Grąžinkit mikroautobusus! Sprendimą Vilniečiams!

0 PARAŠAI

Kategorija:

Šių metų kovo 2 dieną Vilniuje panaikinti 2, 4 ir 62 mikroautobusų maršrutai. Vilniaus miesto savivaldybė tai padarė nepasitarusi su žmonėmis, savo sprendimu sukeldama didelių nepatogumų Fabijoniškių, Tarandės, Perkūnkiemio ir kitų miesto mikrorajonų gyventojams. Iš spaudos žinome, kad toks sprendimas priimtas proteguojant Vilniaus autobusų parką ir siekiant padidinti jo pajamas.

Tačiau tai varžo: gyventojams - laisvę rinktis, miesto transporto sistemai ir verslui - griaunama konkurencija. O svarbiausia - niekas neįvertino didesnės kelionės kainos, gaišaties, persėdimų ir kitų nepatogumų, kuriuos patirs vilniečiai.

Reikalaujame grąžinti panaikintuosius mikroautobusų maršrutus ir nebe priiminėti svarbių sprendimų, nepasitarus su vilniečiais![b][/b][b]

# Vardas Komentaras
1 Aurelija
Žūtbūt, reikėtų įsteigti daugiau mikroautobusų, važiuojančių į Baltupius, nes 55 - ojo ir 55A autobusų maršrutai yra itin reti.
2 Pranciška
Tai už autobusą greitesnė susisiekimo priemonė, kai skubi, ir pigesnė už taksi, todėl būtinai reikalinga
3 U.Batisa
Sekmadieni is stoties vaziavome ilgiau nei is Elektrenu i Vilniu. Kazkoks siaubas, eilini karta isitikinam, kad valdzios deklaravimas, kad rupinasi zmoniu poreikiais, taip ir lieka deklaracijomis :(
4 ilona
rpirma reike sutvarkiti vesojo tyransporto sistema o po to nuimineti mikriukus. Kodel as ilipusi stotelei kur nera kiosko kur gakima takloneli isigiti pigeu tuririu uz ji moketi brangeu autuobuse
5 Nele
Labai truksta 2 mikriuko. Jei savivaldybei reikia daugiau pinigu is siu mikriuku, tai dazniau tikrinkit, ar visi vaziuoja su bilietais. Miesto valdzia privalo rupintis gyventojais, o ne savo kiseniu.
6 Ingrida
Tai yra baisu! Po tokiu mazu sprendimu nepalankiu Zmogui, negali buti jokios kalbos apie aukstesnes vertybes, didelius tikslus. Zmones, mes nesusikalbam, paprasciausiuose buities dalykuose
7 Asta
Mikriukai puiki alternatyva laiku neatvaziavusiam, retai vaziuojantiems autobusams (ypac savatgaliais). 2 mikriuko pakaitalo kazkaip nepastebejau, bent jau patogaus. Neturit teises spresti uz mus!
8 Ieva
Įžūlus įstatymų nesilaikymas ir gyventojų poreikių nepaisymas.
9 Lina
Nemanau , kad toks miesto valdzios sprendimas pradeda isspresti automobiliu kieki ir ju parkavima miesto centre..
10 Elena
man tai labai patogi susisiekimo priemone tiek sutaupyto laiko prasme, tiek patogumo prasme, isvengiant grusciu troleibuse ar autobuse. Vazineju mikriukais nuo ju isteigimo pradzios visomis kryptimis
11 G.Šlajuvienė
kad nusigauti iki darbo tenka keltis pusvalandžiu anksčiau, beto, jei nors kiek pavėluoji į autobusą alternatyvos nėra (kaip anksčiau buvo 2 ir 62 mikroautobusiukai) - esu priversta laukti kito autobu
12 Viltė
Kuo greičiau grąžinkit panaikintus maršrutinius mikroautobusus, nes jie būtini ir labai populiarūs (ypač 2). Ir kuo greičiau padidinkite maršrutų, nes jų yra baisus trūkumas!
13 Ramune
kuooo greicoiau prasau grazinti! neimanoma gyvent zmoniskai
14 Aldona
Nemanau, kad galime laukti iki 2013 m. Savivaldybė turėtų nedelsiant atstatyti šių mikroautobusų maršrutus, o nuimti absoliučiai nereikalingus 88 ir 89 pro Užupį važinėjančių autobusų maršrutus.
15 Antanas
Jūs vagiat mano laiką!!! Tiek darbo dienomis rytais ir vakarais, kai tenka važiuoti visuomeniniu į centrą ir atgal (pasitaiko, kad kai kurie autobusai ir neatvažiuoja), tiek savaitgaliais.
16 E.Grigaitienė
2, 4 ir 62 mikroautobusų maršrutai būtini patogiam, greitam, nebrangiam susisiekimui. Juos panaikinus, skriaudžiami gyventojų interesai.
17 A.Batisa
Grąžinkite 2 mikriuką. Be jo gyventi pasidarė blogiau
18 J.
be 4 marsruto mikroautobuso Perkunkiemis yra izoliuotas nuo miesto
19 Violeta
grąžinkit mikriukus, nes Vaida į darbą neatvažiuos!!!
20 Eglė
naudojuosi savo TP, tačiau manau, jog kolegės turi turėti galimybę į darbą atvykti nevėluodamos:)
21 R.
Jei ne transportas, tada bent šaligatvius iki 5 autobuso žiedo nuo Perkūnkiemio
22 h.narūnas
net sovietmečiu nebuvo primami sprendimai ,naikinant tai kas vilniaus gyventojams yra gerai ir patogu ir kas nusprendė už vilniečius,kad vilniui geriausiai bus trmvajus?
23 J.
Arba turi būti pasiūlyta lygiavertė kelionės laiko, maršrutų, kainos atžvilgiais alternatyva, arba sugrąžinti senieji mikroautobusų maršrutai.
24 justinas.kisielius
gražinkit mūsų panaikintus mikro autobusėlius tik vogt mokat nieko daugiau
25 nereik
nemoka jie vazinet, keliu eismo taisykliu nesilaiko
26 inga
grazinkite normalu susisiekima (4/62 "mikriukus")
27 D.Guoba
Butinai grazinkite!!! Vazinejame 7 mikriuku kuris dubliuoja 100 proc. 7 troleibusa. Mikriukai tusti, o 62 ir 4 visada budavo puspilniai!! Kas per nesamone, batu gaila po purvinus laukus brendant!!!!!
28 Rita
Perkūnkiemyje nesprendžiama transporto problema, panaikintas bet koks normalesnis susisiekimas.
29 Agnė
dabar i miesta beliko taksi o uz 3 litus ji neveža
30 Laura
Grąžinkit 4 mikriuką - vienintelis padorus susisiekimas su miestu

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (130)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.