Dėl priedų mokyklų psichologams už darbą su specialiųjų poreikių vaikais.

328 PARAŠAI

Kategorija:

Švietimo ir mokslo ministro 2017 m.sausio 17 d. Nr. XIII-198
dėl švietimo įstaigų darbuotojų ir kitų įstaigų pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinime“: "Tarnybinių atlyginimų ir tarifinių atlygių koeficientų didinimas darbuotojams, dirbantiems su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių, darbuotojų, kuriems didinamas atitinkamas tarnybinio atlyginimo arba tarifinio atlygio koeficientas, pareigų sąraše nėra paminėti mokyklų psichologai. Sąraše paminėti Pedagoginių psichologinių tarnybų specialistai, dirbantys su specialiųjų poreikių vaikais, kuriems nustatomas 15–20 procentų priedai. Taip pat papildomi procentų tarnybinio atlyginimo priedai mokami bendrojo lavinimo mokyklų specialiesiems pedagogams, logopedams, mokytojams. Bendrojo lavinimo mokyklų vadovui arba vadovo pavaduotojui, atsakingam už darbą su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais, taip pat tarnybinio atlyginimo koeficientas didinamas iki 5 procentų. Paminėti visi darbuotojai, dirbantys su specialiųjų poreikių vaikais, išskyrus mokyklų psichologai.
Mokyklų psichologų nuomone, 15 - 20 procentų tarnybinių atlyginimų priedus turėtų gauti ir psichologai, dirbantys mokyklose. Mokykloje dirbančių psichologų funkcijos :
 Vertina specialiųjų poreikių gebėjimus, rašo išvadas bei rekomendacijas (kai kuriose
mokyklose psichologai vertina vaikų gebėjimus su WISC-III testu);
 Dalyvauja mokyklų VGK komisijoje;
 Konsultuoja specialiųjų poreikių vaikus;
 Veda socialinių įgūdžių užsiėmimus spec. poreikių vaikams;
 Konsultuoja specialiųjų poreikių vaikų šeimas;
 Konsultuoja pedagogus, dirbančius su specialiųjų poreikių vaikais;
 Skaito pranešimus, veda seminarus apie specialiuosius vaikų poreikius, sutrikimus ir pan.
 Atlieka tyrimus apie specialiųjų poreikių vaikų psichinę savijautą mokykloje ir pan.
Lietuvos mokyklų psichologai kreipiasi į visas atsakingas valdžios institucijas reikalaudami papildomų procentų tarnybinio atlyginimo priedų už darbą su specialiųjų poreikių vaikais.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Aldona
Švietimo pagalbos tarnybos pažymose, dėl pagalbos SUP mokiniams nurodoma teikti psichologo pagalbą. Mokyklos psichologas įpareigojamas dirbti su SUP poreikių mokiniais, todėl turėtų gauti priedą.
2 Nijolė
Pritariu, kad mokyklos psichologas atlieka labai daug įvairių funkcijų, jų tarpe itin atsakingą ir sudėtingą darbą su SUP mokiniais, o atlyginimas neatitinka atlikto darbo.
3 Ilona
švietimo sistemoje labiausiai ,,skriaudžiami" švietimo pagalbos specialistai (algos, darbo valandos, išsilavinimas, atsakomybė - vienas su kitu nesusiję...)
4 Jūratė
Iki šiol nesuprantama ir neargumentuota mokyklų psichologų diskriminacija tarp kitų specialistų dėl priedų už darbą su specialiųjų poreikių vaikais.
5 Rita
žemiausias atlygis už darbą ugdymo įstaigoje, gėda.
6 R.Peredniene
Darbas sunkus, visi kalba truksta specialistu, bet krtu ir pamirstama. Labai liudna.
7 V.
Pritariu.Mokyklų psichologai turėtų gauti priedus, jie tikrai daug dirba su specialiųjų poreikių vaikais.
8 Violeta
Atlyginimai tikrai skurdūs, manau, kad ir už magistro laipsnį privalėtų mokėti, o ne pagal dabdavio nuožiūrą
9 Leokadija
Mokyklos psichologo darbe spec. poreikių mokinia reikalauja daugiausia dėmesio, lailko, sveikatos.
10 Areta
Nepaminėti ne tik psichologai, bet ir socialiniai pedagogai
11 Daiva
Psichologo atlyginimas neatitinka keliamų reikalavimų. Darbo valandos ilgiausios, krūvis didelis, atsakomybė, brangios podiplominės studijos, supervizijos, seminarai.
12 Inga
Pritariu peticijai dėl priedų mokyklų psichologams
13 Jūratė
Mokyklų psichologai ir taip dirba išskirtinėmis sąlygomis: mūsų etatas yra 40 val, o soc.pedagogų 36.
14 Renata
Būtinai psichologai turi gauti priedus, nes mokyklose tikrai atlygis už darbą yra itin mažas lyginant kiek reikia daug mokytis ir turėti aukštas kompetencijas
15 Lijana
Mokyklos psichologas dirba su keliolika-keliasdešimt SUP turinčių vaikučių, todėl jo indėlis šiame darbe yra ne mažesnis nei spec.pedagogo, ar spec.įstaigoje dirbančio psichologo
16 Greta
15-20 procentų priedas už darbą su specialiųjų poreikių vaikais
17 Julija
Kai mokykloje yra 20 spe. poreikius turinčių vaikų, kuriems reikia psichologo pagalbos, tai psichologao sukasi kaip išgali . Tai kodėl priedo neskiriama už.tokį darbą?
18 Diana
Mokykloje dirbanciu psichologu darbo valandos ilgiausios, lyginant su kitais pagalbos mokiniui specialistais. O dar psichologo issilavinimas aukstasis ir butinai su magistro kvalifikacija.

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas (133)

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.