Kita

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.

Reikalaujam dar vieno Pravalturo LIVE diskotekos.

Vardenis. Adresuota: Pravalturas

Reikalaujam dar vieno Pravalturo LIVE diskotekos. Prašome pasirašyti visus užpylėjus, kad Direktorius Vytautas Mikaitis suorganizuotu dar vieną ar kelias vakarines LIVE diskotekas.

NE ORO UOSTUI LR Bendrajame Plane

Vaida. Adresuota: LR Vyriausybė, LR Seimas, LR Aplinkos ministerija

Pasirašau šią peticiją ir reikalauju panaikinti Lietuvos Respublikos teritorijos Bendrojo plano sprendinius, įteisinančius nacionalinio oro uosto statybas. Nacionalinis oro uostas įtrauktas į LR Bendrojo Plano sprendinius 2030 m., tačiau aviacijos ekspertai išsako rimtas abejones. Simonas Bartkus teigia, kad šiuo metu itin sudėtinga prognozuoti, kada aviacija atsigaus po krizės, o Arūnas Stankevičius aviacijos krizę apibūdina žodžiu „koma“, reiškiančiu kritinę būseną. Susisiekimo viceministras Vladislav Kondratovič teigia, kad naujas oro uostas kainuotų apie 1,5 milijardo, o esamieji oro uostai būtų uždaryti. Kadangi valstybės pagalba šiuo atveju yra draudžiama, o ES parama taip pat negalima, projekto finansavimo šaltiniai lieka neaiškūs. Bendrojo Plano rengėjai nėra atlikę galimybių studijų ir neturi pagrįstų argumentų, kad esami oro uostai artimiausiu metu viršys maksimalius krūvius. Šiemet esami oro uostai yra gavę 85 milijonų finansavimą plėtrai. Vilnius pajėgumai padidės dvigubai (nuo 3,5 mln iki 7,8 mln). Numatoma vieta - tarp Vilniaus ir Kauno (Kaišiadorių rajone). Mes, aktyvūs Lietuvos piliečiai, reikalaujame pašalinti nacionalinio oro uosto sprendinius iš LR Bendrojo Plano, nes toks projektas pasaulinės pandemijos akivaizdoje yra neracionalus ir žalingas Lietuvai. 2018 m. Lietuvos oro uostai samdė Nyderlandų bendrovę „InterVistas Consulting“, kuri nagrinėjo naujo oro uosto statybos galimybes bei analizavo oro uostų koncesijos modelį už didesnę nei 2 milijonai eurų sumą, tačiau studijos išvados nėra viešai paskelbtos. Taip pat nėra skelbiama, kad vieni iš „InterVistas Consulting“ partnerių turi akivaizdžių sąsajų su viena iš Lietuvos verslo lobistų organizacijų. Siūlome, nepriimti sprendinių dėl naujojo oro uosto kol: • nėra atliktos nepriklausomos ir aktualios būsimų keleivių srautų prognozės; • neatlikta nepriklausoma naujojo oro uosto naudos ir kaštų analizė; • nuo visuomenės slepiamos už viešuosius finansus užsakytos studijos; • viešai nebus išnagrinėtos esamos studijos autorių sąsajas su verslo lobistinėmis organizacijomis.

Uždrausti traukinių eismą Klaipėdos Rimkų pervažoje piko metu

Karolis. Adresuota: Susisiekimo ministerija, Klaipėdos meras

Prasidėjus naujiems mokslo metams (tačiau ir atostogų metu) Klaipėdos Rimkų traukinių pervaža eismo piko metu (darbo dienomis ryte nuo 7 iki 9 val. ir vakare nuo 16 iki 18 val.) užsikemša dėl pastoviai reisuojančių traukinių. Mašinų kamštis nusidriekia virš dviejų kilometrų ir taip gaišinamas brangus žmonių laikas. Šios peticijos tikslas sustabdyti traukinių eismą ties Rimkų pervaža eismo piko metu (darbo dienomis nuo 7:00 iki 9:00 bei nuo 16:00 iki 18:00) val.

DĖL ŠIAULIŲ MIESTO GARBĖS PILIEČIO VARDO SUTEIKIMO VILIUI PURONUI

Irena. Adresuota: Šiaulių miesto savivaldybė, Šiaulių miesto Garbės piliečio vardo suteikimo komisija

Tradiciškai, artėjant šių metų Šiaulių miesto šventei, vienam kandidatui komisija jau pasiūlė suteikti Garbės piliečio vardą, dėl antrojo - profesionalaus dizainerio Viliaus Purono - netyla diskusijos, organizacijos ir pavieniai gyventojai inicijuoja palaikymo parašų rinkimo akcijas. Vardan taikos ir vienybės miesto bendruomenėje, prašome 2020-aisiais Šiaulių miesto Garbės piliečio vardą suteikti ir antrajam pretendentui, Lietuvos ir Šiaulių miesto vardą pasaulyje garsinančiam Viliui Puronui.

