Atidarykime kelius Mototransportui

1 PARAŠAI

Kategorija:

Klaipėdos mieste montuojami Motociklų eismą draudžiantys ženklai. Miesto valdžia ignoruoja motociklininkus ir imasi sovietinės metodikos taikymu, Ženklų įrengimas tai žingsnis atgal. Visi civilizuoti Europos miestai skatina mototransporto naudojimą, taiko lengvatas bei supaprastina eismą.
Mes, žemiau pasirašiusieji, norime aiškiai pareikšti, kad neketiname taikstytis su akivaizdžia
neteisybe, absurdiškais Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Saugaus eismo komisijos
sprendimais ir mėginimais riboti ar kitaip kenkti mototransporto laisvam judėjimui Klaipėdos mieste. Pažymime, kad
vadovaujantis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintomis Kelio ženklų
įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėmis, kurių VI skyrius 100 p. nustato, kad draudžiamieji
ženklai gali būti naudojami tik tada, kai jie yra būtini saugiam eismui organizuoti arba aplinkai
apsaugoti. Neturi būti naudojami ženklai, kurie nepagrįstai draustų ar apribotų eismą. Pastebime, kad
įrengiant motociklų eismą draudžiančius kelio ženklus absoliučiai nebuvo paisoma ši susisiekimo
ministro įsakyme nustatyta draudžiamųjų kelio ženklų statymo taisyklė. Kadangi priimant sprendimą
dėl šių ženklų įrengimo nebuvo pateikta jokių duomenų, kad motociklų eismas kelia pavojų saugiam
eismui ar aplinkai, darome išvadą, kad šis kelio ženklas yra pastatytas visiškai nepagrįstai ribojant
konkrečios rūšies transporto eismą. Todėl šie draudžieji kelio ženklai yra pastatyti neteisėtai.

Įspėjamieji ženklai prieš trikojus

A.Maceina. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog kelio ruožas, kuriame įrengti nustatyto greičio režimo pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai, žymimi kelio ženklu „Automatinė greičio kontrolė“. Policija naudoja kilnojamus greičio matuoklius apie kuriuos nėra jokių įspėjamūjų ženklų, visoje europos sąjungoje apie tokius "radarus" įspėja ženklai. Taigi iškyla toks klausimas: - Jei jau esame europos sąjungoje ar neturėtų ir įstatymai buti vienodi? Pvz.: iš kur kitų ES šalių gyventojams žinoti apie tokią tvarką Lietuvoje? Ir kas atsakys jei koks kitos ES šalies pilietis važiuojantis tamsiuoju paros metu bus apakintas blykstės ir padarys auto įvykį? Jis nebus įspėtas apie jokius greičio matuoklius. Taigi nestatydami įspėjamūjų ženklų jūs netik nesilaikot KET (nes trikojus jūs taippat įrenginėjat trumpalaikiui naudojimui, sujungiat viską, sutveriat, nebūna juk taip,kad išimat iš bagažines patstatot ir veikia) bet ir keliat avaringas situacijas tamsiuoju paros metu.

KABLYS-KULTŪRAI

Pilietis. Adresuota: UAB Žibosa, Nacionalinė žemės tarnyba, Vilniaus miesto savivaldybė

Prašome, kad Vilniuje, Kauno g. 5, esančių Kultūros rūmų paskirtis nebūtų keičiama iš kultūrinės į administracinę. Prašome, kad pastato bei žemės ant kurios jis stovi paskirčių nesutapimas būtų sprendžiamas kitu būdu, nes akivaizdu, kad pakeitus paskirtį tik laiko klausimas kada bus renovuota pagal naująjį projektą, o tai reikštų, kad miestas neteks dar vienos unikalios, kultūrai skirtos, erdvės. Mes to nenorim! KABLYS - KULTŪRAI!