Įlipimo per priekines duris tvarkai – ne.

0 PARAŠAI

Kategorija:

Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ (SP) primetė Vilniaus gyventojams absurdišką įlipimo pro priekines duris tvarką, kuri neišspendžia jokių viešojo transporto (VT) problemų, o tik erzina keleivius, atgraso nuo naudojimosi VT , lėtina jo judėjimą, bereikalingai apkrauna vairuotojus.
Apie tai ne kartą rašė pasipiktinę vilniečiai DELFI straipsniuose ir komentaruose:
http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/dar-karta-apie-viesojo-transporto-reforma-vilniuje.d?id=40331257 http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/article.php?id=38618113
http://pilietis.delfi.lt/news/vilniaus-viesojo-transporto-pakeitimu-fiasko-arba-biurokratijos-disfunkcijos.d?id=41960005
http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/article.php?id=42189809
http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/kai-troleibusai-praciuozia.d?id=41902233

Pakartosiu pagrindines mintis ir pastebėjimus, kodėl ši tvarka ydinga iš prigimties:

1. Įlipimo per priekines duris tvarka užprogramuoja keleivių kamščius priekinėje transporto priemonės (TP) dalyje nors galinė dalis būna neužimta. Taip yra todėl. kad pagal naująją tvarką pirmiausia yra atidaromos priekinės duris, per kurias sulipa nauji keleiviai. Jiems judėti į laisvesnį salono galą trukdo išlipantys keleiviai, kuriems durys atidaromos vėliau. Naujesnėse TP patogiausia stovėti vieta (praplatėjimas) yra ties antrosiomis durimis, todėl čia pirmiausia susidaro keleivių kamščiai, kurie trukdo užpildyti salono galą.
2. Įlipimas per priekines, pačias siauriausias, duris prieštarauja TP konstruktorių logikai. Daug plačių durų TP sukonstruota tam, kad kuo gerčiau vyktų keleivių pasikeitimas stotelėse. Dabar šis procesas vyksta žymiai lėčiau, važiavimo laikas ilgėja, stumdimosi daugėja. Konstruktoriai nenumatė žymaus keleivių judėjimo iš salono priekio į galą, todėl praėjimai yra siauri (apie 60 cm autobusuose) ir ilgi (apie 20 metrų keturių durų TP). Kiekvienas praėjime sustojęs keleivis sudaro kliūtį visiems einantiems.
3. Keleivių judėjimas į salono galą kai TP pradeda judėti (greitėti) yra nesaugus, nes einant priešinga kryptimi, judėjimo greitis nekontroliuojamai išauga ir darosi sudėtinga sugriebti bent kokį turėklą.
4. Įlipimo per priekines duris tvarka visiškai netinka motinoms su vežimėliais, bei invalidams, nes net įlipus per platesnes duris, nėra kur pažymėti bilietą.
5. Labiausiai ši tvarka erzina keleivius, kurie turi dažnai persėsti į kitą TP.
6. Įlipimo per priekines duris tvarka nepasiekė nė vieno tikslo, kurių buvo tikėtasi:
„Keleivių laipinimas į Vilniaus miesto viešąjį transportą (VT) pro pirmąsias duris leidžia tikėtis pagerinti keleivių saugumą ir patogumą, dviem trečdaliais sumažinti keleivių be bilieto skaičių bei gauti papildomų pajamų iš prekybos viešojo transporto bilietais. Didžiuosiuose Europos miestuose toks keleivių laipinimo būdas yra įprastas. Lietuvoje ši tvarka jau įgyvendinta ir sėkmingai veikia Klaipėdoje, Kėdainiuose ir Panevėžyje.“ (citata iš „Susisiekimo paslaugų“ (SP) internetinio puslapio http://www.pirmosiosdurys.lt/). Komentaras citatai: Tą tvarką didžiuosiuose Europos miestuose naudoja tik privačios bendrovės, kurios užima nedidelę rinkos dalį ir todėl negali naudoti tokios galingos priemonės, kaip mėnesinis bilietas. Be to, ten į viešąjį transportą keleiviai lipa tik tada, kai yra laisvų sėdimų vietų.

# Vardas Komentaras
1 Lauras
tikra nesamone per priekines lipti jai esi dar su keleis pilnais apsipirkimo maisiais..
2 G.
visiškas absurdas, tenka nuolatos laukti, kol žmonės pasižymės bilietus, nors visi likę turi stovėti eilėje lauke su mėnesinio bilieto kortelėmis, kad galėtų praeiti, vagims patogu pavogt e-bilietus.
3 viktorija
nereikalinga sita nesamone kas vaziavo be bilietu tas vaziuos,
4 Elena
o vairuotojams užprogramuota profesinė kaklo liga
5 Dalia
O kiek nelaimingų atsitikimų pasitaiko, jeigu bandoma įlipti pro kitas duris, o tuo metu vairuotojas nežiūrėdamas staigiai uždarinėja duris, nes ne visi vairuotojai apdairiai elgiasi ir net neįsitikin
6 Nijolė
Viešasis transportas juk skirtas pervežti gyventojus, o ne "malkas" ir ši paslauga turi būti kokybiška ir komfortiška , nesudaranti nepatogumų, o ar visi važiuoja apsimokėję-tikrinkite
7 Roma
Nepatogu įlipant su krepšiais žymėti talonėlį arba rodyti bilietą.

