Asmeniniai Leidimai Tamsintiems Langams

0 PARAŠAI

Kategorija:

[b]Žmonės pasirašę šią peticiją sutinka[/b]:

Kad būtų priimtas įstatymas, leidžiantis vairuotojams įsigyti [b]Asmeninį Leidimą[/b] (Toliau: AL) vairuoti transporto priemonę, kurioje priekinio stiklo ir priekinių šoninių stiklų šviesos pralaidumo rodiklis mažesnis nei 70%. (t.y. iki 15% šviesos pralaidumo)

AL galėtu įsigyti tik vairuotojai:
[i]Kurie turi 2 metų vairavimo patirtį,
Kurie per paskutinius 12 mėnesių nesukėlė auto įvykio,
Kurie per paskutinius 12 mėnesių nebuvo nubausti už transporto priemonės vairavimą neblaivus.[/i]

AL kaina:
[i]Fiziniams asmenims: 200lt / metams
Valstybės Tarnautojams: Nemokamai[/i]

AL ypatumai:
[i][b]Vairuotojas įsigijęs AL galėtų vairuoti bet kurią transporto priemonę, kurioje priekinis stiklas ar/ir priekiniai šoniniai stiklai tamsinti plėvele ar tonuoti cheminiu būdu iki 85% (15% šviesos pralaidumo).[/b][/i]

AL ir TA (Techninė Apžiūra):
Transporto priemonė yra techniškai netvarkinga jei priekinio stiklo ir/ar priekinių stiklų šviesos pralaidumo rodiklis mažesnis nei 70% ir jei Transporto priemonės savininkas neturi AL. Bet jei Transporto priemonės savininkas turi AL - tai tokia transporto priemonė yra tvarkinga ir TA talone įrašoma, kad šią transporto priemonę galima vairuoti tik asmenims su AL. (Taip pat šį informaciją talpinama į duom. bazę, kuria galėtų naudotis Kelių Policija)

Vairavimas Be AL:
Jei transporto priemone numatyta vairuoti su AL, o vairuotojas AL neturi - tai užtrauktu bauda nuo 300lt iki 500lt.
Pakartotinis nusižengimas - nuo 600 iki 1000lt su apribojimu 1 metams AL įsigijimui.

AL konfiskavimas:
[i]Jei vairuotojas sukelia auto įvykį - tai jo AL gali būti konfiskuotas.[/i]

Įstatymo privalumai:
[i]Padidins Valstybės Biudžetą,
Sumažins nelegaliai tamsintų automobilių skaičių,
Sumažins korupciją keliuose,
Sumažins vairuotojų pasipiktinimą,
Suteiks automobilių savininkams labai gerą būdą apsaugoti savo turtą, sveikatą ir privatumą.[/i]

___________________
[i]Peticijos informacija:
Peticija bus išsiųsta surinkus 50,000 nesuklastotų ir sąžiningų parašų.[/i]

