NE baudoms už parkavimąsi ant vejos daugiabučių kiemuose

0 PARAŠAI

Kategorija:

Tikriausiai ne vienas vilnietis yra radęs kvietimą atvykti į policiją už tai, kad kieme prisiparkavo ant vejos ar žolės. Daugeliu atveju toje vietoje, kur buvo prisiparkuota, žolė jau neauga daugelį metų, gyventojai ten nuolat statosi automobilius, nes aikštelės, pritaikytos parkavimui, patenkina apie 50 procentų gyventojų poreikį. Nors įstatymas draudžia parkuotis ant žolės ar vejos, tokie įstatymai turi būti persvarstyti, nes jie neatitinka šių dienų daugiabučių kiemų situacijos. Anksčiau savivaldybė finansuodavo 50 procentų aikštelių įrengimo kainos, dabar gyventojai viską turi finansuoti savo lėšomis, todėl surinkti daugumos gyventojų parašus dėl aikštelių įrengimo (kieme gali būti keletas devynaukščių) dažnai yra neįmanoma. Taigi esant tokios ekonominėms sąlygoms ir parkavimo situacijai kiemuose, turėtų būti leidžiama automobilį parkuoti gyventojams įprastomis tapusiose vietose, užtikrinant, kad tai netrukdytų kitų automobilių ar gyventojų eismui. Kaip teigia policija, pažeidėjai gaudomi darbo metu (8-17 val), tad už parkavimąsi ant žolės tik vakarais, niekas nebaus. Tai dar kartą patvirtina, kad šis įstatymas yra beprasmis - žolė tose vietose niekada neužaugs, tiesiog bus baudžiami gyventojai už tai, kad kiemuose nėra pakankamai parkavimosi vietų.

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Minduagas S... Kol nėra sudarytos sąlygos 200 m atstumu nuo gyvenamosios vietos parkuotis automobilį, negali būti kalbos apie baudas

Įspėjamieji ženklai prieš trikojus

A.Maceina. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog kelio ruožas, kuriame įrengti nustatyto greičio režimo pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai, žymimi kelio ženklu „Automatinė greičio kontrolė“. Policija naudoja kilnojamus greičio matuoklius apie kuriuos nėra jokių įspėjamūjų ženklų, visoje europos sąjungoje apie tokius "radarus" įspėja ženklai. Taigi iškyla toks klausimas: - Jei jau esame europos sąjungoje ar neturėtų ir įstatymai buti vienodi? Pvz.: iš kur kitų ES šalių gyventojams žinoti apie tokią tvarką Lietuvoje? Ir kas atsakys jei koks kitos ES šalies pilietis važiuojantis tamsiuoju paros metu bus apakintas blykstės ir padarys auto įvykį? Jis nebus įspėtas apie jokius greičio matuoklius. Taigi nestatydami įspėjamūjų ženklų jūs netik nesilaikot KET (nes trikojus jūs taippat įrenginėjat trumpalaikiui naudojimui, sujungiat viską, sutveriat, nebūna juk taip,kad išimat iš bagažines patstatot ir veikia) bet ir keliat avaringas situacijas tamsiuoju paros metu.

KABLYS-KULTŪRAI

Pilietis. Adresuota: UAB Žibosa, Nacionalinė žemės tarnyba, Vilniaus miesto savivaldybė

Prašome, kad Vilniuje, Kauno g. 5, esančių Kultūros rūmų paskirtis nebūtų keičiama iš kultūrinės į administracinę. Prašome, kad pastato bei žemės ant kurios jis stovi paskirčių nesutapimas būtų sprendžiamas kitu būdu, nes akivaizdu, kad pakeitus paskirtį tik laiko klausimas kada bus renovuota pagal naująjį projektą, o tai reikštų, kad miestas neteks dar vienos unikalios, kultūrai skirtos, erdvės. Mes to nenorim! KABLYS - KULTŪRAI!