Dėl E.Žiobienės atstatydinimo iš užimamų pareigų

0 PARAŠAI

Kategorija:

LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO PIRMININKEI I.DEGUTIENEI

LIETUVOS RESPUBLIKOS PILIEČIŲ
PETICIJA

DĖL VAIKO TEISIŲ APSAUGOS KONTROLIERĖS E.ŽIOBIENĖS SKUBAUS ATSTATYDINIMO IŠ UŽIMAMŲ PAREIGŲ
2010-10-02

Mes, Lietuvos Respublikos piliečiai, susipažinę su E.Žiobienės viešais pasisakymais žiniasklaidoje, susitikimuose LR Generalinėje prokuratūroje bei kitose valstybinėse įstaigose, bei remiantis šios kontrolierės visišku neveikimu niekaip nesprendžiant mažametės D.Kedytės teisinės apsaugos nuo galimai pedofilija užsiiminėjusios motinos L.Stankūnaitės, pareiškiame:
E.Žiobienė neatitinka Lietuvos Respublikos vaikų teisių apsaugos kontrolierei keliamų reikalavimų, nes iš viso nesugeba naudotis ir taikyti Vaikų teisių apsaugą reglamentuojančių teisės aktų.
Savo pasisakymuose ji demonstruoja, jog jai nežinoma Lietuvos Respublikos Civilinio Kodekso 3-iosios knygos viršenybė prieš visus kitus įstatymus sprendžiant vaikų teisių klausimus. (CK 3-iosios knygos 3.2 str.)
Kontrolierei nėra žinomos CK 3-iosios knygos 3.164 str. 2 d. nuostatos, teigiančios, jog vaikas, kai tėvai pažeidžia jo teisės turi teisę kreiptis į vaikų teisių apsaugos tarnybų specialistus, kad jie gintų jo teises. Priešingai – E.Žiobienė kritikuoja teisininkus, mokytojus, žurnalistus, kitus aukštąjį išsilavinimą turinčius piliečius, visuomenininkus, Garliavos gyventojus, 2010-05-13, 2010-05-14, 2010-05-17, 2010-05-20, 2010-05-24, 2010-05-27, 2010-05-31 užfiksavusius, jog yra grubiai pažeidinėjamos Civilinio Kodekso ginamos bei saugomos D.Kedytės kaip vaiko teisės, nes ji aiškiai, žodžiu ir veiksmais daugelį kartų išreiškė, jog jokiu būdu nenori nei matytis, nei gyventi su savo biologine mama.
E.Žiobienė, po 2010-05-14 neteisėtos Kėdainių rajono apylinkės teismo nutarties, kuria visiškai neatsiklausiant vaiko ir taip pažeidžiant Civilinio Proceso Kodekso 380 str. reikalavimus D.Kedytė buvo grąžinta trauktinai baudžiamojon atsakomybėn motinai, neturinčiai nei gyvenamosios vietos, nei pajamų šaltinio, komentavo, jog teismo sprendimus reikia vykdyti.
Ši kontrolierė taip pat viešai komentavo, konkrečiai per Lietuvos Ryto televiziją 2010-05-17 21:00, jog net ir pati blogiausia motina, net ir alkoholikė vaikui yra geresnė nei pats geriausias globėjas, todėl esą reikia grąžinti vaiką D.Kedytę motinai L.Stankūnaitei. Šitaip pademonstravo, jog neturi kompetencijos spręsti vaikų teisių apsaugos klausimus, o naudojasi savo tarnybine padėtimi nenustatytais asmeniniais tikslais.
