Už Fabijoniškių gyventojų transporto pasirinkimo laisvę!

0 PARAŠAI

Kategorija:



Už pasirinkimo laisvę, galimybę keliauti mieste greitai ir patogiai, už papildomą valandėlę saldaus miego ryte prieš kelionę į darbą ir už papildomai sutaupytą laiką šeimai vakare po darbo!

Nuo 2012 metų kovo 1 d. Vilniaus savivaldybės sprendimu buvo panaikintii 2 ir 62 mikroautobusų maršrutai. Vežėjams nesulaukus palankesnių sąlygų nukentėjo Fabijoniškių ir Šeškinės rajonų gyventojai, netekę galimybės patogiai ir greitai pasiekti miesto centrą ar stotį. Susivienykime ir pasirašykime už judėjimo laisvę ir 2 bei 62 mikroautobusų maršrutų sugrąžinimą!

Kviečiame pasirašyti po šia peticija visus, kurie nepalaiko Vilniaus m.savivaldybės sprendimo nuo 2012 m. sausio 01 d. nepratęsti sutarčių dėl keleivių vežimo M2 klasės autobusais (maršrutiniais taksi), maršrutais Nr. 1, 2, 4, 5, 7, 24, 44, 47, 50, 51, 62, 71, 73, 74, 113, 114, 115, arba keisti minėtų maršrutų trasas*

*Kviečiame pasirašančius peticiją komentaruose paaiškinti kokių nepatogumų jums sukels aukščiau minėtų mikroautobusų maršrutų panaikinimas ar pakeitimas.

# Vardas Komentaras
1 justinas
Fabijioniškių Gyventojias Zuokai Palik mūsų Rajona Ramybėje nusibodai
2 Pranciška
Grąžinkite 2 maršruto autobusą, nes iš stoties tenka važiuoti kartais dvi valandas piko metu, o taksi brangu
3 Laima
Iš autobusų stoties pasiekti Fabijoniškes problema, ypač savaitgaliais: užtrunka ilgiau nei atvažiuoti 90 km iki Vilniaus. Užteks eksperimentų, grąžinkite gi pagaliau 2 maršruto mikroautobusą!
4 U.Batisa
Sekmadieni is stoties vaziavome ilgiau nei is Elektrenu i Vilniu. Kazkoks siaubas, eilini karta isitikinam, kad valdzios deklaravimas, kad rupinasi zmoniu poreikiais, taip ir lieka deklaracijomis :(
5 A.
62 mikroautobusas man buvo vienintelė galimybė greitai ir patogiai nuvykti į darbą, nes iš Ozo į Ukmergės g. ljoks maršrutinis transportas nevažiuoja
6 Gražina
Iš eksperimentų, kurie daromi su Vilniaus miesto gyventojais jau tikrai juokiasi miesto svečiai, tai lipam pro priekines duris, tai suprantam, kad ir kitos durys yra, tai panaikinam gyventojams patogų
7 Ramune
kada kursuos mikroaut.nr. 2 ???Kiek dar teks laukti?
8 G.
Kad nuvaziuociau i darba, dabar esu priversta daryti 2 persedimus, nes is S. Neries g. nevaziuoja joks autobusas iki Senamiescio, net iki 53 autobuso stoteles eiti reikia daugiau negu 10 minuciu.
9 J.
panaikinus 2 ir 62 mikriukus, savaitgalį kelionė į stotį ir atgal vietoj pusės val. užtrunka iki 1,5 val.
10 Nele
Dažnai važinėjau su 2 mikriuku: važiuoja graičiau negu reisinis autobusas ir patogu persesti į kitų marštutų autobusus bei troleibusus
11 V.
Jeigu 2 maršruto mikroautobusas pilnas žmonių, tai reiškia jis yra reikalingas. Leiskit žmonėms rinktis, su kuo važiuoti, o neprimetinėkit savo pasiūlymų.
12 Bernardas
Kodėl panaikinta laisvė rinktis tarp privataus ir viešojo transporto? Idomu kiek toks sprendimas susijęs su UAB " Vilniaus viešasis transportas" finansine būkle?
13 g.
grazinkite nr.2 mikroautobusa-tai greito susisiekimo priemone
14 Aldona
Savivaldybei nerūpi dirbantys ir besimokantys, ir kaip jie pasieks darbo ir mokymosi vietas, bet užtai svarbūs 88 ir 89 autobusai važinėja tuo pačiu maršrutu, veža 2-3 žmones pro Užupį į centrą!?!
15 Gelmina
Tikrai atimama laisvė rinktis ir autobusai bus perpildyti žmonių. Savivaldybes darbuotojai važinėja nuosavais automobiliais ir visai nesupranta gyventoju važiujančių ne asmeniniu transportu problemų
16 Julija
Grąžinkit maršrutinius autobusus. Kaip man į mokyklą važiuoti? Kaip mamai į darbą suspėti ?
17 G.
Rekalingas 2 mikroautobuso marsrutas. Laiko+pinigu+marsruto prasme buvo idealus sprendimas, reikia ji grazinti.
18 I.Vasiliauskinė
užtruks ilgiau nuvažiuoti iš stoties iki šeškinės
19 Asta
2 maršruto mikroautobusiukas buvo vienintelė greita ir prieinama kaina susisiekimo priemonė su Fabijoniškėmis
20 A.Batisa
Po to kai nuėmėte 2 numerio mikriuką, kelionė iki centro trunka ilgiau. O eiti iki artimiausios stotelės reikia apie 15 min.

