Dėl naktinio viešojo transporto

11 383 PARAŠAI

Kategorija:

Vilnius, garsėjantis savo aktyviu naktiniu gyvenimu, bei būdamas miestas, vertas Lietuvos sostinės vardo, vis dar šiek tiek atsilieka nuo Europinių standartų. Omenyje turiu naktinį transportą. Žmonės, mėgstantys savaitgalį pasilinksminti Vilniuje, puikiai žino, kad po vidurnakčio, namo jie gali grįžti tik taksi, draugo, savo ar policijos mašinomis. Kadangi policijos mašinomis važiuoti nenorime, draugai naktimis miega, savo automobilio vairuoti negalime, nes dažniausiai būname įkaušę, o taksi yra per didelė prabanga, ypač studijuojančiui jaunimui, prašome įvesti Vilniuje naktinį viešąjį transportą. Kaune, kaip daugeliui žinoma, ši įdėja yra įgyvendinta sėkmingai.

# Vardas Komentaras
1 Patricija
na jau sostinėj tikrai ir naktinis viešas transportas reikalingas...
2 Gabija
Galbūt kartu sumažėtų neblaivių vairuotojų skaičius.
3 L.Daukšas
Vilniuje tikrai verkiant reikia naktinio viešojo transporto.
4 Andrius
labai reikalingas dalykas ne tik pramogautojams, bet ir vykstantiems į/iš oro uostą, darbovietes
5 Vilius
Tai yra privaloma. Sumažėtų įvairių nusikaltimų, nelaimių ir pan.
6 E.Juozaitytė
Tai tikrai būtų patogiau ir didesnė galimybė pasilinksminti su saiku,nepraleidžiant visos nakties,kaip kad reikia dabar, o užtektų jos dalies.
7 Dalia
Peticijai pritariu, nes matau didelį naktinio viešojo transporto poreikį
8 Julita
Naktinis viešasis transportas reikalingas ne tik grįžimui į namus po linksmybių, bet ir po darbų.
9 A.
Toks Europietiškas miestas, kad net naktinio transpoto neturim...
10 Mindaugas
naktimis eipi pėškomis nėra saugu, o kviesti taxi brangu
11 P.Sadzevičius
Kažkodėl keista, jog Kaunas visada priekyje ir viskas ten tvarkoje. Gerb. Pone Zuokula, prašome daryti išvadas, juk įvesti porą autobusų važiuojančių naktį nebūtų sunku?
12 Evelina
Reikalingas naktinis transportas, nes studentai nori pasilinksminti, o grizima apriboja naktinio transporto nebuvimas.
13 Beatričė
nes kartais būna renginių į kuriuos negali eiti nes po to nėra kaip gryšti.
14 Paulius
nestudijuoju Vilniuje, bet manau reiketu tai ivesti, dar jai tame transpore butu kameros manau pakeltu Vilniaus kaip miesto lygi tarp kitu Europos miestu :) taip kad as uz :)
15 R.Pėčelis
Kaune puikiai veikianti sistema turėtų įsigalioti ir Vilniuje, jugi tai yra pagrindiniai Lietuvos miestai ir naktinis transportas visada yra privalumas.
16 Lukas
Rečiau, bet kursuojantys autobusai naktį yra būtini!
17 M.
būtų labai gerai, jei ši idėja būtų įgyvendinta
18 A.Urbaite
pagaliau, as nuo studentu atstovybes peticija rasiau jau pries du metus ir nieks nesiklauso.
19 Patricija
būtina, jog vakarais saugiau grįžti transportu, nei peščiomis.
20 Agne
neturiu kaip namo grįšti po pasilinksminimo su draugais!!
21 Greta
Sostinei reikia viešojo transporto, dirbančio visą parą
22 Aušra
Jaunimas jau seniai laukia naktinių autobusų! Viliames,kad nebūtų pamiršti ir toliau nuo centro nutolę rajonai, nes ir ten žmonės gyvena. Kad ir kaip keista.
23 L.Palevičius
Taksistams tokia peticija ne į naudą, tačiau didžioji dalis jų slepia mokesčius ir naudoja neakcizinius degalus. Todėl perdaug širdies neskauda!
24 D.
Vilniuje galetu naktimis vazineti bent jau greitieji autobusai, tai jau butu sprendimas
25 Aistė
Manau, tai reikalinga ir butu saugiau zmonems. Taip pat tai siuolaikiskos vallstybes poelgis.
26 Aleksandr
puiki idėja, sostinė negali atsilikti nuo Europinių standartų
27 Diana
savaitgali mieste tikrai norisi pabuti ilgiau o ne lekti 11h i paskutini autobusa. taxi yra perdidele prabanga.
28 Monika
noriu naktinio transporto, nes neturiu, kaip grįšti namo po darbo!!!
29 Augustinas
Norint neatsilikti nuo Europos , reikia keisti ne tik šitai
30 Justina
naktinis transportas labai reikalingas, o ypač sostinėje.

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (125)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.