Išsaugokime tiesioginį traukinį į Visaginą

Lina Kadžiulytė. Adresuota: Susisiekimo ministerija, LR Vyriausybė, LR Seimas

Susisiekimo ministerija paskelbė siūlymą optimizuoti keleivių pervežimą nutraukiant traukinio maršrutus į Visagino miestą ir Turmantą, atkarpoje nuo Ignalinos pervežant keleivius autobusais. Visaginas yra 20 000 gyventojų miestas, bandantis atsigauti po socialinių pagrindinio miesto darbdavio – atominės elektrinės – sustabdymo pasekmių. Patogus tiesioginis susisiekimas traukiniu su Vilniumi yra viena svarbiausių galimybių tolesniam miesto vystymuisi. Gražiai sutvarkytame, nuostabios gamtos apsuptame mieste yra puikios sąlygas tiek gyvenimui, tiek poilsiui. Miestas, kuriame nebrangūs butai, geros mokyklos, išvystyta ES infrastruktūra ir iki kurio galima atvykti traukiniu iš Vilniaus vos per kelias valandas, jau tapo populiari žmonių, galinčių dirbti nuotoliniu būdu, persikraustymo vieta. Šis miestas gali pasiūlyti įvairių pramogų gamtoje, smėlėtame paplūdimyje ir atominio turizmo objektuose. Apsunkinta galimybė pasiekti šį miestą ženkliai sumažina jo patrauklumą tiek verslo vystymui, tiek gyventojų patogumui. Geležinkeliai atlieka ne vien tik trumpalaikio pelno uždirbimo funkciją, bet ir svarbų vaidmenį integruojant nutolusius regionus. Prašome Vyriausybės ir Seimo nepritarti siūlymui apsunkinti susisiekimą su Visagino miestu.

Prieš Davydiškių tvenkinio privatizavimą Ukmergės rajone

Vidmantas Ziezis. Adresuota: LR Aplinkos Apsaugos Ministerija LR Teisingumo Ministerija LR Vyriausybės Astovui Vilniaus Apskričiai LR Seimo nariui Juozui Varžgaliui

PETICIJA Aš žmonių išrinktas visuomenės atstovas ir po teksto pasirašiusieji, įsigiję žvejų draugijos leidimus žvejoti, esame dideliame strese ir ištikti šoko dėl Ukmergės raj. žvejų draugijos vadovo Vaido Bakanausko ir medžioklės žinovo žuvininko Arūno Pročkailos, mūsų manymu neteisėtų veiksmų. 2017 metų rudenį rajono spaudoje buvo paskelbtas straipsnis, kad privačių asmenų lėšomis buvo prileista į tvenkinį nežinomas kiekis karpių. Straipsnyje rašoma, kad žvejyba NEBUS draudžiama, tačiau karpį sugavus, prašoma paleisti atgal į tvenkinį. Mes žvejai mėgėjai, pagrinde Deltuvos seniūnijos gyventojai 2018 metų pavasarį, kai įsigijome leidimus žvejybai metams visai netikėtai birželio mėnesio 8d. žvejai su galiojančiais leidimais, buvo išvaikyti nuo tvenkinio , motyvuodami tuo, jog kažkas gaudo karpius ir juos pardavinėja , taipogi teigė turintis viceministro įsakymą uždrausti žvejybą šiame tvenkinyje. Taip pat bus iškabintos lentos ir galiojantis išpirkti metiniai leidimai nebegalios. Sužinojęs faktus paskambinau vadovui ir paklausiau kame reikalas. Konkrečiai atsakė – tvenkinys valstybės, žvejų draugija išnuomavo šį tvenkinį ir aš kaip vadovas darau ką noriu. Įdomus faktas tas, jog nei su Bakanausku jau minėtu , bei medžioklės žinovu žuvininku negalima rasti bendros kalbos. Jie atsisako parodyti viceministro įsakymą ne tik man, bet ir Ukmergės raj. Deltuvos seniūnui. Vienintelis atsakymas, negalima duoti jokių dokumentų, nes tvenkinys skirtas vietiniam naudojimui. Tankiai žvejodamas šiame tvenkinyje pasiūliau vadovams visuomenės pagalbą, padėti prižiūrėti ,kad nebūtų nelegaliai gaudomi karpiai, tačiau jie kategoriškai atsisakė. Išnagrinėjęs padėtį , niekur neradau kažkokių draudimų, išskyrus Davidiškių tvenkinio žvejybos taisyklės, kurių manau patys vadovai jų nežino, nes jų pačių atsakymai telefoninio pokalbio metu akivaizdžiai prieštaringi. Nuvykęs į žvejų draugijos parduotuvę įsitikinau, kad leidimai žvejoti parduodami visur, bet Davidiškių tvenkinį, kažkodėl išskiria (išbrauktas iš sąrašo) ir jokių atskirų leidimų neparduoda. Reikalaujame TEISINGUMO!

