Švietimas

Namų darbai vargina....

Armandas . Adresuota: Lietuvos švietimui

Siūlyčiau išimti namų darbus iš mokymo sistemos. Kadangi ruošiant namų darbus mokiniai nieko daugiau neišmoksta nei būdami klasėje. Taipogi tenka ir I pagalba pasiimti tėvus. Tėvus taipogi tai vargina. O naudos iš to jokios. Jei suaugę žmonės dabar būtu mokyklose ir stebetu pertraukas, pamatytu kaip namu darbai yra daromi pertraukų metu. Ant palangių, tualetuose, bibliotekoje. O geriausias variantas kad jų niekas nesistengia daryti ar išvis nedaro. O mokytojai vietoj pastabos rašo bloga pažymi (1 arba 2). Musų pažymiai krenta ne dėl to kad ko nors nežinome ar nemokame bet dėl to kad kažkada nepadarėme namu darbu. Ar taip turėtu būti? O grįže turi ruošti krūva užduotu namų darbų. Ruošia kartais net iki vidurnakčio, o kita dieną reikia anksti keltis į mokyklą. Manau tie namų darbai yra vien vaiko kankinimas, ypač vyresniuose klasėse. Manau reikia mokytojams stengtis per 45min. pamokos išaiškinti uždavinius arba naujas temas vaikams aiškiai, stengtis daugiau rašyti, spręsti uždavinius, užsiimti veikla. O po mokyklos manau nereikia užduoti nieko, nebent kita dėstomo dalyko pamoka būtų tik kitą savaitę. Už Lietuvos Švietimo pertvarką! Prašome rasti būdą, metodą ar dar kažką, kaip vaikus išmokyti, o ne apkrauti! Pirmenybė vaiko išmokimui ir suvokimui, o ne laiku įgyvendintoms programoms! Dar keli šaltiniai kurie mane sudomino: http://www.itiketinifaktai.lt/2019/09/namu-darbai-kelia-pavoju-vaiku-sveikatai.html?fbclid=IwAR0aCb3F-mSyKuX0l7-MLLV2i_jj5CW1kRwp1l4ncO0Zg5cKLMyohT2vK5M https://www.delfi.lt/gyvenimas/seima/ka-tevai-gali-padaryti-kad-namu-darbai-vaikams-nekeltu-streso.d?id=81136229

Karnavalas vietoj Koncerto

Karnavalijud. Adresuota: Gaudėšiaus Gimnazijai

Karnavalo organizavimas sena tradicija kurios keisti nereikėjo. Kas norėtų dalyvauti koncerte 10 valandą ryto aktų salėje?

Dėl ikimokyklinių įstaigų nelankymo pateisinimo dienų

I. Budrienė. Adresuota: Mažeikių rajono savivaldybė

Vadovaudamiesi parengtu Mažeikių rajono savivaldybės administracijos 2019-09-17 Nr. 19-10849 sprendimo projektu "Dėl mokesčio už vaikų išlaikymą savivaldybės ugdymo įstaigose, įgyvendinančiose ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, nustatymo tvarkos aprašo patvirtinimo", pareiškiame savo NESUTIKIMĄ dėl tvarkos aprašo III skyriaus 11.1. punkto, kuris teigia, kad mokestis už vaiko maitinimą neskaičiuojamas, jeigu vaikas nelanko Ugdymo įstaigos dėl vaiko ligos daugiau kaip tris darbo dienas. Mokesčio lengvata pradedama taikyti nuo ketvirtos nelankymo dienos (pateikus vaiko tėvų prašymą). PRAŠOME, mokesčio lengvatą taikyti dėl vaiko ligos nuo pirmos nelankymo dienos. Mes NEPRIVALOME mokėti už paslaugą, kurios negavome. Jau ir taip yra įvestas abonentinis mokestis, kuris skaičiuojamas nepriklausomai nuo to ar vaikas lankė, ar nelankė ugdymo įstaigos.

