DĖL MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ VAIRUOTOJŲ PAPILDOMO MOKYMO PATVIRTINIMO

0 PARAŠAI

Kategorija:

Mieli Lietuvos Piliečiai!
Lietuvos respublikos seimas, liepos 1 dieną priėmė įstatymą dėl motorinių transporto priemonių vairuotojų papildomo mokymo. Šis įstatymas nustato pradedančiųjų vairuotojų, pažeidusių KET reikalavimą (-us), susijusį (-ius) su vairuotojų pareigų pėstiesiems, lenkimo taisyklių, draudimo vairuotojams naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis, eismo reguliavimo signalų nesilaikymu, taip pat įspėjamųjų signalų naudojimo, važiavimo per sankryžas, vairuotojų naudojimosi saugos diržais, motociklininko šalmais pažeidimais, nustatyto greičio viršijimu daugiau kaip 10 km/h ir transporto priemonių vairavimu, kai nustatomas lengvas neblaivumo laipsnis (nuo 0,2 promilės iki 0,4 promilės), taip pat sukėlusių eismo įvykį, kurio metu buvo sutrikdyta eismo dalyvių sveikata, ir motorinių transporto priemonių vairuotojų, kuriems teisė vairuoti buvo atimta dėl Kelių eismo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 11 d. nutarimunustato pradedančiųjų vairuotojų, pažeidusių KET reikalavimą (-us), susijusį (-ius) su vairuotojų pareigų pėstiesiems, lenkimo taisyklių, draudimo vairuotojams naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis, eismo reguliavimo signalų nesilaikymu, taip pat įspėjamųjų signalų naudojimo, važiavimo per sankryžas, vairuotojų naudojimosi saugos diržais, motociklininko šalmais pažeidimais, nustatyto greičio viršijimu daugiau kaip 10 km/h ir transporto priemonių vairavimu, kai nustatomas lengvas neblaivumo laipsnis (nuo 0,2 promilės iki 0,4 promilės), taip pat sukėlusių eismo įvykį, kurio metu buvo sutrikdyta eismo dalyvių sveikata, ir motorinių transporto priemonių vairuotojų, kuriems teisė vairuoti buvo atimta dėl Kelių eismo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 11 d. nutarimu. O paprasčiau pasakius,žmogus,kuris neturi dviejų metų vairavimo stažo,negali turėti jokių nuobaudų,kitaip teks eiti į papildomus kursus,per metus nuo pažeidimo datos. Jei į kursus nenueisite,prarasite vairuotojo pažymėjimą ir atgausite tik tada,kai iš naujo išlaikysite vairavimo egzaminą,bet vėl gausite pažymėjima galiojantį dviejus metus. Kursuose privalėtumėte išklausyti 30 minučių teorijos kursą ir atlikti 60 minučių praktinio saugaus, ekonomiško ir ekologiško vairavimo mokymą. Kainą nustato pati mokykla. O kaina panaši kaip ir pradedant vairavimo kursus pirmą kartą,maždaug nuo 1000lt iki 1800lt,priklausomai nuo miesto,bei vairavimo mokyklos.Toks įstatymas priimtas visiškai nepagalvojus. Juk Iš tikrujų papildomas mokymas visisškai nieko neduotų. Ir tai visiškai nepagerins mūsų situacijos kelyje Vairuotojo įgudžiai tobuleja važiuojant realiomis eismo salygomis,mieste,užmiestyje. Vairavimas su mokyklos instruktoriumi per papildomus mokymus yra visiškai skirtingas,nei važiavimas raealiomis eismo salygomis. Kita vertus,tokia ''bausmė'' už vieną nuobaudą yra tikrai per griežta. Suprantu kai žmogus padaro kelis nusižengimus,o čia už vienintelį,net už neparodytą posukio signalą,tikrai yra per griežta. Svarbu ir tai kad dauguma išsilaikę vairavimo egzaminą ir gavę vairuotojo pažymėjimą kurį laiką visiškai,net nevairuoja automobilių, o jiems pažymėjimas bus pakeistas be jokių problemų? Tai kaži kas turi geresnius vairavimo įgudžius ? Ar tas,kuris nevairuoja automobilio 2 metus, ar tas,kuris kiekvieną dieną vairuoja automobilį realiomis sąlygomis? Kodėl kitose šalyse gavęs vairuotojo pažymėjimą esi visiškai lygiavertis,su kitais vairuotojais?
Taigi, Žmonės Mielieji, kad išspręstume problemas,turime imtis priemonių.

Pasirašyti peticiją

Įspėjamieji ženklai prieš trikojus

A.Maceina. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog kelio ruožas, kuriame įrengti nustatyto greičio režimo pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai, žymimi kelio ženklu „Automatinė greičio kontrolė“. Policija naudoja kilnojamus greičio matuoklius apie kuriuos nėra jokių įspėjamūjų ženklų, visoje europos sąjungoje apie tokius "radarus" įspėja ženklai. Taigi iškyla toks klausimas: - Jei jau esame europos sąjungoje ar neturėtų ir įstatymai buti vienodi? Pvz.: iš kur kitų ES šalių gyventojams žinoti apie tokią tvarką Lietuvoje? Ir kas atsakys jei koks kitos ES šalies pilietis važiuojantis tamsiuoju paros metu bus apakintas blykstės ir padarys auto įvykį? Jis nebus įspėtas apie jokius greičio matuoklius. Taigi nestatydami įspėjamūjų ženklų jūs netik nesilaikot KET (nes trikojus jūs taippat įrenginėjat trumpalaikiui naudojimui, sujungiat viską, sutveriat, nebūna juk taip,kad išimat iš bagažines patstatot ir veikia) bet ir keliat avaringas situacijas tamsiuoju paros metu.

KABLYS-KULTŪRAI

Pilietis. Adresuota: UAB Žibosa, Nacionalinė žemės tarnyba, Vilniaus miesto savivaldybė

Prašome, kad Vilniuje, Kauno g. 5, esančių Kultūros rūmų paskirtis nebūtų keičiama iš kultūrinės į administracinę. Prašome, kad pastato bei žemės ant kurios jis stovi paskirčių nesutapimas būtų sprendžiamas kitu būdu, nes akivaizdu, kad pakeitus paskirtį tik laiko klausimas kada bus renovuota pagal naująjį projektą, o tai reikštų, kad miestas neteks dar vienos unikalios, kultūrai skirtos, erdvės. Mes to nenorim! KABLYS - KULTŪRAI!