Dėl FlyLAL- Lithuanian Airlines veiksmų

Atsižvelgdami į tai, jog bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ netinkamai vykdo 2004-02-11 Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) NR. 261/2004 (toliau – Reglamentas) nuostatas, konkrečiai mūsų atveju – nevykdomi Reglamento 5 str. reikalavimai, numatantys oro vežėjo pareigas atšaukus skrydžius – pvz., atšaukus skrydį, skrydį vykdantis oro vežėjas atitinkamiems keleiviams teikia pagalbą pagal reglamento 8 str., kai keleiviams pranešama apie skrydžio atšaukimą, jiems paaiškinama, kokiu kitu transportu jie galėtų keliauti, ir t.t., prašome:
- reaguoti į susidariusią situaciją;
- įpareigoti bendrovę „flyLAL – Lithuanian Airlines“ tinkamai vykdyti Reglamento nuostatas bei užtikrinti bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusių asmenų teisėtus interesus (ypač tais atvejais, kai iš bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ buvo įsigyti bilietai jungiamiesiems skrydžiams);
- tuo atveju, jei bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ir toliau nevykdys savo įsipareigojimų, prisiimti atsakomybę dėl susiklosčiusios situacijos ir nedelsiant atlyginti bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusių asmenų patirtą žalą, o šias lėšas regreso tvarka išsireikalauti iš bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ar jos akcininkų.
Atsižvelgiant į tai, kad dėl susiklosčiusios situacijos nukentės(-jo) 29400 bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų, organizuojama nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinė grupė, kurios tikslas ginti įsigijusių bendrovėje „flyLAL – Lithuanian Airlines“ kelionės bilietus ir negavusių ar negausiančių už tai priklausančių vežėjo paslaugų.
Siūlome susidariusią padėtį aptarti bendrame posėdyje, į kurį, manome, turėtų būti pakviesti dalyvauti Lietuvos civilinės aviacijos lakūnų asociacijos, Lietuvos avialinijų orlaivių palydovų profesinės sąjungos „Solidarumas“ atstovai, Lietuvos civilinės aviacijos administracijos atstovai, bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ administracija bei akcininkai, nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinės grupės atstovai.
LR Susisiekimo ministerijai nereaguojant į aukščiau išdėstytus pasiūlymus, neatmetama galimybė organizuoti piketą.



Pagarbiai, Vytautas Mikelionis
nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“
klientų iniciatyvinė grupės iniciatorius

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Gasparai Jon... pirkome3 bilietus Ispanijoje ir su mumis niekas nesiruosia atsiskaityti,nei su turizmo agentura kur buvo pirkti bilietai ten ir atgal marsrutu Madridas Vilnius.Ka daryti?Kur kreiptis?
2 Gitana Van... teko pirkti naujus bilietus. Kelione is Romos labai pailgejo
3 Ruta Kal... zala daugiau moraline: 12 valandu su serganciu trimeciu vaiku Amsterdamo orouoste ir 150 euru uz nauja bilieta kitai dienai
4 Mindaugas Pek... 470 Lt, komplikuotas grįžimas iš Madrido į Vilnių
5 Simona Kon... 993 lt Flylal bilietas, 2009 01 12-2009 01 25d,+630 lt Airbaltic bilietas (gryzimui) 25d. + maistas, ir 5h laukimo Rygoje del netiesioginio skrydžio namo.
6 I. Val... pirkau bilieta Sausio 16, po piet,JOKIOS informacijos FlyLal svetaineje kad toj stabdys veikla nebuvo! o po keliu valandu gavau pritrenkancia naujena kad ''sustabde'' veikla!absurdo vyrsune!kriminalas
7 Jūratė Pil... nuostolis 1042 litai, sausio 23 diena turejome isskristi kartu su dukra
8 Indre Jak... musu visa seima nukentejo tiek finansiskai tiek moraliskai
9 Evelina Zub... Flylal nesugebejus grazinti pinigu, ju grazinimu nukentejusiems turetu buti suinteresuota ir pati valstybe.
10 Raimondas Pet... Manyčiau kad už nevykdomus Fly Lal įsipareigojimus kolegialiai turėtų atskyti ir LR susisiekimo ministerija, be perpėjimo suspendavusi Vežėjo licenziją.