Lietuvos švietimo darbuotojų reikalavimai

Rūta Andriuškevičienė, Lietuvos mokytojų sąjūdis; Andrius Navickas, Lietuvos švietimo darbuotojų profesinė sąjunga. Adresuota: LR Prezidentė, LR Seimas, LR Vyriausybė, LR švietimo ir mokslo ministerija

Mes, mokytojai, nebegalime tylėti, nes Lietuvos švietimo sistema seniai nebėra prioritetinė sritis. Nuolatinių reformų pasekmė- nuosekliai prastėjanti ugdymo kokybė. Puiki idėja Lietuvai- paskelbti mokytojo profesiją prestižine iki 2025 m. niekaip nesiderina su Švietimo ir mokslo ministerijos veiksmais: nuolat pabrėžiamas nepasitikėjimas dirbančiais mokytojais. Švietimo sistema nebeturi atsinaujinančių resursų- jaunų žmonių, kurie norėtų rinktis mokytojo profesiją. Švietimo sistema artėja prie visiško chaoso, todėl mes, būdami atsakingi pieš mūsų visų vaikus, REIKALAUJAME: 1. Stabdyti etatinio mokytojų darbo apmokėjimo modelio įgyvendinimą nuo 2018 rugsėjo kaip neskaidrų, neparengtą ir nesuderintą su mokytojais bei mokyklų vadovais. 2. Mokytojų etatinio darbo apmokėjimo modelyje turi būti atsižvelgta į šiuos principus: 2.1. Etatą sudaro 36 valandos, iš kurių ne daugiau kaip 18 kontaktinių valandų; 2.2. Etatas gali būti dalinamas tik išlaikant tą pačią kontaktinių ir nekontaktinių valandų skaičiaus proporciją; 2.3. Valandos etatui skaičiuojamos ne metams, o savaitei. 3. Nuo 2018 09 01 padidinti pedagoginių ir nepedagoginių darbuotojų pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientus 20 proc. ir sudaryti aiškų ir nuoseklų atlyginimų kėlimo planą, kad iki 2020 m. jie būtų suvienodinti su vidutine Europos Sąjungos šalių mokytojų alga. 4. Numatyti ne mažiau kaip šešias nekontaktines valandas ikimokyklinių ir priešmokyklinių įstaigų pedagogų etate. 5. Mažinti vaikų/mokinių skaičių grupėse/klasėse, nurodant konkrečius skaičius ir terminus. Nuo 2018 m. rugsėjo 1 d. pradėti mažinti vaikų/mokinių skaičių grupėse/klasėse: 5.1. ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų 1,5 – 3 metų grupėse – iki 10 vaikų, 3 – 7 metų grupėse – iki 15 vaikų; 5.2. bendrojo ugdymo mokyklų 1-4 klasėse – iki 22, 5 – 12 klasėse – iki 26 mokinių.    

Dėl katilinės Beržų 6B, Panevėžyje, statybos uždraudimo

Asta Kulbienė. Adresuota: LR Vyriausybei Aplinkos ministerijai LR Prezidentei LR Seimo nariams G. Burokienei, P. Urbšiui, B. Mateliui Panevėžio m. merui, Tarybai, Administracijai

