nepasitenkinimas

SKUNDAS
DĖL PROFESORĖS V.ALEKNEVIČIENĖS GALIMOS NEKOMPETENCIJOS DĖSTANT ĮMONĖS FINANSŲ VALDYMO DALYKĄ
2011-01-15
Šilutė
Mes, Lietuvos žemės ūkio universiteto neakivaizdinių studijų 5 kurso žemės ūkio buhalterinės apskaitos ir finansų programos 1, 2, 3 grupių studentai, esame nepatenkinti profesorės V. Aleknevičienės dėstomomis įmonės finansų valdymo paskaitomis, jų kokybe, darbo metodais.
Žemiau išdėstome savo nepasitenkinimo argumentus.
Įmonės finansų valdymo paskaitų metu neaiškiai dėstomi uždavinių sprendimai, dėstytoja naudodama savo skaidrių medžiagą aiškino sprendinius, tačiau viskas buvo daroma labia greitai, skubotai, kad studentai nespėdavo sureaguoti. Paklausus destytojos, kaip ir iš kur gaunamas konkretus atsakymas, sulaukdavome replikos, kaip mes dar galime dirbti buhalteriais jeigu nieko nesugebame.
Ruošiantis egzaminui buvo akcentuota, kad jei išpręsime uždavinius iš vadovėlio – egzaminą tikrai išlaikysime. Sprendžiant uždavinius, prašėme dėstytojos pagalbos, sutiko bendradarbiauti el. paštu, tačiau kai pradėjome siųsti mums neaiškių uždavinių sprendimus, prašydami padėti, paaiškinti ar bent “užvesti ant kelio”, tai dėstytoja atsakydavo, jog ji fiziškai nepajėgi mums padėti.
Pasitaikydavo atvejų, kai atsakymas vadovėlyje pateiktas vienoks, o išsprendus uždavinį gauname kitokį. Paprašius destytojos paaiškinti kodėl mūsų sprendimo atsakymas nesutampa su vadovėlyje pateiktu – jokio paaiškinimo nesulaukdavome.
Niekaip nesugebame paaiškinti sau, ko dėstytoja V. Aleknevičienė iš mūsų nori. Dauguma studentų ne vienerius metus kartoja egzaminą iš dėst. V. Aleknevičienės dalyko ir vis nesėkmingai. Būtina pastebeti, kad kiekvienas egzamino perlaikymas studentams kainuoja, tad mes kenčiame ne tik nuo nežinomybės, nes nesugebame suprasti dėst. V. Aleknevičienės darbo metodų, bet kenčiame ir finansiškai nuolat perlaikinėdami egzaminą.
Norime atkrepti dėmesį, kad šiuo metu universitete vien iš įmonių finansų valdymo dalyko, dėstomo V. Aleknevičienės, yra daugiau nei 280 studentų, kurie niekaip negali išlaikyti finansų valdymo dalyko egzamino. Dauguma laiko nebe pirma karta. To pasekoje, studentai priversti imti akademines atostogas, nes dėl akademinių skolu yra neprileidžiami prie diplominio darbo rašymo ir gynimo. Labai keista, kai dauguma studentu sėkmingai mokėsi visus 5 metus be jokių skolų, pradėje studijuoti V. Aleknevičienės dalyką, staiga nebesugeba mokytis ir niekaip negali išlaikyti egzamino. Be to, sugryžimas iš po akademinių atostogų vėl kainuoja, tad studentai vėl kenčia finansiškai.
Norime atkreipti universiteto administracijos dėmesį į šią problemą ir manome, kad reikėtų susimastyti ir daryti sprendimus, kodėl taip yra. Jei dėstytojas nepajėgus tinkamai bendradarbiauti su studentais, reikėtu daryti išvadas ir, galbūt, apleisti darbo vietą, leisti dirbti tokiems dėstytojams, kurie susitvarkytu su savo darbo krūviu.
Remiantis tuom, kas išdėstyta aukščiau, Lietuvos žemės ūkio universiteto administracijos, prašome:
1. Paaiškinti, kodėl vien iš dėstytojos V. Aleknevičienės dalyko yra tiek daug skolininku?
2. Pagrįsti arba paneigti faktą, kad dėst. V. Aleknevičienės paskaitos yra kokybiškos?
3. Sudaryti komisiją, kuri dar kartą įvertintu įmonės finansų valdymo dalyko egzamino rezultatus, peržiūrėtu studentų darbus.
4. Kol bus išaiškinta ši problema, sudaryti galimybę studentams, neišlaikiusiems V. Aleknevičienės egzamino toliau tęsti studijas, leisti studantams pasirinkti diplominio darbo temas, skirti darbo vadovus ir ruoštis darbų gynimui.
5. Patvirtinus faktą, kad studentų darbai neteisingai, per žemai įvertinti, gražinti įmokas už dėst. V. Aleknevičienės egzamino perlaikymą

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Gerda D... Metodai, tai tikrai žiaurūs:neišdėsto medžiagos iki galo, o reikalauja vos ne visą knygą išmokti.Nejaugi toks mokslinis laipsnis, leidžia šitaip tyčiotis iš studentų?!

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.