VU TVM nevienodam kainų už mokslą kilimui - NE!

8 PARAŠAI

Kategorija:

Šių metų gruodžio mėnesio 10 dieną įvyko Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklos (VU TVM) posėdis, kuriame buvo nuspręsta pakelti įmokos už studijas dydį.

Anksčiau buvęs mokestis dieninio skyriaus pirmakursiams, studijuojantiems tarptautinį verslą lietuvių kalba 3575 LTL, po posėdžio tapo 250 LTL didesniu (3780 LTL), studijuojantiems anglų kalba buvęs 3900 LTL mokestis, po posėdžio pabrango 275 LTL (4175 LTL).*

Tuo tarpu, antrajame kurse, dieniniame skyriuje lietuvių kalba studijuojantiems kaina kilo 540 LTL (nuo 3250 LTL iki 3790 LTL). Dieniniame skyriuje studijuojantiems anglų kalba kaina kilo 550 LTL (nuo 3315 iki 3865 LTL)*

Posėdžio metu tarybos narių, kurių tarpe ir trys studentų atstovai (antrakursis (VU TVM SA PIRMININKAS), trečiakursė, ketvitakursis), priimta naujoji tvarka neaplenkė ir pirmo bei antro kurso studentų vakariniame skyriuje, magistrantų.

Studentams nebuvo suteikta proga išreikšti savo nuomonės šiuo klausimu, kadangi jie nebuvo informuoti apie VU TVM tarybos pasėdžio nagrinėjamus klausimus.

Jau patvirtintas sprendimas nebuvo paskelbtas tituliniame VU TVM interneto svetainės puslapyje, kuriame skelbiamos studentams aktualiausios naujienos.

Kainų kilimas nėra tolygus. Pirmo kurso studentams įmokos kilo perpus mažesnėmis sumomis, lyginant su antro kurso bei magistrantūros studijas einančių studentų įmokomis.

Vienintelė žinutė, kurią gavo studentai:
VšĮ Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla - tai universitetinė aukštojo mokslo įstaiga jau 20 metų teikianti mokamas mokymo paslaugas. Siekdama atlikti pagrindines savo veiklos funkcijas, VU TVM turi disponuoti lėšomis siekiant tikslingai gerinti studijų kokybę, pritraukti aukštos kvalifikacijos dėstytojus, sukurti palankias sąlygas studijų procesui. Šių lėšų šaltinis - mokesčiai už studijas. Vadovaujantis studijų sutarčių, pasirašytų su studentais, nuostatomis, VU TVM turi teisę keisti mokestį už studijas ir kitus su studijomis susijusius mokesčius, juos proporcingai perskaičiuodama vadovaudamasi VU TVM Mokėjimo už studijas tvarka ir paskelbdama apie tai tinklalapyje likus ne mažiau kaip 30 kalendorinių dienų iki numatomos pakeistų mokesčių įsigaliojimo dienos, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktais pakeistą MGL dydį arba bazinę mėnesinę algą ar bendrąjį Lietuvos vartojimo kainų indeksą ar Lietuvos Respublikos Statistikos departamento skelbiamą jo ekvivalentą (www.stat.gov.lt). 2007 m. buvo perskaičiuoti mokesčių dydžiai, pakilus MGL. Tai leido VU TVM gerinti studijų procesą. Ypatingai atkreiptinas dėmesys, kad 2009 m., lyginant su 2008 m., 10 procentų bus mažinamas VU TVM darbo užmokesčio fondas, o prekių ir paslaugų naudojimas mažinamas 15 procentų. Pagrindinės išlaidos bus skiriamos mokslo ir studijų kokybei. Iškilus klausimams, kreiptis į VU TVM Studijų skyrių, tel. 23-66-888, į buhalteriją tel. 23-66-886.

VU TVM administracija

Pastarasis pranešimas neatskleidžia nevienodų kainų kilimo priežasties.

Mes, Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklos studentai, REIKALAUJAME:

P E R R I N K T I STUDENTŲ ATSTOVUS Į VU TVM TARYBĄ VISUOTINIU STUDENTŲ BALSAVIMU (IKI VASARIO MĖNESIO).

S U R E N G T I NEEILINĮ VU TVM TARYBOS POSĖDĮ, KURIAME BŪTŲ PERSKAIČIUOJAMI ĮMOKŲ UŽ STUDIJAS DYDŽIAI (STUDENTUS ATSTOVAUTŲ NAUJAI IŠRINKTI ASMENYS).

