Už pradinių klasių mokytojo padėjėjo etatą


Parašų: 0


  • Autorius: G. Jančauskytė, M. Gintvainytė
  • Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas
  • Kategorija: Švietimas

Remiantis pokalbiais su pedagogais, paaiškėjo, kad pradinių klasių mokytojams yra sunku atlikti lygiagrečiai mokytojo ir auklėtojo pareigas, jiems yra sunku spėti ir pilnai vykdyti klasės mokytojo ir auklėtojo pareigas, funkcijas.
Šiandien labai aktuali problema – tėvų ir mokyklos bendravimo ir bendradarbiavimo stygius. Tai sukelia daug problemų:
1. Mokykla ir šeima neauklėja vaikų išvien.
2. Mokytojai nespėja pamatyti realios vaiko šeimos situacijos, todėl nežino kokia pagalba
vaikui reikalinga.
3. Mokytojai nesuspėja pedagogiškai šviesti šeimą.
4. Tėvai nežino vaiko realios situacijos mokykloje.
Žiniasklaidoje ir mokslinėje literatūroje dažnai girdime ir perskaitome, kad dėl didelio žinių trūkumo apie vaiko problemas šeimoje ir mokykloje iškyla labai daug sunkumų. Tai rodo, kad klasės auklėtojas visapusiškai neatlieka savo funkcijų, todėl siūlome įsteigti pradinių klasių mokytojo padėjėjo etatą, kuris būtų labiau orientuotas į bendravimą ir bendradarbiavimą su šeima, pedagoginį jos švietimą. Tai palengvintų klasės mokytojo darbą ir vaikas būtų ugdomas tikslingai.

# Vardas Komentaras
1 Neskelbiama Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
2 Neskelbiama Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
3 Neskelbiama Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
4 Neskelbiama Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas