Privalomoms gyvūnų mikroschemoms - NE!!!

0 PARAŠAI

Kategorija:

"Visi Lietuvoje gyvenantys šunys, katės ir šeškai privalės būti paženklinti specialiomis poodinėmis mikroschemomis, jeigu Seimas priims Žemės ūkio ministerijos parengtus Gyvūnų globos, naudojimo ir laikymo įstatymo pakeitimus."
Šiomis dienomis svarstomas tokio įstatymo priėmimas.

Kreipiuosi į visus, laikančius ir mylinčius savo augintinius. Pasirašykit šią peticiją! Juk savaime aišku, kad dauguma žmonių nemokės mokesčių už savo augintinius ir nedės jiems jokių mikroschemų! Jau dabar gatvėse šimtai valkataujančių gyvunėlių. Išėjus šiam įstatymui, jų padaugės trigubai! Ypač tokiais laikas, kai dauguma vos galą su galu suduria. Nejau manote, kad pensininkė bobutė, gaunanti apie 600 Lt ir laikanti dvi kates, išgalės už jas mokėti? Daugybė gyvūnų atsiras gatvėse ar palikti kur miškuose. Tai nėra problemos sprendimas. Tai tik seimo narių bandymas užkrauti dar vienus mokesčius, kad įsimestų dar keletą litų į savo kišenę!

Taip pat iki galo lieka neaišku, ar ši procedūrą nepakenktų gyvūnėliams, jų sveikatai.. O gal po kiek laiko jie pradės ir žmonėms kišti mikroschemas?

Nejau mes norime mokėti betikslius mokesčius už tai, kad laikome nekaltą mažą padarėlį? Nejau norime rizikuoti jo sveikata? Ar norime, kad dalis gyventojų atsikratytų savo augintiniais, nes neišgali mokėti papildomą mokestį už juos?! Manau, kad ne.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Regina
Žmonių negalite suregistruoti , norite suregistruoti gyvūnus
2 Adomas
Įtariu, kad čia yra visuomenės pratinimas prie RFID čipų! Taip pat įtariu, kad RFID čipas yra žvėries ženklas aprašomas Biblijoje!
3 A.
Gerau nusikaltėlis tokiomis mikroschemomis ženklina
4 E
Negi mikros\chemos prades gaudyti valkataujančius gyvunus. Eilinė demagogija surinkti daugiau pinigu.
5 Karina
Gal greitai reikės ir žmonėms pasiženklinti mikročipais?
6 Odeta
Na ir kas kad bus privaloma,kas nenores zenklint tas ir toliau nezenklins kai ir su registracija bus tas pats.
7 A.Zokas
Priverte pazenklinti-teko,tenka moketi uz numyletini 50 Lt/men,bet kur ir kam priverstinai isprase niekam neaisku.Nei aiksteliu,nei draudimo,nei siuksliadeziu"kakalams"Saugokites l u p i k a u t o j u

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (130)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.