Sustabdykite šunų veislių diskriminaciją!

89 PARAŠAI

Kategorija:

Norime, kad būtų peržiūrėti ir pakeisti įstatymai draudžiantys laikyti agresyvių veislių sąrašui priklausančias veisles. Prašome, kad leidimų, leidžiančių laikyti anksčiau minėtame sąraše esančias veisles, išdavimo laikas būtų pratęstas neribotam laikotarpiui. Siūlome pagriežtinti tokių leidimų išdavimą, pridedant papildomą sąlygą: privalomos šunų dresūros pamokos, kurias perėjus būtų išduota pažyma įrodanti, jog šuo moka pagrindines komandas ir yra paklusnus savo šeimininkui.

http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/gyvunai/sunu-diskriminacija-nustokime-bijoti-ir-imkime-galvoti-520-351447
http://www.youtube.com/watch?v=BOuS0OCZI2M
http://www.youtube.com/watch?v=kI9tKvSRhH8

# Vardas Komentaras
1 Diana
TAI KĄ, DABAR SIŪLOT NAIKINT TUOS KOVINIUS GYVŪNUS? REIKĖTŲ LOGIŠKAI APMĄSTYT O NE BELEKOKIUS ĮSTATYMUS KURTI! BET KOKIU ATVEJU ŠEIMININKAS MYLI SAVO ŠUNĮ IR TIKRAI JO NEATSISAKYS!
2 Jonas
Visi sunis gali but agresyvus ir padaryti daug halos, jei suo nera tinkamai isaukletas, taigi turbut reiktu ne sunu veislias kazkokias uzdrausti, o kaip cia ir parasyta praeiti dresuros patikra.
3 undinė
svarbu rasti galimybes apmokyti tokiu sunu veisliu savininkus
4 Nerijus
Seimininkai kalti del susnu elgesio, tikrai ne suns veisle
5 Skaistė
šunų agresija nepriklauso nuo veislės-tik nuo šeimininko. Taip pažeidinėjamos, ne tik šunų teisės, bet ir žmonių pasirinkimo laisvė. Šunis atiminėti reikia iš asiocialių žmonių, o ne prižiūrinčių savo
6 Povilas
reikia nepamiršti visa tai derinti su tam tikrų miestų savivaldybėmis, nes fiktyviai vengia registruoti šunis
7 Armintas
Manau sąlyga"privaloma dresūra" - turėtų būti taikoma daugeliui šunų. O geriausia visiems. Taip mano nuomone tikrai ženkliai sumažėtų prieglaudose gyvenančių šunų skaičius.
8 Deivydas
Paradoksalu, kad is visu sunu, sutiktu per mano gyvenima, butent Pitbulterjierasbuvo vienintelis suo,kuris niekada neparode jokios agresijos !
9 Janina
Ir neagresyvios veislės šuo gali sužaloti žmogų, bet ar tai reiškia, kad visus šunis turim uždrausti? Šuns būdas priklausys nuo auklėjimo, o ne veislės.
10 Austeja
pati auginu suni esanti sarasuose nors leidima jau turiu bet manau jok tai nereikalingas dalykas ir sunys visi vienodi-viskas priklauso nuo auginimo,ka uzsiauginsi ta ir turesi.

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (130)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.