Greicio visijimo leidimas:Savanoris mokestis,ne priverstinis

0 PARAŠAI

Kategorija:

Greicio visijimo leidimas:Savanoris mokestis,ne priverstinis

Del greicio apmokestinimo,As ne ekonomistas,As pilietis,ir man skaudu kai valzia lupa 9 kailius nuo musu .Dabar nori apmokestinti automobilius,Nors as 4 kartus rasiau i seima su savo pasiulymu,As tikrai mokeciau toky mokesti mielu noru,As dirbu ant saves su patentu ir vazineju per objaktus,per diena susuku kartais po 600km rinkadamasis objaktus tai greicio virsijimas leistu man greiciau grysti namo ir nevargti prievairo po 12 val. Juk debilo nesulaikysi jie vistiek vazines greitai mieste ir taskys musu vaikus,o cia skirtas mokestis logiskai mastanciam ir vygdanciam veikla lietuvoje,Ne kokiem jaunuoliam gryzusiem is uzsenio ir vasara gerianciam alu,Tokie net neissipirkltu,nes jie lietuvoje nieko legaliai neveikia.esate vaziave su masina tarkim 10 metu senumo,juk vaziuojant 90 nieko nejauti net 150km i h nieko nejauti,Juk visi mes isivertiname
1. Savo patirti
2. Auto tex bukle
3.Kelio danga
4,Matomuma
5.Vietove kurioje esame.
Juk virsyjus greity, tvarkant reikalus geriau grysti namo 20 val nei 23nakties kai nieko nesimato ir yra didesne tikimybe padaryt avaryje nuvargus blogam matomumui,nei sviesiu paros metu.Juk visi mes paspaudame gaziuko,ir drebame kad nenusautu polocija,o pamacius spaudi stabdy sukeldamas avarine situacija ,gal but gale vaziuojanciai masinai,Ocia jaustumeis ramus.
.Mokesti negali moketi teisti uz avaryja kai zuvo zmogus,
Vairuotoja neturys tarkim 3 metu stazo
Ir jai buvo baustas virsijus 30 ir daugiau km i val mieste ar gyv zonoje greiti.
Manau butu dar koks 500000 Lietuviu kurie ji sumoketu,ir tai butu pirmas mokestis kuri zmogus moketu ir sypsotusi. Ir i biudzeta per 200,000,000 euru. Tai butu taip
Mokestis uz greicio virsijimo leidima gauti.Skaiciuojamas pagal automobilio metus,bukle,ir vairuotojo patirti.Greitis leidziamas virsyti visur,ISKYRUS 20 IR 50 KM per/h ruozuose.Tai yra gyvenviete ir gyvenamoji zona neisperkama.Mokesti isipirkti galetu zmones dirbantys visoje Lietuvos teritorijoje su patentais,vadibininkai,Kurjeriai,Saugos tarnybos,Zodziu tie zmones kuriu laikas tiesiogiai susijas su darbu,Ne kokia pardaveja,ar darbininkelis dirbantis nuo 8-17val.Ir tik asmenys dirbantys ir mokantys mokescius Lietuvoje.Skaiciuokle
Auto Naujas iki 5 metu.galimas virsyti greicio limitas 50km patirtis nuo 2metu mokestis 500lt imen
5 iki 10 metu automobilis galimas virsyti limitas 40km patirtis nuo 3 metu mokestis 400lt
10iki 15 metu automobilis galimas virsyti greitis 30km patirtis nuo 3 metu mokestis 300lt
15 iki 20 metu automobilis galimas virsyti greitis 20km patirtis nuo 2metu mokestis 200lt
Leidimas galioja tik tam automobiliui kuriam jis ispirkats,Tai yra jai Bosas isipirko leidima Naujam BMW tai jis ir gali virsyti tik su BMW,o nesu kokiu kitu minivenu,Leidimas daugiau skirtas ne vairuotojui,o vairuojamam automobiliui
Virs 20 metu automobiliai ir zalia lapa turintys vairuotojai negalimi isipirkti jokiu greicio virsijimo leidimu,

Pasirašyti peticiją

Dėl užimto Šilutės aerodromo grąžinimo aviatoriams.