Vietoj to, kad pasitaisytų ir gintų vaiko interesus kaip numato jos tarnybinė padėtis, E.Žiobienė pradėjo vaiko senelių Kedžių bei globėjų – Venckų - šeimų persekiojimą, pradėjo grasinti baudomis šioms šeimoms bei tiems piliečiams, kurie atliko CK 3.164 str. 2 d. nuostatų išaiškinimą vaikui – įstatyminę pareigą, kurią privalėjo atlikti pati E.Žiobienė, matydama, jog nei Kauno miesto, nei Kauno rajono vaikų teisių apsaugos savivaldybėse veikiantys skyriai neatlieka savo pareigų.
Sužinojusi, jog L.Stankūnaitė pažeidžia D.Kedytės teises, nes per susitikimus daro neteisėtą poveikį (yra pradėtas ikiteisminis tyrimas L.Stankūnaitės atžvilgiu dėl poveikio susitikimų metu darymo), E.Žiobienė nesikreipė į teismą, kad būtų apginti mažametės interesai.
Vietoj to E.Žiobienė teisinosi savo ribotomis galiomis. Vaikui visos jo teises ginančios institucijos yra vienodos, ir nei viena po šiai dienai negirdi mažametės D.Kedytės aiškiai išreikšto prašymo: ginti ją nuo jos teises pažeidžiančios mamos, kuri pagal 2009-10-06 įsiteisėjusią Vilniaus apygardos nutartį vien dėl Vilniaus apygardos prokuratūros aplaidaus neveikimo vis dar nėra patraukta kaip kaltinamojo A.Ūso bendrininkė baudžiamojon atsakomybėn.
Savo įžūliais pasisakymais bei neveikimu E.Žiobienė pademonstravo visišką įstatymų nepaisymą, veikė siekdama vien asmeninių, o ne valstybinių tikslų, parodė, jog ji nemoka ir negeba taikyti Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių vaikų teisių apsaugą. Ši vaikų teisių kontrolierė taip pat nėra susipažinusi su Vaikų teisių apsaugos konvencija, prie kurios yra prisijungusi Lietuvos Respublika, taip pat su LR Konstitucija, garantuojančia vaikystės apsaugą. Todėl šitoks nekompetetingas asmuo neturi teisės užimti pareigų, kurios skirtos ginti pačių mažiausių mūsų valstybės piliečių interesus.
Remiantis Jums suteiktomis galiomis, prašome pašalinti iš pareigų E.Žiobienę kaip neatitinkančią jos pareigoms reikalingos kvalifikacijos, bei perduoti jos atsakomybės klausimą svarstyti ikiteisminio tyrimo įstaigai (BK 228 str.), išsiaiškinant, kokių tikslų vedama E.Žiobienė piktnaudžiavo savo tarnybine padėtimi bei viršydama savo įgaliojimus gąsdino D.Kedytės senelius Kedžius bei globėjų Venckų šeimą bei gąsdino mažametei D.Kedytei jos civilines teises išaiškinusius žmones bei savo vaiko teisių, atitinkančių CK 3.164 str. 2 d., išreiškimo aktą fiksavusius Lietuvos Respublikos žurnalistus, savo veiksmais padarydama didelės žalos valstybės tarnybos prestižui, sumenkindama Lietuvos Respublikos autoritetą santykyje su Europos Sąjungos valstybėmis bei kitomis užsienio valstybėmis.