Mūsų tikslas - išsaugoti konstitucines Žmogaus teises į sveiką, saugią ir švarią gyvenamąją aplinką bei nuosavybės neliečiamumą. Mes kategoriškai prieštaraujame 19,9 MW biokuro katilinės, Beržų g. 6B, Panevėžyje, statybai, kadangi: a) naujos katilinės veikla, deginant medienos atliekas (biokurą) neišvengiamai didins aplinkos taršą Panevėžio mieste, jo pietinėje ir centrinėje dalyse, kuriose yra gyvenamieji rajonai, darys neigiamą įtaką gyventojų, jų vaikų gerovei ir sveikatai, blogins gyvenamosios aplinkos kokybę. Dėl vyraujančių pietų, pietvakarių, vakarų vėjų teršalai be kita ko bus nešami link ikimokyklinio ir pagrindinio ugdymo įstaigų ir gimnazijų, kurių 400-800 m. atstumu yra net dešimt; b) dėl šios planuojamos ūkinės veiklos nuvertės nekilnojamasis turtas; c) katilinės statybos vieta parinkta neteisėtai ir nepagrįstai, ji nenumatyta Panevėžio miesto bendrajame plane, o specialiajame šilumos ūkio plane nurodyta, kad šioje vietoje katilinių statyba nerekomenduojama; d) Aplinkos apsaugos agentūrai priėmus išvadą dėl poveikio aplinkai vertinimo atrankos buvo pakeisti biokuro katilinės projekto sprendiniai, kurie yra susiję su didesniu poveikiu aplinkai, ir šiai planuojamai ūkinei veiklai nėra atlikta privaloma poveikio aplinkai vertinimo procedūra pagal pasikeitusius ūkinės veiklos sprendinius; e) šios planuojamos ūkinės veiklos metu bus sukūrenama daugiau nei 165,86 tonų per dieną medžio atliekų (biokuro), todėl šiai ūkinei veiklai yra privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą, kuris iki šiol nėra atliktas; f) statytojas UAB „Biokuro energija“ ignoruoja visuomenės reikalavimus įdiegti modernesnę valymo įrangą, įsipareigoti vykdyti taršos monitoringą, taip pat atsisako didinti kamino aukštį nuo suprojektuoto 25 m. bent iki 35 m. tam, kad būtų garantuota adekvati teršalų sklaida. Mes nuogąstaujame, kad pastačius katilinę ji taps nuolatine pietinės ir centrinės miesto dalies gyventojų bei verslo problema, kadangi Lietuvoje esanti oro taršos kontrolės sistema ir ją reglamentuojantys teisės aktai neužtikrina, kad ūkio subjektai, išleidžiantys į aplinką teršalus, laikytųsi leidžiamų taršos normatyvų. Oro taršos kontrolė yra faktiškai pavesta pačiam teršėjui, o valstybinių institucijų priežiūra yra išskirtinai formali ir neveiksminga. Nepaisant to, kad Panevėžio miesto pietinės dalies gyventojai yra surinkę ir pateikę įvairioms valdžios institucijoms apie 700 parašų dėl šios katilinės statybų uždraudimo, nei viena iš valdžios institucijų nesiryžta prieštarauti šioms statyboms ir vengia ginti viešąjį interesą, susijusį su švarios, sveikos ir saugios gyvenamosios aplinkos išsaugojimu. Panevėžio miesto gyventojai, atsižvelgdami į tai, kas išdėstyta kategoriškai prieštaraujame 19,9 MW biokuro katilinės, Beržų g. 6B, Panevėžyje, statybai, ir REIKALAUJAME: 1. neišduoti statybos leidimo katilinės statybai Beržų g. 6B, Panevėžyje ir neleisti vykdyti tokios statybos; 2. ginti viešąjį interesą - suinteresuotos visuomenės teises į sveiką, švarią ir saugią aplinką bei nuosavybės neliečiamumą; 3. priimti sprendimus dėl atsinaujinančių išteklių energetikos objektų tipų, jų išdėstymo zonų ir vietų numatymo Panevėžio miesto bendrajame plane ir specialiajame šilumos ūkio plane.

Peticija dėl kontraceptikų įtraukimo į kompensuojamų vaistų sąrašus

L. Kadžiulytė. Adresuota: LR SAM, LR Vyriausybė

Kontraceptinės priemonės mūsų šalyje nėra kompensuojami vaistai. Jų įsigijimo kaštai neproporcingai tenka moterims. Didesnes pajamas gaunančios moterys tiesiog su tuo susitaiko, o tos, kurioms neplanuotas nėštumas tik dar labiau apsunkintų ir taip sudėtingas gyvenimo aplinkybes, taip pat jaunos studentės, moksleivės, lieka labiausiai pažeidžiamos. Artėja kovo 8-oji – Tarptautinė moterų solidarumo diena. Prašom vyrų (ir vienos kitų) šiemet ne tulpes dovanoti, o pasirašyti peticiją dėl kontraceptinių priemonių įtraukimo į kompensuojamų vaistų sąrašus.

