DĖL KETINIMO REORGANIZUOTI PANEVĖŽIO MUZIKOS IR DAILĖS MOKYKLAS

570 PARAŠAI

Kategorija:

Panevėžio Dailės mokyklos ir Panevėžio Muzikos mokyklos bendruomenės, nematydamos argumentuotų jungimosi priežasčių ir aiškių motyvų, kategoriškai nesutinka su skubotu Panevėžio miesto savivaldybės administracijos ketinimu reorganizuoti muzikos ir dailės mokyklas jas sujungiant.
Mes, žemiau pasirašiusieji, nepritariame ketinimui sujungti Panevėžio Muzikos ir Dailės mokyklas.

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Lukas J... Nesutinku, kad sujungtų dailės ir muzikos mokyklas.
2 Rūta M... Neteisinga sujungti dvi visiškai skirtingas meno kryptis.
3 M. M... nesutinku su muzikos ir dailės mokyklų sujungimu
4 Rasa B... Dailės ir muzikos mokyklų negalima sujungti, tai yra dvi atskiros įstaigos, kurios kartu gyvuoti negali.
5 Greta G... Aš esu prieš dailės ir muzikos mokyklų sujungimą, nes šios mokyklos atlieka visai skirtingas veiklas, o jas sujungus sumažėtų ir informacijos kiekis, kurį gauna šias mokyklas lankantys mokiniai.
6 Algimantas K... Visiska nesamone jungti iprasta mokykla su galima sakyti specialybes mokykla
7 Monika D... Reikia issaugoti dsiles ir muzikos mokyklas kaip atskiras vuens nuo kitos nepriklausomas
8 Gintarė R... Dailės mokykla turi išlaikyti savo iddntitetą, o ne būti kažkieno dalimi
9 Vidmantas V... Sibilė prašė. Nesąmonę čia darot, menininkai tarpusavyje nustars, muzika ir dailė skiriasi, atsikvošėkit!
10 Gintarė A... Nesutinku, kad būsų sujungtos Dailės ir Muzikos mokyklos. Griežtai ne
11 Simona K... Noriu išsaugoti dailės mokykla.nes ji man padėjo atsiskleisti ir siekti karjeros. Tik dailės mokyklos mokytojų dėka pasiekiau to ką turiu.manau ji verta buti išsaugota.
12 Žaneta Z... Panevėžio Vaikų Dailės Mokykla privalo likti nepriklausoma.
13 Justina R... Ar baigsis kada nors ta betvarkė,ir pinigų plovimas?
14 Viltė V... Nepritariu! Esu baigusi dailės mokyklą ir tai buvo nuostabūs 7-eri metai!
15 Viktorija A... Nesutinku su skubotu Panevėžio miesto savivaldybės administracijos ketinimu reorganizuoti muzikos ir dailės mokyklas jas sujungiant
16 Justas P... Nematau priežasties dėl ko reikia jungti mokyklas
17 D. P... Gerb, Mere, Esu panevėžietė, baigusi Dailės mokyklą studijavau Vilniaus dizaino kolegijoje, dėstytojai apie Panevėžio Dailės mokyklą atsiliepia geriausiais komentarais, visada minėdavo, kad su st
18 Aiste D... Jeigu dailes mokykla islaikys savo nepriklausoma varda – islaikys per beveik 50 metu issikristalizavusius bendrijos principus budingus tik jai.
19 Renata B... Nepritariu sujungti Panevėžio Muzikos ir Dailės mokyklas
20 Olga Č... Esu buvusi Dailės mokyklos mokinė ir ir esu prieš sujungimą, nes manau, tai sugadins esmine mokyklos atmosferą, būtina kūrybai ir lavinimuisi. Autonomija tokiai institucijai yra labai svarbi
21 Andrius T... Dvi skirtingos mokyklos tik kad viename pastate, mokyklose dailės su muzikos pamokomis nejungiame. Su šiuo jungimusi gali nukentėti vaikų mokimasis ir darbuotojų kvalifikacija.
22 Rita R... Dailės mokykla vienintelė įstaiga Panevėžyje taip stipriai prisiliečianti prie augančių vaikų ir paauglių vystymosi.
23 Ieva F... Paaiškinkite kodėl daromas toks skubotas sprendimas.
24 Augustas M... Reorganizavimas neapgalvotas, nepasitarta su mokytojais, mokiniais, miesto bendruomene.
25 Aistė L... Kaip tai padarysit? Kaip įmanoma sujungti muziką ir dailę? Manau, jog čia yra netiesioginis bandymas uždaryti muzikos ir dailės mokyklas.
26 Laura P... Galiu tik pasidžiaugti, kad Panevėžio Dailės Mokykla ''paklojo pagrindus'' ir prisidėjo prie mano ateities planų.
27 Dovilė, K... Dailės momykloje dėsto (drįstu teigti) vieni geriausių pedagogų Lietuvoje. Tai patvirtina Dailės mokyklą baigusiųjų ir toliau studijas meno specialybėse tęsenčių absolventų rezultatai. Pasidomėkite
28 Marius Z... Dailes srityje būtinas susikaupimas, pašaliniai garsai manau tik pablogintų situaciją
29 Martynas V... Dailė ir muzika yra dvi atskiros sritys. Kaip nepainiojame bankininkystės su kulinarija, nepainiojame ir dailės su muzika.
30 Ugnė A... Abi mokyklos turėtų gauti atskiras lėšas savo veiklai vykdyti

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.