Panevėžio jaunimui reikia Panevėžio vaikų ir jaunimo centro!

1 PARAŠAI

Kategorija:

Panevėžys - vienas iš didžiųjų Lietuvos miestų, aišku, kurio dalį sudaro ir jauni, besimokantys ar studijuojantys žmonės. Jau kuris laikas, būtent Panevėžio jaunimas, pasigesta vietos, kur galėtų rasti visas veikiančias miesto jaunimo organizacijas, įvairias pramogas, edukacines poilsio erdves, jaunimo erdves, karjeros ugdymo centrus - vietos, kurioje galėtų gauti visą Panevėžio jaunuoliui reikalingą informaciją ir dar daugiau. Atsižvelgiant į kitų Lietuvos miestų gerąsias praktikas, vaikų ir jaunimo centrai visoje Lietuvoje dažnam jaunuoliui yra patrauklūs ir Centrais yra domimasi - moksleiviai bei studentai gali rasti erdvę, kurioje gali atsipalaiduoti, paruošti namų darbus, išmokti ar sužinoti įvairių naujų dalykų, prisijungti ir dalyvauti įvairių jaunimo organizacijų veikloje ir rasti visas jaunimo organizacijas vienoje vietoje - gaila, kad Panevėžio moksleiviams ir studentams nėra sudaromos sąlygos saugiai kurti, mokytis, ilsėtis ir tobulėti. Lietuvos moksleivių sąjungos Panevėžio mokinių savivaldų informavimo centras išreiškia didelį susirūpinimą dėl vaikų ir jaunimo centro neegzistavimo Panevėžio mieste ir ragina Panevėžio miesto savivaldybę organizuoti Panevėžio vaikų ir jaunimo centro atidarymą bei Centro veiklą Panevėžyje. Jei ir Tu esi už saugią, naudingą bei informatyvią aplinką Panevėžio moksleiviui ar studentui - pasirašyk peticiją ir bendro tikslo siekime kartu!

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.