Naujos Lietuvos peticija

24 PARAŠAI

Kategorija:

Lietuva 6.0 nepasiteisino!
Laikas Lietuvai 7.0.
Siūloma versija.

Lietuva nesusitvarko su Seimu, paskutiniu metu jis labai primena XVIII amžiaus Seimą, kur svetimos valstybės darė ką norėjo papirkinėdamos tariamus tautos atstovus. Todėl siūlau naikinti seimą ir įvesti prezidentinį valdymą. Tai yra paskelbti prezidentinę respubliką.
Akivaizdu, jog ubagas ir elgeta valstybės valdyti negali, nes jį nupirks bet kas kaip kokią prostitutę, tai turi daryti kompetetingas vadovas, su rimta motyvacija, tiek finansine, tiek idėjine, kuris siektų, kad valstybė gautų pelną. Politologų pasakos, jog valstybės negalima prilyginti įmonei, pvz. nepelno siekiančiai, yra naivios ir nekompetetingos, tam reikia tiesiog įstatymiškai nustatyti prioritetus.
Idėja yra tokia: naikinamas seimas, visų jo narių alga atiduodama prezidentui. Tai yra jo bazinė alga ( 1 551 000 LT į mėnesį ), jeigu valstybės BVP augimas yra teigiamas: jis gauna premiją; jei neigiamas - premiją mato kaip savo ausis. Likusi panaikinamo Seimo biudžeto dalis, o ji tikrai nemaža: atitenka rinkimų komisijai, kuri bus atsakinga už prezidento rinkimus, dalinai kontroliuos ir privalės duoti pritarimą ekstremaliais atvejais, pavyzdžiui, karo paskelbimo atveju.
Įstatymų leidimo funkciją perima prezidentas: jis juos suformuluoja, samdomi teisininkai, juos paruošia taip, taip kaip priklauso ir suderina juos su jau esančiais, kad vieni neprieštarautų kitiems, bet kuriuo atveju, tokio darbo kokybė būtų aukštesnė, nei kai juos ruošia ir tvirtina aktoriai ir visokie šoumenai.
Įstatymas yra vadovo nurodymas, kurie gali keistis. Ir sėkmingai veikiančioms įmonėms visai nėra reikalo prie savęs laikyti nurodymų kūrėją. O štai pačio prezidento veiklą turi griežtai apibrėžti Konstitucija, nekeičiamas įstatymas, ir prezidento nurodymai negali prieštarauti Konstitucijai.
Štai tokia siūloma versija Lietuva 7.0. Kviečiu tautą aktyviai dalyvauti naujosios Lietuvos kūrime ir neleisti jos valdyti visokiems nevykėliams fizikams, gyvenime neragavusiems tikro darbo.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Virginija
pritariu, nes visi prezidentes pasiulymai nugula Seimo stalciuje, kam reikalingas tas Seimas as nesuprantu...
2 Skaidre
Taip! Turi buti vienas vadovas, tada bus ir tvarka. Liaudies patarle sako: "kai namuose dvi seimininkes, gaunasi snipstas" Kiek Seime dykaduoniu? Tik pinigai i bala is ir taip skyleto valstybes biudz!
3 Č.Lapinskas
Kur kas geriau gaivinti konstitucinę monarchiją.Vietoj Prezidento.
4 Edvardas
Yra realesnių peticijų.Siūlau pasirašyti ir www.peticija.lt/visos/1624
5 Aloizas
Neleiskim Lietuvos valdyti komunistas, o ne fizikams

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (129)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.