Visos 7 psl.

Grąžinkite gydymą privačiose sveikatos priežiūros įstaigose (33)

LR. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas

Kaip žinia, Vyriausybė jau leido dirbti ne maisto parduotuvėms, buities paslaugų įmonėms, grožio salonams, lauko kavinėms, muziejams, bibliotekoms ir kt. II-ajame karantino švelninimo etape minima, jog pradedamos teikti ir sveikatos paslaugos (planinės procedūros, sveikatingumo paslaugos). Deja, mūsų žiniai, teikiamų gydymo paslaugų nepadaugėjo. Realus gydymas neveikia. Suprasdama esamą padėtį viešojo gydymo įstaigose, noriu drąsinti reikalauti būtino gydymo privačiose sveikatos įstaigose. Daugelis privačių gydymo įstaigų (klinikos, privatūs kabinetai) turi įėjimus iš lauko pusės, kas būtina laikantis karantino nustatytos tvarkos. Tokiu būdu užbaigsime sergančiųjų kančias ir išvengsime galimo masinio susibūrimo viešojo gydymo įstaigose.

Automobilių parkavimo problema prie Santariškių mini darželio (29)

G.Juškėnas. Adresuota: Vilniaus miesto savivaldybė, UAB MD LT

Planuojama mini darželio plėtra Santariškių rajone. Tačiau plėtotojas UAB MD LT, nenumatė automobilų stovėjimo vietų, vaikus atvežantiems / pasiimantiems tėvams bei darželio personalui. Šiai dienai net ir esamamo darželio lankytojų tėvai, palieka transporto priemones chaotiškai, to pasekoje blokuodami įvažiavimo gatvę ir sudarydami nepatogumus bei sukeldami avarines situacijas gyventojams. Ši situacija tik aštrės ir sukels konfliktus plęčiant darželio plotą beveik dvigubai. Reikalaujame, kad plečiant darželį, būtų rasti sprendimai (pvz. numatant laikiną sustojimą pagrindinėje Santariškių gatvėje su aititinkamu ženklinimu) ar kt sprendimai. Siekiant išvengti nepatogumų, avarinių situacijų, kelių eismo taisyklių pažeidimų ir bereikalingų konfliktų rytais ir vakarais ties UAB MD LT valdomo vaikų darželio adresu Santariškių 57C Vilnius.

Dėl kelio Nr.130 Kaunas-Prienai-Alytus pripažinimo magistralinės reikšmės keliu (573)

Andrius. Adresuota: LR Susisiekimo ministerija, LR Vyriausybė

2020-04-17 Remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (toliau – LAKD) skelbiamais valstybinės reikšmės kelių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo (toliau – VMPEI) duomenimis, valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus yra vienas iš labiausiai apkrautų Lietuvos kelių ir intensyvumo rodikliais lenkia didžiąją dalį magistralinių kelių. 2019 metų VMPEI duomenimis, kelias Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus pagal intensyvumą yra šeštasis Lietuvos kelias (po Vilniaus pietinis aplinkkelis-A19, Vilnius-Kaunas-Klaipėda-A1/E85, Kaunas-Marijampolė-Suvalkai-A5/E67, Klaipėda-Liepoja-A13, Vilnius-Panevėžys - A2/E272). Intensyvesnis eismas fiksuojamas tik penkiuose magistraliniuose keliuose, iš kurių trims suteiktas automagistralių statusas. LR kelių įstatymo 3 straipsnio 2 punktas nustato, kad pagrindiniai Lietuvos keliai ir jų tęsiniai – gatvių važiuojamoji dalis, kuriais vyksta intensyviausias transporto priemonių eismas, vadinami magistraliniais keliais. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 757 „Dėl valstybinės reikšmės automobilių kelių sąrašo patvirtinimo“ patvirtintame valstybinės reikšmės automobilių kelių sąraše yra 21 magistralinis kelias ir 132 krašto keliai. Remiantis LR kelių įstatymo 6 straipsnio 3 punktu, valstybinės reikšmės kelių sąrašą Susisiekimo ministerijos teikimu tvirtina Vyriausybė. Mūsų nuomone, valstybinės reikšmės krašto keliui Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus tikslinga suteikti magistralinio kelio statusą ir numatyti konkrečius bei adekvačius kelio rekonstrukcijos etapus. Nes, dabar šiam keliui LAKD siūloma sutvarkymo perspektyva (2033m.), kai pagal valstybinės reikšmės kelių tinklo plėtros planus, numatyta šio kelio 20 km ruožo rekonstrukcija vyktų tik 2031–2033 m., šių regionų gyventojams – absoliučiai nepriimtina. Dabartiniu metu, dėl būsimo ekonomikos nuosmukio itin svarbios tampa Valstybės investicijos ir pagalba įvairiems verslo sektoriams, todėl Vyriausybei kalbant apie ekonomikos skatinimo ir COVID-19 sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planą, reikia orientuotis ne tik į daugiabučių namų renovacijos spartinimą, bet ir į kelių infrastruktūros plėtrą, LAKD „atšildymą“ ir didesnį dėmesį regionų kelių sektoriui. Atsižvelgdami į išdėstytas aplinkybes, prašome: 1. LR Susisiekimo ministerijos inicijuoti valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus statuso pakeitimo į magistralinį kelią procedūras. 2. LR Vyriausybės suteikti valstybinės reikšmės krašto keliui Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus magistralinio kelio statusą. Prienų rajono meras Alvydas Vaicekauskas Birštono rajono merė Nijolė Dirginčienė Alytaus miesto meras Nerijus Cesiulis Alytaus rajono meras Algirdas Vrubliauskas Kauno rajono meras Valerijus Makūnas Seimo narys Andrius Kupčinskas

