Už laisvę kurti gerovę sau ir valstybei

0 PARAŠAI

Kategorija:

Kalbu savo ir panašiai mąstančių veiklių, jaunų savo mąstymu ir siekiančių gerovės savo šeimai ir visai valstybei žmonių vardu.

Mes, ne monopoliai ir korporacijos, valdančiųjų rankomis bandantys išsunkti naudą iš nustekentos ekonomikos ir seniai padalinę Lietuvą į vertelgų ir tų „likusiųjų“ frontus. Mes, ne tie apatijos persisunkę burnojantys beveidžiai, nuolankiai laukiantys numestų trupinių. Mes, tai dar likę Lietuvoje ir tikintys galimybėmis savo valstybės piliečiai. Mes turime idėjų, troškimo ir vilties išgyventi Lietuvoje ir dar gyviems esant pamatyti savo ir savo valstybės klestėjimo pradžią.

Taip, Lietuvai dabar sunku. Bet dar sunkiau yra girdėti bergždžius valdančiųjų kliedesius apie verslumo skatinimą ir šešėlinės ekonomikos pažabojimą. Suprantama, yra sudėtinga laviruoti tarp interesų grupių, tuo pačiu nepamirštant deklaratyviai paverkšlenti apie gilų ir nuoširdų susirūpinimą Lietuvos valstybingumu ir jos piliečių gerove. Galite pasilikti savo deklaracijas sau ir toliau krautis populistinį ir asmeninį kapitalą.

Mes reikalaujame vieno – netrukdykite užgimti ir augti eilinio mąstančio žmogaus iniciatyvai pačiam pradėti savo gerovės kūrimą. Mes norime pradėti nuo savęs ir reikalaujame nedelsiant įgyvendinti konkrečius sprendimus, skatinančius steigti ir vykdyti legalų verslą. Skatinkite žmogų imtis verslo ne jį gąsdinat baudomis ir reglamentais, bet drąsinant ir sudarant kuo mažiau bereikalingų kliūčių. Mūsų bendradarbiavimas ir geranoriškas mokesčių mokėjimas yra įmanomas jei valstybė elgsis sąžiningai ir leis man, eiliniam veikliam piliečiui, užsidirbti ne tik sau, bet ir valstybei. Aš pradedu legalų verslą jau šiandien jei žinau, kad:

- galiu įsteigti ribotos atsakomybės įmonę minimaliom sąnaudom. Esu pasiruošęs padengti pagrįstas steigimo administravimo sąnaudas. Šiuo metu reikalaujamas 10.000Lt įstatinis kapitalas UAB steigimui yra niekaip nepagrįsta ir dažną iniciatyvą žlugdanti suma;
- steigimo formalumai ir dokumentacija yra aiški, paprasta ir greita. Registravimasis juridiniu asmeniu jokios vertės nesukuria, todėl proceso komplikavimas ir vilkinimas yra nemotyvuojantis;
- man bus suteiktos mokestinės „atostogos“ uždirbti pinigų mokesčiams. Logiška, kad įmonės įsteigimas savaime pinigų negeneruoja. Verslas steigiamas pinigam uždirbti, bet ne jiems leisti vos pradėjus veiklą. Esu pasiruošęs ir net palaikyčiau idėją savanoriškai bendradarbiauti su VMI ar kitais mokesčių administratoriais reguliariai konsultuojantis ir teikiant ataskaitas apie pirmuosius (kelis) naujos įmonės veiklos metus. Tai būtų veiksmingiausia priemonė „išsiauginti“ sąžiningą mokesčių mokėtoją;
- naujos įmonės apskaitos ir mokesčių administravimas yra maksimaliai supaprastintas ir atliks savo tiesioginę funkciją – padės deramai tvarkyti įmonės finansus. Šie administravimo reglamentai ir normos yra „įšaldomi“ ir nekintantys pirmais (keliais) įmonės veiklos metais ir negalės paveikti mano verslo bent jau numatytam periodui;
- niekas man nenurodinės, kiek ir kokių pareigybių žmonių turiu įdarbinti jau pirmą darbo dieną. Jei turima kompetencija leidžia ne tik vykdyti tiesiogines verslo funkcijas, bet ir jo administravimą (pvz. apskaitą), neprivalau patirti papildomų sąnaudų;
- naujos įmonės statusas man leis kreiptis į finansinių paslaugų teikėją ir, laiduojant valstybei, gauti realiai lengvatinę paskolą verslo pradžiai. Dabartinė bankų sistema yra visiškai komercinė ir nesuteikia galimybių neturint „kredito istorijos“ gauti išorinį finansavimą.

Mes, šioje peticijoje pasirašę žmonės, reikalaujame valdančiųjų mažiau paisyti interesų grupių norų ir liautis svaidytis paikomis deklaracijomis apie verslo skatinimą. Mes tikimės drąsiai ir tvirtai ištiestos partnerystės rankos. Mes laukiame tikro, o ne suvaidinto noro kuo greičiau paversti Lietuvą veiklių, klestinčių ir pažangių piliečių visuomene.

# Vardas Komentaras
1 skrajunas
seimunai pamirsta kur jie yra ir ,del ko jie ten turi buti ir kam dirbti...bet yra kaip visada...

Atšaukti privalomą saviizoliaciją jūreiviams po reiso (615)

Pavardenis. Adresuota: Sveikatos apsaugos ministerija

Jūreiviai, grįžę iš reiso, kur išbuvo neturėdami kontaktų virš 2 savaičių neturėtų būti verčiami saviizoliuotis grįžę namo! Jūreivių gyvenimas sustojo kovo mėnesį, nes nuo tada vienas šeimos narys visuomet turi arba dirbti arba izoliuotis nuo šeimos, nuo kitų žmonių. Daugelyje ES šalių jūreiviai iš darbdavio gauna pažymą apie darbą laive, ir jiems neprivaloma saviizoliuotis. Prašome peržiūrėti saviizoliacijos tvarką jūreiviams, grįžusiems iš reiso.

Prieš Plungės rajono ligoninės, vaikų skyriaus uždarymą. (377)

Viktorija. Adresuota: Plunges rajono savivaldybes merui Audriui Klišoniui

Plungės savivaldybė uždaro Plungės rajono ligoninės, vaikų skyrių. Plungės rajone yra daug vaikų, todėl norime turėti savo rajono ligoninėje vaikų skyrių, kad nereiktu važiuoti į kitų miestų ligonines.

Uždrausti traukinių eismą Klaipėdos Rimkų pervažoje piko metu (328)

Karolis. Adresuota: Susisiekimo ministerija, Klaipėdos meras

Prasidėjus naujiems mokslo metams (tačiau ir atostogų metu) Klaipėdos Rimkų traukinių pervaža eismo piko metu (darbo dienomis ryte nuo 7 iki 9 val. ir vakare nuo 16 iki 18 val.) užsikemša dėl pastoviai reisuojančių traukinių. Mašinų kamštis nusidriekia virš dviejų kilometrų ir taip gaišinamas brangus žmonių laikas. Šios peticijos tikslas sustabdyti traukinių eismą ties Rimkų pervaža eismo piko metu (darbo dienomis nuo 7:00 iki 9:00 bei nuo 16:00 iki 18:00) val.

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas (122)

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.