 6. Nepritarti siūlymams dėl ūkininkų ir vilkų konflikto sprendimo priemonių, laikinų ar pastovių, kurios numatytų didinti vilkų medžioklės intensyvumą; vietoj to pirmiausia kiekvienu atveju įvykio vietoje kompetentingai ištirti situaciją ir nukentėjusiuose ūkiuose išnaudoti taikaus sugyvenimo su vilkais būdus bei pritaikyti tinkamas prevencines priemones. Netaikiu būdu reaguoti tik išskirtinais atvejais ir tik jei tai neišvengiama. 7. Įpareigoti atitinkamas institucijas skubiai suaktyvinti ir sugriežtinti nelegalios medžioklės kontrolę, padidinti baudas už brakonieriavimą, nusižengimo atveju visam laikui atimant ginklą ir teisę medžioti. 8. Besąlygiškai atmesti visus siūlymus didinti medžiotojų įtaką ir autonomiją medžiojamų žvėrių populiacijų valdyme, įstatymu įtvirtinti nuostatas, kad medžioklės veikla užsiimantys asmenys (ne vien faktiniai medžiotojų būrelių nariai) negali turėti sprendžiamojo, o tik patariamąjį balsą su medžiojamų gyvūnų populiacijų reguliavimo apimtimis susijusių klausymų svarstyme. Nepritarti laukinės faunos populiacijų reguliavimo perdavimui medžiotojų organizacijoms ar bet kokiam kitam šios visuomenės grupės įtakos gamtos apsaugos procesų valdyme didinimui. 9. Įpareigoti Aplinkos ministeriją tyrimui įvykio vietoje parengti kompetentingus specialistus, kurie sugebėtų profesionaliai įvertinti situaciją, atlikti patikimą ekspertizę žalos kaltininkui nustatyti ir apsaugos priemonių, jei jos buvo taikytos, patikimumui įvertinti. 10. Įstatymu užtikrinti, kad esant neginčytinai būtinybei reaguoti netaikiu būdu, kai visos kitos žalos prevencijos priemonės buvo tinkamai pritaikytos ir nepasiteisino, pirmiausia atsakingai įvertinti konkrečioje teritorijoje gyvenančios vilkų populiacijos būklę, atlikti stebėjimus, nustatant realias padarytos žalos priežastis ir aplinkybes; įsitikinti, ar įsikišimas neturės pasekmių vietinei vilkų populiacijai ir tik tada reaguoti konkrečioje vietoje, nepažeidžiant dėl įvykio nekaltų populiacijos individų ir nekeliant grėsmės konkrečių vilkų šeimų stabilumui. 11. Sudaryti tinkamų taikaus sugyvenimo su vilkais būdų ir prevencinių priemonių sąrašą, su jais supažindinant visus nukentėjusius ir paraiškas žalos atlyginimui pateikiančius ūkininkus, viešinti jį plačiajai visuomenei prieinamose masinės informacijos priemonėse, periodiškai tikrinant ir koreguojant pagal naujausius pasiekimus šioje srityje. 12. Įpareigoti Žemės ūkio ministeriją nedelsiant pradėti skirstyti 2018 metais Lietuvos prašymu gautas Europos Komisijos ūkių apsaugai skirtas lėšas (nepelno investicijoms) žalos atvejų nuostoliams padengti, pradedant nuo labiausiai nukentėjusių ūkių. 13. Įpareigoti Aplinkos ministeriją užtikrinti, kad nukentėję ūkiai gautų pakankamą informaciją apie visas įmanomas apsaugos priemones, jų diegimą ir tinkamą priežiūrą, teikti ūkininkams patarimus ir pagalbą jas įrengiant. Bendradarbiauti su nevisuomeninėmis organizacijomis, turinčiomis patirtį šioje srityje. 14. Įpareigoti Aplinkos ministeriją suaktyvinti ir išplėsti informacinį darbą su tikslu skleisti visuomenei žinias apie vilkų naudą, jų etologiją ir jų santykį su žmogumi; reaguoti į visuomenės informavimo priemonėse pasirodančias melagingas žinias apie tariamai vilkų keliamą pavojų žmogui ir stengtis oficialiai paneigti tokią melagingą informaciją. Bendradarbiauti su nevisuomeninėmis organizacijomis, turinčiomis patirtį šioje srityje. 15. Kol naujos vilkų stebėjimo technologijos neįdiegtos ir/ar kaip papildomą priemonę, kai jos bus įdiegtos, palikti medžiotojams pareigą vykdyti vilkų apskaitas pagal pėdsakus sniege su sąlyga, kad drauge su jais apskaitoje dalyvaus visuomeniniai ir/ar atitinkamų valstybinių tarnybų stebėtojai, kurie neužsiima medžioklės veikla. Numatyti tokių stebėtojų apmokymą ir parengimą, galimai įtraukiant į šį darbą visuomeninių organizacijų tokių, kaip GAA „Baltijos vilkas“, narius. 16. Nedelsiant sustabdyti „Vilko apsaugos plano“ esamos redakcijos galiojimą ir įpareigoti Aplinkos ministeriją jį pakeisti. Užtikrinti, kad nauja „Vilko apsaugos plano“ redakcija užkirstų kelią vilkų populiacijos destabilizavimui ir atspindėtų ne medžiotojų interesus, o vilkų apsaugos principus. Įpareigoti Aplinkos ministeriją Plano projektą paskelbti ne trumpesniam, kaip 3 savaičių visuomenės svarstymui ir galutinėje redakcijoje atsižvelgti į visuomenės pastabas bei pasiūlymus. 17. Paraginti Aplinkos ministeriją leisti visuomeninėms gamtos apsaugos organizacijoms dalyvauti „Vilko apsaugos plano“ svarstymuose ir medžioklės limitų nustatymo diskusijose bei teikti pasiūlymus. 18. Pagrindinius vilkų populiacijos apsaugos principus įtvirtinti Medžioklės įstatyme ir numatyti priemones, kad šių populiacijos stabilumą garantuojančių priemonių negalėtų keisti kiekviena nauja Vyriausybė.

