Už Fabijoniškių gyventojų transporto pasirinkimo laisvę!

0 PARAŠAI

Kategorija:



Už pasirinkimo laisvę, galimybę keliauti mieste greitai ir patogiai, už papildomą valandėlę saldaus miego ryte prieš kelionę į darbą ir už papildomai sutaupytą laiką šeimai vakare po darbo!

Nuo 2012 metų kovo 1 d. Vilniaus savivaldybės sprendimu buvo panaikintii 2 ir 62 mikroautobusų maršrutai. Vežėjams nesulaukus palankesnių sąlygų nukentėjo Fabijoniškių ir Šeškinės rajonų gyventojai, netekę galimybės patogiai ir greitai pasiekti miesto centrą ar stotį. Susivienykime ir pasirašykime už judėjimo laisvę ir 2 bei 62 mikroautobusų maršrutų sugrąžinimą!

Kviečiame pasirašyti po šia peticija visus, kurie nepalaiko Vilniaus m.savivaldybės sprendimo nuo 2012 m. sausio 01 d. nepratęsti sutarčių dėl keleivių vežimo M2 klasės autobusais (maršrutiniais taksi), maršrutais Nr. 1, 2, 4, 5, 7, 24, 44, 47, 50, 51, 62, 71, 73, 74, 113, 114, 115, arba keisti minėtų maršrutų trasas*

*Kviečiame pasirašančius peticiją komentaruose paaiškinti kokių nepatogumų jums sukels aukščiau minėtų mikroautobusų maršrutų panaikinimas ar pakeitimas.

# Vardas Komentaras
1 justinas
Fabijioniškių Gyventojias Zuokai Palik mūsų Rajona Ramybėje nusibodai
2 Pranciška
Grąžinkite 2 maršruto autobusą, nes iš stoties tenka važiuoti kartais dvi valandas piko metu, o taksi brangu
3 Laima
Iš autobusų stoties pasiekti Fabijoniškes problema, ypač savaitgaliais: užtrunka ilgiau nei atvažiuoti 90 km iki Vilniaus. Užteks eksperimentų, grąžinkite gi pagaliau 2 maršruto mikroautobusą!
4 U.Batisa
Sekmadieni is stoties vaziavome ilgiau nei is Elektrenu i Vilniu. Kazkoks siaubas, eilini karta isitikinam, kad valdzios deklaravimas, kad rupinasi zmoniu poreikiais, taip ir lieka deklaracijomis :(
5 A.
62 mikroautobusas man buvo vienintelė galimybė greitai ir patogiai nuvykti į darbą, nes iš Ozo į Ukmergės g. ljoks maršrutinis transportas nevažiuoja
6 Gražina
Iš eksperimentų, kurie daromi su Vilniaus miesto gyventojais jau tikrai juokiasi miesto svečiai, tai lipam pro priekines duris, tai suprantam, kad ir kitos durys yra, tai panaikinam gyventojams patogų
7 Ramune
kada kursuos mikroaut.nr. 2 ???Kiek dar teks laukti?
8 G.
Kad nuvaziuociau i darba, dabar esu priversta daryti 2 persedimus, nes is S. Neries g. nevaziuoja joks autobusas iki Senamiescio, net iki 53 autobuso stoteles eiti reikia daugiau negu 10 minuciu.
9 J.
panaikinus 2 ir 62 mikriukus, savaitgalį kelionė į stotį ir atgal vietoj pusės val. užtrunka iki 1,5 val.
10 Nele
Dažnai važinėjau su 2 mikriuku: važiuoja graičiau negu reisinis autobusas ir patogu persesti į kitų marštutų autobusus bei troleibusus
11 V.
Jeigu 2 maršruto mikroautobusas pilnas žmonių, tai reiškia jis yra reikalingas. Leiskit žmonėms rinktis, su kuo važiuoti, o neprimetinėkit savo pasiūlymų.
12 Bernardas
Kodėl panaikinta laisvė rinktis tarp privataus ir viešojo transporto? Idomu kiek toks sprendimas susijęs su UAB " Vilniaus viešasis transportas" finansine būkle?
13 g.
grazinkite nr.2 mikroautobusa-tai greito susisiekimo priemone
14 Aldona
Savivaldybei nerūpi dirbantys ir besimokantys, ir kaip jie pasieks darbo ir mokymosi vietas, bet užtai svarbūs 88 ir 89 autobusai važinėja tuo pačiu maršrutu, veža 2-3 žmones pro Užupį į centrą!?!
15 Gelmina
Tikrai atimama laisvė rinktis ir autobusai bus perpildyti žmonių. Savivaldybes darbuotojai važinėja nuosavais automobiliais ir visai nesupranta gyventoju važiujančių ne asmeniniu transportu problemų
16 Julija
Grąžinkit maršrutinius autobusus. Kaip man į mokyklą važiuoti? Kaip mamai į darbą suspėti ?
17 G.
Rekalingas 2 mikroautobuso marsrutas. Laiko+pinigu+marsruto prasme buvo idealus sprendimas, reikia ji grazinti.
18 I.Vasiliauskinė
užtruks ilgiau nuvažiuoti iš stoties iki šeškinės
19 Asta
2 maršruto mikroautobusiukas buvo vienintelė greita ir prieinama kaina susisiekimo priemonė su Fabijoniškėmis
20 A.Batisa
Po to kai nuėmėte 2 numerio mikriuką, kelionė iki centro trunka ilgiau. O eiti iki artimiausios stotelės reikia apie 15 min.

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (130)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.