# Vardas Komentaras
1 Tomas
siuo metu gyvenu anglijoje (griztu siu metu gale). vairuoju masina visais tamsintais langais ir tai nesukelia jokiu problemu. o del kitu vairuotoju, tai matumo netrugdo labiau nei furgonai ir t.t.
2 T.Kersys
butina tamsinti langus,del savo paties sveikatos,del vagysciu ir del daugelio kitu kriteriju.
3 Egidijus
taj padetu akinimai nuo saules ir kitu automobiliu sviesu akinimuj.
4 Nerijus
As tik uz tai kad priimtu pagaliau toki istatyma nes visi zmones tamsinasi ne tik del to kad tipo kietesni butu bet avarijos atveju styklas nesprogsta ir nesuzalos taip kaip netamsintas stiklas.
5 Justinas
pasirasiau ta peticija, ir kas is to, juk kiekvienas zinome, kad taip nebus. ir neverta cia del to kipisuoti, tusciai svaistomi komentarai
6 P.Vaivada
Nesvarbu leisit ar neleisti tamsint priekinius langus,visvien vazinesim su juodais ir nieko nepadarysit.
7 Vytautas
Padidetu iplauku i biudzeta, manau tai svariausia priezastis priimti peticija....Valdzios atzvilgiu.
8 Trojke
Lietuviams pamoina nezinot kas sedi uz kito auto vairo
9 Justas
Manau tai tikrai gera peticija su atitinkamomis salygomis.
10 J.
Aš pilnai sutinku, tai būtų teisingas sprendimas
11 Vaidas
Dėl atsibodusio apiplėšimų iš automobilio skaičiaus!
12 jonas
noreciau pamatyt kaip autorius vairuotu su taip niauktais langais nakty per ruka :) bet pritariu bent siek tiek
13 Tomas
gerai sugalvota.. bet geriau mazint metini mokesti fiziniams asmenims iki 100lt/metams, o prideti mokesti valstybes tarnautojams tarkim 50lt/metams.. taip teisingiau bus.
14 M.
pilnai sutinku, bent asmeniskai man labai butu gerai jei bent 50 proc leistu tamsinti, kadangi turiu jautrias akis ir tikrai skirtumas yra kada vaziuoju su patamsintu priekiu ir kur ne. grc pavargst
15 Rytis
Tikrai sumazintu kysininkavima keliuose, nes tie kas vazineja nelegaliai uzsitamsine langus savaime asiku jog jie leidimo neturi.
16 Donatas
O kodėl valstybukam nemokamai??? Skaitau ir kainą galima pamažint. Pasirašau ir aš,bet kiek matau iš žeticijų, tai dar nei viena niekuom nepadėjo ir abejoju, kad padės pasiek ką nors. Gaila ir pikta.
17 V.Akelaitis
manau kad tikrai saugumas padidetu turto kuris yra automobilyje, netik del to kad jis butu maziau matomas bet ir del to kad plevele suteikia stipruma stiklui
18 Algirdas
Atsižvelkit pagaliau i mūsų norus, nedarykit vaikų darželio ir išleiskit įstatymą pagaliau leidžiantį tamsinti priekinius langus.
19 Ovidijus
pilnai sutinku del priekiniu langu tamsinimo tik nemanau kad reiktu apmokestinti nes ir tajp seis laikais zmones uz ora moka bet vistiek valstybe kaip neturi tu lesu taip neturi.
20 Darius
Nesuprantu kodel tai yra draudziama? Kad policijos pareigunas veido nematys?
21 Andrius
Saikingai patamsinti langai daznai netgi pagerina matomuma.
22 Jaroslav
Sutinku, kad turi buti leista tamsinti priekinius soninius langus
23 Justas
Nes mano akys jautrios sviesai, bet kadangi nesioju akinius, negaliu detis tamsintu akiniu
24 Monika
Labai brangus malonumas. Leidimas galetu buti ne asmeninis, o tam tikram auto.
25 M.
Dabartinis draudimas yra ABSURDAS! Tai apskritai turi buti nemokama, bet jau geriau mokama, negu kaip dabar! O kodel nedraudziama vairuot su akiniais nuo saules..!? Ar juos ir klounai veliau uzdraus?
26 D.BALCIAUSKAITE
nors tokiai kaip as padetu toks leidimas,.nes negaliu nesiot nuo saules akiniu
27 Gytis
sunkiau isdauzti stikla, geriau apsaugotu nuo vagysciu nes stiklas nesukrenta.
28 Laurynas
tai nera blogai kad langai uztamsinti,zinoma butu geriau kad privaloma butu tamsinti firmose,bus ir kokybe ir tinkamai uztamsinta,priekinio lango aplamai turetu buti negalima tamsint
29 Arvydas
mano manymu,kad langu tamsinimas turetu buti skirtas ne tam,kad masina butu grazesne,o del privatuma,nes kiekvienas turi matyti kas ir pas ka automobilyje sedi arba yra.
30 DAVID
NAUDINGA NES VAGIAI NEMATITU KAS MANO MASINOI VIDUE BUTU MAZIAU VAGISCIU :)

Reikalaujame atsistatydinti Raseinių rajono Mera Andrių Bautronį (54)

Erikas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentas, Lietuvos Respublikos Seimas

Meras privalo atsistatydinti ,nes nesusitvarko su jam pavestomis kaip vadovo funkcijomis. Raseinių rajonas grimsta į depresija ir nežinomybe.Nepriimti laiku ir vietoje sprendimai galintys įtakoti nesuvaržytus žmonių gyvenimus.Meras Andrius Bautronis galutinai prarado žmonių pasitikėjimą.

Šauksmas dėl Gojaus girios išgelbėjimo (6)

