"Mikriukai" Vilniuje, arba kreipimasis dėl neteisėtų Vilniaus m. savivaldybės veiksmų

0 PARAŠAI

Kategorija:

Norime atkreipti Jūsų dėmesį į nesąžiningą, nelegalų ir kenkėjišką Vilniaus miesto savivaldybės sprendimą, kuriuo iš miesto gatvių išvaromos privačių maršrutinių taksi įmonės. Sutartys su privačiais vežėjais nuo liepos 1d. nutraukiamos nepagrįstai, o bendra savivaldybės propaguojama koncepcija, kaip reikėtų organizuoti miesto transportą, prasilenkia su visais pagrindiniais šalies įstatymais, įskaitant Lietuvos konstituciją.

Konstitucijos 46 straipsnis teigia, jog Lietuvos ūkis grindžiamas privačios nuosavybės teise, asmens ūkinės veiklos laisve ir iniciatyva; įtatymas draudžia monopolizuoti gamybą ir rinką, saugo sąžiningos konkurencijos laisvę, o valstybė gina vartotojo interesus.

Ne tik konstitucija, bet ir Lietuvos Konkurencijos įstatymas draudžia atlikti bet kuriuos veiksmus, kurie gali pakenkti kito ūkio subjekto galimybėms konkuruoti. Konkurencijos įstatymo II skirsnio 9 straipsnis draudžia piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi atliekant veiksmus, kurie riboja ar gali riboti konkurenciją, nepagrįstai varžo kitų ūkio subjektų galimybes veikti rinkoje arba pažeidžia vartotojų interesus, įskaitant tiesioginį ar netiesioginį nesąžiningų kainų arba kitų pirkimo ar pardavimo sąlygų primetimą.

Vilniaus savivaldybė, kėsindamasi iš miesto centro išstumti privačius vežėjus, atlieka šiuos nelegalius veiksmus:

1. Monopolizuoja rinką. Savivaldybės nutarimas nuo š.m. liepos 1d. uždrausti privačioms įmonės vežti keleivius jų įprastais maršrutais yra aiškus UAB „Vilniaus viešasis transportas“ protegavimas ir tiesioginis rinkos monopolizavimas, naikinant keleivinio transporto alternatyvas Vilniaus mieste.
2. Nepagrįstai varžo kitų ūkio subjektų galimybes veikti rinkoje. Privatūs vežėjai išstumiami iš Vilniaus miesto centro, į savivaldybės nustatytas teritorijas, nepateikiant jokių šį sprendimą pateisinančių priežasčių. Reikalavimas, kad visi maršrutiniai taksi atitiktų naujus, savivaldybės subjektyviai nustatytus dizaino kriterijus taip pat yra nepagrįstai varžantis vežėjų galimybės veikti rinkoje, ir prieštarauja sąžiningos konkurencijos principams.
3. Pažeidžia vartotojų interesus. Gyventojams neleidžiama rinktis, kokiu transportu jie nori naudotis.

Visi šie veiksmai atliekami sąmoningai ir kryptingai, siekant aukščiau išvardintų tikslų: monopolizuoti rinką, kurioje UAB „Vilniaus viešasis transportas“ būtų vienintėlis žaidėjas.

Pagal Savivaldybių administracinės priežiūros įstatymo (Žin., 1998, Nr. 51-1392) nuostatas, Vyriausybės atstovui yra pavesta prižiūrėti, ar savivaldybės laikosi Konstitucijos ir įstatymų, ar vykdo Vyriausybės sprendimus. Raginame Jus atlikti savo pareigą ir apginti Vilniaus gyventojus nuo savavališkų ir neteisėtų savivaldybės veiksmų.

# Vardas Komentaras
1 Aleksandra
žingsnis atgal, tokiais tempais su arkliukais greit vėl pradėsim važinėt :)
2 Vilma
"mikriukai" turi keleivių ir tai įrodo, kad keleivių poreikius mikriukai labiau pateisina
3 Vitalija
tik su 71 mikroautobusu galiu nuva=iuoti iki darbo , nes nuo 42 autobuso stotelės reikėtų eiti 1.5 km.
4 Ona
Tik mikriukais nuvažiuoju kur reikia ir visada laiku.
5 Pranciška
Neleiskime savivaliauti Vilniaus savivaldybei kuriant monopolijas.
6 Kristina
manau =mogus turi tureti teise kokiu viešuoju transpotu nauduotis
7 elvyra
tiek "mikriukai" tiek privatūs autobusai yra reikalingi Vilniuje. dažnai važinėja, patogu bei greita. jie būtinai reikalingi. kas per monopolijos įvedimas?
8 Silvija
Su mikriukais vazineju labai daznai, tai yra patogi susisiekimo priemone.
9 Gražina
Mikroautobusai - labai patogu. Padengia kai kuriuos maršrutus, kur kitas miesto transportas arba nevažiuoja arba labai retai. Be to-viešojo transporto grafikai labai nepatogūs.
10 Č.
Būtini ,,mikriukai" Vilniuje. Dėka jų sutaupomas mums brangus laikas.
11 Asta
Nu čia dabar! Norim mikriukų! Zuokas jei nevažinėja, tegul nesprendžia! Atsižvelkit į vartotojus! Kai reikia greitai ir palyginti nebrangiai- mikriukai nepakeičiami! Kokią alternatyvą siūlai, Zuokai?
12 A.
As už mikriukus, greita patogu, kam nepatogu - tas visada turi kitą išeitį - autobusai/troleibusai
13 Jūratė
Aš už mikriukus! Tai labai patogi ir greita transporto priemonė.
14 Reda
dabar "mikriuku" is Naujininku i Santariskes nuvaziuoju per 0,5 val, o "Zuoko greituoju" kuris bus tik nuo stoties vaziuosiu viso 1,5 val. Ar Zuokas kompensuos uz papildomai sugaistas 2 val per diena
15 V.Antanaitis
Negalima naikinti 7 marsruto mikriuko nes tik taip galiu suspeti ryte 8 i paskaitas universite kurios vyksta centre o mano brolis i darba kuris dirba traku gatveje
16 Aleksandr
http://www.peticijos.lt/visos/71101 peticija uz palaikyma galite pasirasyti cia
17 Dainė
Pai6kinkite, kaip iš Jeruzalės nuvažiuoti jūsų viešuoju transportu į aerouostą? Į savanorių pr. ? Į stotį ? Su 2-3-4 persėdimais? NAGLIMA NAIKINTI 5, 15, 100, 71 maršrutinių autobusų!!!
18 Š.Stabingytė
Mikroautobusai Vilniuje labai reikalingi, nes sutaupo mūsų laiką ir užtikrina patogesnį važiavimą
19 Elena
Negalima naikinti Vilniaus m. Nr.20 mikriuko maršruto. Labai patogu be persėdimų nuvykti iš Fabijoniškių į Oro uostą.
20 Kristina
38 mikriukas vazinejantis i Vilniu yra butinas, nes pasipildys Darbo birza

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas (133)

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.