Atligint žalą

19 PARAŠAI

Kategorija:

Sveiki.is manes žemes tvarkymo departamentas ateme pažimą del žemes suteikimo nuosaviben neatligintinai.pažyma buvo išduota pagal žemes reformos 3 straipsni 3papunkti.pradedant realizuot gaunant žemes sklypą nuosaviben neatkigintinai žemes tvarkymo departamentas apkaltuno mane gavus pažymą neteisetai.paskui pakeite formuluote kad zemes suteikymas nuosaviben yra anuliotas.mane tiesiok apiplese viduri baltos dienos Mano gymtines mano Lietuvos valdžia.pažymą buvo išduota 2007metais.esu naslaite gyvenu su tevu.gavus paveldejimą gavau ta pažymą.mane klaidino dauk metu.as patiriau didelius nuostuolius.nuo 2013 metu as teisiausi teismuose.as aciu Žemes tvarkimo departamentui patiriau netik finansine skriauda bet ir praradau sveikatą.as noriu kad man atligintu padarita žalą.mane tiesiok istume i skolu duobe.as sergu astma.as praradau 8.50 ha žemes.aš dauk sumokejau už dokumentus pažymai gaut.teismai ir advokatai man kainavo labai dauk.as likau skolose be žemes ir be sveikatos.noriu kad bent atligintu man padaryta žala.prasau jusu palaikymo

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Aušvydas G... Atligint žala kuria patire Astrakova Jevgenija ir gražint visa žala
2 Petras M... prašau atstatyti pažeistas asmens teises į žemę !
3 Jevgenija A... Gražinkit man padaryta žalą finansine.del jusu patiriau didelius nuostuolius finansinius.
4 Nikolajus A... Pažyma buvo isduota pagal visus istatimus.neleiskim atiminet is musu musu turta.palaikikit dukra

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.