Palaikome Taivano dalyvavimą PSO (123)

Palaikome. Adresuota: LR Prezidentas Gitanas Nausėda

Jūsų Ekscelencija, gerbiamas Respublikos Prezidente, kreipiamės į Jus precedento neturinčios pasaulinės pandemijos kontekste. Jos sukeltos krizės galutinės pasekmės Lietuvos ir pasaulio visuomenei, ekonomikai, kultūrai bei tarptautiniams santykiams yra dar sunkiai prognozuojamos, tačiau aišku, kad jos bus itin skaudžios. Tačiau COVID-19 pavojų žmonija galėjo užkardyti ar bent geriau jam pasiruošti, jeigu viruso sklaida pradinėje stadijoje nebūtų Kinijos komunistų partijos režimo nuslėpta nuo pasaulio visuomenės. Kinijos Liaudies Respublikos valdžia slėpė prasidėjusios epidemijos faktą, represavo gydytojus, mėginančius atkreipti savo kolegų ir pasaulio bendruomenės dėmesį į naują grėsmingą užkratą, ir iki šiol falsifikuoja užsikrėtimų bei mirčių statistiką. Kinijos valdžios įtakojama, Pasaulio sveikatos organizacija gniaužė informaciją apie Hubėjaus provincijos Uhano mieste sklindantį naujo tipo virusą, menkino naujojo užkrato grėsmę, galimybę žmogui užsikrėsti nuo žmogaus ir atsisakė paskelbti pasaulinę pandemiją netgi po to, kai koronavirusas išplito į daugelį kitų pasaulio šalių. Nors Taivano sveikatos apsaugos pareigūnai dar 2019 m. gruodžio pabaigoje perspėjo apie didelę užkrato plitimo tarp žmonių tikimybę, Pasaulio sveikatos organizacija šį pranešimą nuslėpė. Taigi nuo į totalitarizmą grįžtančio Kinijos režimo melo ir vykdomų represijų kenčia ne tik jos pačios piliečiai, bet ir viso pasaulio žmonės. Negana to, Kinija, kurios neskaidrus ir nesąžiningas elgesys lėmė pasaulį ištikusios koronaviruso krizės gylį ir mastą, dabar atkakliai siekia pasinaudoti kritine situacija pasaulyje, tiek stiprindama kitaminčių persekiojimą šalies viduje, tiek ir tam, kad išplėstų geopolitinės įtakos tinklus ir apsimestine labdara skleistų savo minkštąją galią. Šalis, kuri ypatingai nukenčia ir patiria didžiausią žalą nuo Kinijos komunistų partijos vykdomos agresyvios politikos, yra Taivanas. Taivanui yra nuolat grasinama karine jėga. Dėl brutalaus Kinijos spaudimo ši demokratinė 23 milijonų žmonių valstybė yra netekusi bet kokio atstovavimo tarptautinėse organizacijose. Nors Taivano reakcija į koronaviruso pandemiją cituojama kaip pasaulinis gerosios praktikos pavyzdys, Kinija trukdo Taivanui dalyvauti Pasaulio sveikatos organizacijoje netgi stebėtojo teisėmis, dalintis gerąja patirtimi ir laiku gauti kovai su pandemija svarbią informaciją. Savo unikalios istorinės patirties ir geopolitinės situacijos dėka Lietuva turėtų solidarizuotis su laisvosiomis, demokratinėmis pasaulio visuomenėmis ir palaikyti jų priešinimąsi totalitarinių bei autoritarinių režimų agresijai. Kai