Prieš automobilių išregistravimą ir neadekvatų nurašymą

11 PARAŠAI

Kategorija:

Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo
27 straipsnio 5 dalies panaikinimas.
27 straipsnio 6 dalies pakeitimas.

27 straipsnio 5 dalies citata:
,,Per 180 dienų nepašalinus priežasčių, dėl kurių buvo sustabdytas leidimas motorinei transporto priemonei ir (ar) priekabai dalyvauti viešajame eisme, taip pat šio įstatymo 25 straipsnio 6 dalyje nustatytais atvejais vidaus reikalų ministro nustatyta tvarka panaikinamas leidimas šiai motorinei transporto priemonei ir (ar) priekabai dalyvauti viešajame eisme ir ji išregistruojama. Šių motorinių transporto priemonių ir (ar) priekabų valstybinio registracijos numerio ženklai pripažįstami negaliojančiais. Šioje dalyje nurodytos motorinės transporto priemonės ir (ar) priekabos vėl gali dalyvauti viešajame eisme tik iš naujo registruotos vidaus reikalų ministro nustatyta tvarka.''

1. Tai sudaro didelių problemų asmenims, kurie turi istorines, ar paprastas transporto priemones ir jas naudoja tik tam tikru metų laiku, o kartais nenaudoja ir ilgiau nei metus. Norėdamas vėl užregistruoti transporto priemonę asmuo turi vel mokėti pinigus už registravimą, valstybinių numerių išdavimą. T.y. sumokėti mokesčius, kurie buvo sumokėti įsigyjant transporto priemonę antrą kartą.
2. Šis straipsnis panaikina prievolę priduoti nenaudojamas transporto priemones į utilizavimo įmones, kadangi automobilis paprasčiausiai yra nurašomas, o savininkas pristatęs valstybinius numerius į ,,regitrą'' transporto priemonę gali ardyti pats ar parduoti asmenims neturintiems teisės verstis transporto priemonių utilizavimu.

27 straipsnio 6 dalies citata:
,,Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios transporto priemonės techninė apžiūra susisiekimo ministro arba jo įgaliotos institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši transporto priemonė turi teisę sugrįžti į Lietuvos Respublikos viešąjį eismą tik po atkuriamojo remonto patvirtinus, kad ji yra tinkamai suremontuota ir yra žmonių sveikatai bei saugumui nepavojinga. Ši transporto priemonė vėl gali dalyvauti viešajame eisme tik nustatyta tvarka panaikinus draudimą dalyvauti viešajame eisme. ''

Siūlomi pakeitimai:
,,Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo taisyklėmis, nustato, kad eismo įvykio metu buvo pažeistos transporto priemonės atraminės konstrukcijos remontuoti, informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrui. Tokios transporto priemonės techninė apžiūra susisiekimo ministro arba jo įgaliotos institucijos nustatyta tvarka panaikinama ir ši transporto priemonė turi teisę sugrįžti į Lietuvos Respublikos viešąjį eismą tik po atkuriamojo remonto patvirtinus, kad ji yra tinkamai suremontuota ir yra žmonių sveikatai bei saugumui nepavojinga. Ši transporto priemonė vėl gali dalyvauti viešajame eisme tik nustatyta tvarka panaikinus draudimą dalyvauti viešajame eisme. ''

1. Minėtas straipsnis neatsižvelgia į tai, kad dauguma Lietuvos respublikoje registruotų transporto priemonių amžius yra ganėtinai didelis, ir bet kurios automobilio detalės dažymas jau viršija 50% automobilio vertės t.y. ekonomiškai netikslingas.
pvz. 1995m audi A4 avarijos metu perbrauktas automobilio šonas dažyti reikia pr. sparną, abejas duris, galini sparną, bamperį, pagal kriterijus remontuoti transporto priemonę ekonomiškai netikslinga. Tačiau nėra pažeista nei viena transporto priemonės dalis kuri daro įtaką eismo saugumui. Todėl nėra logiška transporto priemonę nurašyti kaip netinkamą. Juolab, kad automobilio savininkas greičiausiai neturės pakankamai lėšų pirkti naujai transporto priemonei ir pirks analogišką 1995 m Audi A4.

Pasirašyti peticiją

Nestreikuojančių mokytojų peticija už streikuojančius

Petras Gedvilas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentūra, Seimas ir Vyriausybė

Visi, kurie neišdrįsome dėl objektyvių ar subjektyvių priežasčių įsijungti į neterminuotą Mokytojų streiką, pasirašome, kad nepritariame skubotam ir nepavykusiam etatiniam darbo užmokesčio modelio įvedimui. Palaikome streikuojančius Mokytojus ir viešai reikalaujame mus skaičiuoti kaip streikuojančius mokytojus.

SUGRAŽINTI JANĮ Į LIETUVOS BALSĄ!!!!

A.Majauskaite. Adresuota: Lietuvos Balsas

Zmones!!! tiems, kuriems rupi ne kilme, o muzika! Ne tautybe, o jausmai ir emocijos!! Palaikom Jani ir padarykime kad Lietuvos Balsas turetu ji sugrazinti, nes musu zodis yra labai svarbus!