PRIEŠ NAUJO POLIGONO STEIGIMĄ VAKARŲ LIETUVOJE (521)

Jurgita. Adresuota: Krašto apsaugos ministerija, Lietuvos Respublikos Prezidentui Gitanui Nausėdai, LR seimas,

Brangūs Lietuvos žmonės, kraštiečiai, VIENYKIMĖS ! Greit visa Lietuva taps vienu dideliu poligonu ! LR Krašto apsaugos ministerija Lietuvos Respublikos teritorijos Bendrajame plane (Lietuva 2030m.) numatė galimybes steigti naują poligoną Vakarų Lietuvoje : Akmenės r., Telšių r., Mažeikių r. ir Šiaulių r. teritorijose. Pasak viceministro E. Misiūno „Geopolitinė situacija mūsų regione išlieka nepakitusi, yra stiprinama mūsų kariuomenė, į pratybas atvyksta NATO sąjungininkai, todėl tinkamam karių rengimui reikalingos papildomos teritorijos treniruotėms“. Mūsų manymu, jau pakanka esamų poligonų Lietuvoje ! Planuose numatomos kelios galimos teritorijos poligono steigimui. Valstybės poreikiams bus nusavinami ūkininkų dirbamų žemių plotai, privačia nuosavybe valdomų miškų plotai, kurie bus ir kertami, gyvenami namai, kurie bus griaunami. Neatmetama galimybė, kad ateityje poligoną gali plėsti. Mes prieštaraujame tokiam galimam poligono steigimui mūsų krašte ! Todėl mes ginsime savo teises, savo protėvių žemes, atsiminimus, mes norime gyventi savo žemėse, jas dirbti, kurti, auginti vaikus ir čia mirti. Mes norime būti saugūs ir ramūs savo namuose! Mes čia gyvename, čia mūsų namai !

UŽDARYTI Kauno MBA (228)

Arūnas. Adresuota: Aplinkos Ministrui

Kauno MBA įmonė nuolat skleidžia smarvę Ramučiuose, Palemone, Kauno m. Dainavos rajone. Įmonė išrūšiuoja tik 1% atliekų, o niekam nereikalingos išrūšiuotos atliekos mėnesiais sandėliuoajamos įmonės teritorijoje, paverčiant teritoją sąvartynu mieste. Įmonėje sumontuotas biologinis įrenginys neatitinka aplinkosauginių tikslų - rūšiuoti atliekas, neteršti ir tausoti gamtą. Sumontuoti biologinių atliekų įrenginio filtrai nepaėgūs filtruoti. Iš biologinio atliekų rūšiavimo įrenginio sklindati smarvė galimai kenskimga aplikai ir čia gyvenantiems žmonėms kelia sveikatos sutrikimų - šleiktulį, vėmimą, galvos skausmą ir panašiai. Šios įnonės išlaikymas kiekvienais metais kainuoja 9 mln. eurų iš mūsų visų kišenių. Gruodžio 31d. baigiasi 5 metų ES lėšų įsisavinimo laikotarpis, tad MES, GYVENTOJAI, REIKALAUJAME visiškai stabdyti KAUNO MBA veiklą, kaip kenksmingą žmogui ir gamtai, kaip su nepasiteisinusia technologija ir ekonomiškai nenaudingą visuomenei objektą.

Reikalaujame atsistatydinti Raseinių rajono Mera Andrių Bautronį (53)

Erikas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentas, Lietuvos Respublikos Seimas

Meras privalo atsistatydinti ,nes nesusitvarko su jam pavestomis kaip vadovo funkcijomis. Raseinių rajonas grimsta į depresija ir nežinomybe.Nepriimti laiku ir vietoje sprendimai galintys įtakoti nesuvaržytus žmonių gyvenimus.Meras Andrius Bautronis galutinai prarado žmonių pasitikėjimą.

Reikalavimas leisti Šeimoms išsiskyrus, likti draugais (9)

R.Zienius. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas , Lietuvos Aukščiausiasis Teismas , Lietuvos Respublikos apeliacinis teismas , Lietuvos Respublikos apygardos teismas

Mes čia, pasirašę žmonės, reikalaujame, kad sutuoktiniams skyrybų metu: Atsižvelgti į tai kiek tėvas, ar mama skyrė finansų vaikų išlaikymui ne skyrybų metu, bet santuokos metu, priskiriant vaikų gyvenamąją vietą, palikti galimybę vaikais rūpintis abiem tėvams, taip, kaip daugumoje vakarų Europos valstybėse. Atsižvelgti į tai, kiek laisvo laiko gali su vaikais praleisti dirbdamas tėvas, ar mama. Atsižvelgti į tai, jai vaikai mokinasi, gyvena kitame mieste, abu tėvai turi vienodas galimybes jais rūpintis, padėti jiems. Užgyventą turtą dalinti nustatant kas, kiek santuokos metu prisidėjo prie to. Šeima turi būti vertybė, šeimoje turi būti atsakomybė. Įstatymai turi būti kuriami, kad abudu sutuoktiniai išsiskyrę turėtų praradimų, bet ne taip, kad plečiamas barakudų verslas. Tik abudu tėvai gali suteikti pilnavertį vaikų ugdymą. Vaikai turi įgimtus pomėgius abiejų tėvų. Pvz: vaikams patinka žirgai, bet turi domėtis choru, nes mamai nepatinka žirgai, bet patinka menas. Vaikai turi išlikti gyvenimo tikslu, hobiu, o ne pasipelnymo šaltiniu. Kas Įstatymų daroma atvirkščiai.