Uždaryti/perkelti/rekonstruoti Kauno Zoologijos Sodą

0 PARAŠAI

  • Rūta D.
  • nuo 2012-04-25
  • iki 2013-02-28
Kategorija:

Peticijos tikslas suteikti kuo geresnes sąlygas, "laisvę" Kauno Zoologijos Sodo gyvūnams!

Visų pirma, zoologijos sodas – tai teritorija, kurioje laikomi įvairūs gyvūnai, tarp kurių yra ir laukiniai gyvūnai... Todėl jų laikymo sąlygos turi būti atitinkamos, - priminti natūralią gamtą, lasivę, bet ne kaimo tvartą, jie negali būti įkalinti mažose teritorijose, betoniniuose, mažuose narvuose. Neturiu omenyje, kad kitiems - naminiams gyvūnams to nereikia, tačiau laukinių gyvūnų laikymo sąlygos turi būti dar labiau "specializuotos". Kiekvienas zoologijos sode laikomas gyvūnas turi turėti laisvę normaliam judėjimui.

Todėl šia peticija, prašau visų visuomenės narių suklusti ir susirūpinti dėl esančių šiame zoologijos sode gyvūnų. Juk Kauno Zoologijos Sode aiškiai pažeidžiama gyvūnų gerovė, jų teisės. Jeigu gyvūnai yra pamaitinti, dar nereiškia, kad tai viskas ko jiems reikia, gyvūnai privalo turėti tinkamas gyvenimo sąlygas. Nekalbant apie tai, kad apskritai laisvė iš gyvūnų yra atimta, tačiau jie dar ir įkalinti, gyvūnams suteiktos itin prastos gyvenimo salygos. Todėl visuomenė turi stengtis padėti kovoti ir saugoti gyvūnus nuo žeminančio elgesio, nepagarbos gyvūnams, ieškoti būdų, kaip padėti jiems. O nieko nedarydami, tylėdami, - mes netiesiogiai, bet prisidedame prie žiaurumo narvuose įkalintiems gyvūnams.

Gyvūnai - negali pasirinkti, jiems tokios teisės nieks nesuteikia.. Kas apgins gyvūnus, jų teises, jei ne mes? Jei Lietuvos valdžios atstovams tai nerūpi, gal valstybės piliečiams tai nors kiek rūpi? Todėl mes esame vieninteliai, kurie galime jiems nors kiek padėti, jais pasirūpinti. Taigi, jeigu mes, visuomenės nariai, tarp kurių ir gamtosaugininkų organizacijos, gamtos apsaugos aktyvistai bei gyvūnų teisių gynimo organizacijos, susiburtume ir imtumėmės priemonių, prisidėtume, gal pavyktų kažką pakeisti? Tik tokiu būdu galėtume pasirūpinti už iš natūralios gamtos paimtų gyvūnų (to labiau, kad ne gyvūnų noru) gerove.

Gal kažkur kalbama apie planus rekonstruoti, tačiau reikia ne tik kalbėti, bet ir DARYTI. Bet kokiu atveju, pirmiausia dėmesys turi būti skiriamas gyvūnams, jų gerovei. Turi būti garantuotas zoologijos soduose laikomų gyvūnų gerbūvis. O tai norint pasiekti, yra trys išeitys: Kauno Zoologijos Sodo rekonstrukcija, Kauno Zoologijos Sodo perkėlimas ir, jeigu tam nėra pakankamai lėšų, Kauno Zoologijos Sodo uždarymas.

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 antanas.k ... sutinku kad reikia geresniu gyvenimo salygu gyvunams kauno zoologijos sode gaila ziureti kaip jie vargsta

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.