Lietuva paskelbė atkurianti Nepriklausomybę nuo Sovietų Sąjungos, pirmoji valstybė, išreiškusi oficialią diplomatinę paramą tuomet dar trapiam Lietuvos valstybingumui, buvo nedidelė Islandija. Manome, kad dabar, praėjus trims dešimtmečiams po Kovo 11-osios, Lietuva pati yra pribrendusi pademonstruoti savo įsipareigojimą pamatinėms konstitucinėms laisvės ir demokratijos vertybėms, išreikšdama panašią paramą Taivanui. Taivanas per ilgus Šaltojo karo dešimtmečius buvo viena iš nedaugelio šalių, nuosekliai vykdžiusių Baltijos valstybių okupacijos nepripažinimo politiką. Taivanas taip pat rėmė diplomatinio pasipriešinimo sovietinei Lietuvos okupacijai iniciatyvas. Dabar Taivanas nesavanaudiškai teikia Lietuvai humanitarinę pagalbą kovoje su pandemija. Taivanas yra de facto nepriklausoma valstybė, su kuria Lietuva ir kitos Europos Sąjungos narės palaiko produktyvius ryšius daugelyje sričių. Vengimas suteikti diplomatinį pripažinimą Taivanui tik todėl, kad tokią sąlygą kelia komunistinis Kinijos režimas, reiškia, kad santykiuose su Kinija visa Europos Sąjunga pasiduoda politinei bei ekonominei prievartai, iš esmės susitaikydama su nelygiaverčio partnerio pozicija ir kenkdama savo narių bei viso laisvojo pasaulio interesams. Savo ruožtu Lietuvos politinių ir diplomatinių santykių su Taivanu plėtra yra gera proga glaudinti bendradarbiavimą su mūsų strateginiam saugumui ypač svarbiu partneriu – Jungtinėmis Amerikos Valstijomis, remiančiomis Taivano narystę tarptautinėse organizacijose. Jūsų Ekscelencija, Prezidento rinkimų debatuose Jūs pabrėžėte būtinybę plėsti ne tik ekonominius, bet ir politinius ryšius su Taivanu. Esame tikri, kad nuosekliai laikysitės šios išsakytos principingos pozicijos. Todėl kviečiame Jus vesti Lietuvos politiką Rytų Azijoje vertybiniu keliu, išreiškiant paramą nuoširdžiam Lietuvos sąjungininkui Taivanui šiais būdais: - aukščiausiu politiniu lygiu remti Taivano įtraukimą į Pasaulio sveikatos organizacijos susitikimus, veiklas bei mechanizmus (tarp jų – ir Global Outbreak Alert and Response Network, arba GOARN) ir palaikyti jo visateisį dalyvavimą Pasaulio sveikatos asamblėjoje; - kreiptis į Jungtinių Tautų Organizaciją dėl Taivano galimybės dalyvauti Jungtinių Tautų Organizacijos ir jai pavaldžių tarptautinių organizacijų, pirmiausia – Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO), veikloje užtikrinimo; - inicijuoti Lietuvos ekonominės atstovybės Taivane atidarymą; - kelti Taivano pripažinimo klausimą Europos Vadovų Taryboje ir kituose Europos Sąjungos politinio veikimo formatuose. Pagarbiai

Saugokim varles ir rupūžes (105)

Kazimieras. Adresuota: Generaliniam Policijos komisarui Aplinkos Apsaugos ministerijai

