Vienpusiui eismui P.Vileišio ir Sluškų g. atkarpoje NE

104 PARAŠAI

Kategorija:

Šiandien t. y. birželio 20 d. kaip įprastai važiuojant automobiliu nuo Antakalnio P. Vileišio gatve link Sluškų gatvės (siekiant išvengti transporto spūsčių Olandų žiede prie Petro ir Povilo bažnyčios), staiga – aš jau dviračio juostoje... Šalia likus viena laisva juosta, o į kurią pusę (ar abi?) ja galima važiuoti – jokių ženklų..... Nors iš vakaro jokio kelio ženklinimo nebuvo, jokių įspėjamųjų papildomų ženklų, pvz. "dėmesio, priekyje pasikeitęs eismas/kelio ženklai", nieko... Ir tik atvykus į tašką „B“ perskaičiusi straipsnį www.delfi.lt sužinau, kad nuo šiandien keičiamas eismo organizavimas Sluškų gatvėje ir P. Vileišio gatvės dalyje (Sluškų gatvėje ir P. Vileišio gatvės dalyje nuo Sluškų iki K. Būgos gatvių bus ribojamas transporto eismas ir nustatoma vienos krypties eismo tvarka). Straipsnyje teigiama, kad eismo organizavimo pakeitimai nustatomi siekiant pagerinti dviračių eismo infrastruktūrą Neries upės pakrantėje. Kokiu tikslu tai buvo padaryta, kieno interesas, galima tik nuspėti... Visi važinėjantys ta atkarpa mato, kad ten abejose kelio pusėse yra po 3-5 metrus vietos, kur galima padaryti dviračių takus. Bet juk paprasčiau nubrėžt porą linijų, panaikinti vieną transporto juostą ir visus sugrūst ir taip užsikimšusiame Olandų žiede. Jeigu tam tikrai turėjo įtakos kažkokie "vietos gyventojai" (pažymėtina, kad toje atkarpoje nėra nei vieno gyvenamojo namo), tai vertėtų perskaityti tyrimus, kada automobiliai išmeta daugiau teršalų – pravažiuodami ar stovėdami kamštyje.
Olandų žiedas (važiuojant iš Antakalnio į centrą) – pagrindinis šitos atkarpos stabdis, ir P. Vileišio bei Sluškų gatvės yra geras būdas tą stabdį aplenkti. Kas bus dabar? Pilnai užsikimš Olandų žiedas (žiedinė sankryža), padaugės avarijų žiede, nes kamščiai suintensyvės. Esmių esmė ta, kad dviratininkams patogesnė trasa bus pusės kilometro ilgio. O kaip jie važiuos toliau? Ten kai kur net šaligatvių nėra. Tuo tarpu dėl vienos krypties uždarymo susidarys didžiausios spūstys prie Petro ir Povilo bažnyčios žiedo. Jau senokai tas žiedas nesugeba išspręsti amžinos spūsties, o apribojus apvažiavimą – bus iš viso liūdna. O ar kas nors pamąstė, kiek mėnesių Lietuvoje dėl oro sąlygų galima važiuoti dviračiu? Ar esate matę dviratininkų žiemą? Galbūt toje atkarpoje būtų pakakę tiesiog apriboti greitį? Važiuoju kiekvieną dieną šiuo maršrutu keletą kartų ir tų dviratininkų šioje atkarpoje tik vienas, kitas (ar kas nors atliko kokią analizę šiuo klausimu?), kad reikėtų riboti eismą. Be to, jiems pravažiuoti ten tikrai nėra jokių kliūčių (daug saugiau nei važiuoti mieste šaligatviais pažymėtais dviratininkų keliais, kur intensyvus pėsčiųjų eismas ir jie dažniausiai eina pažymėtu dviračių taku).
Atsižvelgdami į tai, kad išdėstyta, prašytume dar kartą labai atsakingai peržiūrėti ir spręsti klausimą dėl šios eismo atkarpos ribojimo panaikinimo.

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Vidmantas S... Eduardai, eik daryti namų darbų. Gal gana sau kurti šiltmnamį po Zuoko sparneliu?
2 Ada A... Esu mokesčių mokėtojas, kodėl negaliu naudotis tuo už ką moku? Duokit kelią automobiliam! :)
3 Edvinas K... sutvarkykit tą sumautą gatvę kad visiems būtų patogu, o ne vienam ponui gyvenančiam naujam name šalia kelio :-)
4 Renata A... Galima po draudžiamuoju ženklu Nr. 303 ("Motorinio transporto eismas draudžiamas) pakabinti lentelę su galiojimo valandomis, kaip Gedimino pr., leidžiant automobilių eismą darbo dienomis 6.00–19.00
5 Jolanta Č... tegul baigia savivaldybė tyčiotis ir iš dviratininkų, ir iš vairuotojų.
6 Rasa L... Ten užtenka vietos dviračių takui, tik įrenkite