Peticija prieš "Maximos" statymą vietoje senosios autobusų stoties Alytuje:

0 PARAŠAI

Kategorija:

Mylimo miesto Alytaus gyventojas inicijuoja PETICIJĄ prieš prekybos centro „Maxima X“ statymą vietoje senosios autobusų stoties ir kviečia prisidėti visus miestui neabejingus žmones.
Mes, žemiau pasirašiusieji, reikalaujame, nutraukti projektus su „Maxima“ ir palaukti naudingesnio projekto miestui.
Dabar miestas tvarkomas, rekonstruojami keliai, todėl ilgą laiką stovėjęs nenaudojamas pastatas nelabai gadina miesto vaizdą arba bent jau ne taip, kaip tai darytų viduryje sutvarkyto miesto atsiradusi „skarbonkė“. Pačiame miesto centre esantį pastatą yra būtina panaudoti miesto labui, bet rodos, dabartinis miesto meras neketina apleistų, buvusių senosios autobusų stoties, patalpų (Jotvingių g. 5) panaudoti miesto tikslams.
Ne vieną Alytaus miesto vadovą matęs projektas buvo užaugęs iki trijų X ir dar didesnio projekto - „Akropolis“, tačiau dabar taip paprastai „Maxima“ ketina įrengti vieno X parduotuvę.
Ar toks projektas naudingas miestui?
jeigu ir jūs esate PRIEŠ „Maxima X“ miesto centre, kviečiu pasirašyti šią elektroninę peticiją.

# Vardas Komentaras
1 Leonora
Perkam - parduodame Alytuje sočiai, tik ne prekybos centrams mūsų miesto centrasbus atiduotas.......
2 Stela
užtenka tų maximų, geriau ką naudingesnio pastatyt...
3 Algirdas
Miesto centre metalinio ir stiklinio monstro nereikia. Jokio prekybos centro toje vietoje nereikia.
4 Amalija
Alytuje maisto prekių parduotuvių yra užtektinai. Verčiau šioje vietoje būtų įkurtas kompleksas avalynės, drabužių, galanterijos parduotuvių kompleksas. Būtent šio tipo parduotuvių Alytuje trūksta.
5 Jovita
Miestui reikia nors vieno didelio prekybos ir pramogų centro, nes dabar net nėra kur žmogiškai nueiti praleisti laiko įprastą savaitės dieną. atsibosta vazinėti po parduotuves skirtingose miesto vieto
6 Ernesta
apsurdas kazkoks..tuoj Alytu bus galima vadinti maximų sostine.Alytuj reikia laisvalaikio praleidimo vietų seimoms,nes nėra jokios vietos,kur būtų galima nueiti ir smagei praleisti laiką.
7 Kalnius
Nera butinybe uztvindyti musu miesta savo nereikalingomis maisto prekiu bazemis.
8 S.Kvedaraviciute
Statom Akropoli, o ne vieno x makxima. kam to reikia?
9 Stela
užtenka tų maximų, geriau ką naudingesnio pastatyt...
10 A.
Jau geriau tegul būna grynas laukas nei neišvaizdi skarbonkė.
11 Dalia
Palaukime naudingesnio projekto Alytaus miesto bendruomenei ir mūsų jaunimui
12 Kristina
Grąžinkim autobusų stotį į senąją vietą, kaip prieš rinkimus žadėjo miesto Tarybos nariai - G. Daukšys, A. Švirmickas.
13 VAIDA
Geriau ką nors jaunimui,kokį laisvalaikio centrą dar vieną.
14 Sandra
Sutinku su jumis Kiek tu maximu statysit tokiam mazame mieste
15 A.
Grąžinkit autobusų stotį ten, kur jai ir priklauso būti - į miesto centrą.
16 Nijolė
nenoriu,kad miesto centre riogsotų dar viena Maximinė dėžė
17 Edgaras
Nereikia mums centre miesto tų maximų, ir visai nesvarbu kiek x bus. Ačiū už supratimą
18 Evelina
Per daug prekybcentriu tokiam maza gyventoju skaiciu turinciam miestui.
19 Jolita
maximos tinklas per daug užvaldęs visus miestus, mažiau centrų, mažiau vartojimo. Geriau būtų mini akropolis.
20 Andrius,
Apsilankymas "Maxima" parduotuvėje man nėra pramoga arsmagus laisvalaikio praleidimo budas. Kodėl alytiškiai turi trenktis į didmiesčius ir ten ieškoti visų tų dalykų?
21 redas
ir tai tik pirmas žingsnis - toliau reikia siekti prekybos centrų nacionalizavimo - su bankais jau įpusėjome
22 G.Balčiūnaitė
Tikrai galėtų pastatyti ką nors naudingiau Alytaus gyventojams nei dar vieną Maximą.
23 Zivile
yra ir be Maxim'os ka galima irengti buvusioje stotyje
24 Jurgita
statukit kokia rimi akropoli ar dar kzka bet ne maksima nes jau ju ir taip daug yra
25 L.Mituzas
Prekybos centras pagal tarptautinius standartus yra min 5000m2, min 10 parduotuvių su unifikuotais reklama ir valdymu. Maxima yra tik kainomis agresyvi maisto parduotuvė.
26 Birute
Uz Alytu-kulturos miesta, o ne Alytu-prekybos centra
27 Kristina
1. teritorija - miesto gyventojų rekreaciniams, edukaciniams etc.poreikiams; 2. partizaninio karo dalyvių atsiminimu šioje terit. - palaikų užkasimo vieta; reikalingi tyrimai
28 R.Baranauskaite
Manau, kad bendrą miesto vaizdą sena stotis tikrai gadina, bet maximų ar kitų maisto prekių parduotuvių Alytuje ir taip apstu. Tikrai sutinku, kad galima kažką naudingo padaryti miesto ir žmonių labui
29 I.
Maximų pilna ant kiekvieno kampo, o pramogų nėra!!!!
30 V.Drabulytė
Nemanau, kad kas nors norėtų gyventi vienoje didelėje maximoje, rimėje, ikinėje, norfoje.... Turiu omeny - absurdas. Žmonėm ryte didžiausia dilema bus į kurią iš 5 maximų nueiti kiaušinių nusipirkti.

