Dėl FlyLAL- Lithuanian Airlines veiksmų

Atsižvelgdami į tai, jog bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ netinkamai vykdo 2004-02-11 Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) NR. 261/2004 (toliau – Reglamentas) nuostatas, konkrečiai mūsų atveju – nevykdomi Reglamento 5 str. reikalavimai, numatantys oro vežėjo pareigas atšaukus skrydžius – pvz., atšaukus skrydį, skrydį vykdantis oro vežėjas atitinkamiems keleiviams teikia pagalbą pagal reglamento 8 str., kai keleiviams pranešama apie skrydžio atšaukimą, jiems paaiškinama, kokiu kitu transportu jie galėtų keliauti, ir t.t., prašome:
- reaguoti į susidariusią situaciją;
- įpareigoti bendrovę „flyLAL – Lithuanian Airlines“ tinkamai vykdyti Reglamento nuostatas bei užtikrinti bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusių asmenų teisėtus interesus (ypač tais atvejais, kai iš bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ buvo įsigyti bilietai jungiamiesiems skrydžiams);
- tuo atveju, jei bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ir toliau nevykdys savo įsipareigojimų, prisiimti atsakomybę dėl susiklosčiusios situacijos ir nedelsiant atlyginti bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusių asmenų patirtą žalą, o šias lėšas regreso tvarka išsireikalauti iš bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ar jos akcininkų.
Atsižvelgiant į tai, kad dėl susiklosčiusios situacijos nukentės(-jo) 29400 bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų, organizuojama nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinė grupė, kurios tikslas ginti įsigijusių bendrovėje „flyLAL – Lithuanian Airlines“ kelionės bilietus ir negavusių ar negausiančių už tai priklausančių vežėjo paslaugų.
Siūlome susidariusią padėtį aptarti bendrame posėdyje, į kurį, manome, turėtų būti pakviesti dalyvauti Lietuvos civilinės aviacijos lakūnų asociacijos, Lietuvos avialinijų orlaivių palydovų profesinės sąjungos „Solidarumas“ atstovai, Lietuvos civilinės aviacijos administracijos atstovai, bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ administracija bei akcininkai, nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinės grupės atstovai.
LR Susisiekimo ministerijai nereaguojant į aukščiau išdėstytus pasiūlymus, neatmetama galimybė organizuoti piketą.



Pagarbiai, Vytautas Mikelionis
nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“
klientų iniciatyvinė grupės iniciatorius

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Gasparai
pirkome3 bilietus Ispanijoje ir su mumis niekas nesiruosia atsiskaityti,nei su turizmo agentura kur buvo pirkti bilietai ten ir atgal marsrutu Madridas Vilnius.Ka daryti?Kur kreiptis?
2 Gitana
teko pirkti naujus bilietus. Kelione is Romos labai pailgejo
3 Ruta
zala daugiau moraline: 12 valandu su serganciu trimeciu vaiku Amsterdamo orouoste ir 150 euru uz nauja bilieta kitai dienai
4 Mindaugas
470 Lt, komplikuotas grįžimas iš Madrido į Vilnių
5 Simona
993 lt Flylal bilietas, 2009 01 12-2009 01 25d,+630 lt Airbaltic bilietas (gryzimui) 25d. + maistas, ir 5h laukimo Rygoje del netiesioginio skrydžio namo.
6 I.
pirkau bilieta Sausio 16, po piet,JOKIOS informacijos FlyLal svetaineje kad toj stabdys veikla nebuvo! o po keliu valandu gavau pritrenkancia naujena kad ''sustabde'' veikla!absurdo vyrsune!kriminalas
7 Jūratė
nuostolis 1042 litai, sausio 23 diena turejome isskristi kartu su dukra
8 Indre
musu visa seima nukentejo tiek finansiskai tiek moraliskai
9 Evelina
Flylal nesugebejus grazinti pinigu, ju grazinimu nukentejusiems turetu buti suinteresuota ir pati valstybe.
10 Raimondas
Manyčiau kad už nevykdomus Fly Lal įsipareigojimus kolegialiai turėtų atskyti ir LR susisiekimo ministerija, be perpėjimo suspendavusi Vežėjo licenziją.
11 Živilė
per tuos siknius Paryziu matysiu kaip savo ausis:(:(:(
12 L.
Grąžinkite flaylal pinigus žmonėms kurie nukentėjo nuo Jūsų aferų
13 Viktorija
FlyLAL privalo vykdyti isipareigojimus arba grazinti sumoketus pinigus.
14 Bronislava
Buvau komandiruojama į Indiją dalyvauti GCIRC (Tarptautinės rapsų konsultacinės grupės) darbiniame seminare ir generaliniame GCIRC posėdyje Delio universitete. Taciau del zinomu priezasciu ji suzlugo
15 Jevgenij
flyLAL – Lithuanian Airlines“ netinkamai vykdo 2004-02-11 Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) NR. 261/2004 (toliau – Reglamentas) nuostatas, konkrečiai mūsų atveju – nevykdomi Reglamento 5 s
16 L.Baranauskas
Visada rinkausi Jusu oro bendrove,dabar galiu pasakyti ,kad jau gailiuosi...
17 Giedrius
Kiek galima apgaudinėti žmones? Jei "FlyLAL" aviakompanija pati negalės atlyginti žmonėms nuostolių, padaryta žala zmonėms turi buti išieškota iš akcininkų.
18 Jurgita
musu seima prarado sventes ir atostogas,bei pinigus......

