Skundas Dėl vartojimo kreditų įstatymo

0 PARAŠAI

Adresuota: LR seimui.
Kategorija:

Visų FIZINIŲ kreditorių vardu (fiziniu asmenų, kurie išduoda asmenines paskolas), Aš, Roland Butkevič, reiškiu skundą, prieš Vartojimo Kredito įstatymo kelis punktus ir Lietuvos Banką, kaip šio įstatymo prižiūrimąją instituciją - kuri išduoda licenzijas verstis kreditų verslu Lietuvoje.

Pirma - manau jog tai nesąžininga konkurencija ir rinkoje bandoma pašalinti visus mažus žaidėjus.

Antra - pasakykite kodėl aš, turėdamas savo ASMENINIŲ, sunkiu prakaitu uždirbtų pinigų, negaliu, būdamas fiziniu asmeniu, disponuoti savo pinigais kaip noriu, o šio atveju - skolinti kitiems žmonėms ir suteikti jiems paskolą? Prisiminkime senovės laikus, visada buvo kreditoriai, kurie skolino pinigus kaip už užstatą, taip ir be jo. Jiem gi nereikėjo juridinio asmens statuso? Tai kodėl, ir taip mažas pajamas gaunančius, sąžiningus piliečius, bandoma pasmaugti ir neleisti jiems uždirbti su neatitinkančiu tikrovės įstatymu? Bandykite dar uždrausti fiziniams asmenims išvis verstis bet kokia veikla, žudykite jau tada bet kokį smulkų verslą - ar tai bobutę, kuri pardavinėja pomidorus turgujė, ar tai ūkininką, kuris augina savo daržoves, bet bus priverstas pirkti visą tai iš ES šalių.

Trečia - įstatymas aiškiai reglamentuoja, kad kreditus negali teikti fiziniai asmenys, bet neparašyta KODĖL TAIP YRA. Gerai, mes teiksime tada paskolas, o ne kreditus. Ar tai bus skirtumas? Kodėl ir valstybė, ir Lietuvos bankas, kaip pavaldus valstybei organas, bando kontrolioti kiekvieną žmogaus veiklą, ir bando vis pasmaugti žmogų? Kol taip bus, nenustebkite, kodėl dauguma žmonių galvoja apie emigravimą iš Lietuvos. Nes tik čia, įstatymai išleidžiami ne tam, kad palaikyti žmogų ir jam padėti, o tam, kad dar labiau jį įvaryti į skolas ir pasipelnyt iš jo.

Ketvirta - kodėl prieš pusmetį, VMI įstatymiškai leido teikti paskolas (ne kreditus), o dabar staiga uždraudžia be jokių paaiškinimų? Vėl matosi, aiški Valstybės pozicija šio klausimu: "Tiesiog paima šluotą ir daro tvarką" - O gal mes, fiziniai asmenys nenorime kad mus šluotu ir darytu "TOKIĄ TVARKĄ" . Jūs uždraudžiate mums daryti tai, ką mes visada darėme. Kodėl mums (o fizinių asmenų, kurie skolino pinigus buvo apie 60 tik oficialiomis duomenimis) mušate žėmę iš po kojų, juk daugumai tai buvo pagrindinis pajamų šaltinis? O dabar jį atemė Valstybė. Ir tokiais momentais galvoji, ar taip jau Valstybė rūpinasi manimi? Suprantama, nereikia klausti ką Valstybė gali padaryti dėl tavęs, klausk ką tu gali padaryti dėl Valstybės - bet , atsiprašau, dėl tokios Valstybės, kuri ne tai, kad nieko tau nedaro, o daro tau tik blogiau, ar norėtųsi, jai daryti kažką geriau?

Ir tai tik aisbergo viršūnė. Mes turime didelę problemą ir šitą problemą reikia kaip nors spręsti. Antraip, smulkus verslas tiesiogine to žodžio prasme - bėgs iš Lietuvos ir kurs savo kapitalą ir verslą kitose, labiau demokratiškose Valstybėse, kurios ĮSTATYMŲ LEIDĖJAI rūpinasi ne tik savo kišėnėmis ir savo nauda - bet ir sugeba bent jau kažką padaryti dėl tautos. Dėl savo tautos...