VšĮ. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentas

Šalia Elektrėnų ošia vertinga ir mitologinė Gojaus giria. Didesnė šio girios dalis priklauso Lietuvos Respublikai ir įvardijama kaip „Gojaus miškas“, kita girios dalis privatinė nuosavybė. Gojaus girioje yra 3 pilkapynai, įtraukti į kultūros vertybių registrą. Šalia Gojaus girios buvo Perkūnkiemio kaimas, kurio vietoje sovietiniais laikais pastatė Elektrėnų šiluminę elektrinę, - kita kaimo dalis buvo užpilta Elektrėnų marių vandeniu. Gana simboliška, kad žaibais besisvaidančio Perkūno vardo kaimo vietoje buvo pastatyta elektrinė. Profesorius archeologas Vykintas Vaitkevičius mano, kad Perkūnkiemis ir Gojaus giria prieš šimtmečius galėjo sudaryti vientisą baltų kulto erdvę, kurioje tikėtina buvo ir šventykla, ir šventa Gojaus giria... Gojaus gira, vietinių žmonių įsitikinimu, Lietuvos kultūrai svarbių pagoniškų ritualų vieta. Ir štai, 2020 m. liepos pabaigoje paskelbta, kad „Į kultūros vertybių registrą įtrauktas Gojaus miškas, esantis šalia Elektrėnų miesto, bus kertamas. Valstybinė miškų urėdija, vykdydama ūkinę veiklą, nusprendė, kad 8,6 ha miško ploto, kuris šiandien saugo 3 kultūriškai svarbius pilkapynus, bus iškirsta.“. Tenka pastebėti, kad Valstybinė miškų urėdija jau vykdo Gojaus miške paruošiamuosius darbus to miško plynam iškirtimui. Panašu, kad miškas jau netrukus bus pradėtas kirsti nepaliekant nei vieno brandaus medžio... Valstybinių miškų urėdijos atstovai teigia, kad „Gojaus miškas – tai ūkinis objektas, kurio mediena skirta pramonei.“... Dalį Gojaus girios nuosavybės teise valdantis Algimantas mano, kad „miškininkams svarbu iškirsti brandų mišką, jį parduoti, o paveldosauga jiems esą nerūpi“. Kiekvienas pajautą gamtai ir gamtos jėgoms turintis asmuo gali įsitikinti, kad Gojaus giria tikrai ypatinga vieta, - joje vaikštant ir rymojant tarsi sustoja laikas, jame esant randasi šviesesnės mintys, atsiranda vidinė rimtis ir pusiausvyra. Tai viena iš Lietuvos jėgos vietų. Naikinant jėgos vietas, naikinama ir pati Lietuvos valstybė. Gojaus miškas gana brandus, - jame gausu šimto ir daugiau metų amžiau medžių. Taigi kieno paliepimu ir sprendimu nespręsta plynai iškirsti šventą Gojaus mišką? Tikėtina, kad tas sprendimas patvirtintas valdant žaliesiems valstiečiams, - Valstiečių ir žaliųjų sąjungai. Akivaizdu, kad tokiu sprendimu paminama ir gamtosauga, ir paveldosauga, ir valstybės saugumas. Todėl kviečiame visus mylinčius gamtą, Lietuvą ir apskritai žmogiškumą susitelkti dėl Gojaus girios išsaugojimo. Tai šauksmas dėl jūsų dėmesio bendromis pastangomis apginti šią Lietuvos jėgos vietą nuo sunaikinimo. Kokie galimi Gojaus girios išsaugojimo sprendimai? Vienas iš galimų sprendimų tai pakeisti Gojaus miško grupę iš IV, - ūkinis miškas, - į II grupę, - specialios paskirties, rekreacinis miškas. Taip pat Gojaus giria galėtų būti įtraukta į Elektrėnų miesto sudėtį kaip miško parkas. Išsaugokime Gojaus girią, - išgelbėkime ją nuo sunaikinimo! VšĮ „Taurus Siekis“

Reikalavimas leisti Šeimoms išsiskyrus, likti draugais (11)

R.Zienius. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas , Lietuvos Aukščiausiasis Teismas , Lietuvos Respublikos apeliacinis teismas , Lietuvos Respublikos apygardos teismas

Mes čia, pasirašę žmonės, reikalaujame, kad sutuoktiniams skyrybų metu: Atsižvelgti į tai kiek tėvas, ar mama skyrė finansų vaikų išlaikymui ne skyrybų metu, bet santuokos metu, priskiriant vaikų gyvenamąją vietą, palikti galimybę vaikais rūpintis abiem tėvams, taip, kaip daugumoje vakarų Europos valstybėse. Atsižvelgti į tai, kiek laisvo laiko gali su vaikais praleisti dirbdamas tėvas, ar mama. Atsižvelgti į tai, jai vaikai mokinasi, gyvena kitame mieste, abu tėvai turi vienodas galimybes jais rūpintis, padėti jiems. Užgyventą turtą dalinti nustatant kas, kiek santuokos metu prisidėjo prie to. Šeima turi būti vertybė, šeimoje turi būti atsakomybė. Įstatymai turi būti kuriami, kad abudu sutuoktiniai išsiskyrę turėtų praradimų, bet ne taip, kad plečiamas barakudų verslas. Tik abudu tėvai gali suteikti pilnavertį vaikų ugdymą. Vaikai turi įgimtus pomėgius abiejų tėvų. Pvz: vaikams patinka žirgai, bet turi domėtis choru, nes mamai nepatinka žirgai, bet patinka menas. Vaikai turi išlikti gyvenimo tikslu, hobiu, o ne pasipelnymo šaltiniu. Kas Įstatymų daroma atvirkščiai.

