Įlipimo per priekines duris tvarkai – ne.

0 PARAŠAI

Kategorija:

Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ (SP) primetė Vilniaus gyventojams absurdišką įlipimo pro priekines duris tvarką, kuri neišspendžia jokių viešojo transporto (VT) problemų, o tik erzina keleivius, atgraso nuo naudojimosi VT , lėtina jo judėjimą, bereikalingai apkrauna vairuotojus.
Apie tai ne kartą rašė pasipiktinę vilniečiai DELFI straipsniuose ir komentaruose:
http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/dar-karta-apie-viesojo-transporto-reforma-vilniuje.d?id=40331257 http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/article.php?id=38618113
http://pilietis.delfi.lt/news/vilniaus-viesojo-transporto-pakeitimu-fiasko-arba-biurokratijos-disfunkcijos.d?id=41960005
http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/article.php?id=42189809
http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/kai-troleibusai-praciuozia.d?id=41902233

Pakartosiu pagrindines mintis ir pastebėjimus, kodėl ši tvarka ydinga iš prigimties:

1. Įlipimo per priekines duris tvarka užprogramuoja keleivių kamščius priekinėje transporto priemonės (TP) dalyje nors galinė dalis būna neužimta. Taip yra todėl. kad pagal naująją tvarką pirmiausia yra atidaromos priekinės duris, per kurias sulipa nauji keleiviai. Jiems judėti į laisvesnį salono galą trukdo išlipantys keleiviai, kuriems durys atidaromos vėliau. Naujesnėse TP patogiausia stovėti vieta (praplatėjimas) yra ties antrosiomis durimis, todėl čia pirmiausia susidaro keleivių kamščiai, kurie trukdo užpildyti salono galą.
2. Įlipimas per priekines, pačias siauriausias, duris prieštarauja TP konstruktorių logikai. Daug plačių durų TP sukonstruota tam, kad kuo gerčiau vyktų keleivių pasikeitimas stotelėse. Dabar šis procesas vyksta žymiai lėčiau, važiavimo laikas ilgėja, stumdimosi daugėja. Konstruktoriai nenumatė žymaus keleivių judėjimo iš salono priekio į galą, todėl praėjimai yra siauri (apie 60 cm autobusuose) ir ilgi (apie 20 metrų keturių durų TP). Kiekvienas praėjime sustojęs keleivis sudaro kliūtį visiems einantiems.
3. Keleivių judėjimas į salono galą kai TP pradeda judėti (greitėti) yra nesaugus, nes einant priešinga kryptimi, judėjimo greitis nekontroliuojamai išauga ir darosi sudėtinga sugriebti bent kokį turėklą.
4. Įlipimo per priekines duris tvarka visiškai netinka motinoms su vežimėliais, bei invalidams, nes net įlipus per platesnes duris, nėra kur pažymėti bilietą.
5. Labiausiai ši tvarka erzina keleivius, kurie turi dažnai persėsti į kitą TP.
6. Įlipimo per priekines duris tvarka nepasiekė nė vieno tikslo, kurių buvo tikėtasi:
„Keleivių laipinimas į Vilniaus miesto viešąjį transportą (VT) pro pirmąsias duris leidžia tikėtis pagerinti keleivių saugumą ir patogumą, dviem trečdaliais sumažinti keleivių be bilieto skaičių bei gauti papildomų pajamų iš prekybos viešojo transporto bilietais. Didžiuosiuose Europos miestuose toks keleivių laipinimo būdas yra įprastas. Lietuvoje ši tvarka jau įgyvendinta ir sėkmingai veikia Klaipėdoje, Kėdainiuose ir Panevėžyje.“ (citata iš „Susisiekimo paslaugų“ (SP) internetinio puslapio http://www.pirmosiosdurys.lt/). Komentaras citatai: Tą tvarką didžiuosiuose Europos miestuose naudoja tik privačios bendrovės, kurios užima nedidelę rinkos dalį ir todėl negali naudoti tokios galingos priemonės, kaip mėnesinis bilietas. Be to, ten į viešąjį transportą keleiviai lipa tik tada, kai yra laisvų sėdimų vietų.

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Lauras Gen... tikra nesamone per priekines lipti jai esi dar su keleis pilnais apsipirkimo maisiais..
2 G. Šum... visiškas absurdas, tenka nuolatos laukti, kol žmonės pasižymės bilietus, nors visi likę turi stovėti eilėje lauke su mėnesinio bilieto kortelėmis, kad galėtų praeiti, vagims patogu pavogt e-bilietus.
3 viktorija ... nereikalinga sita nesamone kas vaziavo be bilietu tas vaziuos,
4 Elena Žem... o vairuotojams užprogramuota profesinė kaklo liga
5 Dalia Str... O kiek nelaimingų atsitikimų pasitaiko, jeigu bandoma įlipti pro kitas duris, o tuo metu vairuotojas nežiūrėdamas staigiai uždarinėja duris, nes ne visi vairuotojai apdairiai elgiasi ir net neįsitikin
6 Nijolė And... Viešasis transportas juk skirtas pervežti gyventojus, o ne "malkas" ir ši paslauga turi būti kokybiška ir komfortiška , nesudaranti nepatogumų, o ar visi važiuoja apsimokėję-tikrinkite
7 Roma Vei... Nepatogu įlipant su krepšiais žymėti talonėlį arba rodyti bilietą.

Pilnos moksleivių vasaros atostogos

D.K. Adresuota: Lietuvos respublikos seimas

Kreipiuosi į visus moksleivius ir jų tėvus. Pasirašykite peticiją, kad mokslo metų pabaiga baigtųsi gegužės mėnesio pabaigoje, o ne užimtų papildomai dar vieną mėnesį (birželį) . Juk mokslo metai turėtų trukti 9 mėnesius, o atostogos - tris. Nemanau, kad moksleiviams patinka papildomą mėnesį sėdėti mokyklos suole ir nieko naudingo nedaryti... Juk birželio mėnesį prasideda įdomiausios stovyklos ir kitos veiklos, į kurias tikrai dauguma nori vykti, dalyvauti, tačiau negali, nes dar reikia eiti "mokytis" , nemažai mokinių tiesiog "pabėga" ... Taigi, pasirašom visi kas sutinka šią peticiją, kad mokslo metų pabaiga įvyktų gegužės mėn. pabaigoje, galbūt į tai atkreips dėmesį LR Švietimo ministerija.

Smurtui prieš gyvūnus - ne!

M.Mažonas. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Aš manau, reikia vieną dieną a visiems stoti savo miestuose ir pradėti rimtus darbus, streikus, vieną kartą šalyje turėtų liautis tai! Tik nuo mūsų pačių viskas priklauso, kaip mes kovosim už tai, kodėl yra skriaudžiami gyvūnais, kurie yra bejėgiai už mus? Kodėl mes, GYVŪNŲ MYLĖTOJAI, negalime imtis ineciatyva išeiti į gatves, parodyti mūsų šalies trūkumus įstatymuose, gyvūnai be jegiai prieš žmones ir nieko kalti, kad yra visiškai psichiškai nesveikų žmonių, kuriems iš rašoma bauda 20€, dėl ko bausmės nėra SUGRIEŽTINTOS?? Kasdien pilna naujienų kaip susidorojama su gyvūnais, užmušami, išmetami į gatves, nunuoditi, vieną kartą užtenka būti Facebook filosofais, o išeikim į gatves ir parodykim kad mums gyvūnai, šeimos nariai. Aš vienas, o vienas to nepadarysiu, tad siūlau prisijungti prie manęs ir išškovoti griežtesnius įstatymus Lietuvoje už gyvūnų kankinimus!