Laikas baigti karantiną (482)

Lietuvos. Adresuota: Lietuvos Respublikos Vyriausybė

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, atsižvelgdama į kintančią situaciją dėl koronaviruso, visuotinį karantino režimą turi nedelsdama atšaukti. Todėl, kad: (1) Susirgimų skaičius Lietuvoje palaipsniui mažėja, situacija taisosi, taigi pagrindo laikyti visą šalį šiame ypatingame režime nėra. (2) Visuotinius karantinus viena po kitos atšaukinėja ir kaimyninės šalys – taip siekiama kuo greičiau grįžti prie įprasto gyvenimo ritmo. (3) Karantino metu Vyriausybė atvirai leidžia diskriminuoti senjorus ir vyresnio amžiaus žmones – jų laisvalaikis bei profesinė veikla yra ribojamos. (4) Vis daugiau požymių, kad teisinis visuotinio karantino režimas valdantiesiems reikalingas ne dėl objektyvių priežasčių, o dėl artėjančių rinkimų ir didesnės valdžios – taip galima greičiau priimti ne visada būtinus ir reikalingus sprendimus, galią sutelkti nedidelės žmonių grupelės rankose. (5) Kelis kartus per dieną skelbiami vis nauji nurodymai ar rekomendacijos vargina ir sekina visuomenę, augina psichologinę įtampą, rodo apklausos. Visa tai nėra suderinama su atviros visuomenės principais. Priešingai, žmonių sąmoningumą reikia skatinti. (6) Reaguoti į viruso protrūkius, jei tokie būtų, galima kitais būdais – pavyzdžiui, skelbti tikslinius karantinus konkrečioje vietovėje ir panašiai. (7) Lietuvoje ir toliau reikia vykdyti aktyvią testavimų strategiją – tai leidžia matyti realią viruso cirkuliavimo visuomenėje situaciją ir, reikalui esant, ją suvaldyti.

Dėl interpeliacijos Alytaus miesto mero komandai (198)