Peticija dėl karantino ribojimų bei LR piliečių prigimtinių teisių bei laisvių suvaržymo panaikinimo (2071)

Loreta. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas ir vyriausybė

LR Vyriausybė 2020 m. gruodžio 14 d. nutarimu Nr. 1418 apribojo Lietuvos Respublikos piliečių prigimtines teises ir laisves. Įvesti beprecedenčiai taikos metui apribojimai yra represiniai ir pertekliniai – šiuo nutarimu LR Vyriausybė galimai pažeidė LR Konstitucijos 18, 20, 21, 22, 23, 32, 36, 38, 46, 53, 93 straipsnius (sąrašas nebaigtinis). Mes, žemiau pasirašę LR piliečiai, reikalaujame nedelsiant atšaukti 2020 m. gruodžio 14 d. nutarimu Nr. 1418 LR piliečių teises paminančias nuostatas. Kreipiamės į LR Seimo narius, kad šie skubos tvarka inicijuotų kreipimąsi į LR Konstitucinį Teismą išaiškinimo dėl LR Vyriausybės veiksmų teisėtumo. Taip pat reikalaujame: 1. Įvedant užkrečiamų ligų plitimo prevencijos priemones, taikyti mažiausios žalos principą. Apribojimų šalies mastu taikymo praktikos turi būti atsisakyta. Šalies savivaldybes įgalinti taikyti infekcijos kontrolės priemones atsižvelgiant i vietinius virusinės infekcijos paplitimo rodiklius. 2. Nedelsiant parengti komercinių bei visuomeninių veiklų epidemiologinio rizikingumo sąlyginius įverčius bei nustatyti higieninius ir epidemiologinius reikalavimus jų veikloms vykdyti. 3. Kaukių dėvėjimą padaryti rekomendaciniu, įvertinus atnaujintus mokslo duomenis bei atsižvelgiant į tarptautinių sveikatos ir užkrečiamųjų ligų kontrolės organizacijų rekomendacijas. 4. Panaikinti visus apribojimus visiems gyventojams, išskyrus saviizoliacijos reikalavimus susirgus Covid-19 liga bei nustačius pirminio kontakto atvejį, taip pat visų tipų veikloms, joms įgyvendinus 2 punkto reikalavimus. https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/85898ad43e3311eb8c97e01ffe050e1c https://www.lrs.lt/home/Konstitucija/Konstitucija.htm

