AB banko Snoras administravimo išlaidų sąmata

Ponui Neil Cooper
Lietuvos banko valdybos pirmininkui ponui Vitui Vasiliauskui
Lietuvos Respublikos Ministrui Pirmininkui ponui Andriui Kubiliui
Lietuvos Respublikos finansų ministrei poniai Ingridai Šimonytei
Kitiems susijusiems asmenis


ATVIRAS PAREIŠKIMAS

2012 m. sausio 6 dieną spaudoje paviešintais duomenimis ponas Neil Cooper pateikė, o Vilniaus apygardos teismas mašinaliai patvirtino laikiną trijų mėnesių bankrutuojančio AB banko SNORAS bankroto administravimo išlaidų sąmatą, kuri sudaro apie 61 mln.litų. Iš šios sumos net 31 mln. litų skirta pono Neil Cooper ir jo samdomų konsultantų honorarams, skaičiuojamiems pagal mums nesuvokiamo dydžio tarifus, siekiančius net iki 800-1000 eurų už valandą. Norėtume atkreipti Jūsų dėmesį, kad tokios sumos, kurias „konsultantams” rengiamasi mokėti už jų valandą darbo, gerokai viršija Lietuvos vidutinį mėnesinį darbo užmokestį bei iki dešimies kartų viršija Lietuvoje nusistovėjusias atitinkamų konsultantų paslaugų rinkos kainas. Kitos bankroto administravimo išlaidų sąmatų pozicijos taip pat kelia itin didelių abejonių ir neaiškumų.

Įvertinus šiandienos Lietuvos ekonominę situaciją, nurodyti skaičiai aiškiai prasilenkia su sveiku protu. Tokių „kosminio dydžio” sąmatų teikimas tvirtinti ir vadovavimasis jomis, o Lietuvos banko ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės, kurių teikimu ir su kurių pritarimu ponas Neil Cooper ėmėsi administruoti bankrutuojantį AB banką SNORAS, neveikimas bei nevykę bandymai abstrakčiais pasamprotavimais pateisinti šiuos skaičius yra nesuderinami su viešuoju interesu, pažeidžia ne tik bankrutuojančio AB banko SNORAS kreditorių teises ir interesus, bet ir visų Lietuvos Respublikos mokesčių mokėtojų interesus.

Nemažiau stebina ir tai, kad visa tiksli informacija apie bankrutuojančio AB bankas SNORAS būklę, konkrečius atliekamus jame veiksmus, turto ir išlaidų pozicijas ir kitus susijusius faktus bei procesus laikoma didžiausia paslaptimi. Kodėl tai slepiate? Nuo ko? Ar aiškumas ir skaidrumas, Jūsų manymu, neturėtų būti esminiu principu šiame mums asmeniškai ir visai Lietuvai itin skausmingame procese?

Todėl raginame Jus nedelsiant peržiūrėti ir mažiausiai tris keturis kartus sumažinti bankrutuojančio AB banko SNORAS bankroto išlaidų administravimo sąmatą. Iš anksto dar prieš teikiant atitinkamą prašymą teismui viešai paskelbti, išsamiai paaiškinti ir svariai pagrįsti visas naujai teikiamos tvirtinti sąmatos eilutes, kad teismas ir kiti suinteresuoti asmenys galėtų įsitikinti jų pagrįstumu bei protingumu. O jeigu kuri nors dalis nebūtų įtikinamai pagrįsta, šios dalies nederinti ir netvirtinti.

Taip pat raginame visą bankroto procesą vykdyti skaidriai, viešai atskleisti visą reikšmingą informaciją ir detales apie faktinę banko būklę prieš nacionalizavimą, inicijuojant bankrotą bei po bankroto iniciavimo, paaiškinti kokie veiksmai ir kodėl dabar atlikinėjami su banko turtu ir ką toliau ketinama atlikti bent jau pačiu artimiausiu metu. Pašome išsamiai paaiškinti ir pagrįsti, kaip ketinama užtikrinti kreditorių interesų patenkinimą.

Siekiant išvengti tokių problemų ateityje, prašome nedelsiant įdiegti mechanizmą, pagal kurį visų kreditorių grupių atstovai bei visuomenės atstovai būtų įtraukti į visų reikšmingų sprendimų, susijusių su bankrutuojančio AB banko SNORAS bankrotu, priėmimą.

Tikimės Jūsų supratingumo, greito ir adekvataus sureagavimo į šį viešą pareiškimą.

Pagarbiai
Bankrutuojančio AB banko SNORAS kreditoriai ir kiti aukščiau įvardintomis negerovėmis susirūpinę Lietuvos mokesčių mokėtojai

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Vida Jak... Visus atsakymus galima rasti knygoje John Perkins "Ekonomikos smogiko išpažintis" Vilnius

Reikalingas pėsčiųjų ir dviračių takas per Šernų mišką Klaipėdos raj.

Giedrė Žutautė . Adresuota: Klaipėdos rajono savivaldybė

Visiems Žiaukų kaimo, gyventojams,sodininkams ir svečiams kelias nuo Šernų iki Žiaukų k. per Šernų mišką pėsčiųjų ir dviračių takas yra būtinas. Šiandien dienai esant gyvenvietėje daug pastoviai gyvenančių žmonių, srautas miško keliu tapo labai intensyvus. Kelias pakankamai siauras. Nuo ankstyvo pavasario iki vėlyvojo rudens, kelio važiuojamąją dalimi žmonės keliauja į darbus ar namo. Vaikai intencyviai važiuoja dviračiais ir į mokyklą ir atgal. Dviratininkų važiuojančių į sodą,namus ar svečius tiesiog apstu. Kaip žinia šiame kelyje jau buvo nevienas skaudus eismo įvykis. Todėl norit apsaugoti ir pėsčiųjų ir dviratininkų ir vairuotojų gyvybę reikalaujame įrengti pėsčiųjų /dviračių taką

Peticija dėl greičio ribojimo priemonių , Dzūkų g.

Einaras. Adresuota: LR Susisiekimo ministerija; Vilniaus miesto savivaldybė; Vilniaus meras R.Šimašius; LR Seimo saugaus eismo komisija;Vilniaus miesto ūkio transporto skyrius

Mes, naujinikų bendruomenės nariai, kreipiamės į miesto savivaldybę su prašymu įrengti greičio ribojimo priemones, Dzūkų g. Dzūkų g. ilgį sudaro beveik 2km, joje yra 6 perėjos, keli vaikų darželiai, bei mokykla. Pastovus tiek automobilų tiek žmonių srautas sudaro daug avarinių ir pavojingų situacijų, kurios taipogi yra pažymėtos Vilniaus miesto Juodūjų dėmių žymose (žyma JDT 58, nors žyma tik viena, mūsų manymu mažiausiai turėtų būti 3. Pelesos ir Dzūkų perėja, perėja tarp Dzūkų 27 ir Dzūkų 10a namų.) Šioje gatvėje nėra jokių greitį ribojančių priemonių apart kelio ženklų. Naujininkų gyventojų patirtis rodo, kad kelio ženklų neužtenka suaugusiūjų ir vaikų saugumui išsaugoti. Su šia peticija prašome atsižvelgti į mūsų norus sumažinti pavojingų eismo įvykių skaičių šioje atkarpoje. Mūsų uždavinys – su Jūsų visų pagalba pasiekti, kad dzūkų gatvė taptų saugesnė pėstiesiems.