Prieš vairavimą išgėrus...

Skaudi nelaimė, kuri įvyko Virbalio miestelyje, kuomet girto vairuotojo sukeltos avarijos metu žuvo septyni žmonės, o vienas sunkiai sužeistas, dar kartą patvirtino kraupią realybę ir taikomų priemonių už šiuos nusikaltimus neveiksmingumą.Todėl PRAŠOME daug labiau sugriežtinti bausmes bei įnešti kitų papildomų korekcijų, kurios padėtų išvengti mūsų tautos naikinimo.
Keletas pasiūlymų:
1) Premijuoti piliečius, kurie pranešė ar padėjo sulaikyti girtus vairuojančius asmenis.
2) Bausti asmenis, važiuojančius su girtu vairuotoju, nes iš dalies leisdami tam vykti jie prisideda prie eismo nesaugumo.
3) Pagavus girtą vairuotoją skirti ypatingai didelę piniginę(pvz: 200 000 Lt) ir baudžiamąją atsakomybę.
4) Asmeniui, dėl kurio girtumo vairuojant žuvo žmogus, šį nusikaltimą prilyginti žmogžudystei ir teisti iki gyvos galvos.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 J.
Vairuoti turėtų tik visiškai blaivūs, o ne leidžiamos ten kelios delys promilių girtumo.
2 Dalia
Būtina sustabdyti šį nebaudžiamą nusikalstamumą
3 patricija
Aisku as visam tam pritariu. juk kai vairuoji isgeres buna ir avariju ir zmones zusta.
4 R.Gudeliene
Gaila, bet žmonės nepasimoko iš svetimų klaidų, kad ir kokios skaudžios jos bebūtų!Todėl drąsiai sėdasi už vairo neblaiviam stovy, net nesusimąsto, kad vos už kampo gali laukti baisi nelaimė...
5 Vida
nemanau, kad kas bus pasiekta. Uz paprasta zmogzudyste iki gyvos neteisia.
6 as
3.4 punktai absurdiski is kur pas toki valkata kai tas kur virbali numuse dzipa 200.000lt??
7 DAIVA
as siulyciau tris kartus pagauta neblaivu baust,o ketvirta karta atimt teises be teises grazint
8 Alvydas
Ta 200000 lt bauda nereali, biski nesamone, manau uztektu ir 10000, bet jei kliuna antra karta atimti teises visam gyvenimui. tai butu pats efiktyviausias budas.
9 neringa
butinai,jau gana auku kelyja,nes viska daro alkocholis
10 Arūnas
kiek galima žudyti nekaltus žmones. Atsimerkite valdininkai!
11 Inga
Kol toki žmonės važinės gatvėmis, mes neesame tikri, kad sekančios aukos nebus mūsų vaikai ir mes...
12 Erika
Mirties bausmie tokiems!kas is to iki gyvos galvos!mes dar juos islaikyti turim....
13 Virsila
as manau kad visi punktai teisingi,tokius zmogzudzius reikia nulincuot....per tokius piderastus tiek skausmo artimiesiems ir visiems kitiems pazystamiems...
14 anonimas
Virbalyje policijos isvis nera Virbaly saugo Kybartu policijo o Kybartu policija tikrai ne kokia buvo toks atvejis kaip Kybartu policijos pareigunai sklaidesi girtut girtuteliai, tvarkos trukumas
15 Donatas
mirties bausme tokiems debilams kurie sesdami uz vairo girti tampa potencialiais zudikais....cia reiketu traktuoti kaip tycine zmogzudyste.....
16 Sandra
blet nevairuokit isgere juk nutinka tiek daug nelaimiu neseniai praradau savo mylimiausia mergyte Endrikute as ja labai mylejau o dabar jos nebera! Policija galetu dazniau vazineti ir stabdyti masinas
17 Povilas
siulau tris kartus sulaikyta uz vairavima neblaiviam bausti laisves atemimu ir teises vairuoti konfiskacija visam gyvenimui
18 GIEDRIUS
KONFISKUOTI AUTOMOBILI BE GALIMYBES ATGAUTI+SOLIDZIA BAUDA.GAL PAMASTYS.TAIP
19 Virginija
sulaikius isgerus tegu konfiskuoja transporto priemone ir bauda
20 Edvinas
Taikyti baudžiamają atsakomybę be teisės į amnestiją
21 Darius
policijai ,ar kas sulaiko skirti geras pinigines premijas is surinktu baudu biudzeto, premijias uz sulaikius neblaivu vairuotojia,o transporto priemone konfiskuoti iskart po sulaikymo
22 I.Kyguolyte
Pritariu 2 paskutiniosioms eilutems. Gal tokios baudos priverstu susimastyti ...
23 Vaida
būtų gerai,kad kas nors jau pradėtų daryt kažką, kad tokių dalykų nebūtų
24 Dovilė
dėl 1.dalies siūlyčiau premijuoti policininkus už kiekvieną sulaikytą neblaivų asmenį už vairo.
25 Julija
Vairavima isgerus traktuoti ,kaip pasikesinima i gyvybes/turta ir panasiai..
26 Laura
reiketu griztinti bausmes, kad nekiltu noras sesti uz vairo girtiem
27 Giedrė
Už tokius nusikaltimus reikėtų skirti mirties bausmę
28 V.Lukosevicius
na taip dabar uzmust zmogu geriau nei apsivogt uz vagystes daugiau duoda

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (125)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.