Ar vienuolis kapucinas tėvas Stanislovas Dobrovolskis turėtų būti paskelbtas šventuoju? Taip. Jis to vertas. (347)

Valdas. Adresuota: Kauno arkivyskupui Kęstučiui Kėvalui

Tėvas Stanislovas - visų, esančiųjų bėdoje brolis. Atoki Paberžės kaimo parapija, į kurią tėvas Stanislovas buvo paskirtas grįžęs iš tremties, netrukus virto krizėje atsidūrusiųjų priebėga, kur jie buvo laukiami, išklausomi, šiltai priimami, taip pat ir dvasinės traukos centru. Jo asmenybės šilumą, tikrą neturtą ir asketizmą, išmintį pamena visi jį pažinojusieji. Tėvas Stanislovas vertas būti paskelbtas šventuoju.

Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų (172)

Grigiškių. Adresuota: Vilniaus miesto savivaldybės merui, Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui

P E T I C I J A Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų 2021 m. vasario 10 d., Seniūnijų vaidmuo yra susijęs su savivaldybės administracinių ir viešųjų paslaugų priartinimu prie žmogaus, jų prieinamumo vietos bendruomenei didinimu. Seniūnija, būdama arčiausiai gyventojų, atlieka tarpininkės vaidmenį tarp savivaldybės ir vietos bendruomenės, taip priartindama vietos valdžią prie gyventojų. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vietos savivaldos įstatymo nuostatomis, seniūnas turi spręsti vietos gyventojų problemas, nagrinėti jų prašymus, skundus, telkti bendruomenę, supažindinti vietos gyventojus su strateginiu ir seniūnijos metiniu veiklos planu, ūkiškai tvarkyti seniūnijai skirtus asignavimus ir pan., tačiau viso šito Grigiškių m. gyventojai pasigenda. Grigiškių seniūnas neatsižvelgia į miesto bendruomenės, seniūnaičių nuomonę, prašymus, nevyksta dialogas su gyventojais. Seniūnas pasižymi vienasmeniu, galima sakyti autokratišku valdymo metodu, kuris netenkina Grigiškių m. gyventojų. Seniūnijoje nėra informacijos sklaidos, visuomenei nepristatomi strateginiai ir seniūnijos metiniai veiklos planai, nėra veiklos tęstinumo bei veiklos ataskaitų pristatymo gyventojams, skiriami asignavimai, galimai, naudojami neefektyviai, neracionaliai ir neskaidriai, tikėtina seniūnas tinkamai nevykdo valstybės tarnautojo pareigų, neinformavo valstybinių institucijų apie Vokės upės ir Grigiškių tvenkinio apgailėtiną situaciją. Nėra tinkamo grįžtamojo ryšio ir kompetentingų bei konkrečių atsakymų į gyventojų paklausimus, tikėtina, kad seniūnija nesilaiko Lietuvos Respublikos teisės aktais patvirtintų dokumentų rengimo taisyklių, t.y. seniūnijai (seniūnui) pateikiami raštai/skundai/prašymai nėra registruojami, vengiama į juos atsakyti Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytais terminais. Gyventojai kantriai (jau daugiau nei 20 metų) laukia Grigiškių m. kelių, gatvių, šaligatvių ir kiemų sutvarkymo, neapsemtų pravažiavimų, apšvietimo, senų griuvėsių ir teritorijų sutvarkymo, viešųjų erdvių gerbūvio gerinimo (poilsio zonos ir Grigiškių tvenkinys), pagarbaus seniūno elgesio ir bendravimo su gyventojais. Grigiškių m. bendruomenė ilgai laukė ir nusipelnė kokybiškų sprendimų dabar. Mes, žemiau pasirašiusieji, reikalaujame atsižvelgti į išsakytas pastabas ir nuogąstavimus, siūlome peržvelgti Grigiškių m. seniūno Leonard Klimovič per eilę metų (ne)atliktus darbus, įvertinti jo kompetenciją ir atitikimą valstybės tarnautojui bei pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms atlikti keliamiems