Aš noriu balsuoti internetu.

Lietuvos Respublikos Seimo nariams,
Lietuvos Respublikos Prezidentei D. Grybauskaitei,
Lietuvos Respublikos Ministrui Pirmininkui A. Kubiliui,
Lietuvos Respublikos Vyriausiosios Rinkimų Komisijos pirmininkui Z. Vaigauskui.

Šiuo metu mūsų šalyje įstatymais įtvirtinti tik du balsavimo būdai – išankstinis balsavimas paštu ir namuose bei balsavimas rinkimų apylinkėje rinkimų dieną. Rinkėjai, negalintys pasirinkti vieno iš šių būdų, praranda galimybę pasinaudoti rinkimų teise. Sparčiai tobulėjant informacinėms technologijoms, šią galimybę galėtų suteikti papildomas balsavimo būdas – balsavimas internetu.

Balsavimas internetu – nuotolinio elektroninio balsavimo būdas, kai rinkėjas gali išreikšti savo pilietinę valią rinkimuose ar referendume naudodamasis interneto ryšiu, bet kurioje vietoje, kur yra interneto prieiga.

Vienas pagrindinių šio balsavimo įteisinimo tikslų - sudaryti galimybę balsuoti rinkėjams neturintiems galimybių balsuoti šiuo metu numatytais būdais.
Balsavimas internetu:
• padidintų balsuojančiųjų per rinkimus skaičių, skatintų susidomėjimą modernia balsavimo forma;
• sudarytų sąlygas išeiviams aktyviau balsuoti;
• paskatintų užsienio lietuvius aktyviau dalyvauti politiniame Lietuvos gyvenime ir išlaikyti ryšius su Tėvyne,
• sudarytų galimybę balsuoti žmonėms, kurie rinkimų dieną yra išvykę ir negali ateiti į savo rinkiminę apylinkę;
• paspartintų informacinių technologijų plėtrą šalyje;
• palengvintų ir padarytų efektyvesnį balsų skaičiavimą ir rinkimų ar referendumo rezultatų nustatymą.

Pirmą kartą ES šalyse balsavimas internetu buvo išbandytas Estijoje 2005 m. Balsavimas buvo sėkmingas. Rinkėjai galėjo balsuoti įprastu būdu rinkimų dieną arba iš anksto internetu.

Lietuvoje balsavimui internetu šiuo metu siūloma pasitelkti saugų ir patikimą būdą - elektroninės bankininkystės sistemą. Elektroninės bankininkystės sistema galėtų būti nesunkiai pritaikyta balsavimui internetu. Šis būdas saugus ir patikimas nes:
• Techninė ir programinė balsavimo įranga bus patikimai apsaugota nuo neleistinų veiksmų ir poveikių.
• Balsavimo internetu per bankų sistemas saugumą ir patikimumą patvirtina Valstybinės mokesčių inspekcijos ir komercinių bankų organizuota ir sparčiai populiarėjanti elektroninio pajamų deklaravimo sistema.
• Elektroninio balsavimo sistema garantuos, kad į elektroninę balsadėžę patekę balsai ir balsų skaičiavimas bus anonimiški. Balsavimo sistema bus organizuota taip, kad balsų skaičius elektroninėje balsadėžėje neleistų nustatyti ryšio tarp balso ir konkretaus rinkėjo.


Siekdami, kad būtų sudaryta galimybė rinkimuose balsuoti internetu, reikalaujame, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir Lietuvos Respublikos Seimas:

1) patvirtintų balsavimo internetu koncepciją;
2) priimtų Savivaldybių tarybų įstatymo, Seimo rinkimų įstatymo, Prezidento rinkimų įstatymo, Rinkimų į Europos Parlamentą įstatymo, Referendumo įstatymo pataisas, įteisinančias balsavimą internetu kaip papildomą balsavimo būdą.

Mes žemiau pasirašiusieji
Pasirašydama(s) sutinku, kad atspausdintas sąrašas su čia esančiais mano asmens duomenimis, taip pat ir elektroninio pašto adresu, būtų įteiktas LR Seimo nariams, LR Prezidentei D. Grybauskaitei, LR Ministrui Pirmininkui A. Kubiliui, LR Vyriausiosios Rinkimu Komisijos pirmininkui Z. Vaigauskui.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Edvinas
Prieš šią peticiją gali būti tik suinteresuoti tuo, kad mažiau išmanačių žmonių balsuotų, konkrečiai - Darbo partija, paksistai ir LLRA.. socdemai, bebūkit stabdžiai, palaikykit
2 Dalia
Netikiu del galimu piktnaudziavimu, ju yra ir dabar
3 Natalja
nenoriu stovėt eilėje, kad prabalsuočiau ir nenoriu, kad mane bandytų papirkt
4 G.
Noriu balsuoti internetu. Noriu, kad po balsavimo, visi galėtu matyti už ką aš balsavau.
5 Zen
laikas baigt partinėms žiurkėms skaičiuoti popierinius biuletenius - būkime civilizuoti, kokiais ir statomės
6 Tik
Tik kvailiai arba neturintys smegenų gali norėti balsavimo internetu. Nes tokių balsavimų atvejai puikiai suprantami - tauta bus apmulkinama, o balsai suklastoti. Nekvailiokite žmonės!!! 2011-03-10

