SUSILAIKYTI NUO RENTOS SKYRIMO K.BRAZAUSKIENEI IR SKUBIAI PATAISYTI TVARKĄ TAI SUSIEJANT SU TURTU.

0 PARAŠAI

Kategorija:

Visuomenėje nerimsta pasipiktinimas dėl Kristinos Brazauskienės rentos.Kaip visada neapsieita be paradoksų.Niekam neužkliuvo jai paliktas didžiulis namas Turniškėse.Įstatymas nenumato ,kad buvusi Prezidento našlė turi gyventi jo name , priklauso tik - gyvenamas būstas.O gyvenamas būstas gali būti ir poros kambarių butas .Kaip sakoma apetitas ateina bevalgant.Valdžia poniai Kristinai paliko teisę gyventi prašmatniuose Turniškių apartamentuose lyg jos nuopelnai valstybei būtų išskirtiniaii.Po to ji nusprendė,kad reikia pasiimti viską ką galima.Formaliai ji lyg ir gali gauti našlės rentą.Tik keletas bet.Visų pirma eina kalba apie Prezidento našlės rentą.Jei būti formalistam tai iki galo - Kristina Brazauskienė nebuvo Prezidento A.M.Brazausko žmona jam einant Prezidento pareigas.Antra ir manau svarbiausia aplinkybė,kad suteikti poniai K.Brazauskienei rentą formaliai teisėta bet neteisinga ir amoralu.Tai ypač negražiai atrodo krizės fone kai visiem sunkiausiai gyvenantiem pensininkam ir tame tarpe našlėm išmokos yra sumažintos.Jei K.Brazauskienė būtų nors kiek morali ir išmintinga turėjo pati bent laikinai šios problemos nekelti juolab ,kad pragyvenimui tikrai turi.
Nesuprantama šalies Prezidentės ir Seimo pirmininkės sukta pozicija šioje amoralioje istorijoje .Abi pasisakydamos už moralę ir atvirumą kai liečia jų rato žmones pradeda išsisukinėti ir dangstytis formalia įstatymo raide.Tai mūsuose įprasti dvigubi standartai kai sakoma viena, o daroma kas patogiau.
Manome ,kad tikslinga Seimui skubos tvarka paruošti atatinkamas įstatymų pataisas kur aukštų pareigųnų pensijos ir rentos būtų susietos su jų pajamomis ir turtu.O dabar susilaikyti nuo rentos skyrimo K.Brazauskienei.

# Vardas Komentaras
1 Zinaida
K. Brazauskienė niekada nebuvo prezidento žmona. Jos elgesys net dabar rodo, kad ji neverta prezidentinės rentos.
2 Birutė
Nacionalizuoti "Draugystę", po to galvoti apie rentos skyrimą. Aferistus (vagis) gerbti yra amoralu.
3 Audronė
Ji net nebuvo prezidentienė, neužaugino su juo vaikų, turi labai daug turto, todėl jai renta nepriklauso.
4 R.
Jau ganėtinai prisiplėšė, ir tikrai sąžiningumo neužfiksuota, galų gale yra žmona, kuri užaugino jo vaikus ir daug daugiau metų pragyveno, tuo labiau jau nebuvo jis prezidentu, kai ją vedė...
5 Rolandas
MANAU, JOG RENTOS IŠ VISO TURĖTŲ BŪTI PANAIKINTOS (be jokių išimčių)
6 Martynas
Manau K.Brazauskienei negalima skirti Brazausko būsto, nes ji nenusipelnė

Atšaukti privalomą saviizoliaciją jūreiviams po reiso (615)

Pavardenis. Adresuota: Sveikatos apsaugos ministerija

Jūreiviai, grįžę iš reiso, kur išbuvo neturėdami kontaktų virš 2 savaičių neturėtų būti verčiami saviizoliuotis grįžę namo! Jūreivių gyvenimas sustojo kovo mėnesį, nes nuo tada vienas šeimos narys visuomet turi arba dirbti arba izoliuotis nuo šeimos, nuo kitų žmonių. Daugelyje ES šalių jūreiviai iš darbdavio gauna pažymą apie darbą laive, ir jiems neprivaloma saviizoliuotis. Prašome peržiūrėti saviizoliacijos tvarką jūreiviams, grįžusiems iš reiso.

Prieš Plungės rajono ligoninės, vaikų skyriaus uždarymą. (377)

Viktorija. Adresuota: Plunges rajono savivaldybes merui Audriui Klišoniui

Plungės savivaldybė uždaro Plungės rajono ligoninės, vaikų skyrių. Plungės rajone yra daug vaikų, todėl norime turėti savo rajono ligoninėje vaikų skyrių, kad nereiktu važiuoti į kitų miestų ligonines.

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas (127)

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.

NE ORO UOSTUI LR Bendrajame Plane (119)

Vaida. Adresuota: LR Vyriausybė, LR Seimas, LR Aplinkos ministerija

Pasirašau šią peticiją ir reikalauju panaikinti Lietuvos Respublikos teritorijos Bendrojo plano sprendinius, įteisinančius nacionalinio oro uosto statybas. Nacionalinis oro uostas įtrauktas į LR Bendrojo Plano sprendinius 2030 m., tačiau aviacijos ekspertai išsako rimtas abejones. Simonas Bartkus teigia, kad šiuo metu itin sudėtinga prognozuoti, kada aviacija atsigaus po krizės, o Arūnas Stankevičius aviacijos krizę apibūdina žodžiu „koma“, reiškiančiu kritinę būseną. Susisiekimo viceministras Vladislav Kondratovič teigia, kad naujas oro uostas kainuotų apie 1,5 milijardo, o esamieji oro uostai būtų uždaryti. Kadangi valstybės pagalba šiuo atveju yra draudžiama, o ES parama taip pat negalima, projekto finansavimo šaltiniai lieka neaiškūs. Bendrojo Plano rengėjai nėra atlikę galimybių studijų ir neturi pagrįstų argumentų, kad esami oro uostai artimiausiu metu viršys maksimalius krūvius. Šiemet esami oro uostai yra gavę 85 milijonų finansavimą plėtrai. Vilnius pajėgumai padidės dvigubai (nuo 3,5 mln iki 7,8 mln). Numatoma vieta - tarp Vilniaus ir Kauno (Kaišiadorių rajone). Mes, aktyvūs Lietuvos piliečiai, reikalaujame pašalinti nacionalinio oro uosto sprendinius iš LR Bendrojo Plano, nes toks projektas pasaulinės pandemijos akivaizdoje yra neracionalus ir žalingas Lietuvai. 2018 m. Lietuvos oro uostai samdė Nyderlandų bendrovę „InterVistas Consulting“, kuri nagrinėjo naujo oro uosto statybos galimybes bei analizavo oro uostų koncesijos modelį už didesnę nei 2 milijonai eurų sumą, tačiau studijos išvados nėra viešai paskelbtos. Taip pat nėra skelbiama, kad vieni iš „InterVistas Consulting“ partnerių turi akivaizdžių sąsajų su viena iš Lietuvos verslo lobistų organizacijų. Siūlome, nepriimti sprendinių dėl naujojo oro uosto kol: • nėra atliktos nepriklausomos ir aktualios būsimų keleivių srautų prognozės; • neatlikta nepriklausoma naujojo oro uosto naudos ir kaštų analizė; • nuo visuomenės slepiamos už viešuosius finansus užsakytos studijos; • viešai nebus išnagrinėtos esamos studijos autorių sąsajas su verslo lobistinėmis organizacijomis.