Fuxai nori būti Fuxais

Benas Aušvicas. Adresuota: Kėdainių šviesioji gimnazija

Fuxai nori išlikti fuxais. Būti laistomi ir t.t. Švieskes Fuxai pasirašo ir parašus nuneša direktorei

PRAŠYMAS PAKARTOTINAI APSVARSTYTI MOKINIŲ PERKĖLIMĄ MOKYTIS IŠ „VILTIES“ PROGIMNAZIJOS Į SUAUGUSIŲJŲ IR JAUNIMO MOKYMO CENTRĄ

Marina. Adresuota: Panevėžio miesto savivaldybė

Panevėžio „Vilties“ progimnazijos internetiniame puslapyje 2019 m. rugpjūčio 30 d. paskelbta informacija apie tai, kad vykdant rekonstrukcijos darbus dalis vaikų bus priversti mokytis ne šalia esančiose mokyklose, tačiau toli nuo centro nutolusioje mokykloje Suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centre (Šiaulių g. 60). Vadovaujantis Panevėžio miesto teritorijos paskirstymo bendrojo lavinimo mokykloms (komplektuoti mokinių iki 16 metų klases), patvirtinto Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2009 m. gruodžio 29 d. sprendimu Nr. 1-44-3, „Vilties“ progimnazijai yra priskirtos šios gatvės: Aldonos g.; Algirdo g.; Aukštaičių g.; Danutės g.; J.Tilvyčio g.; Katedros a.; Katedros g.; Klaipėdos g.; Nemuno g.; Nepriklausomybės a.; Pilėnų g.; Ramygalos g.; Sirupio g.; Sodų g.; Suvalkų g.; Vaižganto g.; Varnaičių g.; Vilniaus g.; Vysk. K. Paltaroko g.; Žemaitės g. – t. y. didžioji dauguma progimnazijos mokinių šeimų gyvena centrinėje Panevėžio miesto dalyje. Atkreipiame dėmesį, kad parenkant vietą laikinam mokinių perkėlimui dėl vykdomų renovacijos darbus, į šią nuostatą nebuvo atsižvelgta ir su tėvais nederinta. Paskirta ugdymo įstaiga yra strategiškai nepatogioje vietoje, vaikams sudėtingas savarankiškas susisiekimas tiek su ugdymo įstaiga, tiek su kitomis popamokinę veiklą vykdančiomis įstaigomis. Prašome pakartotinai apsvarstyti galimybę vaikus mokyti anksčiau „Vilties“ progimnazijos internetiniame puslapyje paskelbtose ugdymo įstaigų – Muzikos mokyklos ir Margaritos Rimkevičaitės paslaugų ir verslo mokyklos – patalpose.

„Vijūnėlės dvarą“ – Druskininkų M.K.Čiurlionio meno mokyklai

Druskininkų M. K. Čiurlionio meno mokykla. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentui, Lietuvos Respublikos Vyriausybei, Druskininkų savivaldybei

Pritariu visuomenės nuomonei, kad „Vijūnėlės dvaras“ ( Turistų g. 13, Druskininkuose) būtų perduotas visuomenės poreikiams, įkuriant ten M. K. Čiurlionio meno mokyklą.