Atiduokite Monroe ir Tali GRAŽINAI ? (1598)

Gražina. Adresuota: Aplinkos Apsaugos Departamento prie Aplinkos Ministerijos Klaipėdos valdyba

Katėms Monroe ir Talismanui reikalinga globa ir priežiūra, kuria gali pasirūpinti tik šeimininkė. Monroe reikalingas gydymas ir vaistai. Spec. Maistas. Visi dokumentai laikymui ir gyvenamosios sąlygos bus suteiktos 100% tad , prašau atsižvelgti į prašymus, ( parašus) juos sugrąžint, Gražinai Asipauskaitei. Neleiskite jas parduoti, tiems kas jas ruošiasi atimti! ....

Ar vienuolis kapucinas tėvas Stanislovas Dobrovolskis turėtų būti paskelbtas šventuoju? Taip. Jis to vertas. (360)

Valdas. Adresuota: Kauno arkivyskupui Kęstučiui Kėvalui

Tėvas Stanislovas - visų, esančiųjų bėdoje brolis. Atoki Paberžės kaimo parapija, į kurią tėvas Stanislovas buvo paskirtas grįžęs iš tremties, netrukus virto krizėje atsidūrusiųjų priebėga, kur jie buvo laukiami, išklausomi, šiltai priimami, taip pat ir dvasinės traukos centru. Jo asmenybės šilumą, tikrą neturtą ir asketizmą, išmintį pamena visi jį pažinojusieji. Tėvas Stanislovas vertas būti paskelbtas šventuoju.

NE Druskininkų miesto mokyklų tinklo pertvarkai ! (256)

Diana. Adresuota: Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

Kategoriškai NESUTINKAME su Druskininkų mieste planuojama "Saulės" pagrindinės bei "Atgimimo" mokyklų tinklo pertvarkymo reforma, nes tai pažeidžia mūsų pasirinkimo teisę į švietimo įstaigos pasirinkimą pagal gyvenamąją vietą, vaikų saugų savarankiškumą, į jau sukurtą ilgametę saugią aplinką mūsų mokyklose, į pedagogų darbo vietų išsaugojimą, bei daug kitų argumentų faktišką konstatavimą. Pradinėje mokykloje negali būti daugiau nei 400 mokinių. Įvykdžius reformą, pradinė mokykla turėtų apie 700 mokinių. O tai jau blogai. Esame patenkinti ugdymo procesu savo mokyklose ir nenorime, kad būtų suardytos dviejų mokyklų bendruomenės. Nuoroda apie siūlomą reformą : http://www.manodruskininkai.lt/svietimas/pradedamas-rengti-druskininku-savivaldybes-bendrojo-ugdymo-mokyklu-tinklo-pertvarkos-2021-2025-metu-planas/ P.S. AGRESYVŪS IR ĮŽEIDŽIANTYS KOMENTARAI NETOLERUOJAMI ! PRAŠOM GERBTI VIENI KITUS !

Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų (172)

Grigiškių. Adresuota: Vilniaus miesto savivaldybės merui, Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui

P E T I C I J A Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų 2021 m. vasario 10 d., Seniūnijų vaidmuo yra susijęs su savivaldybės administracinių ir viešųjų paslaugų priartinimu prie žmogaus, jų prieinamumo vietos bendruomenei didinimu. Seniūnija, būdama arčiausiai gyventojų, atlieka tarpininkės vaidmenį tarp savivaldybės ir vietos bendruomenės, taip priartindama vietos valdžią prie gyventojų. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vietos savivaldos įstatymo nuostatomis, seniūnas turi spręsti vietos gyventojų problemas, nagrinėti jų prašymus, skundus, telkti bendruomenę, supažindinti vietos gyventojus su strateginiu ir seniūnijos metiniu veiklos planu, ūkiškai tvarkyti seniūnijai skirtus asignavimus ir pan., tačiau viso šito Grigiškių m. gyventojai pasigenda. Grigiškių seniūnas neatsižvelgia į miesto bendruomenės, seniūnaičių nuomonę, prašymus, nevyksta dialogas su gyventojais. Seniūnas pasižymi vienasmeniu, galima sakyti autokratišku valdymo metodu, kuris netenkina Grigiškių m. gyventojų. Seniūnijoje nėra informacijos sklaidos, visuomenei nepristatomi strateginiai ir seniūnijos metiniai veiklos planai, nėra veiklos tęstinumo bei veiklos ataskaitų pristatymo gyventojams, skiriami asignavimai, galimai, naudojami neefektyviai, neracionaliai ir neskaidriai, tikėtina seniūnas tinkamai nevykdo valstybės tarnautojo pareigų, neinformavo valstybinių institucijų apie Vokės upės ir Grigiškių tvenkinio apgailėtiną situaciją. Nėra tinkamo grįžtamojo ryšio ir kompetentingų bei konkrečių atsakymų į gyventojų paklausimus, tikėtina, kad seniūnija nesilaiko Lietuvos Respublikos teisės aktais patvirtintų dokumentų rengimo taisyklių, t.y. seniūnijai (seniūnui) pateikiami raštai/skundai/prašymai nėra registruojami, vengiama į juos atsakyti Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytais terminais. Gyventojai kantriai (jau daugiau nei 20 metų) laukia Grigiškių m. kelių, gatvių, šaligatvių ir kiemų sutvarkymo, neapsemtų pravažiavimų, apšvietimo, senų griuvėsių ir teritorijų sutvarkymo, viešųjų erdvių gerbūvio gerinimo (poilsio zonos ir Grigiškių tvenkinys), pagarbaus seniūno elgesio ir bendravimo su gyventojais. Grigiškių m. bendruomenė ilgai laukė ir nusipelnė kokybiškų sprendimų dabar. Mes, žemiau pasirašiusieji, reikalaujame atsižvelgti į išsakytas pastabas ir nuogąstavimus, siūlome peržvelgti Grigiškių m. seniūno Leonard Klimovič per eilę metų (ne)atliktus darbus, įvertinti jo kompetenciją ir atitikimą valstybės tarnautojui bei pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms atlikti keliamiems reikalavimams, galimus įgaliojimų viršijimus bei svarstyti galimybę atleisti seniūną iš užimamų pareigų. П E T И Ц И Я Относительно (не)выполняемых обязанностей старoстой Григишкес Леонардом Климовичем 2021 г. февраль Роль старoсты связана с приближением административных и государственных служб муниципалитета к человеку, повышая их доступность для местной общины (населения). Старoста действует как посредник между муниципалитетом и местной общиной, тем самым приближая местное самоуправление к населению. В соответствии с Законом о местном самоуправлении Литовской Республики, старoста должен решать проблемы местных жителей, рассматривать их просьбы, жалобы, мобилизовать сообщество, знакомить местных жителей со стратегическим и годовым планом деятельности сенюнии, ответственно распоряжаться ассигнованиями, однако все это отсутствует. Старoста Григишкес не учитывает мнение и просьбы жителей, нет диалога с населением. Информация от старосты на территории сенюнии отсутствует, стратегические и годовые планы деятельности не предоставляются общественности, отсутствуют отчеты о деятельности старoсты, ассигнования распределяются, используются возможно неэффективно, нерационально и непрозрачно. Отсутствует обратная связь, грамотные и конкретные ответы на запросы жителей, вероятно, что старoста не соблюдает правила подготовки документов, утвержденные правовыми актами Литовской Республики, т.е. письма/ жалобы/просьбы не регистрируются, ответы на них не предоставляются в сроки, установленные правовыми актами Литовской Республики. Жители терпеливо, более 20 лет, ждали строительства дорог, улиц, тротуаров и дворов, устройства освещения, приведения в порядок старых руин и территорий, улучшения благосостояния общественных пространств (зоны отдыха и пруда в Григишкес), уважительного поведения и общения с жителями. Жители Григишкес долго ждали и заслуживают качественных решений Мы, ниже подписавшиеся, требуем учесть высказанные замечания, предлагаем оценить работу Леонарда Климовича и выполнение прямых обязанностей, которые не выполнялись на протяжении многих лет, оценить его компетентность и соответствие требованиям, предъявляемым к государственному служащему, а также функциям, изложенным в должностной инструкции, и рассмотреть возможность увольнения с занимаемой должности.