Dėl kristelerio manevro panaikinimo

Nerijus Stasiulis. Adresuota: LR Prezidentas, LR Seimas, LR Vyriausybė, LR Sveikatos apsaugos ministerija, LR Vidaus reikalų ministerija, LR Teisingumo ministerija, LR Generalinė prokuratūra

Sustabdykime smurtą prieš gimdančią moterį! Lietuvos gimdymo namuose masiškai taikoma nelegali ir sveikatą žalojanti procedūra – kristelerio manevras (pilvo spaudimas gimdymui užbaigti). Nors, deja, apie tai nėra atlikta jokių oficialių tyrimų ir surinkta duomenų, tačiau šį smurtą patyrusių moterų pasakojimai arba jį mačiusių jų artimųjų liudijimai išduoda viešą paslaptį, kad tai yra įprasta praktika. Kristelerio manevrą sudaro fizinės jėgos panaudojimas rankomis spaudžiant pilvą iš viršaus, siekiant išstumti kūdikį. Nėra įrodyta, kad taip galima pagreitinti kūdikio gimimą – tai eksperimentinė procedūra, kurios nederėtų naudoti kasdienėje akušerijos rutinoje. Žinoma, kad moterims atliekant šį „manevrą“ ant pilvo lieka didelės mėlynės / lūžta šonkauliai / kyla perteklinis kraujavimas / plyšta gimda, kepenys arba tarpvietė / jų lytiniai santykiai tampa skausmingi ir kt. Kūdikiams sulaužomi kaulai / pažeidžiami nervai (ypač – rankų) arba stuburas / kyla komplikacijų dėl deguonies nepakankamumo / jie patenka į intensyvios terapijos skyrių ir kt. Todėl kristeleris yra uždraustas daugelyje šalių, tarp jų Prancūzijoje ir Lenkijoje. Lietuvos Sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijose taip pat nurodoma, kad jis nėra naudojamas naujagimio gimimui palengvinti. Taigi, ši procedūra nėra pagrįsta įrodymais, taikoma tik šiurkščiai pažeidžiant gydytojo etiką ir tik dėl akušerio-ginekologo asmeninio sprendimo atlikti šį nelegalų veiksmą – vadovaujantis vien savo ir savo kolegų žalingais įpročiais/įsitikinimais ar dėl asmeninio patogumo, siekiant neteisėtu būdu sutrumpinti gimdymo trukmę. Ši draudžiama procedūra ne tik kelia papildomą kančią gimdančiai moteriai, bet ir nereikalingai sutrikdo jos sveikatą, todėl yra ne tik medicinos etikos pažeidimas, bet ir kriminalinis nusikaltimas. Be to, akušerio-ginekologo atsainus požiūris į gimdančios moters gerovę, taikant draudžiamas praktikas, gali būti ir „atlygis“ už negautą neoficialų užmokestį. Nors Lietuvoje, kaip ir apskritai Rytų ir Vidurio Europos regione, pilvo spaudimo praktika yra įprasta, sunku įvertinti jos tikrąjį paplitimo mastą – nes mūsų šalyje apie tai ne tik nėra atlikta jokių tyrimų, bet gydytojai „dėl teisinių priežasčių“ apskritai nėra linkę dokumentuoti arba pripažinti, jog atliko šį veiksmą. Sveikatos priežiūros įstaigos linkusios šališkai ginti savo darbuotojus. O sužalotos moterys, dėl neapsakomos smurto ir streso gimdymo metu patirties, tiesiog turi per mažai jėgų ieškoti teisingumo. Todėl šie nusikaltimai lieka neišaiškinti, o kaltininkai – nenubausti. Kristelerio manevras yra barbariška praktika ir turi liautis nedelsiant! Mes, šį smurtą patyrusios arba norinčios jo ateityje išvengti moterys ir jų artimieji, šios barbariškos praktikos neapkenčiantys Lietuvos Respublikos pilietės ir piliečiai, Reikalaujame: 1. Išsakyti plačiajai visuomenei aiškią Prezidentūros, Seimo, Vyriausybės, Prokuratūros poziciją ir pabrėžti, kad kristelerio manevro atlikimas yra netoleruotinas, nemediciniškas, neetiškas ir nelegalus; 2. Absoliučiai netoleruoti kristelerio manevro sveikatos priežiūros įstaigose, o jį atlikusius asmenis patraukti atsakomybėn – panaikinti jų licencijas ir nubausti baudžiamojo proceso tvarka; 3. Atsakingai ištirti kiekvieną gimdžiusios moters, jos artimųjų ar kitų liudininkų pranešimą apie šio manevro atlikimo atvejus; 4. Atlikti sveikatos priežiūros įstaigos išorinį auditą, jeigu nukentėjusi moteris arba liudininkas pranešė apie bent vieną joje atliktą kristelerio manevrą, galimai sutrikdžiusį sveikatą; 5. Informuoti visus Lietuvos Respublikos prokurorus, kad kristelerio manevro atlikimas yra nelegalus ir savaime sudaro pagrindą patraukti jį atlikusį akušerį baudžiamojon atsakomybėn.