Priėmimo reikalavimų į universitetus ir kolegijas suvienodinimui - ne`

Lukas Arlauskas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerija siūlo suvienodinti priėmimo reikalavimus stojantiesiems nuo 2021 metų. Dėl to, tie, kas neišlaiko matematikos, lietuvių egzaminų, negali patekti į universitetą arba kolegiją. Tai yra labai blogai apgalvota idėja, nes: - Matematiką mokėti yra gerai, bet reikalauti, kad mokinys būtų išlaikęs matematikos VBE, tam, kad galėtų įstoti į filologijos ar kitas humanitarinių, socialinių mokslų studijas, nėra racionalu; - Tai suvienodina visus mokinius ir įstato juos į rėmus, kas nėra gerai saviraiškai; - Ne kiekvienas yra gabus matematikai, ne kiekvienai studijų programai jos ir reikia. Kai kurių gamtamokslių, socialinių ir humanitarinių mokslų studijų krypčių programų reikalavimai (ypač kolegijų) gali apsieiti ir be matematikos VBE; - Taip neatkreipiamas dėmesys į mokinio motyvaciją studijuoti pasirinktą dalyką; - Teigiama, kad universiteto studentai privalo kritiškai ir logiškai mąstyti, bet gebėjimas spręsti matematinius uždavinius neparodo pilno žmogaus sugebėjimo logiškai priimti sprendimus, nes loginio ir kritinio mąstymo pagrindas - filosofija, bet ne matematika; - Tokiu sprendimu atimamos galimybės nemažai daliai žmonių studijuoti Lietuvos universitetuose ir kolegijose skatina emigraciją ir studijas užsienyje. Ar mums, kaip valstybei, reikia dar vienos "protų nutekėjimo" bangos? Siūlymas: peržiūrėti siūlymą suvienodinti studijų programas ir vietoj to arba siūlyti pritaikyti stojimo reikalavimus kiekvienai studijų programai atitinkamai pagal mokslų kryptį, arba priimti Vakarų šalių požiūrį ir vertinti mokinius pagal jų motyvaciją studijuoti, išlaikant tam tikrus reikalavimus pritaikytus kiekvienai studijų programai, skirtus nustatyti mokinio pasirengimą studijuoti pasirinktą programą.

Mokslo metų trumpinimas

Emilis Šukevičius. Adresuota: Lietuvos Respublikos Švietimo ir Mokslo Ministerija

Atsižvelgiant į esamą Lietuvos moksleivių situaciją, reikalaujame trumpinti mokslo metus ateinančiais mokslo metais. Konkrečiai dviem savaitėms. Mokyklos nėra pritaikytos dirbti tokiomis oro sąlygomis kaip ši bei būsimos vasaros. Yra per karšta ir kenkia mokinių bei mokytojų sveikatai. Mokiniai tiesiog negali mokintis bei susikoncentruoti į "mokslą" vasaros metu, dėl įvardintų priežasčių. Reikalaujame, kad į tai būtų atsižvelgta.

Atšaukti mokslų metų ilginimą

Mokiniai. Adresuota: Lietuvos Švietimo Ministerija

Klasėse neįmanomas karštis, per kurį turime sėdėti ir kentėti, kol pasibaigs pamokos. Abėjoju ar kas nors tikrai nori sėdėti pamokose ir nieko neveikti. Jeigu pritariate man, kad būtų trumpinami mokslo metai ir gražintos mūsų atostogos, būtinai pasirašykite šitą peticiją!

Prieš mokslo metų ilginimą

V.mokinė. Adresuota: Lietuvos švietimo ir mokslo ministerija

Manome, kad tai nėra priemonė gerinti mokymosi rezultatus ir vaikų pažymius. Tokiam sprendimui buvo nepasiruošta ir neįvertintas nutarimo poveikis visai visuomenei. Jau dabar vaikai kenčia nuo karščio. Mokyklų klasės nepritaikytos. Nėra kondicionierių, klasėse temperatūra sukyla iki 30 laipsnių. Tam reikėjo skirti lėšų. Tėvai suplanavę atostogas birželio mėnesį, turi atostogauti be vaikų, arba išvis perkelti atostogas. Atostogų trumpinimas įtakojo ne tik mokyklą, bet įvairiausias gyvenimo sritis ir veiklas. Abejojame, kad pratęsus mokslo metų trukmę, mokymosi kokybės kreivė pakilo. Jei “mokymosi kokybė” – kertinis klausimas, tada prašome atsižvelgti kaip ir ko yra mokomi mokiniai, gal krūviai dideli, gal per daug norim "sukišti" į tas galveles, o ne skaičiuoti mokymosi dienas.