Dėl "Nemuno žiedo" trasos valdymo

Lietuvos automobilių ir motociklų sporto bendruomenė. Adresuota: Lietuvos Respublikos vyriausybė; Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Beveik prieš keturis metus, bankroto administratoriui perdavus tvarkyti VšĮ „Nemuno žiedą“, valstybinio objekto - „Nemuno žiedo" trasos - valdymą perėmė naujai sukurtas Všį „Nacionalinis žiedas“. Jo steigėjais tapo Kauno miesto ir rajono savivaldybės bei Kūno kultūros ir sporto departamentas, buvo skelbiamas ir naujasis konkursas vadovo pareigoms užimti. Visos automobilių ir motociklų sporto bendruomenės nusivylimui, pasikeitė laikinai administravimo teisę gavusi viešoji įstaiga, bet ne jos vadovas, pastaruoju liko Arūnas Samochinas. Prieš tai vadovavęs ir VšĮ ‚Nemuno žiedui“, A. Samochinas teigė, kad sėkmingam objekto valdymui koją kišo įstaigoje paliktos skolos. Tačiau, atvertus naują lapą ir paskyrus jį vadovauti visiškai naujai įsteigtam VšĮ, niekas nepasikeitė. Per tris metus, t.y., laikotarpį, kuriam VšĮ „Nacionalinis žiedas“ gavo objekto panaudą, buvo užsibrėžti ir išsikelti tikslai: objekto gerinimas, paruošimas koncesijai – papildomoms investicijoms, taip būtinoms objektui išsaugoti. Į objekto būklės gerinimą investavo viena iš dalininkių – Kauno miesto savivaldybė, per du metus skirdama 200 000 eurų. Deja, apie tolimesnį finansavimą, neoficialiais duomenimis, nebekalbama, nes savivaldybės atstovai pastebėjo, kad investicijos neatsiperka, o objekto infrastruktūros būklė per minėtą laikotarpį vargiai keičiasi. Neoficialiais duomenimis, daugiau lėšų Kauno miesto savivaldybė skirti neplanuoja, nes skirtos lėšos tapo ne protinga investicija į išliekamąją vertę turintį traukos objektą, o tiesiog lėšų švaistymu. Šių metų spalio mėn. 05 d. dieną baigė galioti Lietuvos valstybės ir VšĮ „Nacionalinis žiedas“ sudaryta panaudos sutartis dėl „Nemuno žiedo“, kaip infrastruktūros objekto, laikino valdymo. Pagal ją VšĮ "Nacionalinis žiedas" neteko teisės valdyti minėtą valstybės turtą: reiškia, kad visi po šios datos vykstantys renginiai ir visos bendradarbiavimo sutartys ar renginių rezervavimas, avansų ėmimas ir kita su objektu vykdoma veikla yra nelegali ir negalima, bei galimai prieštarauja Lietuvos valstybės įstatymams. Pastebėta, kad užduočių, kurios buvo numatytos VšĮ „Nacionalinis žiedas“, kaip laikinam objekto valdytojui, neįvykdė, o net ir atitinkamų administravimo procesų metu, valdytojo atliekami veiksmai kelia abejonių. Net ir pasibaigus objekto panaudos sutarčiai, esamas valdytojas vis dar ruošia renginių sutartis, rezervuoja datas, ima nuomos mokesčius bei avansus. Lietuvos automobilių ir motociklų sporto bendruomenę labai domina, kokiu pagrindu tokie renginiai yra organizuojami svetimoje teritorijoje? Į kokį biudžetą nelegaliai renkamos lėšos keliauja ar mokami mokesčiai, vykdoma apskaita? Atsižvelgiant į tai, kad objekto būklė, valdytojo iniciatyva, nebuvo gerinama, nevyko joks bendradarbiavimas ar dialogas su automobilių ir motociklų sporto federacijomis, nors Lietuvos