NE, TUŠČIŲ LAIKMENŲ APMOKESTINIMUI!!!

0 PARAŠAI

Kategorija:

Pagal dabar galiojančius įstatymus visi žmonės, pirkdami tuščią informacijos laikmeną (CD,DVD,HDD,atminties kortelę, atmintinę, ) moka KOMPENSACINĮ mokestį kūrinių AUTORIAMS (nepriklausomai nuo to, perrašinėjat jūs kūrinius ar ne). Apie 60 proc. surinktos sumos tenka visiems gerai žinomai LATGA-A'ai, kita dalis valstybei. Kyla keli klausimai:
1. Kaip "geruolė" LATGA-A paskirsto tuos pinigus autoriams (ypač užsienio,nes lietuvių autorinės medž. kopijuojama tik apie 13 proc.)???
2. Pirkdami muzikinius albumus,knygas,laikraščius mes jau sumokame autoriui už jo kūrinius, kurių velnių dar reikia mokėt???
3. Ir kodėl dar reikia mokėti šį mokestį už kopijavimo aparatus, spausdintuvus, skaitmeninius televizorius ir t.t.???
Mokesčiai už orą, kitaip nepavadinsi. AŠ NESUTINKU!!!

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 D .... Išvis "blyn" nudebilėjo ! O už orą , jie nenorėtų , kad visi abonentinį mokestį susimokėtų ? ! Ką dar ten prisifantazuos besėdėdami iš neturėjimo ką veikti ? !
2 G.Mielys ... Ar ce tik sutapimas jog sita mokesti nori ivesti tada kai zadam pereiti prie skaitmenines televizojs. Kai daugelis zmoniu prades pirkti skaitmeninius priedelius ir TV
3 Jūratė K... tai gal dar mokesčio reikia už tai, kad turiu visas kūno dalis, pvz ausis kuriom klausau
4 Rolandas T... Mokesciai turi buti auskiai pagristi. Juk ne visi zmones laikmenas isigyja piratines produkcijos saugojimui.

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.