Leisti vairuotojo teises laikyti nuo 16metų.

90 PARAŠAI

  • Ji
  • nuo 2008-08-07
Adresuota: nezinau
Kategorija:

Leisti vairuotojo teises laikyti nuo 16metų. Lietuvoje vis daugėja važinejančių šešiolikmečių už vairo be teisių, tai yra nesaugu, avarijos atveju nukentetų netik vairuotojas, bet ir mašinos savininkas, kad davė žmogui vairuoti be teisių . Manau, kad būtų teisinga leisti laikyti vairuotojo teises,Sumažinti amžiaus ribas, kuriems bus taikomas brangesnis draudimas, nes 16 metų žmogus yra jau suaugęs, turi pasą, turi atsakomybe už savo gyvybę.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 algimantas
reikia leisti vairuoti nuo 16 metu,nes jaunimas vairuoja vistiek budami dar nepilnameciai taigeriau kad su teisemis butu.as masina vairuoju nuo 14 metu ir kad man kas butu leide laikyti teises nuo 16
2 I.V.
Visiškas apsurdas, kam dar tokią peticiją ir leidžia skelbti . Aš jei turėčiau teisę įvesčiau įstatymą, laikyti TIK NUO 25M., piemenims ne vieta už vairo ir ant kelio.
3 .
gal kai kas ir nepritars, taciau dabar ir taip daug avariju keliuose. o kai prades vairuot 16m. bus dar blogiau.
4 dffsg
Neisprotekit!!!!Taip,nuo 16 paspirtukus vairuot, o ne automoblius.Avariju per mazai?Masina yra ne zaisliukas,uztektu 2 auto vaziuojant kad ir 60km/h greiciu susidurt is priespriesinio,ir butu lavonyna
5 ne,jf
didesnes nesamones negalima sugalvoti, gal leiskime teises laikyti 7 metu vaikams?
6 sarunea
manau butu logiska isduoti teises 16-meciams tik brangiau:)
7 As.Pries
AS PRIES! tokie pypliai tik ir nori pasirodyt pries draugus, kaip gerai moka vaziuot, nori pasirdoyt kad geriau vaziuoja uz vyresnius vairuotojus, ir visaip issidirbineja. galetu n-21 padaryt.18m-b1
8 Ignas
Pvz JAV teises gali issilaikyt 16m (praejes visus tuos kursus kaip pas mus praeina pradedantys vairuoti), o 18m gali iskart laikyt, nepraejes mokyklos. Bet Lietuvoj ne tas lygis suvokimo. B1 vairuokit
9 Solveiga
Nepritariu!!! Butu mano valia, laikyti leisciau tik nuo 21 metu.
10 Audrius
Tikra nesamonė. Reikia nuo 21 metų tik leisti vairuoti. Ir pažiūrėkit į šitą pritarianti "man tik 13metu.nors vairuoti moku jau seniai". O ar jis tikrai moka saugiai vairuoti gatvėse?
11 S.S.
As pries. Noreciau,kad padarytu nuo 21m. Gal tada protelio tures.
12 Aurytė*_
Peticija - tai kažkokia nesąmonė. ;DD Turbūt autoriui nevisa namie. ;D> Manau, kad pačiam autoriui, yra koks 16 metų, todėl ir rašo peticiją. Nesąmonė. ;Pp
13 wysnia
kas tiesa,tas tiesa...su tejsem ar be ju , wistiek wazinejama...
14 asta
na ka as galiu pasakyt...gal dar pradekim vaikams 11m. teises isdavineti...tai ne tik avarijų padauges...bet vis del to as uz,nes noriu pati greiciau jas issilaikyti...
15 Gediminas
tikrai as irgi labai norejau, o anksciau taip juk budavo kad galedavo nuo 16 bent jau girdejes esu.. o siaip tai juk kiek zinau kad galima vairuot bet su suaugusiu su M raide ir kad jis turetu stazo
16 J.V
supraskti ir tuso waikus kurie zus budami 16 metu sededamoi uz wairo. jie wazinedami be teisiu dar prissisaugo o jei nesisaugos bus tipo visagaliai tad bu daugiau bedu. db paziurekite kaip wairuoja 18
17 Agnė
Pati norėčiau taipogi 16m.išsilaikyti teises. Ir aš esu pilnai už. Tik žinoma po kokių metų ar dviejų liepti vėl jas perlaikyti...
18 A.Kazlauskas
tikrai pasirasau 100% pritariu akd nuo 16.Sesiolikmeciu be teisiu gali daugeti ir daugeti ir tas pats su avarijom
19 Rolanas
Gal jus jau nebesvaikit, sulaukit 18 ir tada vairuokit. Net adresato peticijos nezinot :D
20 Indre
As visiskai pries, ner cia ko jiems leist, pas juos smegeneles per minkstos, nesuvokia ka daro, prisiziuri filmu, paskuj laksto gatvem neivertindami savo galimybiu.
21 Kveileliu
kaip tik reiktu padaryt nuo 21 metu, o dabar pacanai siauteja kei beprociai
22 I.V
man tik 13metu.nors vairuoti moku jau seniai. as.uz.
23 andrius
As uz zemiaui esancia nuomone. Mes dar parodysim kad mokam daugei nei jie.
24 SILVA
KODEL JUS MATOT TIK MUSU BLOGAJA PUSE? KA MES JAU TOKIE DURNIAI ESAM VISI?NEI VELNIO!TIE SESIOLIKMECIAI DAUGUMA UZ ASTONIUOLIKMETI GERIAU MASTO,GALVOKIT KA KALBA.NESAMONES KALBAT,GERIAU NERASYKIT
25 A.
NE!!!!!!! man tuoj 18 tad teises laikytis bus pats tas. zada gi nuo 21 padaryt
26 Spider
jei leisit laikyti nuo 16 metu...tada atsiras 14-meciu vazinejanciu be teisiu...tai tada leist reikes laikyti teises nuo 14 metu?paskui nuo 12?
27 vika
manau kad 16metu zmogus, jau turi tureti galva ant peciu ir galvoja ka daro, nes yra atsakingas netik uz savo bet ir keleiviu gyvybe,Ir beje kas geriau yra,kai ant 100 be teisiu laksto ar su teisem?
28 M.Daleckis
galvojo si istatyma priimti , bet veliau atmete , kai kazkas sukele avarija.
29 Linas
jeee dw teises nuo 16 ir didesnius rebilitacijos skyrius nes dabartiniai bus perpildyti
30 tomas
Jus gal nebesvaikit, tie sesiolikiniai simtais vazinetu dar padaugetu eismo ivykiu:)))

