Už saugią pėsčiųjų perėją Karoliniškėse, prie T.Narbuto stotelės

Spalio 15 dieną Vilniuje, Karoliniškėse, T. Narbuto gatvėje, prie „Teodoro Narbuto“ stotelės esančioje pėsčiųjų perėjoje buvo mirtinai partrenka mergina. Tai ne pirmas kartas, kai šioje perėjoje įvyksta eismo nelaimės. Deja, atsakingi valdžios pareigūnai iki šiol nesiėmė jokių priemonių, kad ši vieta taptų saugi. Nors dar prieš kelis metus ši pėsčiųjų perėja buvo įvardinta kaip viena pavojingiausių sostinėje.
Kiekvieną dieną per šią perėją eina šimtai, o gal net tūkstančiai žmonių. Tarp jų – daugybė mokyklinio ir darželinio amžiaus vaikų, nes visai netoli perėjos yra mokykla, vaikų darželis. Artinasi žiema, todėl ši perėja taps dar pavojingesnė. Ar mes to norime ir tam pasiruošę?
Kiek dar gyvybių ir sužalotų likimų pareikalaus vieta, paženklinta nekaltų žmonių krauju? Nejaugi niekam tai nerūpi? O gal padėtis pasikeis tik tada, kai, neduok Dieve, žus arba bus sužalotas aukšto valdžios pareigūno atžala?
Mes, Karoliniškių bendruomenė, nenorime ir negalime daugiau tylėti, matydami, kaip šalia mūsų namų žūsta žmonės. Todėl inicijuojame peticiją ir siūlome spręsti įsišaknijusią T.Narbuto pėsčiųjų perėjos problemą. Mūsų uždavinys – su Jūsų visų pagalba pasiekti, kad pėsčiųjų perėja prie T.Narbuto stotelės taptų saugi.
Todėl siūlome:
• Įrengti pėsčiųjų tiltą arba šviesoforą;
• Sumažinti leistiną greitį iki 40 km/val.;
• Prieš perėją įrengti greičio ribojimo kalnelį.

# Vardas Komentaras
1 E.
turėtų būti tiltas ir ne tik pėsčiūjų, bet ir mašinų, net yra iš senų laikų privestos gatvės iš abiejų pusių, o tilto vis dar nėra
2 Svetlana
Uz tilta, kitais atvejais ne daug prasmes bus,zmones begs per raudona,o masinos vis tiek bet kada virsis greiti
3 Donatas
Ribojamas greitis ar kalnelis nesustabdys potencialių pažeidėjų. Tik tilas gelbėtų nuo nrlaimių, gal dar šviesoforas
4 Nelita
Šioje vietoje, prie Narbuto stotelės, reikia įrengti pėsčiųjų tiltą.
5 K.
Kuo greičia sutvarkyti, kiek dar galima laukti, per brangiai kainuoja (žmonių gyveybėmis). Juk čia bet kada gali eiti tavo vaikas ar tiesiog artimas, kuris bus tik dar viena nekalta auka...
6 A.
senai jo reikia, kiek dar reikia auku kad tai suprasti
7 Ieva
Sumažinti leistiną greitį iki 40 km/val.;Prieš perėją įrengti greičio ribojimo kalnelį.
8 J.Butas
Šioje sankryžoje nemanau, kad valdžia imsis tokių drąstiškų ir brangių sprendimų, tokių kaip statyti pėsčiųjų tiltą. Todėl siūlau valdžios reikalauti greičio ribojimo kalnelius, bei pastatyti, radarus
9 Austėja
Reikėtų pastatyi kalnelius prieš perėją ir žemus apšvietimo stulpus, kurie labai padidina pėsčiųjų matomumą kelyje.
10 Vaiva
Žuvo mūsų fakulteteo studentė. Tai viena iš šios perėjos aukų. Būtina spręsti šią problemą nedelsiant.
11 Giedrius
kiek dar reikes nudauzt nekaltu zmoniu kad savivaldybe rastu pinigu pesciuju viadukui?
12 Audronė
Seniai laikas imtis žmonių saugos priemonių, kiek dar ši perėja nusineš gyvybių
13 Greta
manau labiausiai situacija pagerintu sviesoforas arba pesciuju tiltas. Maziausiai naudingas pasiulymas yra sumazinti leistina greiti, nes realus greitis vistiek bus didelis
14 Olga
Manau būtina įrengti greičio ribojimo kalnelį prieš perėja
15 Ingrida
jau seniai tą perėją reikėjo daryti saugesne, bet Lietuvoje kaip visada imasi veiksmų kai sulaukia aukų
16 Aistė
sumažinti leistiną greitį iki 40 km/h ir įrengti šviesoforą
17 I.Jovaišaitė
Galima būtų įgyvendinti ir brangesnį, tačiau efektyvesnį požeminės perėjos variantą.
18 G.
Tiltas būtų geriausia išeitis. Eismas didelis. Mašinų visada daug. Išvengiant kamščių tiltas geriausias variantas.
19 Monika
mano nuomone, tai užtektų pastatyti šviesoforą, o taip pat ir sudrausminti pėsčiuosius
20 Augustas
butinai ten reikia uztikrinti sauguma, pe ta pereja kasdien vaiksto mano mergina, nenoriu kad jai pasibaigtu kaip paskutiniam asmeniui....
21 T.
greičio apribojimas būtų efektyvus tik tuo pačiu įrengus ir greičio matuoklį
22 Giedrius
Problema isspres tik viadukas, kitiems peticijoms punktams nepritariu
23 Miroslav,
bet kokie pasikeitimai šioje sakryžoje yra pigesni nei žmogaus gyvybė
24 irena
aš už pėsčiųjų tiltą, manau taip bus saugiau, negu švisoforas
25 Ilona
Manau kad užtektų Įrengti pėsčiųjų tiltą arba šviesoforą
26 Rima
sviesoforas ir be jokiu zaliu lenteliu, kamstis ne rodiklis isgelbeti givybes
27 Audronė
reikėtų tilto - jau seniai tokios diskusijos buvo
28 Katazyna
Sumažinti leistiną greitį iki 40 km/val.; • Prieš perėją įrengti greičio ribojimo kalnelį.
29 Gitana
geriau jau tiltas, kaip pvz, tas kur laisves pr tarp karoliniskiu ir lazdynu
30 Rasa
siūlyčiau įrengti pėsčiųjų tiltą arba bent šviesoforą.

Atšaukti privalomą saviizoliaciją jūreiviams po reiso (615)

Pavardenis. Adresuota: Sveikatos apsaugos ministerija

Jūreiviai, grįžę iš reiso, kur išbuvo neturėdami kontaktų virš 2 savaičių neturėtų būti verčiami saviizoliuotis grįžę namo! Jūreivių gyvenimas sustojo kovo mėnesį, nes nuo tada vienas šeimos narys visuomet turi arba dirbti arba izoliuotis nuo šeimos, nuo kitų žmonių. Daugelyje ES šalių jūreiviai iš darbdavio gauna pažymą apie darbą laive, ir jiems neprivaloma saviizoliuotis. Prašome peržiūrėti saviizoliacijos tvarką jūreiviams, grįžusiems iš reiso.

Prieš Plungės rajono ligoninės, vaikų skyriaus uždarymą. (377)

Viktorija. Adresuota: Plunges rajono savivaldybes merui Audriui Klišoniui

Plungės savivaldybė uždaro Plungės rajono ligoninės, vaikų skyrių. Plungės rajone yra daug vaikų, todėl norime turėti savo rajono ligoninėje vaikų skyrių, kad nereiktu važiuoti į kitų miestų ligonines.

Uždrausti traukinių eismą Klaipėdos Rimkų pervažoje piko metu (328)

Karolis. Adresuota: Susisiekimo ministerija, Klaipėdos meras

Prasidėjus naujiems mokslo metams (tačiau ir atostogų metu) Klaipėdos Rimkų traukinių pervaža eismo piko metu (darbo dienomis ryte nuo 7 iki 9 val. ir vakare nuo 16 iki 18 val.) užsikemša dėl pastoviai reisuojančių traukinių. Mašinų kamštis nusidriekia virš dviejų kilometrų ir taip gaišinamas brangus žmonių laikas. Šios peticijos tikslas sustabdyti traukinių eismą ties Rimkų pervaža eismo piko metu (darbo dienomis nuo 7:00 iki 9:00 bei nuo 16:00 iki 18:00) val.

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas (125)

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.