I N F O R M U O T I VU TVM STUDENTUS APIE VU TVM TARYBOS NAGRINĖJAMUS KLAUSIMUS, PRIIMINĖJAMUS SPRENDIMUS, AKTUALIUS STUDENTAMS. JUOS TALPINTI Į PAGRINDINĮ VU TVM SVETAINĖS PUSLAPĮ NAUJIENŲ SKILTĮ.

*semestro kaina.

Pasirašyti peticiją

Atiduokite Monroe ir Tali GRAŽINAI ? (1589)

Gražina. Adresuota: Aplinkos Apsaugos Departamento prie Aplinkos Ministerijos Klaipėdos valdyba

Katėms Monroe ir Talismanui reikalinga globa ir priežiūra, kuria gali pasirūpinti tik šeimininkė. Monroe reikalingas gydymas ir vaistai. Spec. Maistas. Visi dokumentai laikymui ir gyvenamosios sąlygos bus suteiktos 100% tad , prašau atsižvelgti į prašymus, ( parašus) juos sugrąžint, Gražinai Asipauskaitei. Neleiskite jas parduoti, tiems kas jas ruošiasi atimti! ....

Ar vienuolis kapucinas tėvas Stanislovas Dobrovolskis turėtų būti paskelbtas šventuoju? Taip. Jis to vertas. (360)

Valdas. Adresuota: Kauno arkivyskupui Kęstučiui Kėvalui

Tėvas Stanislovas - visų, esančiųjų bėdoje brolis. Atoki Paberžės kaimo parapija, į kurią tėvas Stanislovas buvo paskirtas grįžęs iš tremties, netrukus virto krizėje atsidūrusiųjų priebėga, kur jie buvo laukiami, išklausomi, šiltai priimami, taip pat ir dvasinės traukos centru. Jo asmenybės šilumą, tikrą neturtą ir asketizmą, išmintį pamena visi jį pažinojusieji. Tėvas Stanislovas vertas būti paskelbtas šventuoju.

NE Druskininkų miesto mokyklų tinklo pertvarkai ! (256)

Diana. Adresuota: Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

Kategoriškai NESUTINKAME su Druskininkų mieste planuojama "Saulės" pagrindinės bei "Atgimimo" mokyklų tinklo pertvarkymo reforma, nes tai pažeidžia mūsų pasirinkimo teisę į švietimo įstaigos pasirinkimą pagal gyvenamąją vietą, vaikų saugų savarankiškumą, į jau sukurtą ilgametę saugią aplinką mūsų mokyklose, į pedagogų darbo vietų išsaugojimą, bei daug kitų argumentų faktišką konstatavimą. Pradinėje mokykloje negali būti daugiau nei 400 mokinių. Įvykdžius reformą, pradinė mokykla turėtų apie 700 mokinių. O tai jau blogai. Esame patenkinti ugdymo procesu savo mokyklose ir nenorime, kad būtų suardytos dviejų mokyklų bendruomenės. Nuoroda apie siūlomą reformą : http://www.manodruskininkai.lt/svietimas/pradedamas-rengti-druskininku-savivaldybes-bendrojo-ugdymo-mokyklu-tinklo-pertvarkos-2021-2025-metu-planas/ P.S. AGRESYVŪS IR ĮŽEIDŽIANTYS KOMENTARAI NETOLERUOJAMI ! PRAŠOM GERBTI VIENI KITUS !

Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų (172)

Grigiškių. Adresuota: Vilniaus miesto savivaldybės merui, Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui

P E T I C I J A Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų 2021 m. vasario 10 d., Seniūnijų vaidmuo yra susijęs su savivaldybės administracinių ir viešųjų paslaugų priartinimu prie žmogaus, jų prieinamumo vietos bendruomenei didinimu. Seniūnija, būdama arčiausiai gyventojų, atlieka tarpininkės vaidmenį tarp savivaldybės ir vietos bendruomenės, taip priartindama vietos valdžią prie gyventojų. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vietos savivaldos įstatymo nuostatomis, seniūnas turi spręsti vietos gyventojų problemas, nagrinėti jų prašymus, skundus, telkti bendruomenę, supažindinti vietos gyventojus su strateginiu ir seniūnijos metiniu veiklos planu, ūkiškai tvarkyti seniūnijai skirtus asignavimus ir pan., tačiau viso šito Grigiškių m. gyventojai pasigenda. Grigiškių seniūnas neatsižvelgia į miesto bendruomenės, seniūnaičių nuomonę, prašymus, nevyksta dialogas su gyventojais. Seniūnas pasižymi vienasmeniu, galima sakyti autokratišku valdymo metodu, kuris netenkina Grigiškių m. gyventojų. Seniūnijoje nėra informacijos sklaidos, visuomenei nepristatomi strateginiai ir seniūnijos metiniai veiklos planai, nėra veiklos tęstinumo bei veiklos ataskaitų pristatymo gyventojams, skiriami asignavimai, galimai, naudojami neefektyviai, neracionaliai ir neskaidriai, tikėtina seniūnas tinkamai nevykdo valstybės tarnautojo pareigų, neinformavo valstybinių institucijų apie Vokės upės ir Grigiškių tvenkinio apgailėtiną situaciją. Nėra tinkamo grįžtamojo ryšio ir kompetentingų bei konkrečių atsakymų į gyventojų paklausimus, tikėtina, kad seniūnija nesilaiko Lietuvos Respublikos teisės aktais patvirtintų dokumentų rengimo taisyklių, t.y. seniūnijai (seniūnui) pateikiami raštai/skundai/prašymai nėra registruojami, vengiama į juos atsakyti Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytais terminais. Gyventojai kantriai (jau daugiau nei 20 metų) laukia Grigiškių m. kelių, gatvių, šaligatvių ir kiemų sutvarkymo, neapsemtų pravažiavimų, apšvietimo, senų griuvėsių ir teritorijų sutvarkymo, viešųjų erdvių gerbūvio gerinimo (poilsio zonos ir Grigiškių tvenkinys), pagarbaus seniūno elgesio ir bendravimo su gyventojais. Grigiškių m. bendruomenė ilgai laukė ir nusipelnė kokybiškų sprendimų dabar. Mes, žemiau pasirašiusieji, reikalaujame atsižvelgti į išsakytas pastabas ir nuogąstavimus, siūlome peržvelgti Grigiškių m. seniūno Leonard Klimovič per eilę metų (ne)atliktus darbus, įvertinti jo kompetenciją ir atitikimą valstybės tarnautojui bei pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms atlikti keliamiems reikalavimams, galimus įgaliojimų viršijimus bei svarstyti galimybę atleisti seniūną iš užimamų pareigų. П E T И Ц И Я Относительно (не)выполняемых обязанностей старoстой Григишкес Леонардом Климовичем 2021 г. февраль Роль старoсты связана с приближением административных и государственных служб муниципалитета к человеку, повышая их доступность для местной общины (населения). Старoста действует как посредник между муниципалитетом и местной общиной, тем самым приближая местное самоуправление к населению. В соответствии с Законом о местном самоуправлении Литовской Республики, старoста должен решать проблемы местных жителей, рассматривать их просьбы, жалобы, мобилизовать сообщество, знакомить местных жителей со стратегическим и годовым планом деятельности сенюнии, ответственно распоряжаться ассигнованиями, однако все это отсутствует. Старoста Григишкес не учитывает мнение и просьбы жителей, нет диалога с населением. Информация от старосты на территории сенюнии отсутствует, стратегические и годовые планы деятельности не предоставляются общественности, отсутствуют отчеты о деятельности старoсты, ассигнования распределяются, используются возможно неэффективно, нерационально и непрозрачно. Отсутствует обратная связь, грамотные и конкретные ответы на запросы жителей, вероятно, что старoста не соблюдает правила подготовки документов, утвержденные правовыми актами Литовской Республики, т.е. письма/ жалобы/просьбы не регистрируются, ответы на них не предоставляются в сроки, установленные правовыми актами Литовской Республики. Жители терпеливо, более 20 лет, ждали строительства дорог, улиц, тротуаров и дворов, устройства освещения, приведения в порядок старых руин и территорий, улучшения благосостояния общественных пространств (зоны отдыха и пруда в Григишкес), уважительного поведения и общения с жителями. Жители Григишкес долго ждали и заслуживают качественных решений Мы, ниже подписавшиеся, требуем учесть высказанные замечания, предлагаем оценить работу Леонарда Климовича и выполнение прямых обязанностей, которые не выполнялись на протяжении многих лет, оценить его компетентность и соответствие требованиям, предъявляемым к государственному служащему, а также функциям, изложенным в должностной инструкции, и рассмотреть возможность увольнения с занимаемой должности.