Atiduokite Monroe ir Tali GRAŽINAI ? (1660)

Gražina. Adresuota: Aplinkos Apsaugos Departamento prie Aplinkos Ministerijos Klaipėdos valdyba

Katėms Monroe ir Talismanui reikalinga globa ir priežiūra, kuria gali pasirūpinti tik šeimininkė. Monroe reikalingas gydymas ir vaistai. Spec. Maistas. Visi dokumentai laikymui ir gyvenamosios sąlygos bus suteiktos 100% tad , prašau atsižvelgti į prašymus, ( parašus) juos sugrąžint, Gražinai Asipauskaitei. Neleiskite jas parduoti, tiems kas jas ruošiasi atimti! ....

Ar vienuolis kapucinas tėvas Stanislovas Dobrovolskis turėtų būti paskelbtas šventuoju? Taip. Jis to vertas. (367)

Valdas. Adresuota: Kauno arkivyskupui Kęstučiui Kėvalui

Tėvas Stanislovas - visų, esančiųjų bėdoje brolis. Atoki Paberžės kaimo parapija, į kurią tėvas Stanislovas buvo paskirtas grįžęs iš tremties, netrukus virto krizėje atsidūrusiųjų priebėga, kur jie buvo laukiami, išklausomi, šiltai priimami, taip pat ir dvasinės traukos centru. Jo asmenybės šilumą, tikrą neturtą ir asketizmą, išmintį pamena visi jį pažinojusieji. Tėvas Stanislovas vertas būti paskelbtas šventuoju.

PETICIJA – PRIEŠ LYČIAI NEUTRALIOS PARTNERYSTĖS ĮTEISINIMĄ (187)

Laisvos. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentui, Lietuvos Respublikos Seimui

