Asmeniniai Leidimai Tamsintiems Priekiniams Stiklams

2 930 PARAŠAI

Kategorija:

Žmonės pasirašę šią peticiją sutinka:

Kad būtų priimtas įstatymas, leidžiantis vairuotojams įsigyti Asmeninį Leidimą (Toliau: AL) vairuoti transporto priemonę, kurioje priekinio stiklo ir priekinių šoninių stiklų šviesos pralaidumo rodiklis mažesnis nei 70%. (t.y. iki 15% šviesos pralaidumo)

AL galėtu įsigyti tik vairuotojai:
Kurie turi 2 metų vairavimo patirtį,
Kurie per paskutinius 12 mėnesių nesukėlė auto įvykio,
Kurie per paskutinius 12 mėnesių nebuvo nubausti už transporto priemonės vairavimą neblaivus.

AL kaina:
Fiziniams asmenims: 70 eurų / metams
Valstybės Tarnautojams: Nemokamai

AL ypatumai:
Vairuotojas įsigijęs AL galėtų vairuoti bet kurią transporto priemonę, kurioje priekinis stiklas ar/ir priekiniai šoniniai stiklai tamsinti plėvele ar tonuoti cheminiu būdu iki 85% (15% šviesos pralaidumo).

AL ir TA (Techninė Apžiūra):
Transporto priemonė yra techniškai netvarkinga jei priekinio stiklo ir/ar priekinių stiklų šviesos pralaidumo rodiklis mažesnis nei 70% ir jei Transporto priemonės savininkas neturi AL. Bet jei Transporto priemonės savininkas turi AL - tai tokia transporto priemonė yra tvarkinga ir TA talone įrašoma, kad šią transporto priemonę galima vairuoti tik asmenims su AL. (Taip pat šį informaciją talpinama į duom. bazę, kuria galėtų naudotis Kelių Policija)

Vairavimas Be AL:
Jei transporto priemone numatyta vairuoti su AL, o vairuotojas AL neturi - tai užtrauktų baudą nuo 85 eu iki 150 eu.
Pakartotinis nusižengimas - nuo 175 eu iki 290 eu su apribojimu 1 metams AL įsigijimui.

AL konfiskavimas:
Jei vairuotojas sukelia auto įvykį ar vairuoja neblaivus - tai jo AL gali būti konfiskuotas.

Įstatymo privalumai:
Padidins Valstybės Biudžetą,
Sumažins nelegaliai tamsintų automobilių stiklų skaičių,
Sumažins korupciją keliuose,
Sumažins vairuotojų pasipiktinimą,
Suteiks automobilių savininkams labai gerą būdą apsaugoti savo turtą, sveikatą ir privatumą.

# Vardas Komentaras
1 Kazys
Senai reikėtų, įteisinti tamsintus langus, tai netrukdo matomumui ir kitose šalyse nėra draudziami
2 DEIVIDAS
tai tikrai geras sprendimas apsaugot savo privatuma ir savo seima
3 Vytautas
As už galimybe pasirinkti norima privatuma automobiliuose ;) Taip pat tai suteiks didesnio saugumo automobilio turiniui.
4 kiek
100% nieks neiseis manau nei leido nei leis tamsint bereikalingas zaidimas
5 Jokūbas
Prasau leiskite tamsiniti visus langus! To reikia ir paprastiems zmonems kurie jauciasi nesaugus arba nenori kad juos stebetu kiti zmones.
6 Daivaras
seniai to reikejo. tik reikia daryti kad ir kitas zmogus galetu vairuoti strasporto priemone.
7 ADOMAS
Taip pat Sese Gintare, tevas Vytautas ir mama Jurate uz tai.
8 Mindaugas
Tai labai patogu, gerina matomuma salei plieskiant i akis.
9 linas
vazinejau norvegijoje su tamsintais stiklais ir nekele jokiu nepatogumu net nakti.
10 Inga
Istatymo "privalumai" pamineti yra labiau nei nevyke. Jei kurti peticija manau reketu labiau kompetetingiems asmenins tai daryti, taip pat sugalvoti daugiau tikru pliusu. s
11 Donatas
Reikalinga tamsinti stiklus. Temdymas padeda isvemgti avariju saules apsviestame kelyje
12 Normantas
puiki priemone ilgapirsciams neparodyti auto turinio,taip pat surinkti lesu i valstybes biudzeta.
13 A.Kulikauskas
butina, apsauga nuo vagiu, apsauga nuo saules spinduliu, sumazintu avaringuma vasaros metu
14 Martynas
Padides biudzetas,sumazes korupcija - du pagrindiniai aspektai del kuriu reiketu rimtai apsvarstyti si ist.
15 Mantas
apsaugotu nuo saules spinduliu ir avarijos atzvilgiu
16 Paulius
noreciau uztamsinti langus del to, kad apsaugoti automobilyje palikta turta nuo ilgapirsciu
17 audrius
labai geras dalykas ir geraipapildantis lietuvos biudzeta
18 sauliud
sia peticija itariu kure valstybes tarnautojas :-) as uz tai kad al mokamas visiems :-)
19 Eimantas
Visur galima tik Lietuvoj del nesuprantamu dalyku ne...
20 Saulius,
estetiškai vaizdas pagerėtų, sumažėtų vagysčių, nebluktu salono detalės, sumažintų saulės spindulių,
21 mindaugas
jokiu islygu valstybes tarnautojams,kaina visiem vienoda turi buti
22 Vilius
Puikus būdas papildyti valstybės biudžeta, bet labai gera privatumo priemonė
23 M.Bucevicius
butu labai gerai toks istatymas, nes vis daugeja vagysciu is automobiliu.
24 Martynas
100% sutinku, tik vairuotoju staža reiktu padidinti iki 4-5 metų.
25 Aivaras
Zmones kurie nores pasitonuot langus tie valstybei atnes pelno
26 Karolis
senai jau tai turejo but padaryta, galetu leisti tiems kurie turi 4metu staza.
27 Darius
Pritariu, jusu nuomuoniai, del manes, gali metamas kainuoti, ir tukstanti, litu, aciu.
28 marius
pilnai sutinku su tokiomis salygomis butu nauda pipildyti biudzeta.
29 Dominykas
Skatins vairuoti atsakingai ir nenusizengti keliu eiso taisyklems
30 tamsintas
apgailetina peticija, kurios tikrai ner sansu ivykdyti :)

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (125)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.