Atiduokite Monroe ir Tali GRAŽINAI ? (1598)

Gražina. Adresuota: Aplinkos Apsaugos Departamento prie Aplinkos Ministerijos Klaipėdos valdyba

Katėms Monroe ir Talismanui reikalinga globa ir priežiūra, kuria gali pasirūpinti tik šeimininkė. Monroe reikalingas gydymas ir vaistai. Spec. Maistas. Visi dokumentai laikymui ir gyvenamosios sąlygos bus suteiktos 100% tad , prašau atsižvelgti į prašymus, ( parašus) juos sugrąžint, Gražinai Asipauskaitei. Neleiskite jas parduoti, tiems kas jas ruošiasi atimti! ....

Ar vienuolis kapucinas tėvas Stanislovas Dobrovolskis turėtų būti paskelbtas šventuoju? Taip. Jis to vertas. (360)

Valdas. Adresuota: Kauno arkivyskupui Kęstučiui Kėvalui

Tėvas Stanislovas - visų, esančiųjų bėdoje brolis. Atoki Paberžės kaimo parapija, į kurią tėvas Stanislovas buvo paskirtas grįžęs iš tremties, netrukus virto krizėje atsidūrusiųjų priebėga, kur jie buvo laukiami, išklausomi, šiltai priimami, taip pat ir dvasinės traukos centru. Jo asmenybės šilumą, tikrą neturtą ir asketizmą, išmintį pamena visi jį pažinojusieji. Tėvas Stanislovas vertas būti paskelbtas šventuoju.

NE Druskininkų miesto mokyklų tinklo pertvarkai ! (256)

Diana. Adresuota: Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

Kategoriškai NESUTINKAME su Druskininkų mieste planuojama "Saulės" pagrindinės bei "Atgimimo" mokyklų tinklo pertvarkymo reforma, nes tai pažeidžia mūsų pasirinkimo teisę į švietimo įstaigos pasirinkimą pagal gyvenamąją vietą, vaikų saugų savarankiškumą, į jau sukurtą ilgametę saugią aplinką mūsų mokyklose, į pedagogų darbo vietų išsaugojimą, bei daug kitų argumentų faktišką konstatavimą. Pradinėje mokykloje negali būti daugiau nei 400 mokinių. Įvykdžius reformą, pradinė mokykla turėtų apie 700 mokinių. O tai jau blogai. Esame patenkinti ugdymo procesu savo mokyklose ir nenorime, kad būtų suardytos dviejų mokyklų bendruomenės. Nuoroda apie siūlomą reformą : http://www.manodruskininkai.lt/svietimas/pradedamas-rengti-druskininku-savivaldybes-bendrojo-ugdymo-mokyklu-tinklo-pertvarkos-2021-2025-metu-planas/ P.S. AGRESYVŪS IR ĮŽEIDŽIANTYS KOMENTARAI NETOLERUOJAMI ! PRAŠOM GERBTI VIENI KITUS !

Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų (172)

Grigiškių. Adresuota: Vilniaus miesto savivaldybės merui, Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui

P E T I C I J A Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų 2021 m. vasario 10 d., Seniūnijų vaidmuo yra susijęs su savivaldybės administracinių ir viešųjų paslaugų priartinimu prie žmogaus, jų prieinamumo vietos bendruomenei didinimu. Seniūnija, būdama arčiausiai gyventojų, atlieka tarpininkės vaidmenį tarp savivaldybės ir vietos bendruomenės, taip priartindama vietos valdžią prie gyventojų. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vietos savivaldos įstatymo nuostatomis, seniūnas turi spręsti vietos gyventojų problemas, nagrinėti jų prašymus, skundus, telkti bendruomenę, supažindinti vietos gyventojus su strateginiu ir seniūnijos metiniu veiklos planu, ūkiškai tvarkyti seniūnijai skirtus asignavimus ir pan., tačiau viso šito Grigiškių m. gyventojai pasigenda. Grigiškių seniūnas neatsižvelgia į miesto bendruomenės, seniūnaičių nuomonę, prašymus, nevyksta dialogas su gyventojais. Seniūnas pasižymi vienasmeniu, galima sakyti autokratišku valdymo metodu, kuris netenkina Grigiškių m. gyventojų. Seniūnijoje nėra informacijos sklaidos, visuomenei nepristatomi strateginiai ir seniūnijos metiniai veiklos planai, nėra veiklos tęstinumo bei veiklos ataskaitų pristatymo gyventojams, skiriami asignavimai, galimai, naudojami neefektyviai, neracionaliai ir neskaidriai, tikėtina seniūnas tinkamai nevykdo valstybės tarnautojo pareigų, neinformavo valstybinių institucijų apie Vokės upės ir Grigiškių tvenkinio apgailėtiną situaciją. Nėra tinkamo grįžtamojo ryšio ir kompetentingų bei konkrečių atsakymų į gyventojų paklausimus, tikėtina, kad seniūnija nesilaiko Lietuvos Respublikos teisės aktais patvirtintų dokumentų rengimo taisyklių, t.y. seniūnijai (seniūnui) pateikiami raštai/skundai/prašymai nėra registruojami, vengiama į juos atsakyti Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytais terminais. Gyventojai kantriai (jau daugiau nei 20 metų) laukia Grigiškių m. kelių, gatvių, šaligatvių ir kiemų sutvarkymo, neapsemtų pravažiavimų, apšvietimo, senų griuvėsių ir teritorijų sutvarkymo, viešųjų erdvių gerbūvio gerinimo (poilsio zonos ir Grigiškių tvenkinys), pagarbaus seniūno elgesio ir bendravimo su gyventojais. Grigiškių m. bendruomenė ilgai laukė ir nusipelnė kokybiškų sprendimų dabar. Mes, žemiau pasirašiusieji, reikalaujame atsižvelgti į išsakytas pastabas ir nuogąstavimus, siūlome peržvelgti Grigiškių m. seniūno Leonard Klimovič per eilę metų (ne)atliktus darbus, įvertinti jo kompetenciją ir atitikimą valstybės tarnautojui bei pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms atlikti keliamiems reikalavimams, galimus įgaliojimų viršijimus bei svarstyti galimybę atleisti seniūną iš užimamų pareigų. П E T И Ц И Я Относительно (не)выполняемых обязанностей старoстой Григишкес Леонардом Климовичем 2021 г. февраль Роль старoсты связана с приближением административных и государственных служб муниципалитета к человеку, повышая их доступность для местной общины (населения). Старoста действует как посредник между муниципалитетом и местной общиной, тем самым приближая местное самоуправление к населению. В соответствии с Законом о местном самоуправлении Литовской Республики, старoста должен решать проблемы местных жителей, рассматривать их просьбы, жалобы, мобилизовать сообщество, знакомить местных жителей со стратегическим и годовым планом деятельности сенюнии, ответственно распоряжаться ассигнованиями, однако все это отсутствует. Старoста Григишкес не учитывает мнение и просьбы жителей, нет диалога с населением. Информация от старосты на территории сенюнии отсутствует, стратегические и годовые планы деятельности не предоставляются общественности, отсутствуют отчеты о деятельности старoсты, ассигнования распределяются, используются возможно неэффективно, нерационально и непрозрачно. Отсутствует обратная связь, грамотные и конкретные ответы на запросы жителей, вероятно, что старoста не соблюдает правила подготовки документов, утвержденные правовыми актами Литовской Республики, т.е. письма/ жалобы/просьбы не регистрируются, ответы на них не предоставляются в сроки, установленные правовыми актами Литовской Республики. Жители терпеливо, более 20 лет, ждали строительства дорог, улиц, тротуаров и дворов, устройства освещения, приведения в порядок старых руин и территорий, улучшения благосостояния общественных пространств (зоны отдыха и пруда в Григишкес), уважительного поведения и общения с жителями. Жители Григишкес долго ждали и заслуживают качественных решений Мы, ниже подписавшиеся, требуем учесть высказанные замечания, предлагаем оценить работу Леонарда Климовича и выполнение прямых обязанностей, которые не выполнялись на протяжении многих лет, оценить его компетентность и соответствие требованиям, предъявляемым к государственному служащему, а также функциям, изложенным в должностной инструкции, и рассмотреть возможность увольнения с занимаемой должности.