Kazimieras Juraitis PressJazzTV Generaliniam Policijos komisarui Renatui Požėlai Aplinkos Apsaugos ministrui Kęstučiui Mažeikai Pareiškimas 2020 04 21 Š.m balandžio 21 d. 17 val. 22 mane, Kazimierą Juraitį, nubaudė kelių policijos patrulis už tai, kad až esą pypsinau garsiniu signalu gyvenamojoje vietoje (t.y. prie Seimo Vilniuje) be priežasties. Nors policijai ir aiškinau, kad tuo metu per kelio dangą masiškai šuoliavo žaliosios varlės, matėsi ir viena kita ropojanti rupūžė, jie vistiek mane nubaudė pinigine 15 eurų bauda. Jų argumentai buvo: varlės (o ypač rupūžės) esą - "DZIN", jie, esą, jų net NEMATO. Esu pasipiktinęs iki sielos gelmių, mane skaudina toks Lietuvos policijos beširdiškumas . Tuo metu, kai visas pasaulis kovoja už Žaliosios Gamtos ir technologijos išsaugojimą, kai Europos Sąjungoje saugojama kiekvienas vabalėlis ir varlyte, mūsų policija siūlo jas traiškyti... Kategoriškai atsisakau mokėti piniginę baudą už bandymą išsaugotii bejėgių varlyčių gyvybes. Kviečiu mane tame palaikyti. Kazimieras Juraitis +370 659 86238

SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ DISKRIMINACIJA! 257 eurai per mėnesį - tai pasityčiojimas! Subsidija turėtų būti MMA dydžio! (29)

J.. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

SAVARNAKIŠKAI DIRBANTIEJI, VIENYKIMĖS PRIEŠ DISKRIMINACIJĄ! 257 eurai per mėnesį, - tai pasityčiojimas iš žmogaus orumo, sąžiningai mokančio mokesčius savo valstybei! Parama turėtų būti bent jau MMA dydžio. Visi savarankiškai dirbantys pagal verslo liudijimą (VL) ar turintieji individualios veiklos pažymą (IVP) yra pažeidžiamiausia darbo ir smulkaus verslo grupė Lietuvoje. Šių grupių smulkieji verslininkai patys susikuria sau darbo vietas ir neprašo iš valstybės pašalpos darbo biržoje ar kt., tačiau jie neturi jokių saugiklių, jei jų verslas vieną mėnesį buvo puikus, o kitus tris mėnesius jų pajamos buvo niekinės, jie negauna nei MMA, nei kokios pašalpos. Be to neteisinga ir tai, kad paramą gali gauti tik tie, kurie savarankiškai dirbo ne mažiau kaip 3 mėnesius. Kaip gauti paramą tiems, kurie nepiktybiškai nutraukę darbo santikius prieš nepilnus tris mėnesius, bet prieš tai dirbo ir mokėjo mokesčius. Jiems negali padėti nė buvusioji darbovietė ir jie negaus paramos pagal dabar nustatytą tvarką. Mechaniškai nustatant be žmogiškojo faktoriaus atsiranda dar didesnė diskriminacija ir neviltis. KUR KREIPTIS? Apsuki ratą ir vėl tave nukreipia į automatinę registraciją, o sistema prašymą atmeta. Ką daryti? Pagal VL ir IVP dirbantys žmonės sumoka valstybei visus numatytus mokesčius, KODĖL nelaimės akivaizdoje jie lieka už borto? Jų verslas yra priverstinai sustabdytas! Kaip reikia išgyventi? Kitiems verslininkams taikoma prastova ir darbuotojai gaus algą ne mažiau negu minimumas? Dažnai didieji verslininkai naudojasi ir nesudarinėja darbo sutarčių su potencialiais paslaugų teikėjais ar darbininkais, o liepia išsiimti verslo liudijimą arba individualios veiklos pažymėjimą, taip nusiimdami atsakomybę ir palikdami darbuotojus be socialinių garantijų. Juk tai mūsų šalies smulkus verslas, kuris sukuria sau darbo vietą ir nestovi darbo biržoje, moka mokesčius ir rizikuoja savo versle turėti ne pastovias pajamas. Kodėl ekstremalioje situacijoj jie paliekami už ribos? 257 eurai ! Ar gali jie išgyventi turėdami įsipareigojimus (patalpų nuoma ir pan.)? Renginių vedėjai, būrelių vadovai, dirbantys su vaikais, sportininkai, šokėjai, siuvėjai irt.t., jiems žadama parama yra 257 eurai, kai kitiems darbuotojams – bent jau darbo užmokesčio minimumas. Ar tie žmonės kurie sukuria savo darbo vietą ir nėra valstybės išlaikytiniai nenusipelno tokio pat dėmesio kaip visi? Baisiausia, kad turinčiųjų VL ar IVP negina LR Darbo kodeksas. Ar tai neprieštarauja LR Konstitucijai (IV skirsnis. Tautos ūkis ir darbas, 48 straipsnis: ,,Kiekvienas žmogus gali laisvai pasirinkti darbą bei verslą ir turi teisę turėti tinkamas, saugias ir sveikas darbo sąlygas, gauti teisingą apmokėjimą už darbą ir socialinę apsaugą nedarbo atveju”)? Suprantama čia mes nekalbame apie tuos, kurie naudodamiesi minėtomis priemonėmis uždirba šimtatūkstantines pajamas (advokatai, notarai, antstoliai etc.). Kalba eina apie net ne apie vidutines pajamas, daugumos mūsų deklaruojamos metų pajamos nesudaro MMA, o kitų galbūt ir mažesnės, bet žmonės dirba kaip išmano ir nesiskundžia. Dabar savarankiškai dirbantys diskriminuojami ypač tie, kurių darbo specifika – tiesioginis kontaktas su klijentu, arba su grupėmis didesnėmis negu 2 asmenys. Parama turėtų būti bent jau MMA dydžio. Ką daryti tiems kas savarankiškai dirbo mažiau nei 3 mėnesius, nors prieš tai turėjo kitokius darbo santykius??? Arba kitokie neatitikimai....