Už sveikatos apsaugos sistemos reformą

Arvydas Ugenskis. Adresuota: LR Prezidentė, LR Seimas,LR Vyriausybei, LR SAM

Šiandieninė sveikatos apsaugos sistema yra užsilikęs planinės ekonomikos reliktas. Joje dirbantys medicinos darbuotojai neturi motyvacijos gerinti darbo kultūrą, siekti geresnių rezultatų. Aplinka, kurioje jie dirba, neskatina gerai dirbančius ir toleruoja nemokšas ar karjeristus. Pastarieji, pasinaudoję sistemos netobulumu, gana dažnai sėkmingai daro karjerą. Sistema neįgali apsivalyti nuo tokių darbuotojų ir atsinaujinti. Jos vidinės problemos įtakoja santykius tarp gydytojo ir ligonio, kaip išdava ir gydymo kokybę. Ligoniams vis dažniau tenka patirti neprofesionalumą, abejingumą ir net grubumą. Todėl mes, ligoniai ir juos prižiūrintys asmenys bei visi kiti suinteresuoti Lietuvos piliečiai, reikalaujame: 1. Reformuoti sveikatos apsaugos sistemą. 2. Pakeisti joje esančius planinės ekonomikos santykius naujais, atitinkančiais šiandienos reikalavimus.    3. Susieti gydytojų atlyginimą su jų darbo rezultatais, kuriuos  vertinant dalyvautų ligoniai arba jų atstovai. 4. Vykdant, sveikatos apsaugos sistemos reformą, atsižvelgti į visų suinteresuotų visuomenės sluoksnių interesus. https://www.delfi.lt/sveikata/sveikatos-naujienos/vilniete-iki-siol-neatsigauna-mano-serganti-teva-i-gatve-ismete-kaip-suni.d?id=76511811

LR Statutinių pareigūnų ir VRS pensininkų kreipimasis

Statutinių pareigūnų teisinė sąjunga. Adresuota: LR Seimas, LR Prezidentė, LR Vyriausybė, LR Vidaus reikalų ministerija, Europos parlamentui, ES Tarybai

