Dėl šunų prieglaudos

81 PARAŠAI

Kategorija:

Mes, Linksmakalnio gyventojai, turime rimtų skundų dėl mūsų miestelyje įsikūrusios Penkta koja, šunų prieglaudos. Didžiulė smarvė, pastovus šunų lojimas, baisi aplinka. Prieglauda įsikūrusi pačiame miestelio centre. Pas juos ištisai siaučia Parvo virusas. Šunys parišti be ansnukių. Savanoriai juos vedžioja po miestelį ir stadioną, nerenka šunų išmatų.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Aurelija
labai labai myliu šunis, bet tai,kuo jie verčia Linksmakalnį-tiesiog baisu
2 Evelina
šuo yra geriausias žmogaus draugas, tai gal su juo ir reikėtų elgtis kaip su draugu?
3 Z.
Myliu šunis, bet prieglaudos turi kurtis ne gyvenvietėje. Žmonių interesai turi būti pirmoje vietoje. Linksmakalniečiai prarado galimybę kvėpuoti grynu oru, pailsėti grįžus namo nuo miesto triukšmo.
4 Jūratė
Smarvė , triukšmas,klaikus vaizdas kai išveža užmigdytus šunis utilizuoti (dienos metu, stebėjo ir vaikai )
5 Jurate
Smarve ,sunys vedziojami ir atlieka gamtinius reikalus stadijone kur zaidzia vaikai ir niekas nesurenka ismatu ,nuo pacio ryto nezmoniskas lojimas ,laksto pabegia sunys po kaima
6 kristina
patys auginam suni tad stengiames laikytis nuo sios prieglaudos nes bijom kad ligu nepasigautu.pastoviai parvo virusas siaucia ir dar neaisku kokiom ligom ten sunys serga
7 Dominykas
Smyrda belekaip, eini i stotele smirda, išlipi iš mikro smirda, šūdai visur, šunim gal ir gerai tarp šūdų gyvent bet žmonėm tai tixlei kad ne.
8 Vygantas
Kiek zinau sunynai megali buti ikurti kilometro spinduliu iki gycenvieciu. Bet cia ikuriama paciame guvenvietes centre. Manau aisku kur juodi eurai nusedo.
9 Svečias
Aš nežinau kokiu tikslu kažkas tą prieglaudą atsidarė,bet, kad ne dėl meilės gyvūnams tai faktas. Užgaida? Paramos? Jiems geriau žinot, bet gal jau laikas eit šikt kiekvienam į savo kiemus.
10 Emilija
Didelis garsas, nemalonus kvapas, per karščius šuneliams nebūna padėta vandens, jokio pavėsio ar budų..
11 G.
Šuniukai yra kankinami. Išvesti ir pririšti prie tvoros jie neturi vandens. Nėra pastogės nuo Saulės ir vėjo. Jie būna pastovioje smarvėje. Jie staugia ir loja nes yra kankinami
12 Tomas
Turiu mazameciu vaiku kurie miega pietu. Taciau sunku tai padaryti nes sunys nuo astuoniu ryto iki velyvo vakaro kele triuksm. Ateina siltasis metu laikas bet siemet vasara langu prasidaryt nepavyks.
13 Vesta
Kur tik nenueičiau su dukra, aplink vien šūdai!! Smarvė!!
14 Vesta
Istisas triukšmas iki velyvo vakaro, baisi smarvė, vedžiojami šunys kur papuola ten pridergia ir palieka.
15 Aurimas
Gadina kaimelio estetini vaizda , vasara baisi smarve
16 Kęstutis
Neturiu nieko prieš šunis, bet ši įstaiga tikrai ne vietoj
17 Ramune
Pasibaisejom 5Kojos zygdarbiais.Baisine smarve,netvarka,triuksmas.

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (113)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.