Meilės, ne turizmas

M.. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Nuo kovo mėnesį Lietuvoje įvestas karantins, ir daug žmonių kūrė turi santykius ir nori būti kartu to nebegali padaryt. Vizos nė be išduoda. Jau 10 Europos šalių surado sprendimą kaip žmonės gali būti kartu (susitikti) ir iregestroti savo santykius. Kodėl Lietuvoje nieko ne be daromo apie šią situaciją ? Pvz: https://www.tourdom.ru/news/vlyublennye-rossiyane-poluchili-shans-popast-k-svoim-polovinkam-v-evropu.html

nedrįskit kirst Girulių miško! ne jūs pasodinot, ne jus turit teisę naikint

žmogus. Adresuota: visa Lietuvos valdžia

nedrįskit kirst Girulių miško! ne jūs pasodinot, ne jus turit teisę naikint

LRVI-jos turi prievolę laikytis LR Konstitucijos, nesilaikymas yra esminis viešojo intereso pažeidimas

J.S.. Adresuota: Skirta visiems LR valstybės ir EU tarnautojams pagal kompetenciją, ir visiems turintiems galią įvykdyti peticijos reikalavimus

„Lietuvos įstatymų leidėjas nepateikė viešojo intereso apibrėžimo, ir teismas kiekvieną kartą turi ad hoc nustatyti viešojo intereso buvimo faktą. [...] viešasis interesas suvokiamas kaip tai, kas objektyviai yra reikšminga, reikalinga, vertinga visuomenei ar jos daliai [...].“ (236psl. https://www.lvat.lt/data/public/uploads/2018/01/16_apibendrinimas.pdf) LR Konstitucija yra aukščiausią juridinę galią turintis teisės aktas, kuriuo grindžiami visi Lietuvos Respublikos teisės aktai, kuriais grindžiamas visas lietuvių tautos ir Lietuvos gyventojų gyvenimas. Todėl, LR Konstitucija ir tai, kad ją gerbtų ir joje nustatytų normų laikytųsi visi gyventojai ir ypač LR valstybinės institucijos (toliau – LRVI) / valstybės tarnautojai yra svarbiausias LR gyventojų (viešasis) interesas. Taigi, visi pasirašę šią peticiją: • išreiškia savo viešąjį interesą t. y. svarbą, reikalingumą ir reikšmingumą, kad LRVI-jos nepažeidinėtų LR Konstitucijos. Ir reikalauja: • kompetentingų valstybės tarnautojų imtis visų reikiamų veiksmų, viešąjam interesui apginti atvejais, kai LRVI-jos pažeidė / pažeidžia LR Konstituciją t. y. pažeidžia svarbiausią viešąjį interesą; • reikalauja įpareigoti LRVI-jas pašalinti padarytus LR Konstitucijos pažeidimus; • ir / arba reikalaujame kreiptis į teismą / Konstitucinį teismą ir pan., kad pastariejį pašalintų LRVI-jų padarytus pažeidimus, tais atvejais, kai LRVI-jos nešalina padarytų LR Konstitucijos / viešojo intereso pažeidimų pačios.

Prieš bet kokį gyvūnų skriaudimą ir jų žeminimą

Daiva. Adresuota: Kėdainiai

Prieš bet kokį gyvūnų skriaudimą

DĖL AMALIŲ GELEŽINKELIO STOTELĖS KAUNE SUGRĄŽINIMO

Kestas. Adresuota: Susisiekimo ministras J. Narkevič ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius M. Bartaška

Dar 2016 m. rugpjūčio mėn. Vyriausybės nutarimu buvo panaikinta Amalių stotelė Kauno mieste. Toks Vyriausybės sprendimas nebuvo aptartas su Kauno miesto gyventojais. Tai skaudžiai palietė Petrašiūnų, Amalių, Sodų mikrorajonų gyventojus, kuriems ši stotelė buvo labai patogi, tai paskutinė stotelė prieš Kauno geležinkelio stotį. Daugelis gyventojų iš čia rytais vykdavo į darbą ne tik į Kauno centrą, bet ir į Vilnių - vieni kasdien, kiti rečiau. Šioje stotelėje įlipančių ir išlipančių keleivių būdavo gana daug. Kitose šalyse miestuose traukiniai stoja visose stotelėse, dabar atkarpoje nuo Kauno iki Palemono vis tiek traukiniams nėra galimybių pasiekti didelį greitį, todėl jie tikrai galėtų sustoti Amaliuose. Žmonėms ši stotelė labai patogi, nereikia ieškoti kito transporto nuvykti iki pagrindinės stoties. Praėjusių metų pradžioje kreipėmės į Seimo narį Kazį Starkevičių dėl Petrašiūnų gyventojams kylančių problemų tiesiant europinės vėžės geležinkelį Rail Baltica. Seimo nario organizuotame susitikime su Susisiekimo ministerijos ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovais be papildomų triukšmo slopinimo sienelių įrengimo bei geležinkelio sukeliamos vibracijos sumažinimo, kėlėme ir Amalių stotelės sugrąžinimo klausimą, tačiau pažado atkurti Amalių stotelę negavome. "Lietuvos geležinkelių" atstovų teigimu, kasmet Amalių stotele naudodavosi beveik 8 tūkst. keleivių. Panaikinus ją, AB „Lietuvos geležinkeliai“ sulaukia daug skundų. Bendrovės atstovai patikino, kad bus tariamasi su Kauno miesto savivaldybe dėl naujo autobuso maršruto nuo Amalių į miesto centrą. Manome, kad tai nebūtų patogu visiems tos teritorijos gyventojams. Tai bus ir didesnė tarša ir neekonomiška, ta pačia kryptimi važiuos ir traukinys ir autobusas. Dabar, kai vis aštriau keliamas klimato kaitos klausimas, į pirmą vietą iškyla taršos mažinimo, atsinaujinančios, žaliosios energetikos klausimas. Manome, kad AB „Lietuvos geležinkeliai ir Kauno miesto savivaldybė to nesupranta. Todėl kreipiamės į Susisiekimo ministrą p. Jaroslav Narkevič ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinį direktorių Mantą Bartašką, prašydami inicijuoti Vyriausybės Nutarimo pakeitimą, kad būtų atstatyta Amalių geležinkelio stotelė.