# Vardas Komentaras
1 Darius
nenoriu.,kad Lietuvos vaikus gintu ta pati kuri gina pederastus ir kgbistus.
2 veronika
nekompetitinga, neveikli, jai rūpi tik jos karjerą.
3 IRENA
savo rinkejus vadinti violetinia minia reiskia negerbia tautos nuomones
4 Z.Urnikiene
Manau, ji leidziasi manipuliuojama, tad nesimato jokiu geru darbo rezultatu...butinai ji turetu buti nusalinta
5 Vilnius
Turejo itykintii zmon es , kad 2 mergaite gyva ir sveika , LAUK
6 Inga
i sia "kede" turetu sesti zmogus turintis pedagogini / psichologinis issilavinima, gerai zinantis istatymus,loginio mastymo, placiu paziuru, kuriam pirmoje eileje rupetu vaiko interesai
7 maimondas
revoliucijas vykdo romantikai idealistai,o ju vaisiais naudojasi pragmatiski zmogenai ir cinikai.
8 Violeta
man nereikia, kad Žiobienė "atsiklaupus atsiprašytų", bet tegu ji atsistatydino iš darbo, kurio net nepradėjo dirbti ir eina sau
9 VadimasJuska
va kas buna, kada i pareigas skirimos "draugelkos", kad ir su nuline kompetencija
10 VYTAUTAS
tokias pareigas gali užimti tikrai vaikus mylinčios moterys,o ne karjeristės.
11 Stasys
Technokratė turi dirbti darbą pagal savo išsilavinimą
12 Agnieška
Jos vietoje norėčiau matyti sąžininga darbuotoją
13 Birute
Neturi jokiu savybiu si ponia, ir su vaikais dirbti ir ju problemas spresti jokios kompetencijos nei proto tam neturi
14 Vitalija
Tiesiog įžūliai nepaiso vaiko teisių, vis bando išsisukinėti, net gėda jos pasisakymų klausyti.
15 Jidi-m
Navickas Lietuvos pederastu tevas Ziobiene ju motina.
16 Angelė
Nustebino tai, kad nesusipažino nei su motina, nei su globėja.Manau pirmoji tai turėjo padaryti. Byla tai sudėtinga.
17 A,Alkimantas
Baisu yra kaip taip kalba visu vaiku gyneja,ji negali tikrai eiti jai patiketu pareigu.
18 Joana
Vaikus ginti privalo žmonės, susipažinę su visais teisės aktais, reglamentuojančiais vaikų teisių apsaugą, ir nuoširdžiai ginti mažuosius, nes jie patys juk dar nemoka apsiginti!
19 Ruta
kam is viso tokia istaiga egzistuoja jei neturi galiu ginti vaiku?Tai si pareigune gauna valstybine alga uz tai,kad nieko nedarytu arba rinktu info ir dirbtu vaiku nenaudai,tai jos galioj?
20 Asta
jei ji galvoja kad blogiausia motina yra geriau uz geriausia globeje tai kas ji is viso per zmogus???
21 GINTAUTE
PASISAKAU UZ JOS ATSISTADYMA,NES PROTU NESUVOKIAMA JOS POZICIJA NUSKRIAUSTU VAIKU ATZVILGIU.
22 kas
Kas is tu peticiju? Visi zinom, kad is ju jokios naudos nebus. Buvo blogis visada, gerio nebus niekada.
23 Jurgita
Ne karta E.Ziobienes pasisakymai sokiravo mane ir musu seima. Pareigune, kuri turetu ginti vaiku teises, elgesi priesingai..
24 E.Antakauske
Pritariu, kad kontroliere netinkama.Naujo kontrolieriaus kandidaturai turi pritarti visuomene
25 dalia
istatymai yra sausi,ju laikytis reikia,bet yra ir visokiu p. aktu ,kurie leidzia istatymus pritemti prie individualiu situaciju ir morales,reikia tik padirbeti.Ziobiene matyt tingi ar nenori.
26 ReginaMatuseviciene
taip neturi buti.neatsakingai zodzius ir veiksmus reiskia.kokia gali neprieziura buti ir diskutuoti su vaiko motina apie prieziura.kiek jos nepasitvirtinusiu skundu priima.kodel su 6 vaikais motina is
27 Vilma
reikia zmogaus kuris gintu vaiko interesus , o ne tam kad uzimtu pareigas vien del atlyginimo.
28 Antanas
Kuo Žliobienė iš esmės skiriasi nuo Stankūnaitės ???
29 Stanislava
Praradę pasitikėjimą pareigūnai turėtų atsistatydinti.
30 Jovita
gelbekit lietuvos vaikus nuo tokiu zmoniu kaip ziobiene

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (125)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.