Vilniaus viešojo transporto bilietų kainų padidėjimui - NE!

Valstybės pareiga yra parengti piliečiams patogų, pigų ir prieinamą viešajį transportą, kad juo be vargo galėtų važinėti visi.
Be to, toli gražu ne visiems iki darbo arba mokslų įstaigos važiuoja tiesioginis maršrutas,todėl tenka perlipti ir važiuoti dviem arba trim autobusais/troleibusais, todėl kaina keliskart padidėja. O vos ne dvigubai pakėlus bilieto kainą ( iki 1.80 lt. ), tikrai labiau apsimokės važiuoti nuosavu automobiliu, ypač tiems, kurie važiuoja su persodinimais. Nepagelbės ir nuolatinis bilietas,jeigu jo kaina bus apie 100 lt., nes daugelis žmonių rinksis automobilį. Nes važiuoti automobiliu yra nepalyginamai daugiau komforto ir kaina nedaug skirsis. Todėl tokių būdų bus dar labiau skatinamas automobilių srautų padidėjimas. O automobilių žala, manau, visiems akivaizdi - tai padidėjusi oro tarša mieste ir dar labiau išaugstantys kamščiai.
Kritiniu atvėju bilieto kaina galėtų padidėti 20 cnt., t.y. iki 1.30 lt., bet ne daugiau.
Todėl kviečiu pasirašyti visus, prieštaraujančius sostinės viešojo transporto bilietų kainų padidėjimui.

[url=http://www.peticija.lt/forumas/viewtopic.php?f=3&t=145]Peticijos aptarimas[/url]

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 AS ... PO TOKIU ABSURDISKU IR BEJAUSMIU VALDININKU KAINU DIDINIMU, NORISI EMIGRUOTI IS LIETUVOS VISAM LAIKUI.
2 Violeta ... Jiems sociai uztektu pakelti kaina iki 1,5 lt,nes uz 70 cnt.zmogus ir bandele gali nusipirkti pavalgyti,ir darzovi koki,vaisiu.O dabar reikes visus pinigus atiduoti vien tik uz pavaziavima troleibusu
3 RasVa ... Joks miestas niekada nekeldavo visuomeninio transporto bilieto kainos staiga beveik dvigubai! Tai pasityciojimas is vargsu zmoniu! Dabar vazineti Vilniaus visuomeniniu transportu bus itin nuostolinga.
4 Marius K... Reikia įvesti dienos bilietus, kad nuvažiuojant, persėdant ir grįžtant iš darbo, galetėtu naudotis tuo pačiu vienu kvitu.
5 Paulius K... jau dabar per dideles kainos. O kas bus kai dar padides, nesamone, tik tai peshkom vaikschioti. Kai atlyginimai pasieks ES atlyginimu vidurki, tada ir kelkit tas kainas
6 Vytautas P... Pries kainos didinima. Nesamone, jei pravaziavimas bus brangesnis uz duona
7 Vesta I... Pagalvokit apie studentus, ypac atvykstancius is kitu miestu studijuoti, ne visi juk istengs nusipirkti bilietus tokiomis kainomis, ka jiems reikes daryti? Ir ne visi jie anaiptol tures masinas...

Įspėjamieji ženklai prieš trikojus

A.Maceina. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog kelio ruožas, kuriame įrengti nustatyto greičio režimo pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai, žymimi kelio ženklu „Automatinė greičio kontrolė“. Policija naudoja kilnojamus greičio matuoklius apie kuriuos nėra jokių įspėjamūjų ženklų, visoje europos sąjungoje apie tokius "radarus" įspėja ženklai. Taigi iškyla toks klausimas: - Jei jau esame europos sąjungoje ar neturėtų ir įstatymai buti vienodi? Pvz.: iš kur kitų ES šalių gyventojams žinoti apie tokią tvarką Lietuvoje? Ir kas atsakys jei koks kitos ES šalies pilietis važiuojantis tamsiuoju paros metu bus apakintas blykstės ir padarys auto įvykį? Jis nebus įspėtas apie jokius greičio matuoklius. Taigi nestatydami įspėjamūjų ženklų jūs netik nesilaikot KET (nes trikojus jūs taippat įrenginėjat trumpalaikiui naudojimui, sujungiat viską, sutveriat, nebūna juk taip,kad išimat iš bagažines patstatot ir veikia) bet ir keliat avaringas situacijas tamsiuoju paros metu.

KABLYS-KULTŪRAI

Pilietis. Adresuota: UAB Žibosa, Nacionalinė žemės tarnyba, Vilniaus miesto savivaldybė

Prašome, kad Vilniuje, Kauno g. 5, esančių Kultūros rūmų paskirtis nebūtų keičiama iš kultūrinės į administracinę. Prašome, kad pastato bei žemės ant kurios jis stovi paskirčių nesutapimas būtų sprendžiamas kitu būdu, nes akivaizdu, kad pakeitus paskirtį tik laiko klausimas kada bus renovuota pagal naująjį projektą, o tai reikštų, kad miestas neteks dar vienos unikalios, kultūrai skirtos, erdvės. Mes to nenorim! KABLYS - KULTŪRAI!