Visuomeninis judėjimas prieš painias sutartis!

Nustokite apgaudinėti žmones!
Tikriausiai kiekvienam yra tekę pasirašyti paslaugų teikimo sutartį. Tai keli lapai įvairių taisyklių, sąlygų ir apibrėžimų. Dažnai šalia kokio nors žodžio atsiranda paslaptinga žvaigždutė, o lapo apačioje smulkiu šriftu paaiškinama ką ta žvaigždutė reiškia. Neretai, ji tiesiog įspėja, kad ne viskas taip puiku, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Tik ar mes visada įdėmiai perskaitome, tai kas parašyta? Ar paprastas vartotojas, kuris ne taip dažnai susiduria su sutartimis visada supranta ką pasirašo? Painūs sakiniai, sudėtingi terminai – visa tai gąsdina žmones, jie netgi nelinkę skaityti visko iki pabaigos, tiesiog padeda parašą ir viskas. Ir visuomet skubantys vadybininkai, kurie tik nurodo kur pasirašyti, o apie sutarties turinį pasako tik kelias frazes, „tai tik paprastas formalumas“ arba „tai standartinė sutartis“ tikrai neskatina susipažinti su sutarties esme. O ar pagalvojote kokios būna pasekmės?
Žmonės pasirašę tokią „standartinę sutartį“ vėliau nebežino kaip atsisakyti paslaugų, kurios jiems netinka, jie moka už tai ko jiems visai nereikia. Tai papildomos ir nereikalingos išlaidos, kurios atsiranda dėl verslininko apsukrumo ir noro pasipelnyti. Ar ilgai dar tokie dalykai tęsis? Kiek dar vartotojai bus apgaunami?
Todėl atsirado ši peticija, kurios pagrindinis tikslas apsaugoti vartotojus. Reikalaujame, kad verslininkai nustotų apgaudinėti žmones. Tokių sutarčių neturi likti. Manipuliuodami terminais jie įvilioja paprastus vartotojus į spąstus, iš kurių ištrūkti yra labai sunku. Kur žiūri vartotojų apsaugos tarnyba? Kodėl visi tyliai sutinka su tuo, kas vyksta?
Protestuojame prieš painias ir sudėtingas sutartis! Reikalaujame vartotojų apsaugos! Sutartys turi būti aiškios, be jokių žvaigždučių ir papildomų sąlygų. Vartotojui turi būti suteikta galimybė atsisakyti nekokybiškų paslaugų iš karto, nieko nelaukiant.
Paslaugų sferoje turi likti tik teisingos ir aiškios sutartys! Gerbiami verslininkai, nustokite apgaudinėti žmones ir pelnytis iš jų pinigų!
[/url]http://sutartys.blogspot.com/[i][/i]

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Stasys Ilg... dauguma ,klientui nenaudingų sutarties dalykų,būna parašyta smulkesniu,sunkiai įskaitomu šriftu,kuris nepastebimas.
2 pasol naf... jei tu,durneli,nesupranti ka raso tos sutartys,tai nx tau isvis kazka uzsisakinet?gal is medzio iskrites busi,teveli???
3 Gintautas Len... Pritariu , o Lietuvos Seimas turi kuo greičiau primti įstatymų pataisas kurios turi sutramdyti godžius aferistus.
4 L.Gidraitiene ... Sutartys neįžiūrimos,- būtina didinti, trumpinti teksta. Tokios sutartys- tyčiojimasis iš klientų.
5 Janina Čep... tikra tiesa, pakeisti sutarties sąlygų vartotojas negali. Privalo arba pasirašyti ar atsisakyti išvis
6 Liuda Pet... kariaukime su nesaziningom imonem,prirakina prie saves savo sutartimis,o kokybes nera ir dar grasina baudomis!!!
7 Jolanta Bra... saunuoliai, kas sugalvojo, tik kazin ar bus itakos...
8 J. ... Svarbiausia skaitykime sutartis,nes ir skaitant atsiranda daug neaiškumu,tuomet dar išlieka galimybė nepasirašyti,o jeigu neskaitom tai papuolam i jų pinkles,kai vadinama,-STANDARTINE SUTARTIMI
9 Genovaitė Sin... Problemos su "Helvetia", reikalauta apmokėta pašto išlaidas, nors net negavau iš pašto pranešimo, kad yrra siuntinys. Nors aš jo nebūčiau paėmusi.
10 zita pet... sutinku del apgavysciu, zmogus pasimeti tuose mazu raidziu labirintuose