Šilutės aeroklubas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentė

Ilgametis Šilutės aeroklubas veikiantis nuo 1961 metų yra iškeldinamas iš aerodromo, paimant angarus ir administracinius pastatus kariuomenės reikmėms, taip nepaliekant jokios galimybės vystyti aviaciajos sportą mūsų rajone. Nors pats aerodromas buvo įkurtas ir statytas pačių klubo narių rankomis pradedant angarais, baigiant administracinės paskirties pastatais. Pats aerodromas ir infrastruktūra okupacijos metais buvo perimta DOSSAF organizacijos, kaip ir visi Lietuvoje veikiantys aeroklubai ir aerodromai, o atgavus nepriklausomybę perėjo Lietuvos Respublikos nuosavybei kuri 1998 metų įsakymu patikėjimo teise perdavė visą turtą Lietuvos kariuomenės žiniai. Pabrėžiame, jog nepaisant to aeroklubas ir toliau vykdė savo veiklą Šilutės aerodrome gavęs panaudos sutartį su Lietuvos kariuomene. Daugybę metų Šilutės aeroklubas savomis lėšomis prižiūrėjo pastatus, kilimo tūpimo takus ir visą infrastruktūrą kuri buvo jos žinioj. Vystė aviacijos sportą, ruošė jaunus pilotus, čia veikė Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokykla, buvo rengiami precizinio skraidymo čempionatai lėktuvais, buvo vystomas sklandymo sportas, aviamodeliavimo sportas, parasparnių, skraidyklių, motorizuotų sklandytuvų sportas. Po Šilutės aeroklubo vėliava išaugo ne vienas garsus aviatorius ir konstruktorius, čia skraidė ir mokėsi skraidyti Europos ir Pasaulio čempionatų prizininkai ir dalyviai. Čia lėktuvus kūrė ir statė ne vienas garsus konstruktorius B. Oškinis, V. Kensgaila. Tai yra vienas seniausių aerodromų visoje Lietuvoje, su giliomis aviacijos tradicijomis ir istorija, vienas iš nedaugelio aerodromų kuris vienija ir kuriame veikia, tiek daug aviacijos sporto šakų. Tai nėra tik aerodromas ir aeroklubas tai Šilutės krašto ir miesto istorija bei paveldas, kuris vienija daugybę žmonių. Šilutės aeroklubas 2018 metais, padedamas rajono ir Šilutės miesto valdžios pasiekė susitarimą su KAM ir LK, perduoti dalį klubo turto Šilutės rajono savivaldybei taip išsaugant galimybę tęsti aviacijos sportą mūsų krašte. Susitarimas buvo pasirašytas ir buvo pradėti vykdyti turto dalinimo klausimai. Tačiau 2018 metų pabaigoje KAM ir LK vienašališkai nutraukė sutartį apie tai net neinformuodami ir nepaaiškindami kodėl nesilaiko savo rašytinio susitarimo tarp Šilutės aeroklubo bei miesto valdžios. Vietoje istorinio Šilutės aerodromo numatoma steigti motorizuotų pėstininkų brigadą. Raginu ne tik Šilutės miesto gyventojus, bet ir visus aviacijos sporto entuziastus pasirašyti po šia peticija taip išsaugant dalį Lietuvos aviacijos istorijos.

DĖL PETRO CVIRKOS PAMINKLO NUKĖLIMO

Kviečiame pasirašyti kreipimąsi į Vilniaus miesto savivaldybės tarybą dėl sostinės Pamėnkalnio ir Pylimo gatvių sankryžoje esančio paminklo Petrui Cvirkai nukėlimo: Petras Cvirka nuo pat XX a. 4-ojo dešimtmečio bendradarbiavo su pogrindine Lietuvos komunistų partijos (LKP) vadovybe, palaikė ryšius su sovietų diplomatais ir saugumo tarnybomis. Remiantis LKP ir Valstybės saugumo departamento archyvine medžiaga, 1940 m. vasarą P. Cvirka formaliai tapo sovietų okupuotos Lietuvos komunistinio režimo talkininku, o prieš tai net devynerius metus siekė įgyti LKP pasitikėjimą ir vykdė partijos nurodymus dirbdamas leidiniuose įsteigtose ar susijusiose su komunistais. Sovietų Sąjungai okupavus Lietuvą P. Cvirka nedelsdamas įstojo į LKP ir buvo išrinktas į taip vadinamą Liaudies Seimą. Netrukus po to, P. Cvirka pateko tarp dvidešimties patikimiausių kolaborantų, 1940 m. liepos pabaigoje važiavusių į Maskvą „parvežti saulės“ Lietuvai ir maldauti, kad Lietuva būtų priimta į SSRS sudėtį – taip nutiesdamas teisinį kelią Sovietų okupacijai. Po II Pasaulinio karo, P. Cvirka buvo paskirtas sovietinės Lietuvos rašytojų sąjungos pirmininku ir 1945 metais viename Rašytojų sąjungos susirinkime kategoriškai pareikalavo, kad sovietinėje Lietuvoje nebūtų spausdinami Vinco Kudirkos kūriniai. Vadovaudamas Rašytojų sąjungai P. Cvirka šalino iš organizacijos ir saugumui skundė kolegas už antisovietines pažiūras. P. Cvirka savo darbais ir kūryba tiesė kelią sovietinei okupacijai, už ką po mirties sovietai jo garbei pastatė paminklą Vilniaus širdyje. Tačiau jei sovietinės valdžios motyvus, įmanoma suprasti, nesuvokiama yra tai, kodėl nepriklausomybę atkovojusioje ir jau trečią dešimtmetį savo laisvą valstybę kuriančioje Lietuvoje tebestovi paminklas P. Cvirkai? Totalitarinės ideologijos pėdsakai Vilniaus viešosiose erdvėse pristabdė ir jau seniai turėjusią įvykti metamorfozę iš sovietinės respublikos sostinės į nepriklausomos ir europinės Lietuvos sostinę. Būtent todėl atėjo metas braukti brūkšnį ir pasakyti, kad Petro Cvirkos paminklas yra ne kas kita, kaip ideologinis sovietų sąjungos simbolis ir jam laisvame Vilniuje ne vieta, o kas turėtų iškilti vietoj jo turi spręsti patys vilniečiai! Atsižvelgdami į tai, mes, žemiau pasirašiusieji, raginame Vilniaus miesto savivaldybės merą ir tarybą nukelti Petro Cvirkos paminklą ir pakeisti jį kitu vilniečių apklausoje išrinktu Lietuvos valstybingumą ar miesto istoriją atspindinčiu pamiklu.