Švediška COVID19 pandemijos valdymo strategija (7)

M.Baliukonis. Adresuota: Lietuvos Respublikos Vyriausybė

Peticija už Švedijoje taikomos COVID19 pandemijos valdymo strategijos įvedimą Lietuvoje. Švediškos COVID19 pandemijos valdymo strategijos punktai: * Karantino nebuvimas * Veido kaukė nerekomenduotina * Rekomendacijos dirbti iš namų * Rekomendacijos laikytis saugaus atstumo * Rekomendacijos mažinti nebūtinų kelionių skaičių. Remdamasi šiais punktais, Švedija šiai 2020-10-21 turi 1206 susirgimus. Švedijos populiacija 10,23 milijono. Tai yra 3 kartus daugiau nei Lietuvoje. Statistiškai atsižvelgiant į populiacijos skirtumą, susirgimų kiekis yra lygus dabartiniam susirgimų kiekiui Lietuvoje. Šaltiniai: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/apa.15582 https://covid19.who.int/region/euro/country/se Argumentai ir priežastys: 1) Emocinė visuomenės būklė. Karantinas, nuolatiniai straipsniai apie pandemiją, draudimai, gąsdinimai baudomis, susirgusių žmonių patirtis susirgus COVID19, smukdo visuomenės emocinę būklę. Šaltiniai: https://china-cee.eu/2020/05/06/lithuania-social-briefing-the-coronavirus-stirs-up-the-negative-emotions-in-the-society-under-quarantine/ https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/kita-karantino-puse-naujausias-tyrimas-rodo-kardinalius-lietuviu-savijautos-pokycius.d?id=83977807 2) Nestabilumas ekonomikoje. Kiekvieną savaitę besikeičiant reikalavimas, tiek žmogui, tiek verslo subjektams sunku prognozuoti ir įvertinti finansines galimybes bei trumpalaikius lūkesčius. Švediškas modelis leistų lengviau gaivinti ir kelti ekonomiką. Šaltiniai: https://www.lb.lt/lt/naujienos/apklausa-dabar-pagrindine-rizika-lietuvos-finansu-sistemai-covid-19-pandemijos-neigiamos-pasekmes 3) Neskaidrūs viešieji pirkimai. Greitųjų testų pirkimo skandalas bei vakcinos, kurios dar nėra, užsakymo pateikimas. Šaltiniai: https://www.lrt.lt/naujienos/lrt-tyrimai/5/1217763/lrt-tyrimas-greitieji-testai-uz-6-milijonus-uz-skandalingo-pirkimo-smezuoja-skvernelio-komanda https://sam.lrv.lt/lt/naujienos/vakcina-nuo-koronaviruso-kada-ji-pasieks-lietuva 4) Be pagrindo nutraukiamos planinės medicinos procedūros. Dėl COVID19 susirgimų ribojama kitomis ligomis sergančių žmonių teisės. Šaltiniai: https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/veryga-daugejant-hospitalizuotu-covid-19-pacientu-bus-ribojamos-planines-paslaugos.d?id=85563435 5) Nepasvertos skolinimosi galimybės. Skolinimasis padėjo Lietuvai atsigauti po pandemijos supurtymo, tačiau skolintos sumos yra neproporcingai didelės ir 2021 metais planuojama skolintis 5,141 mlrd. eurų ir skola sieks 50% Lietuvos BVP. Valstybė neteikia jokios statistikos, kur ir kaip tiksliai šie pinigai buvo ir bus panaudoti. https://kreditai.info/straipsniai/333-jei-ne-6-milijardu-euru-paskola-lietuva-butu-bankrutavusi https://kreditai.info/straipsniai/1369-lietuvos-skola-kitais-metais-sieks-50-proc-bvp 6) Konstitucijos ir kitų įstatymų pažeidimai. Konstitucijos 53 straipsnis. Šio straipsnio pažeidimas - susijęs su 4) argumentu, piliečiui yra apribojamos galimybės susirgus gydytis. Šaltiniai: https://www.lrs.lt/home/Konstitucija/Konstitucija.htm Pandeminės ir epideminės situacijos įvedimas. Pagrindinis epidemijos rodiklis 100 atvejų 10 tūkst gyventojų. COVID19 nepasiekęs tokios statistinės reikšmės. Šaltiniai: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/f6ffbdd1aa0311e9aab6d8dd69c6da66