Valerijus. Adresuota: Alytaus miesto savivaldybės tarybai ir merui

PETICIJA 2020-06-02 Mes, Lietuvos Respublikos piliečiai, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos peticijų įstatymo 3 straipsnio 1 dalies 3 punktu bei 14 straipsnio nuostatomis, kreipiamės į Alytaus miesto savivaldybės tarybą ir Alytaus miesto merą su prašymu pripažinti šį mūsų kreipimąsi peticija. Kreipimosi priežastys ir tikslai: Mūsų įsitikinimu, Alytaus miesto mero komandos – jo pavaduotojų, administracijos direktoriaus ir jo pavaduotojos veikla bei neveiklumas, netinkamas susidariusių problemų sprendimas netenkina Alytaus miesto gyventojų ir kenkia Alytaus miestui, manome, kad jie savo darbais neparodė reikiamų gebėjimų, netinkamai vykdo savo pareigas pagal nustatytas veiklos sritis: -organizuojama pertvarka švietimo srityje destabilizavo visą švietimo sistemos darbą; -organizuojama pertvarka švietimo srityje sukėlė didelį ugdymo įstaigų darbuotojų, mokinių tėvų bendruomenių nepasitenkinimą ir įtampą; -meras viešai pripažino padarytas klaidas organizuojant švietimo pertvarką; -švietimo pertvarkos metu atsiradę laiko, žmogiškieji bei finansiniai nuostoliai; -neišspręstas žemės sklypų grąžinimo skandalas; -nepakankamas bendradarbiavimas su verslo įmonėmis ir jų kontrolė; -pasyvumas ir negebėjimas pritraukti realių investicijų į miestą; -nesikalbėjimas su visuomene, bendruomenių neįtraukimas į savivaldos veiklą; -nevyksta savivaldybės administracijos optimizavimo procesai; -neracionalus ir ydingas socialinės paramos lėšų panaudojimas; -neracionalus savivaldybės valdomo turto naudojimas; -neracionalus pavaldžių įstaigų reorganizavimas ir netinkama jų kontrolė; -neinicijuojami miestui reikalingi energetinio efektyvumo ir renovacijos projektai; -asociacijos Alytaus aeroklubas valdomo turto perėmimas prievartinėmis priemonėmis; -nepritarta administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos 2019 metų veiklos ataskaitai. 2020 m. birželio 2 d. Alytaus miesto savivaldybės administracijoje yra užregistruotas identiškas turiniu „Sakalėlio“ bei „Drevinuko“ mokyklų bendruomenės inicijuotas pareiškimas Tarybai bei merui dėl interpeliacijos jo komandai su 631 parašais. Visi išvardinti Alytaus miesto savivaldybės veiksmai ir aplinkybės suteikia pagrindą reikalauti minėtų asmenų atsakomybės ir jų atstatydinimo. Reikalavimai ir siūlymai: Mes, pasirašę šią peticiją, netoleruodami netinkamo šių asmenų darbo, nekompetencijos ir neveiklumo reikalaujame artimiausiame Alytaus miesto savivaldybės tarybos posėdyje svarstyti Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotojos Jurgitos Šukevičienės, Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotojo Šarūno Klėgerio, Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Rolando Juonio ir Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojos Neringos Rinkevičiūtės atleidimo dėl pareikšto politinio nepasitikėjimo klausimus ir priimti atitinkamus tarybos sprendimus.

Atidėti taršos mokestį (44)

B.. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas

Dėl esamos nepavydėtinos situacijos, ekonomikos nuosmukio, nedarbo augimo prašome jūsų, Lietuvos Respublikos seimo, apsvarstyti galimybę atidėti automobilių taršos/registracijos mokestį laikotarpiui, iki kol susitvarkys ir stabilizuosis karantino pasekmes. Naudotų automobiliu pramonės pardavimai yra ženkliai smukę, dėl aukščiau paminėtų priežasčių ir papildomas mokesčio įvedimas šiuo laikotarpiu suduos tik dar didesnį smūgį tiek gaunantiems mažesnes pajamas tiek naudotų automobilių pardavėjams. Atidedami mokestį, Lietuvos seimo nariai, parodytų puiku pavizdi, jog siekiama ne pasinaudoti proga gauti papildomas lėšas biudžetui, o stabilizuoti stipriai smulkusia ekonomiką ir padėti savo piliečiams atsistoti ant kojų. Automobilių registracijos / taršos mokesčio kainos nuo liepos 1 d. https://www.skaiciai.lt/auto/automobiliu-registracijos-mokestis/