Peticija PRIEŠ LYČIAI NEUTRALIOS PARTNERYSTĖS ĮTEISINIMĄ Už demokratiją, už vyro ir moters šeimą, už vaiko teisę augti su tėčiu ir mama Mes, žemiau pasirašiusieji, nesutinkame, kad referendumu neatsiklausus Lietuvos visuomenės būtų įteisinta lyčiai neutrali partnerystė ir taip pakeista šeimos samprata. Lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas nėra sprendimas dėl eilinio įstatymo. Konstitucijos 38 straipsnis skelbia, kad šeima yra valstybės ir visuomenės pagrindas. Lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas iš esmės keistų šį pagrindą, nes į teisinę šeimos sampratą įtrauktų tos pačios lyties poras. Šeimai skirtame Konstitucijos 38 straipsnyje minima tik santuoka, tėvystė, motinystė ir vaikystė, o kitokių šeimos pagrindų nėra paminėta. Todėl lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas Seimo priimtu įstatymu reikštų Konstitucijoje įtvirtintos tautos valios paneigimą, sukuriant naujus teisinius šeimos atsiradimo pagrindus. Nors šiandien daug kur skleidžiamas požiūris į šeimą kaip tik emociniais ryšiais grįstą bet kokios lyties žmonių sugyvenimą, Lietuvoje tokį požiūrį palaiko maža dalis visuomenės. Įteisindamas palaikymo visuomenėje neturintį ir Konstitucijoje nenumatytą šeimos kūrimo pagrindą – partnerystę tarp tos pačios lyties asmenų – Seimas grubiai viršytų savo galias ir tautos suteiktą mandatą. Lietuvos Konstitucijos autoriai ir Konstituciją priėmusi tauta suprato, kad yra dvi lytys, jos papildo viena kitą, o vienintelis šeimos modelis yra vieno vyro ir vienos moters sąjunga bei jų vaikai (vieniši tėvai su vaikais patenka į šią šeimos sampratą). Iš vyro ir moters sąjungos, tėvystės ir motinystės kylanti šeima objektyviai skiriasi nuo kitų bendro gyvenimo formų todėl, kad ji užtikrina visuomenės atsinaujinimą ir tęstinumą. Taigi ji tenkina ne tik privatų, bet ir viešąjį interesą. Visos kitos bendro gyvenimo formos yra skirtos privačių asmenų interesų tenkinimui ir negali pretenduoti į vyro ir moters sąjungai lygiavertį šeimos statusą. Vyro ir moters šeima sukuria natūralias prielaidas vaikams gimti ir augti jiems palankiausioje aplinkoje – kartu su savo tėvais. Lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas ignoruotų prigimtinį vaiko interesą turėti tėtį ir mamą, nes deklaruotų, kad net šeimos kūrimo etape tai nėra siekiamybė. Toks teisinis reguliavimas valstybės prioritetą suteiktų ne vaikų, bet suaugusiųjų interesams. Valstybė, atsisakydama įteisinti lyčiai neutralią partnerystę, nepažeistų jokių tarptautinių dokumentų ar žmogaus teisių, nes tokių universalių žmogaus teisių nėra. Kiekviena valstybė yra laisva apibrėžti šeimą pagal savo visuomenės nuostatas. Tai pripažino ir LR Konstitucinis Teismas 2019 m. sausio 11 d. nutarime: „Konvencijoje nenustatyta bendra pareiga valstybėms dalyvėms vidaus teisėje užtikrinti tos pačios lyties asmenims galimybę sudaryti santuoką ar leisti partnerystę; šioje srityje valstybės naudojasi savo vertinimo laisve“. Teisingumo principas reikalauja vienodas situacijas traktuoti vienodai, o skirtingas – skirtingai. Todėl tos pačios lyties porų ir kitų ne šeimoje kartu gyvenančių asmenų praktines problemas galima spręsti įteisinant ne partnerystę, kuri kurtų šeimos santykius, bet susitarimą dėl bendro gyvenimo, kuris neimplikuotų šeimos teisinių santykių ir todėl nesudarytų pagalbinio apvaisinimo ar įsivaikinimo prielaidų tos pačios lyties poroms. Sprendimui neįteisinti lyčiai neutralios partnerystės įpareigoja pagarba objektyviai žmogaus prigimčiai, visų Lietuvoje gyvenančių tautų tradicijoms, didžiosios dalies piliečių moralinėms nuostatoms, o per tai ir pamatiniam demokratijos principui – piliečių valios atstovavimui. Todėl prašome Lietuvos Respublikos Prezidento ir Seimo narių: – balsuoti prieš bet kokius partnerystės įteisinimo projektus, o priimtus vetuoti; – tos pačios lyties porų ir kitų ne šeimoje kartu gyvenančių asmenų praktines problemas spręsti, priimant vadinamąjį Susitarimo dėl bendro gyvenimo projektą, kuris bendro gyvenimo santykius reguliuotų per jungtinės veiklos, o ne per šeimos institutą; – Lietuvos žmonių valią atvirai ir sąžiningai pasitikrinti surengiant referendumą dėl šeimos sampratos apibrėžimo tiesiogiai Konstitucijoje. ***PASTABA*** Tai peticija, kuri yra paskelbta Laisvos visuomenės instituto puslapyje. Prašome pasirašyti tik tuos, kurie dar to nepadarėte. Jei to paties asmens parašai dubliuosis, bus skaičiuojamas tik vienas.

NE Druskininkų miesto mokyklų tinklo pertvarkai ! (262)

Diana. Adresuota: Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

Kategoriškai NESUTINKAME su Druskininkų mieste planuojama "Saulės" pagrindinės bei "Atgimimo" mokyklų tinklo pertvarkymo reforma, nes tai pažeidžia mūsų pasirinkimo teisę į švietimo įstaigos pasirinkimą pagal gyvenamąją vietą, vaikų saugų savarankiškumą, į jau sukurtą ilgametę saugią aplinką mūsų mokyklose, į pedagogų darbo vietų išsaugojimą, bei daug kitų argumentų faktišką konstatavimą. Pradinėje mokykloje negali būti daugiau nei 400 mokinių. Įvykdžius reformą, pradinė mokykla turėtų apie 700 mokinių. O tai jau blogai. Esame patenkinti ugdymo procesu savo mokyklose ir nenorime, kad būtų suardytos dviejų mokyklų bendruomenės. Nuoroda apie siūlomą reformą : http://www.manodruskininkai.lt/svietimas/pradedamas-rengti-druskininku-savivaldybes-bendrojo-ugdymo-mokyklu-tinklo-pertvarkos-2021-2025-metu-planas/ P.S. AGRESYVŪS IR ĮŽEIDŽIANTYS KOMENTARAI NETOLERUOJAMI ! PRAŠOM GERBTI VIENI KITUS !