Lietuvos statutinių institucijų pareigūnai, nuolat dirbdami padidintos rizikos ir psichologinės įtampos sąlygomis Tėvynės ir kiekvieno visuomenės nario labui, patirdami didžiulį emocinį ir fizinį nuovargį, kiekvienais metais rengiant naują biudžetą susiduria su Valstybės cinišku abejingumu. Statutinių tarnybų ir ypatingai viešosios tvarkos užtikrinimo sektorius, kuris yra saugios visuomenės garantas, nebeturi fizinių išteklių savo funkcijoms vykdyti pilnu pajėgumu. Išskirtinai savo resursais ir ribotais finansiniais ištekliais bandoma kurti motyvavimo ir skatinimo sistema yra nepakankamas kriterijus profesionalams išlaikyti, jaunam pajėgiam kontingentui sutelkti ir uždaviniams įgyvendinti. Šiai dienai Lietuvos Respublikos statutinių pareigūnų algos ir pensijos yra bene žemiausios visoje ES, o jokių perspektyvų jų kėlimui nenusimato. ES valstybių narių statutinių institucijų interesai valstybiniu lygmeniu yra ginami tarptautinėje plotmėje ir prašoma ieškoti pagalbinių resursų pareigūnų orioms algoms bei pensijoms užtikrinti, tuo tarpu Lietuvos statutinės institucijos valstybiniu lygmeniu skandinamos diržų veržimų, savų išteklių paieškų ir vidinių resursų manipuliavimo žaidimuose, net neplanuojant skirti papildomų lėšų algų kėlimui. Algų augimas neplanuojamas ne tik, kad 2018 metais, bet net ir ES programos 2020 metams rėmuose Lietuvos perspektyviniai planai kelti algas statutiniam sektoriui nenumatyti, kaip ir nenumatytas statutinių pareigūnų pensijų kėlimas ES pensijų programoje iki 2060 m. Pareigūnams išeinant iš tarnybos, algų stagnacijai įtakojant griūties procesus, nes jauni pareigūnai taip pat ilgai neištveria gyvenimo pusbadžiu ir atitinkančių grėsmes tarnyboje socialinių garantijų nebuvimo, Valstybės abejingumo dėka artėjama prie visiškos sistemos demotyvacijos ir kraštutinio nusivylimo. Nusivylusi ir ateitimi netikinti teisėsauga – nesaugi valstybė ir visuomenė, mes tikime, kad Jūs, kaip ir mes, to nenorite. Suvokdami, kad tik patys galime kažką pakeisti, būdami atsakingi ne tik už save, bet ir už visuomenės saugumą, valstybės viešosios tvarkos užtikrinimą ir palaikymą, jausdami esantys įsipareigoję Tėvynės labui ir kiekvieno piliečio ramybei bei teisinei gerovei, reikalaujame valstybės valdymo institucijų atsisakyti ciniško abejingumo pozos ir skubiai imtis veiksmų, dėl kurių valingiems sprendimams priimti yra pats tinkamiausias laikas. Reikalaujame: 1. Nedelsiant padidinti statutinių institucijų algų fondą tiek, kad be papildomų vidinių resursų, projektinių programų ir kitų sistemos savižudos priemonių žemiausia alga nuo 2018 m. sausio 1 d. žemiausios grandies pareigūnams būtų skaičiuojama nuo 1000 eurų iki mokesčių, o iki 2020 metų sausio 1 d. statutinių institucijų pareigūnams algas pakelti iki vidutinio Europos Sąjungos šalių statutinių institucijų atlyginimo vidurkio. 2. Nedelsiant priimti sprendimus, kurių dėl finansinių apribojimų negali priimti statutinės institucijos savarankiškai, ir pradėti taikyti papildomų socialinių garantijų bei papildomo nelaimingų atsitikimų draudimo paketą, atitinkantį ES valstybių socialinių garantijų užtikrinimo statutiniams pareigūnams gaires . 3. Nedelsiant atstatyti visas iki šiol neatstatytas statutinių pareigūnų pensijas. 4.Nedelsiant nustatyti statutinių pareigūnų pensijų dydį ne mažesnį nei 50 proc. buvusio darbo užmokesčio su visais priedais, išeinančiųjų į pensiją išmokos dydį skaičiuojant ne nuo bazinio dydžio ir įsipareigoti iki 2020 metų jį pakelti iki ES vidurkio, o taip pat šių įsipareigojimų rėmuose pakelti pensijos išmokas ir išėjusiems į pensiją iki šio sprendimo priėmimo.

Katalikišką Šv. Mato gimnaziją paverskime KTU licėjumi

šv. Mato gimnazijos mokinė. Adresuota: LR presidentė, LR seima, LR Vyriausybė, LR Švietimo ir mokslo ministerija, Kauno savivaldybė

Mes, žemiau pasirašiusieji Šv. Mato gimnazijos bendruomenės nariai, reikalaujame, kad Kauno savivaldybė nepratęstų panaudos sutarties ir Šv. Mato gimnaziją taptų KTU inžinerijos licėjumi.

Išsaugokime katalikišką Šv. Mato gimnaziją

R.Kapčiūniene. Adresuota: LR Prezidentė, LR Seimas, LR Vyriausybė, LR Švietimo ir mokslo ministerija, Kauno savivaldybė

Mes, žemiau pasirašiusieji Šv. Mato gimnazijos bendruomenės nariai, reikalaujame, kad Kauno savivaldybė pratęstų panaudos sutartį ir Šv. Mato gimnazija galėtų veikti ir tęsti katalikišką ugdymą.