Degalų akcizo mažinimui sakome TAIP!

0 PARAŠAI

Kategorija:

Vyriausybė niekada nenori priimti tokių sprendimų, nes mokesčiai ne ta sritis, kur galima kaitalioti pirmyn atgal kaip švytuoklę. Tai yra pirmiausiai reikia apsižiūrėti, kiek ilgalaikis bus šitas naftos kainų pakilimas į tokias rekordines aukštumas, bet deja, panašu, kad artimiausioje ateityje nenusimato, kad situacija pagerės.
Grėsmės žinomos, jas galima įvardinti tiesmukai. Mes vis daugiau priversti mokėti už degalus, o tai reiškia, kad didžiąją dalį pinigų, kuriuos sumokame, sumokame už importinę žaliavą ir tie pinigai iš Lietuvos iškeliauja. Tai, iš vienos pusės, blogiau žmonėms, nes jiems mažiau lieka pinigų kitoms prekėms, krenta perkamoji galia. Iš kitos pusės, mažiau perkama vietinės gamybos prekių, o tai reiškia, kad sunkiau atsigauti vidaus vartojimui, tai gamybai, kuri nukreipta į Lietuvos rinką.
Pagal Europos Sąjungos reikalavimus, minimalus akcizas benzinui tūri siekti 1240 litų už toną. Dabar Lietuvoje taikomas akcizas – 1,5 tūkst. litų už toną.

Lietuvos degalinėse kuro kaina toliau kopia aukštyn. Penktadienį kai kuriose šalies degalinėse litras 95 markės benzino kainavo 4,63 lito, dyzelino kaina pasiekė 4,37 lito. Kainos ir toliau kylą. (Žodžiai ekonomisto Rimanto Rudzkio)

Kreipiuosi į vyriausybę su prašymu mažinti degalų akciza lietuvoje.

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Rasa Š... jei kuras būtu pigesnis degalinėse, tikrai mažiau žmonių ieškotų, kur nusipirkti atvežtinio pigesnio kuro
2 E. P... Tik pradėjau vairuoti ir , panašu, atgal į autobusą. :)
3 G L... jeigu taip ir toliau kils vis daugiau zmoniu prades rusiska pilt
4 Justinas K... mazesne kaina lems didesnes pajamas nes nebus perkamas atveztinis kuras is kurio valstybe negauna ne cento

Įspėjamieji ženklai prieš trikojus

A.Maceina. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog kelio ruožas, kuriame įrengti nustatyto greičio režimo pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai, žymimi kelio ženklu „Automatinė greičio kontrolė“. Policija naudoja kilnojamus greičio matuoklius apie kuriuos nėra jokių įspėjamūjų ženklų, visoje europos sąjungoje apie tokius "radarus" įspėja ženklai. Taigi iškyla toks klausimas: - Jei jau esame europos sąjungoje ar neturėtų ir įstatymai buti vienodi? Pvz.: iš kur kitų ES šalių gyventojams žinoti apie tokią tvarką Lietuvoje? Ir kas atsakys jei koks kitos ES šalies pilietis važiuojantis tamsiuoju paros metu bus apakintas blykstės ir padarys auto įvykį? Jis nebus įspėtas apie jokius greičio matuoklius. Taigi nestatydami įspėjamūjų ženklų jūs netik nesilaikot KET (nes trikojus jūs taippat įrenginėjat trumpalaikiui naudojimui, sujungiat viską, sutveriat, nebūna juk taip,kad išimat iš bagažines patstatot ir veikia) bet ir keliat avaringas situacijas tamsiuoju paros metu.

KABLYS-KULTŪRAI

Pilietis. Adresuota: UAB Žibosa, Nacionalinė žemės tarnyba, Vilniaus miesto savivaldybė

Prašome, kad Vilniuje, Kauno g. 5, esančių Kultūros rūmų paskirtis nebūtų keičiama iš kultūrinės į administracinę. Prašome, kad pastato bei žemės ant kurios jis stovi paskirčių nesutapimas būtų sprendžiamas kitu būdu, nes akivaizdu, kad pakeitus paskirtį tik laiko klausimas kada bus renovuota pagal naująjį projektą, o tai reikštų, kad miestas neteks dar vienos unikalios, kultūrai skirtos, erdvės. Mes to nenorim! KABLYS - KULTŪRAI!