Dėl FlyLAL- Lithuanian Airlines veiksmų

Atsižvelgdami į tai, jog bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ netinkamai vykdo 2004-02-11 Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) NR. 261/2004 (toliau – Reglamentas) nuostatas, konkrečiai mūsų atveju – nevykdomi Reglamento 5 str. reikalavimai, numatantys oro vežėjo pareigas atšaukus skrydžius – pvz., atšaukus skrydį, skrydį vykdantis oro vežėjas atitinkamiems keleiviams teikia pagalbą pagal reglamento 8 str., kai keleiviams pranešama apie skrydžio atšaukimą, jiems paaiškinama, kokiu kitu transportu jie galėtų keliauti, ir t.t., prašome:
- reaguoti į susidariusią situaciją;
- įpareigoti bendrovę „flyLAL – Lithuanian Airlines“ tinkamai vykdyti Reglamento nuostatas bei užtikrinti bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusių asmenų teisėtus interesus (ypač tais atvejais, kai iš bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ buvo įsigyti bilietai jungiamiesiems skrydžiams);
- tuo atveju, jei bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ir toliau nevykdys savo įsipareigojimų, prisiimti atsakomybę dėl susiklosčiusios situacijos ir nedelsiant atlyginti bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusių asmenų patirtą žalą, o šias lėšas regreso tvarka išsireikalauti iš bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ar jos akcininkų.
Atsižvelgiant į tai, kad dėl susiklosčiusios situacijos nukentės(-jo) 29400 bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų, organizuojama nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinė grupė, kurios tikslas ginti įsigijusių bendrovėje „flyLAL – Lithuanian Airlines“ kelionės bilietus ir negavusių ar negausiančių už tai priklausančių vežėjo paslaugų.
Siūlome susidariusią padėtį aptarti bendrame posėdyje, į kurį, manome, turėtų būti pakviesti dalyvauti Lietuvos civilinės aviacijos lakūnų asociacijos, Lietuvos avialinijų orlaivių palydovų profesinės sąjungos „Solidarumas“ atstovai, Lietuvos civilinės aviacijos administracijos atstovai, bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ administracija bei akcininkai, nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinės grupės atstovai.
LR Susisiekimo ministerijai nereaguojant į aukščiau išdėstytus pasiūlymus, neatmetama galimybė organizuoti piketą.



Pagarbiai, Vytautas Mikelionis
nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“
klientų iniciatyvinė grupės iniciatorius

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Gasparai J... pirkome3 bilietus Ispanijoje ir su mumis niekas nesiruosia atsiskaityti,nei su turizmo agentura kur buvo pirkti bilietai ten ir atgal marsrutu Madridas Vilnius.Ka daryti?Kur kreiptis?
2 Gitana V... teko pirkti naujus bilietus. Kelione is Romos labai pailgejo
3 Ruta K... zala daugiau moraline: 12 valandu su serganciu trimeciu vaiku Amsterdamo orouoste ir 150 euru uz nauja bilieta kitai dienai
4 Mindaugas P... 470 Lt, komplikuotas grįžimas iš Madrido į Vilnių
5 Simona K... 993 lt Flylal bilietas, 2009 01 12-2009 01 25d,+630 lt Airbaltic bilietas (gryzimui) 25d. + maistas, ir 5h laukimo Rygoje del netiesioginio skrydžio namo.
6 I. V... pirkau bilieta Sausio 16, po piet,JOKIOS informacijos FlyLal svetaineje kad toj stabdys veikla nebuvo! o po keliu valandu gavau pritrenkancia naujena kad ''sustabde'' veikla!absurdo vyrsune!kriminalas
7 Jūratė P... nuostolis 1042 litai, sausio 23 diena turejome isskristi kartu su dukra
8 Indre J... musu visa seima nukentejo tiek finansiskai tiek moraliskai
9 Evelina Z... Flylal nesugebejus grazinti pinigu, ju grazinimu nukentejusiems turetu buti suinteresuota ir pati valstybe.
10 Raimondas P... Manyčiau kad už nevykdomus Fly Lal įsipareigojimus kolegialiai turėtų atskyti ir LR susisiekimo ministerija, be perpėjimo suspendavusi Vežėjo licenziją.
11 Živilė S... per tuos siknius Paryziu matysiu kaip savo ausis:(:(:(
12 L. A... Grąžinkite flaylal pinigus žmonėms kurie nukentėjo nuo Jūsų aferų
13 Viktorija G... FlyLAL privalo vykdyti isipareigojimus arba grazinti sumoketus pinigus.
14 Bronislava B... Buvau komandiruojama į Indiją dalyvauti GCIRC (Tarptautinės rapsų konsultacinės grupės) darbiniame seminare ir generaliniame GCIRC posėdyje Delio universitete. Taciau del zinomu priezasciu ji suzlugo
15 Jevgenij K... flyLAL – Lithuanian Airlines“ netinkamai vykdo 2004-02-11 Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) NR. 261/2004 (toliau – Reglamentas) nuostatas, konkrečiai mūsų atveju – nevykdomi Reglamento 5 s
16 L.Baranauskas ... Visada rinkausi Jusu oro bendrove,dabar galiu pasakyti ,kad jau gailiuosi...
17 Giedrius A... Kiek galima apgaudinėti žmones? Jei "FlyLAL" aviakompanija pati negalės atlyginti žmonėms nuostolių, padaryta žala zmonėms turi buti išieškota iš akcininkų.
18 Jurgita U... musu seima prarado sventes ir atostogas,bei pinigus......

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.