Atšaukti privalomą saviizoliaciją jūreiviams po reiso (615)

Pavardenis. Adresuota: Sveikatos apsaugos ministerija

Jūreiviai, grįžę iš reiso, kur išbuvo neturėdami kontaktų virš 2 savaičių neturėtų būti verčiami saviizoliuotis grįžę namo! Jūreivių gyvenimas sustojo kovo mėnesį, nes nuo tada vienas šeimos narys visuomet turi arba dirbti arba izoliuotis nuo šeimos, nuo kitų žmonių. Daugelyje ES šalių jūreiviai iš darbdavio gauna pažymą apie darbą laive, ir jiems neprivaloma saviizoliuotis. Prašome peržiūrėti saviizoliacijos tvarką jūreiviams, grįžusiems iš reiso.

Prieš Plungės rajono ligoninės, vaikų skyriaus uždarymą. (377)

Viktorija. Adresuota: Plunges rajono savivaldybes merui Audriui Klišoniui

Plungės savivaldybė uždaro Plungės rajono ligoninės, vaikų skyrių. Plungės rajone yra daug vaikų, todėl norime turėti savo rajono ligoninėje vaikų skyrių, kad nereiktu važiuoti į kitų miestų ligonines.

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas (127)

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.

NE ORO UOSTUI LR Bendrajame Plane (119)

Vaida. Adresuota: LR Vyriausybė, LR Seimas, LR Aplinkos ministerija

Pasirašau šią peticiją ir reikalauju panaikinti Lietuvos Respublikos teritorijos Bendrojo plano sprendinius, įteisinančius nacionalinio oro uosto statybas. Nacionalinis oro uostas įtrauktas į LR Bendrojo Plano sprendinius 2030 m., tačiau aviacijos ekspertai išsako rimtas abejones. Simonas Bartkus teigia, kad šiuo metu itin sudėtinga prognozuoti, kada aviacija atsigaus po krizės, o Arūnas Stankevičius aviacijos krizę apibūdina žodžiu „koma“, reiškiančiu kritinę būseną. Susisiekimo viceministras Vladislav Kondratovič teigia, kad naujas oro uostas kainuotų apie 1,5 milijardo, o esamieji oro uostai būtų uždaryti. Kadangi valstybės pagalba šiuo atveju yra draudžiama, o ES parama taip pat negalima, projekto finansavimo šaltiniai lieka neaiškūs. Bendrojo Plano rengėjai nėra atlikę galimybių studijų ir neturi pagrįstų argumentų, kad esami oro uostai artimiausiu metu viršys maksimalius krūvius. Šiemet esami oro uostai yra gavę 85 milijonų finansavimą plėtrai. Vilnius pajėgumai padidės dvigubai (nuo 3,5 mln iki 7,8 mln). Numatoma vieta - tarp Vilniaus ir Kauno (Kaišiadorių rajone). Mes, aktyvūs Lietuvos piliečiai, reikalaujame pašalinti nacionalinio oro uosto sprendinius iš LR Bendrojo Plano, nes toks projektas pasaulinės pandemijos akivaizdoje yra neracionalus ir žalingas Lietuvai. 2018 m. Lietuvos oro uostai samdė Nyderlandų bendrovę „InterVistas Consulting“, kuri nagrinėjo naujo oro uosto statybos galimybes bei analizavo oro uostų koncesijos modelį už didesnę nei 2 milijonai eurų sumą, tačiau studijos išvados nėra viešai paskelbtos. Taip pat nėra skelbiama, kad vieni iš „InterVistas Consulting“ partnerių turi akivaizdžių sąsajų su viena iš Lietuvos verslo lobistų organizacijų. Siūlome, nepriimti sprendinių dėl naujojo oro uosto kol: • nėra atliktos nepriklausomos ir aktualios būsimų keleivių srautų prognozės; • neatlikta nepriklausoma naujojo oro uosto naudos ir kaštų analizė; • nuo visuomenės slepiamos už viešuosius finansus užsakytos studijos; • viešai nebus išnagrinėtos esamos studijos autorių sąsajas su verslo lobistinėmis organizacijomis.