"Lietuvos talentų 2017" dalyvio Jorio Jokubausko sugrąžinimas tiesiai į didįjį finalą

39 PARAŠAI

Kategorija:

Visų pirma - kas gi yra talentas? Paprastai tariant - tai neeiliniai žmogaus (ir ne tik žmogaus) sugebėjimai, kuriais geba pasigirti tik vienetai. Tokių gebėjimų variacija gali būti išties įvairi. Vienas tokių gebėjimų - mokėjimas mintinai atlikti matematinius veiksmus su keliaženkliais skaičiais. Šis gebėjimas yra "įkandamas" tik retam suaugusiam asmeniui, o jei jau kalbama apie septynmetį vaiką - galima drąsiai sakyti, jog tai yra tikras TALENTAS, išugdytas ne per kelerius mėnesius ar net metus.
Tačiau vakar - 2017 m. kovo 12 d. - vakare "Lietuvos talentų 2017" komisija nusprendė, jog minėtasis gebėjimas nevertas didžiosios finalo scenos. Vietoje to, pasak komisijos, finale turėtume stebėti šokius (tiek Joris, tiek šokių grupė "V-team. Megusta" pusfinalyje žiūrovų sprendimu užėmė antrąją bei trečiąją pirmojo trejetuko vietą (tikslūs balsavimo rezultatai paaiškės tik pasibaigus didžiajam "Lietuvos talentų 2017" finalui)). Gebėjimas gerai šokti, gebėjimas gerai dainuoti - tai irgi yra tam tikras gebėjimas, kurį gali išsiugdyti dauguma, turinčių ritmo jausmą ar gerą balsą. Galima būtų sutikti su tuo, jog šokis - tai numeris, savyje turintis (arba galintis turėti) nemažą dalį šou elementų. Tačiau šokėjų ir dainininkų šiais laikais yra daug...
Todėl mes visi, žemiau pasirašiusieji, prašome į didįjį "Lietuvos talentų 2017" finalą sugrąžinti pirmojo pusfinalio dalyvį Jorį Jokubauską, kuris žiūrovams pademonstravo vienetinį TALENTĄ - gebėjimą mintinai atlikti matematinius veiksmus.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Joris ... Tai, kad tas Joris neturi jokio talento, paprastas vaikas mokinasi mokykloj, kur VISUS moko taip skaiciuot -_-
2 Lina p... Tokiu net suaugusiu zmoniu gali retai rasti!!! O cia vaikas net demesio blaskomas teisingai atsakymus v
3 Artūras Š... Visiškai sutinku su tuo, ką pats ir parašiau peticijos tekste.

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.