Del Sveikatos Apsaugos Ministerijos pavaduotoju netiketo algu padidinimo atsaukimo kol nebus atitinkamai pakeltos algos gydytojams. (7)

D.. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas

Nesutinku kad butu keliamas darbo uzmokestis ar jo priedas Sveikatos Ministerijos pavaduotojams ar darvuotojams kol zenkliai nepakels darbo uzmokescio ar keiksmingu priedu visiems gydytojams.

Finansinė paramą Lietuvos gyventojams. (7)

Aleksandras. Adresuota: Lietuvos respublikos vyriausybė

Visos Europos sąjungos valstybės suteikia gyventojams šiuo sunkiu metu finansinę pagalbą, išskyrus LT. REIKALAUJAME: Nedelsiant pradėti išmoką visiems Lietuvos gyventojams, tuo pačiu metu pagerinant kriminalinę ir ekonominę šalies padėtį !

ar sutinkate Lietuvos Valdzia paduoti i auksciausiaji teisma del kerantino nutraukimo ir zmogaus teisiu pazeidimo (13)

Edvardas. Adresuota: Letuvos Respublikos ir Europos gyventojai gyventojai

Kam reikia svelninti karantina jei jau Kinija Italija ir Ispanija turi vaista? Kitos salys jau nutraukia karantina nepazeisdami zmogaus teisiu o musu valdzia pazeidzia begales istaymu nesilaikydami karantina. Noreciau kad susivienitume ir eitume pries Lietuvos Valdzia, nebukite bailiai ir abejingi kuria jauciates nuskriausti ir pazeisti del tam tikru teisiu

Regitra ir vairavimo mokyklos karantino metu (22)

Daiva. Adresuota: Lietuva

Leisti veikti vairavimo mokykloms bei regitrai. Leisti laikyti praktikos(vairavimo) egzaminus, bei vairavimo mokykloms kurios dėsto individualiai dėstiti teoriją, turint visas būtiniausias saugumo priemones t.y: *Vienkartinės pirštinės, apsauginė veido kaukė, dezinfekcinis skystis. *Neturint temperatūros, ar kitų gripo simptomų (kosūlio, dusulio, karščiavimo ir t.t) *Kiekvienam norinčiam laikyti egzaminą, ar ateiti į pamoką pamatuoti temperatūrą, kitaip tariant sudarant visus butiniausius saugumo kriterijus.