automobilių sporto federacija sudarė visas sąlygas bendradarbiavimui ir darbuotojų kompetencijoms nemokamai gerinti, žiniomis dalintis, bei, atsižvelgiant į tai, kad bendruomenės interesai – ignoruojami, iš organizatorių reikalaujama nelogiškų sumų ir mokesčių bei jie įpareigojami savo lėšomis paruošti trasą jų organizuojamiems renginiams, prašome nebeleisti šio objekto valdyti tam pačiam žmogui, kuris per paskutinius 8 valdymo metus nesugebėjo progresyviai ir atitinkamai dirbti užtikrinant sėkmingą objekto veiklą, infrastruktūros gerinimą, objekto populiarinimą, dėsningą bendradarbiavimą su susijusiomis automobilių ir motociklų sporto federacijomis ar bendrąjį automobilių ir motociklų sporto populiarinimą. Gaila, bet panašu, kad šis žmogus naudojasi esama politine padėtimi Lietuvoje ir daro viską, kad tik būtų užglaistomos jo valdymo spragos, „įsisavintos“ svetimos lėšos, formuojamos galimai melagingos ataskaitos, dalininkų susirinkimuose vengiama kalbos apie tikrąją trasos situaciją, o dalininkai, greičiausiai, nežino visos informacijos. Visa Lietuvos automobilių ir motociklų sporto bendruomenė puikiai žino kokia yra trasos situacija. Trasos asfaltą galima tiesiog rankomis laužyti, dalyvių aikštelė (padock’as) yra apverktinos būklės, varžybų organizatoriai patys turi sumokėti už atitvarų taisymą arba turi nupirkti naujus. Sutartys dėl trasos nuomos yra sudaromos siekiant asmeninės naudos, o sąlygos, terminai yra dažniausiai sunkiai organizatoriams įgyvendinami, trasos nuomos kaina yra didžiausia Baltijos regione, nors trasos būklė - prasčiausia. Prašome visos automobilių ir motociklų sporto bendruomenės vardu, išsaugoti „Nemuno žiedo" trasą, perduoti valdyti objektą kompetentingiems, suinteresuotiems objekto išsaugojimu, asmenims. Lietuvos automobilių ir motociklų sporto bendruomenė nori turėti ir išsaugoti vienintelę Lietuvoje esančią žiedinių lenktynių trasą, kuri yra išties unikali ir visiems svarbi.

UŽDRAUSKITE DARBO LEIDIMŲ SUTEIKIMĄ UŽSIENIEČIAMS NE IŠ EUROPOS SĄJUNGOS

Jonas Kazeliauskas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas

Balsuodami už stojimą į Europos Sąjungą tikėjomės ne vien europinių kainų,bet ir europiniųalgų Lietuvoje.Bet vietoje atlyginimų didinimo vis daugiau išrašoma naujų darbo leidimų ne Europos Sąjungos piliečiams,vien pernai išrašyta apie 10 tūkstančių. Vakarų Europos šalyse ne Europos Sąjungos piliečiai gali dirbti tik turėdami pabėgėlių statusą.Jiems 10 metų neleidžiama grįžti į savo kilmės šalį kitaip praranda pabėgėlio statusą.Ne ES piliečiai dirbantys Lietuvoje,gali dažnai grįžti į kolmės šalį,kur išleidžia Lietuvoje uždirbtus pinigus.

Už politikų keliamas algas

Neskelbemas. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Jai kam Lietuvojia gereja gyvenimas tai tik seimo nariams kurie moka tik : miegoti, žiovauti, snuki krapštyti, bezdėti, nosi krapštyti ir snarglius valgyti l, ir jie už tai nori algos didesnes. Šia peticija siūlau pasirašyti, kad tos dvėsiančios ir kriokiančios kiaulės tū pinigū negautu.