reikalavimams, galimus įgaliojimų viršijimus bei svarstyti galimybę atleisti seniūną iš užimamų pareigų. П E T И Ц И Я Относительно (не)выполняемых обязанностей старoстой Григишкес Леонардом Климовичем 2021 г. февраль Роль старoсты связана с приближением административных и государственных служб муниципалитета к человеку, повышая их доступность для местной общины (населения). Старoста действует как посредник между муниципалитетом и местной общиной, тем самым приближая местное самоуправление к населению. В соответствии с Законом о местном самоуправлении Литовской Республики, старoста должен решать проблемы местных жителей, рассматривать их просьбы, жалобы, мобилизовать сообщество, знакомить местных жителей со стратегическим и годовым планом деятельности сенюнии, ответственно распоряжаться ассигнованиями, однако все это отсутствует. Старoста Григишкес не учитывает мнение и просьбы жителей, нет диалога с населением. Информация от старосты на территории сенюнии отсутствует, стратегические и годовые планы деятельности не предоставляются общественности, отсутствуют отчеты о деятельности старoсты, ассигнования распределяются, используются возможно неэффективно, нерационально и непрозрачно. Отсутствует обратная связь, грамотные и конкретные ответы на запросы жителей, вероятно, что старoста не соблюдает правила подготовки документов, утвержденные правовыми актами Литовской Республики, т.е. письма/ жалобы/просьбы не регистрируются, ответы на них не предоставляются в сроки, установленные правовыми актами Литовской Республики. Жители терпеливо, более 20 лет, ждали строительства дорог, улиц, тротуаров и дворов, устройства освещения, приведения в порядок старых руин и территорий, улучшения благосостояния общественных пространств (зоны отдыха и пруда в Григишкес), уважительного поведения и общения с жителями. Жители Григишкес долго ждали и заслуживают качественных решений Мы, ниже подписавшиеся, требуем учесть высказанные замечания, предлагаем оценить работу Леонарда Климовича и выполнение прямых обязанностей, которые не выполнялись на протяжении многих лет, оценить его компетентность и соответствие требованиям, предъявляемым к государственному служащему, а также функциям, изложенным в должностной инструкции, и рассмотреть возможность увольнения с занимаемой должности.

NE Druskininkų miesto mokyklų tinklo pertvarkai ! (253)

Diana. Adresuota: Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

Kategoriškai NESUTINKAME su Druskininkų mieste planuojama "Saulės" pagrindinės bei "Atgimimo" mokyklų tinklo pertvarkymo reforma, nes tai pažeidžia mūsų pasirinkimo teisę į švietimo įstaigos pasirinkimą pagal gyvenamąją vietą, vaikų saugų savarankiškumą, į jau sukurtą ilgametę saugią aplinką mūsų mokyklose, į pedagogų darbo vietų išsaugojimą, bei daug kitų argumentų faktišką konstatavimą. Pradinėje mokykloje negali būti daugiau nei 400 mokinių. Įvykdžius reformą, pradinė mokykla turėtų apie 700 mokinių. O tai jau blogai. Esame patenkinti ugdymo procesu savo mokyklose ir nenorime, kad būtų suardytos dviejų mokyklų bendruomenės. Nuoroda apie siūlomą reformą : http://www.manodruskininkai.lt/svietimas/pradedamas-rengti-druskininku-savivaldybes-bendrojo-ugdymo-mokyklu-tinklo-pertvarkos-2021-2025-metu-planas/ P.S. AGRESYVŪS IR ĮŽEIDŽIANTYS KOMENTARAI NETOLERUOJAMI ! PRAŠOM GERBTI VIENI KITUS !