Dėl Kauno socialinių pedagogų metodinio

0 PARAŠAI

Adresuota: Kauno m. ŠUS
Kategorija:

Manome, kad Kauno mieste pakanka vieno, iš socialinių pedagogų suformuoto, metodinio būrelio, kuris atliktų visas jam deleguotas funkcijas, vykdytų veiklos nuostatus.nebuvo tartąsi su miesto socialiniais pedagogais, 2012-10-17 pasitarimo metu tik buvome supažindinti, kad dabar turėsime du kuratorius, o perskirstymas turėjo tiesioginį negatyvų poveikį būtent mums: buvo atskirtas prevenciją ir nemokamą maitinimą kuruojantys specialistai, taip pat prevencija atskirta nuo vasaros užimtumo ir socialinės rizikos vaikų užimtumo diagnostikos, o būtent šios sritys labai dažnai persidengia, prarandame reikalingą sąveiką ir esame priversti derinti veiklas su dviem specialistais, kai turėjome labai veiksnią sistemą jau susikūrę.Neigiamą poveikį socialinių pedagogų veiklai turi ir kuratorių kaita: primename, kad nuo 2007m. iki šios dienos jau keičiame į ketvirtą kuratorių. 2007m. balandžio 17d. įdiegta kuravimo mikrorajonais sistema , ištobulinta ir pristatyta kaip pozityvi novacija Lietuvos Respublikos Seime 2011-10-25 vykusioje konferencijoje, o šiandien esame priversti rinkti du metodinius būrelius, be to dar mišrius ( integruojant direktoriaus pavaduotojus ugdymui, klasių vadovus) ir iš sistemos pereiti į sąmyšį. Prašome leisti suformuoti Kauno mieste vieną socialinių pedagogų metodinį būrelį, paliekant jį kuruoti tai pačiai kuratorei, kurį tą veiklą vykdė nuo 2010m.

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.